Welke Schleck, Andy of Frank.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:02 schreef Doff het volgende:
Voor de eerste keer:
Amstel Gold Race
1. Cunego
2. Dekker
3. Valverde
4. Nocentini
5. Schleck
Welke Schleck?quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:35 schreef Tommeke het volgende:
AGR:
1 Cunego
2 Dekker
3 Rebellin
4 Schleck
5 Ricco
Even voor de handigheid uit het vorige topic.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:58 schreef Gillingham het volgende:
Amstel Gold Race:
1. Alejandro Valverde
2. Davide Rebellin
3. Damiano Cunego
4. Kim Kirchen
5. Thomas Dekker
Ik had Ricco ook voor de AGR, maar hij was ziek. Dus ik zou maar even wachten met Ricco.quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Fides het volgende:
Kut, AGR-prono vergeten.
Waalse Pijl [voorlopig]
1. F. Schleck
2. T. Dekker
3. D. Rebellin
4. A. Valverde
5. R. Ricco
Je hebt niet te klagen Rubberquote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef rubbereend het volgende:
ow, wat een hoge scoresik waande me al dagwinnaar met 2 goed voorspelde plekken
Ook alle 5 de renners ... geen enkele op de juiste plaats!quote:Op maandag 21 april 2008 01:44 schreef DutchSL het volgende:
Weer 2e
Ik had nog wel alle 5 de renners, alleen niet in de goede volgorde.
doe ik ook nietquote:
Tsss, das pieken op het goede moment.quote:Op maandag 21 april 2008 15:05 schreef ScottTracy het volgende:
Sjiznit die eerder een paar 0-punten prono's had wint nu opeensBewijst maar weer hoe sterk de factor geluk meeweegt in dit spel
29 juni: Nationale kampioenschappen.quote:Op maandag 21 april 2008 16:32 schreef franklop het volgende:
(Is het overigens ook geen idee om het Nederlands Kampioenschap te gaan voorspellen? Zag die niet in t lijstje staan)
da's idd een van de leukere prono's.quote:Op maandag 21 april 2008 16:48 schreef Gitanki het volgende:
[..]
29 juni: Nationale kampioenschappen.
dan voorspellen we het nederlands kampioenschap en ook dat van België, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië (bij het buitenland alleen de winnaar en bij Nederland de top 5 )
Ah mijn scheelheid speelt weer eens opquote:Op maandag 21 april 2008 16:48 schreef Gitanki het volgende:
[..]
29 juni: Nationale kampioenschappen.
dan voorspellen we het nederlands kampioenschap en ook dat van België, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië (bij het buitenland alleen de winnaar en bij Nederland de top 5 )
Ga je nou als organisator in de fout met Schleckquote:Op woensdag 23 april 2008 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
1. Rebellin
2. Valverde
3. Cunego
4. Schleck
5. J. Rodriguez
Heb in startlijst gekeken en ze starten beiden, dus bij de uitslag maar even controlerenquote:Op woensdag 23 april 2008 07:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ga je nou als organisator in de fout met Schleck?
oepsquote:Op woensdag 23 april 2008 07:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ga je nou als organisator in de fout met Schleck?
quote:Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 23-04-2008 00:33
1. Cunego
2. Valverde
3. F. Schleck
4. Rebellin
5. J. Rodriguez
Met acht punten ben je dus winnaar geworden!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:01 schreef Tommeke het volgende:
7 punten, Gelukkig Cunego en Rebellin nog gewisseld.
Ik zag het, de eerste dagzegequote:Op woensdag 23 april 2008 19:48 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Met acht punten ben je dus winnaar geworden!
En ik doe er ook Romandie bij, hoop dat je me niet vergeet bij het tellen straksquote:Op woensdag 23 april 2008 19:19 schreef thettes het volgende:
6 punten, en hier alvast de prono van LBL aangezien ik straks zelf in de ardennen zit en daar niet kan posten.
1. Valverde
2. Cunego
3. Dekker
4. Schleck
5. Kirchen
Handig he copy pastequote:Op vrijdag 25 april 2008 09:57 schreef oxylus11 het volgende:
LBL
1. Damino Cunego
2. Alejandro Valverde
3. Davide Rebellin
4. Kim Kirchen
5. Thomas Dekker (weer niet meer dan 5 voor hem )
quote:Op zondag 27 april 2008 22:50 schreef KingOfPop het volgende:
Romandië
1. Dekker
2. Klöden
3. Karpets Astarloza
4. Gomez Marchante Pereiro Sio
5. Kreuziger
Wordt:quote:Op zondag 27 april 2008 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Romandië:
1. Karpets
2. Klöden
3. T. Dekker
4. Horner
5. Pereiro Sio
wordtquote:Op maandag 28 april 2008 22:41 schreef komrad het volgende:
Romandie
1. T Dekker
2. Kloden
3. Sastre
4. Gomez Marchante
5. Karpets
Aangepast, mijn excuses.quote:Op maandag 28 april 2008 23:02 schreef bjarki het volgende:
@Vaduz
Je bent mij vergeten in de uitslag van LBL: hier
http://www.cyclingnews.com/road/2008/apr08/romandie08/quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:50 schreef AirRaid het volgende:
waarom kiezen diverse mensen voor Horner, die doet toch niet mee
das wat kort op elkaar om iedereen laten te stemmen tussendoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:10 schreef Bismarck het volgende:
Sprintrit
18 mei: Civitavecchia - San Vicenzo
Tijdrit
20 mei: Pesaro - Urbino
het is dan ook de giroquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:21 schreef DutchSL het volgende:
Kronplatz als tijdrit nemen is eigenlijk (kwa namen) 2x een bergrit voorspellen en 0x de tijdrijders.
Voor de zekerheid quote ik hem ffquote:Op woensdag 23 april 2008 22:59 schreef thettes het volgende:
[..]
En ik doe er ook Romandie bij, hoop dat je me niet vergeet bij het tellen straks
1.Dekker
2.Karpets
3.Astarloza
4.Kloden
5.Gadret
Eindstand Giro d'Italia:quote:Op zaterdag 26 april 2008 02:32 schreef Gillingham het volgende:
Ik ben een week op twee op vakantie, daarom alvast mijn kansloze voorspelling voor de Ronde van Romandië en de Giro.
Ronde van Romandië
1. Thomas Dekker
2. Vladimir Karpets
3. Andreas Klöden
4. Denis Menchov
5. Carlos Sastre
Eindstand Giro d'Italia
1. Danilo Di Luca
2. Riccardo Ricco
3. Andy Schleck
4. Gilberto Simoni
5. Vladimir Karpets
Ik hoop dat die eerte rit niet voor 12 mei valt. Anders.
Die ene rit
1. Alessandro Petacchi
2. Paolo Bettini
3. Daniele Bennati
4. Robert Förster
5. Davide Rebellin
En kom nou niet met die teamtijdrit aub.
Grr de 20e en 25e zit ik in New York, dus wordt flink vooruit voorspellenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Het overige Giro-programma:
Maandag 12/05: etappe 3: Catania- Milazzo (sprint)
Dinsdag 20/05: etappe 10: Pesaro - Urbino (tijdrit)
Zondag 25/05: etappe 15: Arabba - Marmolada Passo Fedaia (bergetappe)
Andy Schleck past voor de Giro.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Eindstand Giro d'Italia:
1. Andreas Klöden
2. Danilo di Luca
3. Andy Schleck
4. Gilberto Simoni
5. Ricardo Ricco
Vroege Sprintrit
1. Robbie McEwen
2. Paolo Bettini
3. Daniele Bennati
4. Robert Förster
5. Davide Rebellin
Tja, het kan soms wat verkeerd uitkomen helaas... Hopelijk verlies je niet teveel punten.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Grr de 20e en 25e zit ik in New York, dus wordt flink vooruit voorspellen
Ach ik gok gewoon wat en we zien wel wat eruit komtquote:Op maandag 5 mei 2008 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tja, het kan soms wat verkeerd uitkomen helaas... Hopelijk verlies je niet teveel punten.
Heb weer goede zaken gedaan voor de rode lantaarnquote:Op maandag 28 april 2008 23:58 schreef ScottTracy het volgende:
Ter verdediging van mijn rode lantaarn:
1. Dekker
2. Kloden
3. Astarloza
4. Uran
5. Sastre
Dan staan we gedeeld laatstequote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb weer goede zaken gedaan voor de rode lantaarnAls nu alle niet-actieve deelnemers uit de stand geschrapt kunnen worden, sta ik zeker laatste
Dat kan je wel achter al die renners zetten, ik vind dat je moet kiezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:02 schreef Bismarck het volgende:
Eindklassement Giro
1. Gilberto Simoni
2. Danilo Di Luca
3. Andreas Klöden
4. Juan Mauricio Soler Hernández (obv dat hij start, anders Pellizotti)
5. Riccardo Riccň, ''il Cobra di Formigine'![]()
Sprintrit maandag 12/5
1. Paolo Bettini, il grande campione
2. Daniele Bennati
3. Robbie McEwen
4. Erik Zabel
5. Luciano André Pagliarini Mendonca
Sprintrit:quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:09 schreef Gitanki het volgende:
Giro d'Italia, de eindstand
01. Riccardo Ricco
02. Danilo Di Luca
03. Vladimir Karpets
04. Andreas Klöden
05. Juan Mauricio Soler
+Vlakke rit:quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:17 schreef icebliss het volgende:
Giro bčta:
1. Klöden
2. Ricco
3. Menchov
4. Soler Di Luca
5. Di Luca Ardila
(eindstand uiteraard)
Dat vind ik niet. In de prono proberen we te voorspellen wie er gaat winnen. Zeker is dat de winnaar zich onder de startende deelnemers bevindt. Als ik van tevoren al aangeef dat indien iemand niet van start gaat ik daarvoor een ander persoon aanwijs dan vind ik dat niet bezwaarlijk. Op het moment van selectie heb ik namelijk nog geen kennis over de vorm van de vervangende renner. Anders zou het zijn als ik, nadat de etappekoers gestart is, er achter kom dat een renner uit mijn lijstje niet is gestart en dan een vervanger aanwijs. Dan is het wel oneerlijk omdat ik op dat moment informatie heb over de bewuste renner die ik in de plaats van opstel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat kan je wel achter al die renners zetten, ik vind dat je moet kiezen.
Ik vind het wel bezwaarlijk. Al is het alleen maar om de administratieve rompslomp. Het is immers altijd voordeliger om voor elke renner 1 of zelfs meerdere reserves aan te duiden (zeker in Romandiëquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Is geen probleem Bismarck, dat je aangeeft Pellizotti te kiezen indien Soler niet meedoet.
wat jij zegt,en wat doe je als een half uur voor aanvang Soler besluit toch maar niet te rijden, dan heeft hij iemand anders en ik niet meer(tenzij de eindtijd ook voor hem telt n dardoor ook Soler meetelt voor hem)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef bjarki het volgende:
[..]
En daarnaast, meestal is het een dag te voren al bekend of iemand wel dan niet start (zoals ook in Romandië het geval was). Als een renner dan besluit een minuut voor aanvang er de brui aan te geven heb je wat mij betreft gewoon pech gehad. Mag toch op z'n tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |