Ik ben net bij het hoofdstuk "leren pijpen".quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb jij ook al een leerleventje?
Dear, ik had al wel in de gaten dat er meer in jou zit dan op het eerste oog te zien/lezen is, maar dit is toch wel heftig.
Vriendin van me had ooit een verschrikkelijke kakmadam als schoonmoeder. Vreselijk mens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben net bij het hoofdstuk "leren pijpen".
Gaat me nog niet zo goed af
ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben net bij het hoofdstuk "leren pijpen".
Gaat me nog niet zo goed af
Ik geloof dat je in Nederland niet verder van het strand kunt zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:16 schreef Maes het volgende:
Hoi oh-oh, volgens mij vinden alle hondjes het strand leuk. Woon je ver van het strand?
Nou toen ik in Steenwijk woonde kwam ik nooit op het strand (veel te ver) en nu bijna elke week (half uurtje in de auto).quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat je in Nederland niet verder van het strand kunt zitten
Frits is goeoeoeoedquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja en Frits vindt strand vies want dan krijgt ie zand tussen zn pootjes
Ja hij was zooooooo'n schetig puppedupjequote:
Oh ik ooooooohooook hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:58 schreef Maes het volgende:
Die arrogante kop van Frits, geweeeldig![]()
Ik wil ook een baby billie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |