Geurmerk?? En ik maar hopen dat je de katerpies niet kon ruiken vanaf hierquote:Op donderdag 17 april 2008 23:02 schreef nokwanda het volgende:
Hoi jora.
Er zijn nu 2 SC geopend, dus het is even afwachten welke er open blijft en welke gesloten wordt.
Dus zet ook even een geurmerk in die andere
Nee, je bent de PI vergeten!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:52 schreef Maes het volgende:
Zo goed?
Zijn ze zomaarquote:
Slappe hap, die modjes van F&Fquote:
Ha ha, ik heb nog steeds geen ideequote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:27 schreef Morretje het volgende:
Ik ging m'n telefoon even opruimen, heb nml een nieuwe simkaart, en had ruim 600 berichtjes op m'n telefoon staan.. Vond ik nodig. Vervolgens dus ook alle afbeeldingen verwijderd, ook m'n allerschattigste knorretje-afbeelding..En ik heb vandaag duidelijk niet het geduld om weer een afbeelding te zoeken en te bewerken.. Kreeg van Ravage al te horen: kun je niet een paar dagen zonder?
![]()
Dat moet dan maar, het wil niet zoals ik het wil vandaag.
Spring dan nu eindelijk maar eens onder de douche..
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:16 schreef Maes het volgende:
Dat het zo goed gaat met onze (stief)dochter. Er zal nog wel een terugslag komen maar dat zien we dan wel weer.
Trots dat ik een topic geopend heb!
Ik heb 4 honden en dr maakt dr maar 1 troep en die doet dat dan wel voor 10 ter compensatie...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:42 schreef Morretje het volgende:
Ik was ff boodschapjes aan het doen..
Hier is onze Chip ook de veroorzaker van de meeste rommel hoor..
met suiker?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Bijna klaar met merk, nog drie kwartier
ProXi, schenk er maar vast eentje in voor me!
quote:Aannemers redden nest meerkoeten
9 april 2008
Leiden - Een groep Zeeuwse aannemers redde woensdagochtend een meerkoetennest met negen eieren dat los was geslagen en ronddreef in het Rijn- Schiekanaal bij de Lammebrug.
De mannen van aannemersbedrijf 'de Walrus' waren daar bezig om vanaf een drijvend werkplatform nieuwe afmeerpalen de grond in te boren. Vanochtend zagen ze het grote nest midden op het water drijven en wisten dat het overvaren zou worden als ze niet zouden ingrijpen. Met een kleine boot voeren ze het nest naar een veilig plekje in een zijstroompje. ,,Maar de moeder was niet zo snugger. Het nest brak en ze ging op het lege stuk zitten'', vertelt redder Marco van Burg.
Ook dat konden ze niet aanzien, en met veel geduld en aanmoedigende woordjes dreef Van Burg de moeder met zijn bootje richting het nest. Uiteindelijk met succes: moeder meerkoet leek zichtbaar opgelucht toen ze het nest vond en beklom. ,,Wij zijn altijd met grote industrieprojecten bezig dus dan zie je niet zoveel natuur'', aldus een blije Van Berg. ,,Maar je probeert het altijd te redden.''
gewoon niet teruglezen danquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg leuk hoor al die nieuwe mensen maar er gaat rustig een topic per dag doorheen. Dat gaat me veels te hard, dat kan ik echt niet meer bij houden en terug lezen
Nou zo simpel vind ik dat niet want er kunnen belangrijke dingen gezegd worden zoals dat Morretje jarig is. En je valt sowieso vaak in een 'gesprek' dus je moet toch iets terug lezen om te kunnen volgen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gewoon niet teruglezen dan
het leven kan soms zo simpel zijn
'al' zegt ie tegen ons stel bejaarde ouwe lijkenquote:
Is Morretje jarig vandaag?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou zo simpel vind ik dat niet want er kunnen belangrijke dingen gezegd worden zoals dat Morretje jarig is. En je valt sowieso vaak in een 'gesprek' dus je moet toch iets terug lezen om te kunnen volgen.
Proxi, ik gok op man maar leeftijd? Ah toe vertel nog even.
quote:
Nee woensdag en Maes donderdag maar dat moeten we groots en in stijl vierenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is Morretje jarig vandaag?![]()
gemist dus![]()
maar ik doe niet aan teruglezen en nu weet ik het toch ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee woensdag en Maes donderdag maar dat moeten we groots en in stijl vierendus dat is belangrijk om te weten
God, I hope notquote:
Ik heb een vis op, en nasi met eiquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
@Nok, wat was de andere nieuwe meneer, die bang was hoe hij over zou komen!
Toch?
Ik heb net een berenklauw en friet op en ik ben misselijk
duurder dan in de supermarkt ws?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:57 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ga zo ook maar es naar de snack, goed plan GreysEn ze verkopen nog koffiepads ook
Nou, die verkopen ze hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
Verkopen ze koffiepads bij de snackbar?
Oh god, ik woon echt in een gehucht!
en dat niet alleen, ook telefoonkaarten, kattenvoer, chips, flesjes wijn en rose, en nog meer handige & nuttige zakenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
Verkopen ze koffiepads bij de snackbar?
Oh god, ik woon echt in een gehucht!
OMG, doe mij zo'n snackbar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en dat niet alleen, ook telefoonkaarten, kattenvoer, chips, flesjes wijn en rose, en nog meer handige & nuttige zaken![]()
Ik hou van mijn snackbar
dat vast wel, maar dit soort initiatieven wil ik vooral aanmoedigen, dus betaal graag wat extraquote:
Wel vet handig als de supermarkt geschlossen is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat vast wel, maar dit soort initiatieven wil ik vooral aanmoedigen, dus betaal graag wat extra
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:07 schreef Marietje_34 het volgende:
klinkt grappig trouwens, 'ik ga even naar de snackbar, tampons halen'![]()
Ja!quote:
haha okequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:29 schreef Qwea het volgende:
MM is mijn geile neukslaaf
Nee, echt snel soms
Schandaaaaalig vinnik utquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:31 schreef Qwea het volgende:
waar is iedereen for god sake
Zit ik hier, aan mn bier, klaar om dom te lullen, is fucking iedereen een leven gaan leiden
zal wel in the middle of nowhere zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom maar halen, moet je wel zelf kaas meenemen, want ik heb het laatste plakje gebruikt net
Wat is schandalig? Dat iedereen weg is he? Ja eens!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schandaaaaalig vinnik ut![]()
Ennieweej, ik ga m'n zielige leerleventje maar ff oppakken.
Ik haaaaaat berekingen maken en ik haaaaaat het leren voor dit vak.
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef ProXi het volgende:
[..]
zal wel in the middle of nowhere zijn
@ Q nog wat
Wij zijn der toch![]()
mwahquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:37 schreef Qwea het volgende:
jahou jij ook van jezelf?
"Ain't no party like an alcoholic party!"
haha okequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef Qwea het volgende:
nee, ik hou van mannen die me tegen spreken.
Ik hou niet van makke lammetjes![]()
![]()
![]()
Ja hoor. Eens een beetje andere taken en niet van huis uit is wel verfrissend.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schandaaaaalig vinnik ut![]()
Ennieweej, ik ga m'n zielige leerleventje maar ff oppakken.
Ik haaaaaat berekingen maken en ik haaaaaat het leren voor dit vak.
Ik ben net bij het hoofdstuk "leren pijpen".quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb jij ook al een leerleventje?
Dear, ik had al wel in de gaten dat er meer in jou zit dan op het eerste oog te zien/lezen is, maar dit is toch wel heftig.
Vriendin van me had ooit een verschrikkelijke kakmadam als schoonmoeder. Vreselijk mens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben net bij het hoofdstuk "leren pijpen".
Gaat me nog niet zo goed af
ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben net bij het hoofdstuk "leren pijpen".
Gaat me nog niet zo goed af
Ik geloof dat je in Nederland niet verder van het strand kunt zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:16 schreef Maes het volgende:
Hoi oh-oh, volgens mij vinden alle hondjes het strand leuk. Woon je ver van het strand?
Nou toen ik in Steenwijk woonde kwam ik nooit op het strand (veel te ver) en nu bijna elke week (half uurtje in de auto).quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat je in Nederland niet verder van het strand kunt zitten
Frits is goeoeoeoedquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en Frits vindt strand vies want dan krijgt ie zand tussen zn pootjes
Ja hij was zooooooo'n schetig puppedupjequote:
Oh ik ooooooohooook hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:58 schreef Maes het volgende:
Die arrogante kop van Frits, geweeeldig![]()
Ik wil ook een baby billie
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste foto van Bink en Bob samen.
Slaap lekker Ing, ik ga zo mn bedje schoon opleggen !quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh jongens...ik ga zo echt lekker op bed.
Was een zwaar en raar werkweekje
Wachten, wrom dan???quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:32 schreef Maes het volgende:
Als ik dat zo zie wil ik ook weer een pupje. Nog maar even wachten
Welterusten alvast, tot morgen!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik schenk nog eentje in, dan tandjes schrobben en lekker op bed.
Hopelijk word ik niet wakker van een aangeschoten kerel die het bed in duikt of in polonaise met zichzelf het huis binnen stormt
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
4 is hier idd ook de limit, maar als ik dan weer iets lees over een verwaarloosd diertje dan denk ik steeds weer "ach, waar 4 katten kunnen, kunnen er ook 5".
Gelukkig heb ik dan een echtgenoot die me direct op m'n nummer zet, anders was ik allang een kattenvrouwtje met 30 katten en een stinkhuis
Ik wil er ook 30quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
4 is hier idd ook de limit, maar als ik dan weer iets lees over een verwaarloosd diertje dan denk ik steeds weer "ach, waar 4 katten kunnen, kunnen er ook 5".
Gelukkig heb ik dan een echtgenoot die me direct op m'n nummer zet, anders was ik allang een kattenvrouwtje met 30 katten en een stinkhuis
Neem dan gewoon ook een hele fles, dat werkt welquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit ook aan de wijn, maar tot nu toe nog geen effect.
Mja, dan moet ik naar de nachtwinkel, want er is niet eens meer een hele flesquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem dan gewoon ook een hele fles, dat werkt wel
Koop ze dan ook gewoon per doos, doosquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik naar de nachtwinkel, want er is niet eens meer een hele fles
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koop ze dan ook gewoon per doos, doos![]()
Ik ga zo maar op bed geloof ik
wat een mooie plek!quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:17 schreef conleche het volgende:
Op speciaal verzoek van Greys hier dan eindelijk onze zwemvijver.
[ afbeelding ]
(Dat huisje is het atelier van Meneer C.)
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:25 schreef Greys het volgende:
Rrrrrrrrrrrrpapapaaaaaaaaaaa rapapapaaaaaaaaaaaaaaa...
Co...... van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Dat het maar een geweldig nieuw levensjaar voor je mag worden en dat we daarin maar vaak mogen afspreken!![]()
[ afbeelding ]
Ja, tis wat hè, 108! Tijd vliegt....Ik had eigenlijk Queen Bea wel op de koffie verwacht, maar die heeft verstek laten gaan! Ook de burgemeester nog niet gesignaleerd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaa! Co! Van harte met je 108e verjaardag en dat er nog maar veel leuke, gezellige en gezonde jaren bij mogen komen![]()
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, tis wat hè, 108! Tijd vliegt....Ik had eigenlijk Queen Bea wel op de koffie verwacht, maar die heeft verstek laten gaan! Ook de burgemeester nog niet gesignaleerd.
uhu. Vorige jaar 5 okt heb ik haar moeten laten inslapenquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:30 schreef ProXi het volgende:
oke voelde me al zo buitengesloten
@ Q kat overleden?
Oh tof een roze mp3 speler!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb een knalroze meisjes-mp3-spelert gekocht!
Ben er helemaal blij mee!
Als ik dan ga oefenen en over een tijdje bij Co op visite ga in België, kan ik haar tenminste bijhouden als ze om die vijver heen rent
De mijne doet dat automatisch als ik nummers over zet, mapje per artiest zeg maar. Ik kan zelf ook verplaatsen naar andere mapjes. De volgorde waarin ik mijn mapjes zet bepaalt welke nummers eerst spelen maar ik moet wel door alle nummers heen zoeken als ik iets van het laatste mapje wil hebben. Ik kan niet per mapje bekijken op de speler zelfquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
Kan je muziek eigenlijk ook in mapjes op een mp3 speler zetten? Ik moet de gebruiksaanwijzing nog lezen![]()
Maar bv een mapje 'Evie' voor alle hardloopmuziekjes en een mapje 'Anouk' enz?
Er valt alleen nog te twisten over het feit of dit mooi roze is, right?quote:
Leuheukkkkk! Echt een tof vooruitzicht!quote:Ik heb boodschappen gedaan voor mijn trip. Allemaal lekkere snacksNog 6 nachtjes
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Er valt alleen nog te twisten over het feit of dit mooi roze is, right?![]()
Haha nou ik ben niet zo gek op kinderen en zeker niet op zingende kinderenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Ik weet er dus ook helemaal niets van!![]()
Staat ook niets over in de gebruiksaanwijzing. Wel hoe ik de mp3's er op moet krijgen, maar niet of het in mapjes kan. Nou ja, proberen dan maar straks!
Jammer dat het niet vanavond komt, dat zingen. Ik vind zulke dingen zó mutsig dat het weer leuk is
Nee geen meisje meisje Greys?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
Dizzy, trust me, ik kan het hebben! Het is mijn favoriete kleur ook niet
Soms. Maar meestal nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee geen meisje meisje Greys?
Ik ben gek op roze.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef Greys het volgende:
Hihi, leuk he Q? Tis net zo'n kinderapparaat? My little pony hahaha!
Hij is nu nog aan het opladen Senes, ik moet de muziek er nog op zetten! Ga ik straks doen
Nope.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
Kan je muziek eigenlijk ook in mapjes op een mp3 speler zetten? Ik moet de gebruiksaanwijzing nog lezen![]()
Maar bv een mapje 'Evie' voor alle hardloopmuziekjes en een mapje 'Anouk' enz?
Ja! Ik ben aangestoken door Conleche!quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:32 schreef Maes het volgende:GEFELICITEERD CO
Respectabele leeftijd hoor, ik word 29 a.s. donderdag
![]()
Ga je hardlopen Greys? En waarom weet ik daar nix van??
Ga je het alleen doen? Meneer Maes heeft vandaag ook hardloopschoentjes gekocht en gaat ook beginnenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik ben aangestoken door Conleche!
Nou ja, ik wilde het al langer natuurlijk, hardloopschoentjes en al gekocht en er daarna niets mee gedaan
Maar met de mp3tjes van Belgische Evie op mijn oor moet het gaan lukken![]()
Wat moet je ervoor hebben Q??quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:33 schreef Qwea het volgende:
ik heb mijn mp3 speler te koop gezet in V&A
Ik heb net al een uur op bed gelegen en echt geslapen en meneer I. ligt languit op de bankquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
Owjee Ing, dus eigenlijk wil je nu liever gewoon languit op de bank uitbuiken?
Jeetje sterkte dr mee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oma was gisteren jarig en schoonpaps, die een van een tweeling is, vandaag.
Dus vanmiddag de verjaardag van oma en tweelingtante met de rest van de familie van die kant.
Was wel gezellig. En vanaaf de verjaardag van schoonpaps met de familie van schoonmoeders kant.
En die is vreselijk (zacht uitgedrukt)
Konden we maar na een uurtje naar huis![]()
Maar goed, zal me weer in het feestpakje hijsen, loop inmiddels alweer in slaapgewaad
oe stoerquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Greys, leuk roze dingetje!
Ik draag NOOOOOIT roze ( ik kom al sinds mn 14e of zo amper verder dan zwart), maar ik heb wel een roze muur in mn kamer, echt KNALroze, en veel roze dingen , dat vind ik dan wel weer leuk.
Niet van dat babyroze, maar echt fuchsia, lekker knallen moet het wel.
Ik ben weer zo blij met mezelf, ik was mn kledingkast aan het uitmesten en kwam een oude adidas trui van mn broertje tegen.
Heb ik gerecycled en twee hippe truien voor de boys van gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze hip of zijn ze hip?
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort zijn kledingkast maar eens plunderen denk ik
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:38 schreef Maes het volgende:
Oh-oh kind je bent geweldig!
Ing zet em op ook aan deze narigheid komt een eind, glimlachen en denken aan leuke dingen is mijn advies
quote:
das mss beter ja, ben je er iig geweestquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik zie dat Chico ook heul blij is met zijn trui! *gaap*![]()
Echt super stoer en hip! En stiekem ook schattig hahaha
Ing, ik zou idd zeggen dat je hoofdpijn hebt en maar een uurtje blijft hoor
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik is grote meid...ik ga mijn verantwoordelijkheden met een overdosis nepglimlach tegemoet![]()
Bye all![]()
You go girlquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik is grote meid...ik ga mijn verantwoordelijkheden met een overdosis nepglimlach tegemoet![]()
Bye all![]()
ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Sterkte Ing!
Ja Teardrops is een heel lekker nummer.
Volgens mij had ik daar het singeltje van op
vruchtbaar tiep!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eerste echte vriendje was zo leuk...
Mn zusje kwam m zaterdag tegen met zijn 4 kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |