Is toch goed blijven hangen met al die berichten van de laatste tijd. Als je de vraag andersom gesteld had, was ik er niet opgekomen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Schaap +1
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:48 schreef schaap001 het volgende:
Captain Sensible - say WOT?
Schaap +1quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:04 schreef tong80 het volgende:
Heb dit topic bij mijn favorieten gezet omdat ik een dilemma topic heb en altijd afsluit met dit soort vragen.
De laatste die ik vroeg was Herman van Loenhout
Malcome McLarenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:59 schreef schaap001 het volgende:
En hoe kennen we Malcolm John Rebennack Jr. ook wel?
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef schaap001 het volgende:
Nou Tina Turner en Gene Simmons nog en dan hebben we het jaarlijkse rondje weer gehad
Ja, Elton John is vorige week ofzo al geweest, dus die kan al niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:29 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, zal ik er nog eentje doen..., André van Duin mag ook nog...
Ja die, enneh... Frank van der Plas natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef cafca het volgende:
Voor de vrijdag is Frank Paardekoper ook nog wel leuk.......
Of Frank Kneepkens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja die, enneh... Frank van der Plas natuurlijk!
eehh... ehh...quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef Grobbel het volgende:
En wie is dan Shawn Carter?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:58 schreef On het volgende:
nas?
Hmm. Volgens mij heeft ie nooit echt deel uit gemaakt van the Dillinger Escape Plan, maar hij heeft wel een keer het een en ander met ze opgenomen. Ik keur 'm goed.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:35 schreef On het volgende:
oke dan weet ik hem.
Faith no more
Peeping tom
Fantomas
Tomahawk
The dillinger escape plan.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:05 schreef Grobbel het volgende:
Of is het misschien John Balance van Coil?
Schaap001 +1quote:
Ken alleen Lee Dorrian van Cathedral, maar die is het niet. Zo te zien.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:22 schreef On het volgende:
Hint: Hij heeft in het begin in Napalm Death gespeeld.
tjaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:59 schreef On het volgende:
iemand die hem ook maar een beetje kent
* bartrid heeft de final boxset die zojuist uitgekomen isquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:06 schreef On het volgende:
Ik ga zo slapen en ben morgen al vrij vroeg weg dus zal het even half voorkauwen voor jullie.
[ afbeelding ]
Zijn dark ambient project heet final, hoe heet hijzelf ?
quote:
quote:were a grunge band formed in Minneapolis, Minnesota in 1987. Between 1989 and 1995 the band recorded three studio albums and became associated with the grunge movement. Though never a part of the riot grrrl scene, media quickly mislabeled their music (and that of other aggressive female-fronted bands) as such.[
Is die andere band Sonic Youth? En dan 'beide albums geproduceerd door iemand van...'?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:24 schreef ranja het volgende:
In het antwoord zit een andere band.
Berkery +1quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is die andere band Sonic Youth? En dan 'beide albums geproduceerd door iemand van...'?
Jij bent zeer wakker...quote:Op zondag 20 april 2008 10:42 schreef ranja het volgende:
Hollywood Beyond
Die nieuwe? Ja ik kan er weinig mee, lijkt me een miskoop te gaan worden...quote:
Ja dat was goed ja, ik ben net thuis haha.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:15 schreef Mark het volgende:
Dan zou Justin Broadrick nog een optie zijn, al is die bekender van zijn werk met Godflesh dan wegens zijn andere spul (geen idee of die uberhaupt ambient maakt)
quote:(* 1983) is a Swedish singer/songwriter. Her music style is a mix between country, blues, folk and pop. Kinert mentioned artists like Dolly Parton, Emmylou Harris, Johnny Cash, Bob Dylan and Bob Marley as her influences. In 2004 she released her first album "Heartbreaktown" with SonyMusic. Her latest album "Pets and Friends" was released april 2008 on her own label "another records".
quote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef bartrid het volgende:
Je hebt een gedeelte van haar naam vergeten....
Bah, al die moeite voor niks. Stom bier ook altijd!quote:Op zondag 20 april 2008 19:20 schreef bartrid het volgende:
Je hebt een gedeelte van haar naam vergeten....
Dan nog maar officieel:quote:Op zondag 20 april 2008 14:57 schreef On het volgende:
[..]
Ja dat was goed ja, ik ben net thuis haha.
Zijn ambient project heet final en daar is hij al mee bezig sinds hij muziek maakt of zo.
quote:a British folk rock (or folk-jazz) band. The original band was active in the late 1960s and early 1970s; its successor has been active since the early 1980s. The original line-up, which was unchanged throughout the band's first incarnation (1967-1973), was:, vocals;
, guitar;
, guitar;
, double bass; and
, drums.
Although nominally a 'folk' group, the members each shared catholic tastes and influences.had a grounding in traditional music,
and
a love of jazz,
a growing interest in early music and
a taste for blues and contemporaries such as Bob Dylan.
Wie isquote:krijgt een eigen tijdschrift. Het gaat om een eenmalige uitgave, net als vorig jaar het blad Matthijs (van Matthijs van Nieuwkerk). Eind mei ligt de
, ongetwijfeld gezellig naast de Catherine en de Linda, in de winkels.
verleent niet alleen zijn naam aan het tijdschrift, hij is er zelf ook echt mee aan de slag geweest. Als journalist, wel te verstaan. Hij nam een aantal interviews voor het magazine zelf af. Wie hij precies allemaal aan de tand heeft gevoeld wil hij niet zeggen – dat houdt hij liever nog even geheim. Een naam wilde hij wel prijsgeven, namelijk die van Ruud de Wild.
quote:After a couple of judiciously scheduled TV appearances and a medium-strength dose of hype, this Salford duo have found themselves near the top of various 2008 hot-tip lists. Pitched somewhere between vogueish, ravey indie and all-out chart-attack pop, they perform as a drummer-singer pair, with much of the music appearing out of the ether via the magic of technology, giving singer Katie White plenty of room to strut, pout, clap and yelp her way through their bouncy, punchy songs.
quote:
Die ja....quote:Op maandag 21 april 2008 09:11 schreef Gambolputty het volgende:
Theme from S-Express?
Afgelopen zaterdag een reunie gehad ivm het 40-jarig bestaan van mijn oude basisschool..je associeert eens wat...quote:Op maandag 21 april 2008 09:57 schreef Burnett het volgende:
U2 - 40
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:48 schreef schaap001 het volgende:
Captain Sensible - say WOT?
Hij speelt woensdag in de kleine bovenzaal van Paradiso...quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef cafca het volgende:
Tja....heel bekende kop, maar ik kom er niet op......wel een nederlander, toch?
quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef cafca het volgende:
Tja....heel bekende kop, maar ik kom er niet op......wel een nederlander, toch?
quote:In Nederland isnooit zo populair geworden als in België, hoewel de taal dezelfde is. In interviews oppert
soms dat zijn teksten te 'diep' zijn voor het Nederlandse publiek, en dat het Nederlandse publiek liever 'plattere' teksten als Ik zit op een kruk en ik voel me alleen hoort dan zijn teksten.
Die zocht ik iddquote:Op maandag 21 april 2008 13:29 schreef placebeau het volgende:
deus - vantage point?
Mooi mooi.quote:Op maandag 21 april 2008 13:47 schreef schaap001 het volgende:
Robert Smith en Iggy Pop
Zeker ook naar Giel Beelen geluisterd vanochtend?Hij draaide zowaar A Forest!
Aha, nou: je mist er over het algemeen niet veel aan, maar hij doet in ieder geval niet mee aan de nederlandse trend van al die giechelende side-kicks met hun puberale humor. Zoals bij Rob van Someren bij Radio Veronica, mijn god.quote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef placebeau het volgende:
Mooi mooi.
Nee, gelezen in de krant vanmorgen. (ik ben Belg, Giel Beelen ontvang ik dus niet)
quote:Never could believe the things you do to me,
Never could believe the way you are.
Every day I bless the day that you got through to me,
'Cause baby, I believe that you're a star.
Yep, that's the truthquote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef n0r het volgende:
Everyone's a winner (baby that's the thruth)
Hete Chocolade
Schaap001 +1quote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef schaap001 het volgende:
Wacht even: The Heartbreakers natuurlijk.... na Tom Petty...
quote:Due to the rise in popularity in the United States during the early 2000s, the genre has also been described as the "New Wave of American Heavy Metal"[1] by some, as an allusion to the New Wave of British Heavy Metal of the late 1970s.
quote:is a music fusion genre that incorporates elements of heavy metal and hardcore punk
' elemaal 'oed!quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef cafca het volgende:
Uriah Heep - Very eavy, very 'umble
quote:Op maandag 21 april 2008 16:04 schreef ranja het volgende:ik had het gelezen toen je metalcore nog niet had weggehaald en dacht dat het een foute gok was, had even niet door dat je zelf de vraag had gesteld. Ik heb geen idee wat voor stijl dat is trouwens.
quote:Op maandag 21 april 2008 16:55 schreef bartrid het volgende:
Paul diAnno?
25 jaar en dito kilo's laterquote:Op maandag 21 april 2008 17:20 schreef Burnett het volgende:
Onherkenbaar die Paul diAnno...
quote:are a Phoenix, Arizona based thrash metal band that formed in 1985. Singer/songwriter Phil Rind's interest was in socially-conscious and political speed metal. After several records on Metal Blade Records, they signed to Hollywood Records for a short stint, but later returned to Metal Blade to continue their musical career. The band split in 2000.
Ja!quote:Op maandag 21 april 2008 19:39 schreef knars het volgende:
Sacred Reich!
Waarom werd dit zo'n legendary moment?quote:Approximately 17,000 people filled Madison Square Garden on the evening on May 19, 1962 to take part in this gala which featured Jack Benny and a host of stars, among them Maria Callas, Ella Fitzgerald, Jimmy Durante, and Peggy Lee.
What occurred that evening has become a legendary moment in the history of American pop culture...
Excuses voor de late reatie, maar dat is natuurlijk helemaal juist.quote:Op maandag 21 april 2008 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Boudewijn de Groot - Welterusten Mijnheer De President...
The Lee Harvey Oswald Band en The New Jack Rubys: ik dacht "Ik doe er ook een paar..."quote:Op maandag 21 april 2008 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Je zou dan iets verwachten als de Dead Kennedy's, The Monroes, Marilyn Manson of The Presidenst Of The United States of America, maar daar lijken ze geen van allen op...
quote:Op maandag 21 april 2008 23:20 schreef schaap001 het volgende:
The Lee Harvey Oswald Band en The New Jack Rubys: ik dacht "Ik doe er ook een paar..."
Ik zie ook net hoeveel punten ik gisteren binnen had kunnen tikken.quote:Op maandag 21 april 2008 21:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, veel punten misgelopen door niet veel eerder te tvp-en
staat er toch gewoon? Ik zie hem hier wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:35 schreef Mark het volgende:
He, waar je foto, bartrid?
Ik zie niksquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:43 schreef bartrid het volgende:
staat er toch gewoon? Ik zie hem hier wel in ieder geval.
Hmm toch gewoon een foto van Allmusic.quote:
quote:is a hip-hop collaboration between Dan the Automator and Prince Paul, producer of influential rap trio De La Soul.
is a conceptual hip-hop duo that parodied and acted as a commentary on vain, crass, materialistic, and self-absorbed members of upper class society, such as supermodels and people from old money. The pair often satirized upper class snobbery and perceived beauty.
Yup. Z +1quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:00 schreef Z het volgende:
Handsome Boy Modeling School.
Ik ben de hele dag buiten in de zon aan het werk geweest. Nu ben ik klaar en nu ga ikquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:14 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik een dag vrij (morgen de operatie aan mijn knie dan eindelijk), is er hier radiostilte...![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik zie ook net hoe weinig punten ik vandaag binnen had kunnen tikken.
Voor iemand die de puntjes op de O zet ...!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Adele Bloemendaal, Piet Römer en Leen Jongewaard
o.a. van Het zal je kind maar wezen, We Benne Op De Wereld Om Mekaar te Hellepen niet waar...
Schaep met de 5 poten of Citroentje met Suiker, dat ben ik kwijt...
En dank voor de support, heb er op zich niet erg veel trek in...
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:51 schreef Z het volgende:
Zet 'm op MM!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:03 schreef bartrid het volgende:
Sterkte MadMaster!
2 Dingen vroeg ik en dit zijn 2 dingen die juist zijn...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:53 schreef Myrna1989 het volgende:
Oohja, met die hint wordt het al wat duidelijker
Dat is Double Date. Zongen tijdens het Songfestival heel erg vals. Denk dat het duo dat nummer geproduceerd heeft? En zijn zij dan ook niet de Party Animals?Verder weet ik eigenlijk niks over ze....
Kansloze kutband ook, trouwens. Ontzettend strak, daar niet van, maar totaal bloedeloos en veel te gekunsteld. The Bold & The Beatiful in muziekvorm.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:31 schreef ranja het volgende:
Mwah, weet niet hoeveel anderen dit zouden hebben geweten
Zat nog te twijfelen omdat ik on een of andere reden dacht dat ze met 5 waren. Maar het is gewoon Snow whites and the 2 dwarves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |