Ik heb net al een uur op bed gelegen en echt geslapen en meneer I. ligt languit op de bankquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
Owjee Ing, dus eigenlijk wil je nu liever gewoon languit op de bank uitbuiken?
Jeetje sterkte dr mee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oma was gisteren jarig en schoonpaps, die een van een tweeling is, vandaag.
Dus vanmiddag de verjaardag van oma en tweelingtante met de rest van de familie van die kant.
Was wel gezellig. En vanaaf de verjaardag van schoonpaps met de familie van schoonmoeders kant.
En die is vreselijk (zacht uitgedrukt)
Konden we maar na een uurtje naar huis![]()
Maar goed, zal me weer in het feestpakje hijsen, loop inmiddels alweer in slaapgewaad
oe stoerquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Greys, leuk roze dingetje!
Ik draag NOOOOOIT roze ( ik kom al sinds mn 14e of zo amper verder dan zwart), maar ik heb wel een roze muur in mn kamer, echt KNALroze, en veel roze dingen , dat vind ik dan wel weer leuk.
Niet van dat babyroze, maar echt fuchsia, lekker knallen moet het wel.
Ik ben weer zo blij met mezelf, ik was mn kledingkast aan het uitmesten en kwam een oude adidas trui van mn broertje tegen.
Heb ik gerecycled en twee hippe truien voor de boys van gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze hip of zijn ze hip?
[ afbeelding ]
Ik ga binnenkort zijn kledingkast maar eens plunderen denk ik
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:38 schreef Maes het volgende:
Oh-oh kind je bent geweldig!
Ing zet em op ook aan deze narigheid komt een eind, glimlachen en denken aan leuke dingen is mijn advies
quote:
das mss beter ja, ben je er iig geweestquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik zie dat Chico ook heul blij is met zijn trui! *gaap*![]()
Echt super stoer en hip! En stiekem ook schattig hahaha
Ing, ik zou idd zeggen dat je hoofdpijn hebt en maar een uurtje blijft hoor
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik is grote meid...ik ga mijn verantwoordelijkheden met een overdosis nepglimlach tegemoet![]()
Bye all![]()
You go girlquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik is grote meid...ik ga mijn verantwoordelijkheden met een overdosis nepglimlach tegemoet![]()
Bye all![]()
ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Sterkte Ing!
Ja Teardrops is een heel lekker nummer.
Volgens mij had ik daar het singeltje van op
vruchtbaar tiep!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eerste echte vriendje was zo leuk...
Mn zusje kwam m zaterdag tegen met zijn 4 kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |