Dat weet ik maar ik bedoel wat wordt er gedaan op die dag... iets meer inhoudelijker;-)quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:03 schreef -Trinity- het volgende:
Gewoon een rijles waarbij ze kijken hoe veel je al weet en hoe snel je leert.
Dag? Intest duurt toch gewoon een uur, geen dag?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:25 schreef Tecnix het volgende:
Dat weet ik maar ik bedoel wat wordt er gedaan op die dag... iets meer inhoudelijker;-)
Ik bedoel ook dat uurtjequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dag? Intest duurt toch gewoon een uur, geen dag?
rondje rijden, stukje snelweg misschien. Kijken of je een 'natuurtalent' bent, of je misschien al zelf gereden hebt zonder rijbewijs en waardoor ze fout gedrag af moeten leren, en of je aanwijzingen snel op pikt.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:56 schreef timp0e het volgende:
Ik ben ook geslaagd, en de examinator had geen opmerkingen! WOW ik ben zooo superblij!!!
quote:
Ah, waarom die verandering?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik moet vandaag om 2 uur af rijden om 1 uur ff voor rijden voor de 4de keer.
Ben best weer zenuwachtig maar mij gevoel zeg dat het nu moet gaan lukken.
Ik hoop dat alles goed gaat als ik wat fout doe dan maak ik de andere fout na de andere.
Ik hoop dat ik orientatiepunten krijg die kan ik zo uit me duim.
Maar ff voor de mensen die examen doen in Rotterdam Noord de orientatiepunt Van Nelle fabriek is veranderd is tegenwoordig de Toyota Dealer Goosen Autobedrijven B.V aan de Schuttevaerweg.
Hoe lang duurt voor dat je rijbewijs klaar is?
Ik moest met al mijn examens naar Schuttersveldquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
Komt omdat Van Nelle heeft geklaagt wegens dat er veel lesauto's kwamen voor hun deur.
Ik kan hun begrijpen omdat je moet keren voor de ingang en zo personeel of vrachtwagens moeilijk eruit konden of erin als een leswagen in de weg stond.
snelweg heb ik weinig problemen mee, file of geen file, ik kijk meer op tegen de hordes fietsersquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
snelweg op en af is best te doen. Ook invoegen en file rijden zal je moeten doen
Als je bij je TTT de vrijstelling gehaald hebt niet. Anders is het OF onder de motorkap OF een technische vraag over de bediening van de auto (airco ofzo) OF een vraag over de betekenis van een bepaald lampjequote:Op donderdag 29 mei 2008 15:46 schreef sander-3 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je begint met het examen. Moet je dan nog in de motor kijken enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |