Klacht: Ik ben blind geweest voor ware schoonheid, we hadden al kunnen samenwonen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:31 schreef MASD het volgende:
wat is nou het nut van dit topic? Anderen laten geloven dat je binnenkort eindelijk maagd af bent?
Daarmee vergooi ik mijn kansenquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:45 schreef Juup© het volgende:
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wacht maar tot ik mijn Skillz op haar los laat!quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die ben jij jaren geleden al verloren
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is net een Film...
[ afbeelding ]
Ben jij niet diegene die plaatjes aan elkaar hangt om op te dansen?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
TS danst
Verkapte ik-ben-een-homo-OP
Dansers WTF !
quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:18 schreef osmo het volgende:
[..]
Ben jij niet diegene die plaatjes aan elkaar hangt om op te dansen?
Oké, alleen kijken!quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:15 schreef duplicaat het volgende:
Plaats haar hyves maar even hier. We beloven dat we alleen kijken verder niets.
Lekkere tieten man !@1111-__111quote:
Dat zul je er bij mij ook niet tussen zien staanquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:25 schreef osmo het volgende:
HOAX:
Sport: tennis, fitness en schaatsen
geen dansen
Dit zal ze vast waarderen.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
TS danst
Verkapte ik-ben-een-homo-OP
Dansers WTF !
Daarom doe ik ook liever geen foto's posten. Krijg je reacties van jongetjes die vrouwen vergelijken met hun favoriete rukmateriaal.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:39 schreef Oldenzaal het volgende:
En zo lekker is ze nou ook weer niet!!
gebruik dan dit hiervoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:56 schreef Stigma het volgende:
Lelijk wijf! Bovendien heb je haar nog geeneens gescoord... Deze optelsom maakt:
"Royal Sadness!"
Nee hoor TS, grapje hoor![]()
Veel plezier met versieren binnenkort![]()
Ooit van privacy gehoord?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:49 schreef right_turn het volgende:
[..]
Post een plaatje van jouw vriendin dan![]()
FAIL!quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ooit van privacy gehoord?![]()
Maar je kan van mij aannemen dat ze (een stuk) lekkerder is.
Ik lach me een ongeluk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Alhoewel, bij nader inzien:
[ afbeelding ]
Toch wel een hottie die je daar hebt
Sociale wetenschappen jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Klacht: Ik ben blind geweest voor ware schoonheid, we hadden al kunnen samenwonen.
Waarom weet ik ook niet, maar ik schatte haar een jaartje of 18, daarbij vaak de slappe lach en rookster. Kortom niet mijn type, ondanks dat ze in het bezit was van een lekker koppie. Dat veranderde dus toen ik zag dat ze wat ouder was en niet alleen een lekker koppie heeft, maar met dat lekkere koppie ook nog eens studeert. Ergo, wel heel erg mijn type![]()
Klacht is dus dat ik door stomme vooronderstellingen bijna zo'n lekker ding heb laten ontsnappen!
Ik heb niets tegen het bashen van VMBO en MBO. Daar komt veel FAIL vandaan. Maar WO bashen gaat me te ver.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:41 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Sociale wetenschappen jaDat is geen studeren, maar politiek correcte linkse clichés leren opdreunen.
Dansen is plezier veur twee!quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:47 schreef De_Dorstige het volgende:
Stop om te beginnen met dansen, want nu denkt ze dat je homo bent.
Whehehe noobquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:32 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nou ja, er werd om gevraagd in dit topic!
quote:HE, GEHOORD VAN EEN GAST VAN DE DANSGROEP WAARMEE JE LAATST GEDANST HEB DAT DIE OP JOU GEILT!! DUS DAN KEN DIT GAT OOK EINDELIJK OPGEVULD WORDE!
Typisch FOK!quote:HE, GEHOORD VAN EEN GAST VAN DE DANSGROEP WAARMEE JE LAATST GEDANST HEB DAT DIE OP JOU GEILT!! DUS DAN KEN DIT GAT OOK EINDELIJK OPGEVULD WORDE!
Nou heb je het verneukt voor jezelf!quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Iemand heeft zich hier niet aan gehouden!
Wat denk je nou zelf kneus hahaquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Iemand heeft zich hier niet aan gehouden!
Meer dan een WTF! zal dit niet opleverenquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nou heb je het verneukt voor jezelf!
Kijk dit topic nog eens door!quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:09 schreef Patje1987 het volgende:
Kan iemand trouwens een screenshot plaatsen? Ik kan volgens mij niet zien wat daar wordt gezegd, ik heb geen hyves.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kijk dit topic nog eens door!
Boh, gek! Dansen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
Studentenvereniging en ze gaat op vakantie naar Blanes
Veel plezier met het gezellig samen kijken naar Holland's got talent...
Streetdancequote:
Even ten overvloede:quote:
quote:
Thxquote:
Tuurlijk!quote:
Iwan! Vuilakquote:Iwan (0)
vandaag, 14:48
SOMEONE HAS A CRUSH ON YOU :crazy:
KIJK MAAR
Goed gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Die hyves is trouwens van een willekeurige 21 jarige blondine die sociale wetenschappen studeert. Vermoedelijk ook nog eens blauwe ogen maar dat kan ik niet garanderen. Die hyves is ter illustratie!![]()
Ik zie een link naar dit topic in haar krabbels. Als dat maar goed gaat!
Dat heb je dan wel weer puik gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Die hyves is trouwens van een willekeurige 21 jarige blondine die sociale wetenschappen studeert. Vermoedelijk ook nog eens blauwe ogen maar dat kan ik niet garanderen. Die hyves is ter illustratie!![]()
Ik zie een link naar dit topic in haar krabbels. Als dat maar goed gaat!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:13 schreef Nosh het volgende:
Unitas-chickie, heerlijk. Kun je lekker het zaad van het halve dispuut aanstampen.
Wie is Skillz?quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn Skillz op haar los laat!
Abow, lijpe swaquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Lange_Swans het volgende:
http://hilde-marije.hyves.nl/ wat eeen wijf,, neukee...
haha en ik heb ff berichtje achter gelate..haha mischien mag ik der overheen TS Mag jij de rnog aleen op Fappe.. en ik heet marciano weet je dta ook weer..
ik denk dat je veeeeeeeeeeel hebt uit te legge
Vvd?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:22 schreef Rutgerr het volgende:
Hahahaha brada vertoruw je die kaolo biatch? The only nigga I trust is me.
Skillz is een zeldzame huidziekte vooral aanwezig bij de schaamstreek.quote:
Klinkt misschien vreemd voor je maar sommige mannen spreken vrouwen succesvol aan!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:48 schreef Rutgerr het volgende:
Denk je echt dat dat meisje jou ziet staan?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zegt ie jaquote:Op zondag 20 april 2008 10:08 schreef RickTheGreatest het volgende:
Anders leest iedereen het topiqueeeueueueueueuue even helemaal door en dan zie dat de Hyves niet van de dame in kwestie is
Sjiek handy enz0.
Er staan iets van 3 links naar dit topic op haar hyves, het zou wel cool zijn als ze dat zelf zou komen vertellenquote:
Nee, dat hij een kortzichtige kneus isquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:31 schreef MASD het volgende:
wat is nou het nut van dit topic? Anderen laten geloven dat je binnenkort eindelijk maagd af bent?
Muhaha niet dus.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:35 schreef Rutgerr het volgende:
Hahahahaha, ik zie nu dat ze lid is van Unitas Utrecht. Kijk, en ookal is Unitas dan niet zo heel tof zoals je weet, deze bitches zijn ongrijpbaar voor jullie
Boeiend, iedereen kent iedereen in zo'n sociaal netwerk. Ik heb gewoon willekeurig een profiel gekozen en wat denk je... ik ken haar ook via 2 andere mensenquote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef Colonia het volgende:
Hee ik ken haar ook via maar 2 andere mensen!!
Dan ken ik jou ook via via via want ik ken haar ook via 2 personen.quote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef Colonia het volgende:
Hee ik ken haar ook via maar 2 andere mensen!!
"privé" naar 2008 verschuiven he.quote:Op maandag 21 april 2008 08:37 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Niet trots op je liefje?![]()
En "privé" is 2007, dus meneer, hoe gaan we dit oplossen?
Sukkel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:01 schreef right_turn het volgende:
Al tien lessen lang heb ik eigenlijk niet zoveel oog voor haar gehad. Zoeen blond huppeltutje die bij mij in de groep zit bij het dansen. Blond, veels te jong, vmbo-achtig type. Van de week heb ik een uurtje met haar gedanst en dat voelde best wel goed. Dus ik haar even hyven. Is ze bijna 22, studeert ze sociale wetenschappen en heeft ze de mooiste blauwe ogen die ik sinds lange tijd gezien heb.
Klacht: Ik ben blind geweest voor ware schoonheid, we hadden al kunnen samenwonen.
even wachten tot we ts vinden op hyves. . en dan zijn echte crush vinden in zn kleine vriendenlijstjequote:Op maandag 21 april 2008 10:45 schreef right_turn het volgende:
[..]
Boeiend, iedereen kent iedereen in zo'n sociaal netwerk. Ik heb gewoon willekeurig een profiel gekozen en wat denk je... ik ken haar ook via 2 andere mensen
TS gebruikt 'koppie' .quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Waarom weet ik ook niet, maar ik schatte haar een jaartje of 18, daarbij vaak de slappe lach en rookster. Kortom niet mijn type, ondanks dat ze in het bezit was van een lekker koppie. Dat veranderde dus toen ik zag dat ze wat ouder was en niet alleen een lekker koppie heeft, maar met dat lekkere koppie ook nog eens studeert. Ergo, wel heel erg mijn type![]()
Klacht is dus dat ik door stomme vooronderstellingen bijna zo'n lekker ding heb laten ontsnappen!
En jij gelooft dat?quote:Op zondag 20 april 2008 10:08 schreef RickTheGreatest het volgende:
Anders leest iedereen het topiqueeeueueueueueuue even helemaal door en dan zie dat de Hyves niet van de dame in kwestie is
Sjiek handy enz0.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
Wie is trouwens Marciano?Wat een kansloze rukker, meisjes toevoegen gezien de krabbels "Hey wie ben jij? Ik ken je niet"
![]()
![]()
Klopt. Hij heeft het over de kleur ogen... Dat weet je net als je op vrouwen valt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:39 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
TS gebruikt 'koppie' .
Ts valt dus niet op vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |