Dat zegt ie jaquote:Op zondag 20 april 2008 10:08 schreef RickTheGreatest het volgende:
Anders leest iedereen het topiqueeeueueueueueuue even helemaal door en dan zie dat de Hyves niet van de dame in kwestie is
Sjiek handy enz0.
Er staan iets van 3 links naar dit topic op haar hyves, het zou wel cool zijn als ze dat zelf zou komen vertellenquote:
Nee, dat hij een kortzichtige kneus isquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:31 schreef MASD het volgende:
wat is nou het nut van dit topic? Anderen laten geloven dat je binnenkort eindelijk maagd af bent?
Muhaha niet dus.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:35 schreef Rutgerr het volgende:
Hahahahaha, ik zie nu dat ze lid is van Unitas Utrecht. Kijk, en ookal is Unitas dan niet zo heel tof zoals je weet, deze bitches zijn ongrijpbaar voor jullie
Boeiend, iedereen kent iedereen in zo'n sociaal netwerk. Ik heb gewoon willekeurig een profiel gekozen en wat denk je... ik ken haar ook via 2 andere mensenquote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef Colonia het volgende:
Hee ik ken haar ook via maar 2 andere mensen!!
Dan ken ik jou ook via via via want ik ken haar ook via 2 personen.quote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef Colonia het volgende:
Hee ik ken haar ook via maar 2 andere mensen!!
"privé" naar 2008 verschuiven he.quote:Op maandag 21 april 2008 08:37 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Niet trots op je liefje?![]()
En "privé" is 2007, dus meneer, hoe gaan we dit oplossen?
Sukkel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:01 schreef right_turn het volgende:
Al tien lessen lang heb ik eigenlijk niet zoveel oog voor haar gehad. Zoeen blond huppeltutje die bij mij in de groep zit bij het dansen. Blond, veels te jong, vmbo-achtig type. Van de week heb ik een uurtje met haar gedanst en dat voelde best wel goed. Dus ik haar even hyven. Is ze bijna 22, studeert ze sociale wetenschappen en heeft ze de mooiste blauwe ogen die ik sinds lange tijd gezien heb.
Klacht: Ik ben blind geweest voor ware schoonheid, we hadden al kunnen samenwonen.
even wachten tot we ts vinden op hyves. . en dan zijn echte crush vinden in zn kleine vriendenlijstjequote:Op maandag 21 april 2008 10:45 schreef right_turn het volgende:
[..]
Boeiend, iedereen kent iedereen in zo'n sociaal netwerk. Ik heb gewoon willekeurig een profiel gekozen en wat denk je... ik ken haar ook via 2 andere mensen
TS gebruikt 'koppie' .quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:44 schreef right_turn het volgende:
[..]
Klacht: Ik ben blind geweest voor ware schoonheid, we hadden al kunnen samenwonen.
Waarom weet ik ook niet, maar ik schatte haar een jaartje of 18, daarbij vaak de slappe lach en rookster. Kortom niet mijn type, ondanks dat ze in het bezit was van een lekker koppie. Dat veranderde dus toen ik zag dat ze wat ouder was en niet alleen een lekker koppie heeft, maar met dat lekkere koppie ook nog eens studeert. Ergo, wel heel erg mijn type![]()
Klacht is dus dat ik door stomme vooronderstellingen bijna zo'n lekker ding heb laten ontsnappen!
En jij gelooft dat?quote:Op zondag 20 april 2008 10:08 schreef RickTheGreatest het volgende:
Anders leest iedereen het topiqueeeueueueueueuue even helemaal door en dan zie dat de Hyves niet van de dame in kwestie is
Sjiek handy enz0.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef RickTheGreatest het volgende:
Wie is trouwens Marciano?Wat een kansloze rukker, meisjes toevoegen gezien de krabbels "Hey wie ben jij? Ik ken je niet"
![]()
![]()
Klopt. Hij heeft het over de kleur ogen... Dat weet je net als je op vrouwen valt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:39 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
TS gebruikt 'koppie' .
Ts valt dus niet op vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |