Sletquote:
dudequote:Op zaterdag 19 april 2008 21:18 schreef suijkerbuijk het volgende:
er is wel een punt.
Het word steets moeilijke om te zien hoe oud ze zijn.
Standaart vraag wat je tegen woordig moet stellen is .
Mag ik you id kaart even zien.
paar jaar terug nog mee gemaakt grietje van 13jaar in de kroeg.
Even gevraagt of ze niet even naar haar mama moet gaan ?
Dit is ontstaan door de maatschappij
Daar vallen onder
ouders
school
omgeving
tv
en?quote:Op zondag 20 april 2008 09:05 schreef SeLang het volgende:
Ik moet toegeven dat ik weleens stiekum de ID kaart van een meisje heb gecheckt als ze even naar de plee was
quote:Op zondag 20 april 2008 09:05 schreef SeLang het volgende:
Ik moet toegeven dat ik weleens stiekum de ID kaart van een meisje heb gecheckt als ze even naar de plee was
Hoe dan? Je vraagt of je haar portemonnee even mag vasthouden?quote:Op zondag 20 april 2008 09:05 schreef SeLang het volgende:
Damn...quote:
Op een moment zijn zij ook 18+.quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef danny91184 het volgende:
Lekkere chickies...
Zij worden jonger, en wij ouder
16+ is legaal.quote:
gozer, je bent 23 .......je bent zelf nog nat achter de oren.quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef danny91184 het volgende:
Lekkere chickies...
Maar dan kunnen ze je ook op een andere manier naaien.quote:
Is dit:quote:
Mensen kunnen niet jonger worden.quote:Op zondag 20 april 2008 15:23 schreef danny91184 het volgende:
Lekkere chickies...
Dan is er toch echt iets mis met je ogen, want ik zie daar beneden toch echt wel een beschaafd streepje zitten. Enne, die titt'n zijn trouwens ook niet te missen, tenzij je van de "oh noes, she's not yet eightteen"-neocon kliek bent, maar iets zegt dat dat ook niet het geval is.quote:Op maandag 21 april 2008 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit:
1: Een geschoren kutje
2: Zitten er nog geen haren op
Indien punt 2 denk ik dat dit een martijn.org hotlink is.
"Pedo - edo -edo -edo -eo -eo -eo"quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:30 schreef karr-1 het volgende:
Decolletes diep genoeg om een echo te veroorzaken
Eens proberen de volgende keer.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
"Pedo - edo -edo -edo -eo -eo -eo"
Ik gok zo dat het voor mensen zijn vóór 1970, want toen was mickeymouse wel heel erg hip.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:59 schreef Xennia het volgende:
Hoe oud ben je dan TS? Want ik ben al een behoorlijke tijd van de middelbare school af, maar er droeg echt niemand mickey mouse
Spot ik daar 'n cameltoe?quote:
Sterk in je kleren staan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet toch als leraar wel godverdomme sterk in je kleren staan om al dat moois aan je voorbij te laten gaan zeg![]()
[ afbeelding ]
Zonder haar.quote:
Geloof je het zelf? Je moet niet met de blik van vandaag naar toen kijken. Want niet alleen de meisjes zagen er anders uit ook de vrouwen en ook de jongens en mannen.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:26 schreef Dalamar het volgende:
Er is zeker veel veranderd als het op vrouwelijk schoon aankomt.
De meisjes zagen er toch echt heel anders uit toen ik op de middelbare school zat (1984-1990).
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze van die schattige maar toch sletterige gezichtjes![]()
jody bernal, ben jij het?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:12 schreef Lyzio het volgende:
Heerlijk man, wijven van 18. Of 17, dat mag ook..wel stiekem.
HOE DICHTER BIJ DE NUL HOE STRAKKER OM DE LUL!11EINZ1!1//
Nu: Haaute Culture. Met diamantjes op de reetzak.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Toendertijd: Deodorant![]()
Nu: Spanish fly op naar school
Toendertijd: Mickey Mouse truien![]()
Nu: Strakke shirts die de rondingen goed doen laten opvallen![]()
Toendertijd: Make up ? wasda
Nu: Effe gezichtjes
Toendertijd: Vale gore spijkerbroeken
Nu: Haaute Culture. Met diamantjes op de reetzak.
Sleepoverparty!quote:
daar kom je toch godverdomme spontaan van klaar hey..wat een geile teef zegquote:
Ben je net lekker bezig met haar, moet je stoppen omdat ze om 22.00 uur thuis moet zijn, het is een schoolavond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 05:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maar wtf moet je ermee, ga je op zaterdag tot 6 uur uit, mag je vriendin niet mee omdat ze huisarrest heeft ofzo.
sorry, kan niet, ze zal op vrouwen vallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:11 schreef Liquidootje het volgende:
KD pm me maar als ze 16 is. Dan test ik wel even of ze zo geworden is of niet.
Wigwam 21te eeuwquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check die ketting halve zool
En die appelwangetjes![]()
![]()
Als ze haar haren eens anders deed hong ik hem er zo in.
Ey klootzak ik zie nu pas dat dit topic kanker oud is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Weer een beetje kwaliteit in KLB vanavond
sorryquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Ey klootzak ik zie nu pas dat dit topic kanker oud is.
Ik zie geen probleem...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 05:20 schreef Sapstengel het volgende:
Maar wtf moet je ermee, ga je op zaterdag tot 6 uur uit, mag je vriendin niet mee omdat ze huisarrest heeft ofzo.
Hij is leraar ....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat ik me alleen afvraag is......
Waarom had de boswachter een rondleiding op een middelbare school?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat nou KLB. Één van de beste ontwikkelingen sinds het eerste fotorolletje.
Fucking ranzig en royal sadnessquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat ik dus ook niet snap met 40+ dames, is dat ze zich rond die leeftijd juist zo jong mogelijk willen laten maken
Hmm, boswachter is eigenlijk wel een beetje een dubieuze user-id voor een leraar, maar laten we daar maar niet te ver op ingaan......quote:
Leraar Lichamelijke Opvoeding zelfs.Niets dubieus aan dusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Hmm, boswachter is eigenlijk wel een beetje een dubieuze user-id voor een leraar, maar laten we daar maar niet te ver op ingaan......
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leraar Lichamelijke Opvoeding zelfs.Niets dubieus aan dus
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:35 schreef Geranium_Opa het volgende:
Het is natuurlijk ongepast hoe ze er tegenwoordig bijlopen, en roept op tot ongewenste praktijken
Vroeger draagde een meisje een simpele rok en speelde ze met vriendinnen in de straat.
Tegenwoordig lijkt een school meer op een tippelzone en hebben ze veel te oude vriendjes, waar ze waarschijnlijk handelingen mee uitvoeren die het daglicht niet kunnen verdragen.
quote:
quote:
quote:
Zo fucking herkenbaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt eigenlijk:
Kleed men zich zo sexy en uitdagend omdat men zo "sexueel actief" <--is. Of is dat pure onschuld ?
Kan me niet voorstellen dat ze het er tegenwoordig niet om doen om zich zo te kleden.
Ik kreeg toendertijd op de brugklas ook zo'n TMF pakket of iets dergelijksmet daarin een condoom
Alleen die wijven die bij mij toen in de klas zaten droegen Mickey Mouse truien. Flikker op man.
Ben geen taalnazi hoor, was je gewoon wat aan het pesten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:49 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Staat gewoon in de VanDale, meneer de taalnazi.
Zal ik hem voor je inkoppen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Soms wou ik wel eens dat ik een nageboorte was maarja.
Haha, good ol timesquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toen ik brugpieper was liepen de meisjes uit mijn klas in een door oma gebreide trui met een paard erop
Donkerblauw of lichtpaarse truien met een witte eekhoorn!quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Toen ik brugpieper was liepen de meisjes uit mijn klas in een door oma gebreide trui met een paard erop
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat nou KLB. Één van de beste ontwikkelingen sinds het eerste fotorolletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |