Ik had Ricco ook voor de AGR, maar hij was ziek. Dus ik zou maar even wachten met Ricco.quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Fides het volgende:
Kut, AGR-prono vergeten.
Waalse Pijl [voorlopig]
1. F. Schleck
2. T. Dekker
3. D. Rebellin
4. A. Valverde
5. R. Ricco
Je hebt niet te klagen Rubberquote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef rubbereend het volgende:
ow, wat een hoge scoresik waande me al dagwinnaar met 2 goed voorspelde plekken
Ook alle 5 de renners ... geen enkele op de juiste plaats!quote:Op maandag 21 april 2008 01:44 schreef DutchSL het volgende:
Weer 2e
Ik had nog wel alle 5 de renners, alleen niet in de goede volgorde.
doe ik ook nietquote:
Tsss, das pieken op het goede moment.quote:Op maandag 21 april 2008 15:05 schreef ScottTracy het volgende:
Sjiznit die eerder een paar 0-punten prono's had wint nu opeensBewijst maar weer hoe sterk de factor geluk meeweegt in dit spel
29 juni: Nationale kampioenschappen.quote:Op maandag 21 april 2008 16:32 schreef franklop het volgende:
(Is het overigens ook geen idee om het Nederlands Kampioenschap te gaan voorspellen? Zag die niet in t lijstje staan)
da's idd een van de leukere prono's.quote:Op maandag 21 april 2008 16:48 schreef Gitanki het volgende:
[..]
29 juni: Nationale kampioenschappen.
dan voorspellen we het nederlands kampioenschap en ook dat van België, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië (bij het buitenland alleen de winnaar en bij Nederland de top 5 )
Ah mijn scheelheid speelt weer eens opquote:Op maandag 21 april 2008 16:48 schreef Gitanki het volgende:
[..]
29 juni: Nationale kampioenschappen.
dan voorspellen we het nederlands kampioenschap en ook dat van België, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië (bij het buitenland alleen de winnaar en bij Nederland de top 5 )
om verwarring te voorkomen en duidelijkheid te scheppen. (staat nu ook in de OP)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |