Wachten, wrom dan???quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:32 schreef Maes het volgende:
Als ik dat zo zie wil ik ook weer een pupje. Nog maar even wachten
Welterusten alvast, tot morgen!
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik schenk nog eentje in, dan tandjes schrobben en lekker op bed.
Hopelijk word ik niet wakker van een aangeschoten kerel die het bed in duikt of in polonaise met zichzelf het huis binnen stormt
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
4 is hier idd ook de limit, maar als ik dan weer iets lees over een verwaarloosd diertje dan denk ik steeds weer "ach, waar 4 katten kunnen, kunnen er ook 5".
Gelukkig heb ik dan een echtgenoot die me direct op m'n nummer zet, anders was ik allang een kattenvrouwtje met 30 katten en een stinkhuis
Ik wil er ook 30quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
4 is hier idd ook de limit, maar als ik dan weer iets lees over een verwaarloosd diertje dan denk ik steeds weer "ach, waar 4 katten kunnen, kunnen er ook 5".
Gelukkig heb ik dan een echtgenoot die me direct op m'n nummer zet, anders was ik allang een kattenvrouwtje met 30 katten en een stinkhuis
Neem dan gewoon ook een hele fles, dat werkt welquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit ook aan de wijn, maar tot nu toe nog geen effect.
Mja, dan moet ik naar de nachtwinkel, want er is niet eens meer een hele flesquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem dan gewoon ook een hele fles, dat werkt wel
Koop ze dan ook gewoon per doos, doosquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik naar de nachtwinkel, want er is niet eens meer een hele fles
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koop ze dan ook gewoon per doos, doos![]()
Ik ga zo maar op bed geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |