Die ja....quote:Op maandag 21 april 2008 09:11 schreef Gambolputty het volgende:
Theme from S-Express?
Afgelopen zaterdag een reunie gehad ivm het 40-jarig bestaan van mijn oude basisschool..je associeert eens wat...quote:Op maandag 21 april 2008 09:57 schreef Burnett het volgende:
U2 - 40
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:48 schreef schaap001 het volgende:
Captain Sensible - say WOT?
Hij speelt woensdag in de kleine bovenzaal van Paradiso...quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef cafca het volgende:
Tja....heel bekende kop, maar ik kom er niet op......wel een nederlander, toch?
quote:Op maandag 21 april 2008 11:26 schreef cafca het volgende:
Tja....heel bekende kop, maar ik kom er niet op......wel een nederlander, toch?
quote:In Nederland isnooit zo populair geworden als in België, hoewel de taal dezelfde is. In interviews oppert
soms dat zijn teksten te 'diep' zijn voor het Nederlandse publiek, en dat het Nederlandse publiek liever 'plattere' teksten als Ik zit op een kruk en ik voel me alleen hoort dan zijn teksten.
Die zocht ik iddquote:Op maandag 21 april 2008 13:29 schreef placebeau het volgende:
deus - vantage point?
Mooi mooi.quote:Op maandag 21 april 2008 13:47 schreef schaap001 het volgende:
Robert Smith en Iggy Pop
Zeker ook naar Giel Beelen geluisterd vanochtend?Hij draaide zowaar A Forest!
Aha, nou: je mist er over het algemeen niet veel aan, maar hij doet in ieder geval niet mee aan de nederlandse trend van al die giechelende side-kicks met hun puberale humor. Zoals bij Rob van Someren bij Radio Veronica, mijn god.quote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef placebeau het volgende:
Mooi mooi.
Nee, gelezen in de krant vanmorgen. (ik ben Belg, Giel Beelen ontvang ik dus niet)
quote:Never could believe the things you do to me,
Never could believe the way you are.
Every day I bless the day that you got through to me,
'Cause baby, I believe that you're a star.
Yep, that's the truthquote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef n0r het volgende:
Everyone's a winner (baby that's the thruth)
Hete Chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |