Nou heb je het verneukt voor jezelf!quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Iemand heeft zich hier niet aan gehouden!
Wat denk je nou zelf kneus hahaquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:04 schreef right_turn het volgende:
[..]
Iemand heeft zich hier niet aan gehouden!
Meer dan een WTF! zal dit niet opleverenquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nou heb je het verneukt voor jezelf!
Kijk dit topic nog eens door!quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:09 schreef Patje1987 het volgende:
Kan iemand trouwens een screenshot plaatsen? Ik kan volgens mij niet zien wat daar wordt gezegd, ik heb geen hyves.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kijk dit topic nog eens door!
Boh, gek! Dansen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
Studentenvereniging en ze gaat op vakantie naar Blanes
Veel plezier met het gezellig samen kijken naar Holland's got talent...
Streetdancequote:
Even ten overvloede:quote:
quote:
Thxquote:
Tuurlijk!quote:
Iwan! Vuilakquote:Iwan (0)
vandaag, 14:48
SOMEONE HAS A CRUSH ON YOU :crazy:
KIJK MAAR
Goed gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Die hyves is trouwens van een willekeurige 21 jarige blondine die sociale wetenschappen studeert. Vermoedelijk ook nog eens blauwe ogen maar dat kan ik niet garanderen. Die hyves is ter illustratie!![]()
Ik zie een link naar dit topic in haar krabbels. Als dat maar goed gaat!
Dat heb je dan wel weer puik gedaanquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:36 schreef right_turn het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Die hyves is trouwens van een willekeurige 21 jarige blondine die sociale wetenschappen studeert. Vermoedelijk ook nog eens blauwe ogen maar dat kan ik niet garanderen. Die hyves is ter illustratie!![]()
Ik zie een link naar dit topic in haar krabbels. Als dat maar goed gaat!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:13 schreef Nosh het volgende:
Unitas-chickie, heerlijk. Kun je lekker het zaad van het halve dispuut aanstampen.
Wie is Skillz?quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn Skillz op haar los laat!
Abow, lijpe swaquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Lange_Swans het volgende:
http://hilde-marije.hyves.nl/ wat eeen wijf,, neukee...
haha en ik heb ff berichtje achter gelate..haha mischien mag ik der overheen TS Mag jij de rnog aleen op Fappe.. en ik heet marciano weet je dta ook weer..
ik denk dat je veeeeeeeeeeel hebt uit te legge
Vvd?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:22 schreef Rutgerr het volgende:
Hahahaha brada vertoruw je die kaolo biatch? The only nigga I trust is me.
Skillz is een zeldzame huidziekte vooral aanwezig bij de schaamstreek.quote:
Klinkt misschien vreemd voor je maar sommige mannen spreken vrouwen succesvol aan!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:48 schreef Rutgerr het volgende:
Denk je echt dat dat meisje jou ziet staan?![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |