Flecha zat ik idd ook flink van te balen. Hij was volgens mij in de vorm van zijn leven, en valt (buiten zijn schuld) op het beroerdste moment in de koers.quote:Op maandag 14 april 2008 14:59 schreef franklop het volgende:
TUurlijk wordt Flecha aangereden van achter, tuurlijk rijdt ballan goed als ik hem uit mn top 5 haal om hammond erin te zetten die dan voor t eerst in jaren geen rol van betekenis speelt
Okee, goed dat je het aangeeft!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:15 schreef mesecina het volgende:
Wil je even de wielerprono-mail checken ... wegens problemen met inloggen heb ik mn prono via mail verzonden. Thanks!
Ik ga dus nu de stand aanpassen.quote:Hi,
Wegens aanhoudende login-problemen via deze weg:
1. Boonen
2. Cancellara
3. Flecha
4. Van Avermaet
5. Hoste
mvg
Mesecina
Bedankt!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zaterdag 12 april ontvangen:
[..]
Ik ga dus nu de stand aanpassen.
Blijf toch nog wat wieltjeszuigenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:30 schreef rubbereend het volgende:mesecina nu is het ineens spannender dan ik hoopte
![]()
Ik laat vanaf nu de mail in de wielerprono mailbox doorsturen naar mijn eigen mail box zodat ik geen prono's meer kan missenquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:15 schreef mesecina het volgende:
Wil je even de wielerprono-mail checken ... wegens problemen met inloggen heb ik mn prono via mail verzonden. Thanks!
Di Luca rijdt nietquote:Op donderdag 17 april 2008 17:05 schreef placebeau het volgende:
1. schumacher
2. kirchen
3. di luca
4. cunego
5. freire
vergeet diequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:00 schreef rubbereend het volgende:
Amstel Gold race prono versie 0.5:
1. Cunego
2. Rebellin
3. Kirchen
4. F. Schleck
5. Kroon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |