Dat kan je wel achter al die renners zetten, ik vind dat je moet kiezen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:02 schreef Bismarck het volgende:
Eindklassement Giro
1. Gilberto Simoni
2. Danilo Di Luca
3. Andreas Klöden
4. Juan Mauricio Soler Hernández (obv dat hij start, anders Pellizotti)
5. Riccardo Riccň, ''il Cobra di Formigine'
Sprintrit maandag 12/5
1. Paolo Bettini, il grande campione
2. Daniele Bennati
3. Robbie McEwen
4. Erik Zabel
5. Luciano André Pagliarini Mendonca

Sprintrit:quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:09 schreef Gitanki het volgende:
Giro d'Italia, de eindstand
01. Riccardo Ricco
02. Danilo Di Luca
03. Vladimir Karpets
04. Andreas Klöden
05. Juan Mauricio Soler

+Vlakke rit:quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:17 schreef icebliss het volgende:
Giro bčta:
1. Klöden
2. Ricco
3. Menchov
4. Soler Di Luca
5. Di Luca Ardila
(eindstand uiteraard)

Dat vind ik niet. In de prono proberen we te voorspellen wie er gaat winnen. Zeker is dat de winnaar zich onder de startende deelnemers bevindt. Als ik van tevoren al aangeef dat indien iemand niet van start gaat ik daarvoor een ander persoon aanwijs dan vind ik dat niet bezwaarlijk. Op het moment van selectie heb ik namelijk nog geen kennis over de vorm van de vervangende renner. Anders zou het zijn als ik, nadat de etappekoers gestart is, er achter kom dat een renner uit mijn lijstje niet is gestart en dan een vervanger aanwijs. Dan is het wel oneerlijk omdat ik op dat moment informatie heb over de bewuste renner die ik in de plaats van opstel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:49 schreef maril het volgende:
[..]
Dat kan je wel achter al die renners zetten, ik vind dat je moet kiezen.

Ik vind het wel bezwaarlijk. Al is het alleen maar om de administratieve rompslomp. Het is immers altijd voordeliger om voor elke renner 1 of zelfs meerdere reserves aan te duiden (zeker in Romandiëquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Is geen probleem Bismarck, dat je aangeeft Pellizotti te kiezen indien Soler niet meedoet.
 ). Zo stimuleer je mensen dus om ellenlange lijstjes in te leveren, hetgeen het er geloof ik niet overzichtelijker op maakt.
). Zo stimuleer je mensen dus om ellenlange lijstjes in te leveren, hetgeen het er geloof ik niet overzichtelijker op maakt. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |