Ik heb 4 honden en dr maakt dr maar 1 troep en die doet dat dan wel voor 10 ter compensatie...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:42 schreef Morretje het volgende:
Ik was ff boodschapjes aan het doen..
Hier is onze Chip ook de veroorzaker van de meeste rommel hoor..
met suiker?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef Greys het volgende:
Hoi allemaal!
Bijna klaar met merk, nog drie kwartier
ProXi, schenk er maar vast eentje in voor me!
quote:Aannemers redden nest meerkoeten
9 april 2008
Leiden - Een groep Zeeuwse aannemers redde woensdagochtend een meerkoetennest met negen eieren dat los was geslagen en ronddreef in het Rijn- Schiekanaal bij de Lammebrug.
De mannen van aannemersbedrijf 'de Walrus' waren daar bezig om vanaf een drijvend werkplatform nieuwe afmeerpalen de grond in te boren. Vanochtend zagen ze het grote nest midden op het water drijven en wisten dat het overvaren zou worden als ze niet zouden ingrijpen. Met een kleine boot voeren ze het nest naar een veilig plekje in een zijstroompje. ,,Maar de moeder was niet zo snugger. Het nest brak en ze ging op het lege stuk zitten'', vertelt redder Marco van Burg.
Ook dat konden ze niet aanzien, en met veel geduld en aanmoedigende woordjes dreef Van Burg de moeder met zijn bootje richting het nest. Uiteindelijk met succes: moeder meerkoet leek zichtbaar opgelucht toen ze het nest vond en beklom. ,,Wij zijn altijd met grote industrieprojecten bezig dus dan zie je niet zoveel natuur'', aldus een blije Van Berg. ,,Maar je probeert het altijd te redden.''
gewoon niet teruglezen danquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg leuk hoor al die nieuwe mensen maar er gaat rustig een topic per dag doorheen. Dat gaat me veels te hard, dat kan ik echt niet meer bij houden en terug lezen
Nou zo simpel vind ik dat niet want er kunnen belangrijke dingen gezegd worden zoals dat Morretje jarig is. En je valt sowieso vaak in een 'gesprek' dus je moet toch iets terug lezen om te kunnen volgen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gewoon niet teruglezen dan
het leven kan soms zo simpel zijn
'al' zegt ie tegen ons stel bejaarde ouwe lijkenquote:
Is Morretje jarig vandaag?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou zo simpel vind ik dat niet want er kunnen belangrijke dingen gezegd worden zoals dat Morretje jarig is. En je valt sowieso vaak in een 'gesprek' dus je moet toch iets terug lezen om te kunnen volgen.
Proxi, ik gok op man maar leeftijd? Ah toe vertel nog even.
quote:
Nee woensdag en Maes donderdag maar dat moeten we groots en in stijl vierenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is Morretje jarig vandaag?![]()
gemist dus![]()
maar ik doe niet aan teruglezen en nu weet ik het toch ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee woensdag en Maes donderdag maar dat moeten we groots en in stijl vierendus dat is belangrijk om te weten
God, I hope notquote:
Ik heb een vis op, en nasi met eiquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
@Nok, wat was de andere nieuwe meneer, die bang was hoe hij over zou komen!
Toch?
Ik heb net een berenklauw en friet op en ik ben misselijk
duurder dan in de supermarkt ws?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:57 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ga zo ook maar es naar de snack, goed plan GreysEn ze verkopen nog koffiepads ook
Nou, die verkopen ze hier ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
Verkopen ze koffiepads bij de snackbar?
Oh god, ik woon echt in een gehucht!
en dat niet alleen, ook telefoonkaarten, kattenvoer, chips, flesjes wijn en rose, en nog meer handige & nuttige zakenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:59 schreef Greys het volgende:
Verkopen ze koffiepads bij de snackbar?
Oh god, ik woon echt in een gehucht!
OMG, doe mij zo'n snackbar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en dat niet alleen, ook telefoonkaarten, kattenvoer, chips, flesjes wijn en rose, en nog meer handige & nuttige zaken![]()
Ik hou van mijn snackbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |