abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58130946
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Was er al niet eerder in het nieuws dat Huntelaar gek werd van een Italiaanse makelaar die hem bij allerlei clubs aanbood terwijl ie die man niet kende? Lijkt mij ook heel vreemd trouwens dat RvN zou pushen voor Huntelaar..
van Nistelrooy denkt dat als Huntelaar naar Madrid komt dat hij weer terug kan naar Nederland om zijn carriere bij Ajax af te sluiten en nog even te genieten van de mooie stad Amsterdam
pi_58130984
Nu maar hopen dat die De Mos zich niet weer voor schut zet met zijn uitspraken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58131026
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Maar Heitinga is geen concurrent van Wes. Huntelaar wel van Ruud natuurlijk .
Aan de andere kant moeten ze veel spelen en zijn er wedstrijden zat voor beide.
Ruud is ook niet meer de jongste en zal dus vermoedelijk elk jaar iets minder gaan spelen.
pi_58131089
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:30 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

van Nistelrooy denkt dat als Huntelaar naar Madrid komt dat hij weer terug kan naar Nederland om zijn carriere bij Ajax af te sluiten en nog even te genieten van de mooie stad Amsterdam
Zoals Cruyff al zei: slechte voetballer Nee, zie dan toch liever Huntelaar nog 1 of 2 seizoenen bij ons hoor. Al zal ie sowieso niet naar Ajax komen. En tot nu toe hebben we ook nog niet veel geluk gehad met (ex-)topspelers die terug naar Nederland kwamen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58131116
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goed punt.. Al waren er geruchten dat Real wil verjongen en dat RvN misschien naar Milan gaat.
We zullen het gauw genoeg merken. Aangezien Huntelaar niet weg wil om bankzitter te worden, hoop ik maar dat ie niet naar Real wil. Kutclub.
Als ik eerlijk ben, zou ik zo snel geen goede club voor Huntelaar weten. Misschien in Italië, Milan? Maar ik hoop niet dat hij naar Italië gaat. Barca is een prachtige club voor hem, maar ook daar is de concurrentie moordend. Misschien Arsenal? Die missen een killer.

Maar goed, ik heb liever dat hij nog een jaartje bij Ajax blijft. En ook voor zijn ontwikkeling lijkt me dat erg verstandig. Ik denk dat Bergkamp en San Marco hem nog veel kunnen leren .
pi_58131179
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:30 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Laten we het hopen . Maar ik weet voor bijna 100% zeker dat als Ruud terugkeert naar Nederland, hij naar psv zal gaan. Maar goed, wij hadden ook niet verwacht dat Japie nog bij ons zou spelen.

@ Godlike: Zou kunnen ja, maar Huntelaar wil alleen naar een absolute topclub waar hij ook zeker is van een basisplaats. Met Ruud als zijn concurrent, weet ik zeker dat Huntelaar niet in de basis zal staan. Tenminste, niet de wedstrijden waar het er om gaat. Hij zal vast zijn minuten wel pakken hoor en langzaamaan zal hij Ruud ook voorbijstreven, maar zeker het eerste seizoen moet Huntelaar het dan hebben van invalbeurtjes. En dat wilde hij niet .
pi_58131220
Kap eens met het woord kampioen, ik word zenuwachtig
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:43:41 #208
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58131233
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, zou ik zo snel geen goede club voor Huntelaar weten. Misschien in Italië, Milan? Maar ik hoop niet dat hij naar Italië gaat. Barca is een prachtige club voor hem, maar ook daar is de concurrentie moordend. Misschien Arsenal? Die missen een killer.

Maar goed, ik heb liever dat hij nog een jaartje bij Ajax blijft. En ook voor zijn ontwikkeling lijkt me dat erg verstandig. Ik denk dat Bergkamp en San Marco hem nog veel kunnen leren .
Ja, precies. Hij kan echt veel leren als spits. .
Maar als ie dan toch weg moet, dan maar AC Milan. Kan ie Van Basten misschien "opvolgen". .
-
pi_58131308
Aadje!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58131321
quote:
Op donderdag 17 april 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hoezo, er zijn ook zat spelers die bij een club vertrekken en nooit meer iets van zich laten horen, ik vind het gewoon leuk om te zien dat VDV en Sneijder nog zoveel aan Ajax denken
Ah dan hebben we het over wat anders. Ik dacht dat je het erover had dat KJH liever kampioen werd dan topscoorder. En dat leek me wel logisch an sich
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58131356
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Laten we het hopen . Maar ik weet voor bijna 100% zeker dat als Ruud terugkeert naar Nederland, hij naar psv zal gaan. Maar goed, wij hadden ook niet verwacht dat Japie nog bij ons zou spelen.

@ Godlike: Zou kunnen ja, maar Huntelaar wil alleen naar een absolute topclub waar hij ook zeker is van een basisplaats. Met Ruud als zijn concurrent, weet ik zeker dat Huntelaar niet in de basis zal staan. Tenminste, niet de wedstrijden waar het er om gaat. Hij zal vast zijn minuten wel pakken hoor en langzaamaan zal hij Ruud ook voorbijstreven, maar zeker het eerste seizoen moet Huntelaar het dan hebben van invalbeurtjes. En dat wilde hij niet .
Hoeveel absolute topclubs zijn er en in welk systeem past huntelaar het beste.
Het huidige italiaanse voetbal is denk ik te hard voor Huntelaar en dat gaat hem dan zijn enkels kosten

Engels ben ik ook niet heel erg van gecharmeerd meer voor types als rooney en de grotere en stevige RvN.

Ik denk dat Huntelaat het beste uit de verf komt in spanje en dan blijven er weinig clubs over.
Barca heeft al een gigantisch overschot met fantastische spitsen. Als Huntelaar een kans krijgt bij Real waar er denk ik zat mogelijkheden zijn om een flink aantal wedstrijden in de basis te starten...........

Ik zou het in elk geval niet een hele gekke beslissing vinden.
Al dacht ik ook van Heitinga dat hij naar Barca of Real zou gaan en misschien is dit ook geen hele slechte beslissing van hem.
pi_58131358
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:47 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ah dan hebben we het over wat anders. Ik dacht dat je het erover had dat KJH liever kampioen werd dan topscoorder. En dat leek me wel logisch an sich
Ik zag het al, mijn fout zat half te slapen achter de pc

Leuk verhaaltje
quote:
Gabri: 'Hele wedstrijd wordt lastig'

Amsterdam, 18 apr 2008
Ajax neemt het zondag in de laatste speelronde van de Eredivisie op tegen Heracles Almelo. Trainer Adrie Koster kan tijdens dat duel beschikken over Gabri, al lijkt de Spanjaard nog niet helemaal klaar voor een hele wedstrijd.

Gabri viel vijf weken geleden tijdens Ajax - Willem II uit met een hamstringblessure. De Spanjaard herstelde een paar weken in zijn vaderland en hervatte vorige week bij Ajax de groepstraining. Afgelopen zondag, toen Ajax voor de eerste keer afreisde naar Groningen, was Gabri nog niet fit genoeg om in actie te komen. Hij zag de wedstrijd thuis. ,,Ik dacht in eerste instantie dat het wel meeviel met de brand”, zegt hij donderdagmiddag na de training.,,Maar toen de mensen de hekken overkwamen wist ik dat het serieus was. Gelukkig konden we de wedstrijd snel inhalen.”

Woensdag had Gabri weer twee extra trainingen in de benen: genoeg reden voor Adrie Koster om hem tijdens ‘Groningen deel 2’ weer op te nemen in de selectie. Gabri zag vanaf de reservebank zijn collega’s met 1-2 winnen. ,,Ik heb die wedstrijd heel intens beleefd vanaf de bank”, zegt hij. ,, Het voelde als een finale met alles erop en eraan. Op de bank zitten was echt moeilijk, want ik wilde mijn team zo graag helpen. Er waren over en weer veel kansen en het bleef echt tot de laatste minuut spannend.”

Of Gabri zondag al een hele wedstrijd kan spelen is ook nog niet zeker. ,,Ik ben medisch helemaal fit en heb nergens last meer van”, zegt hij. ,,Ik train volop mee, maar dat wil nog niet zeggen dat ik alweer een negentig minuten voluit kan spelen. Een hele wedstrijd zou me waarschijnlijk in fysiek opzicht toch wat moeite kosten."

Voor Ajax valt er in het duel met Heracles nog heel wat te winnen, de landstitel om maar eens wat te noemen. Als Ajax wint en PSV verliest bij Vitesse, dan is het kampioenschap voor de Amsterdammers. ,,PSV heeft aan een punt genoeg natuurlijk”, weet Gabri. ,,Maar ik heb er vertrouwen in dat Vitesse voor de winst gaat. Zij spelen hun laatste thuiswedstrijd van het seizoen en willen het eigen publiek toch wat laten zien. Bovendien staat er voor Vitesse ook nog wat op het spel.” Dat klopt, want de Arnhemmers zijn nog altijd in strijd om een plaats in de play-offs voor een UEFA Cup-ticket. Maar Gabri wil niet dat zijn ploeg te veel gaat rekenen zondag. ,,Wij moeten ons concentreren op de wedstrijd tegen Heracles”, aldus de oud-speler van Barcelona. ,,Onder normale omstandigheden moeten we kunnen winnen. Maar dan moeten we ons wel concentreren en vanaf de eerste minuut fel zijn. En als dat lukt, kunnen we niets anders doen dan hopen. Vorig jaar hebben we geleerd dat alles nog mogelijk is in de laatste speelronde. Het maakt me niet uit hoe het scenario er nu uit komt te zien: als wij maar kampioen worden.”
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:51:51 #213
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58131440
Zo een ban erop zitten
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_58131460
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo een ban erop zitten
Heb je gedaan dan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58131498
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef _Mike_ het volgende:

Leuk verhaaltje
[..]

Volledig waar wat ie zegt. De spelers moeten maar aan één ding denken en dat is winnen van Heracles. Als dat gebeurd is kan het alleen maar meevallen.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58131557
quote:
Zo een ban erop zitten
pieterpost_afca kan dus de kast in?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58131569
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik zag het al, mijn fout zat half te slapen achter de pc
Zag het erna ook, toch niet meer gereageerd
pi_58131591
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Als dat nog niet genoeg is voor Vitesse weet ik het ook niet meer

Overigens wel schandalig dat Ajax zo moeilijk doet over een shirt voor een gehandicapte jongen
Triest om dat net nu op te sturen zeg
pi_58131636
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Ordinair het volgende:

[..]

uh?
pi_58131661
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:58 schreef pieterpost_afca het volgende:

[..]

uh?
Ben jij niet de opvolger van siemen? .
pi_58131683
uh, nee ik weet niet eens wie siemen is
pi_58131780
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:58 schreef pieterpost_afca het volgende:

[..]

uh?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58131816
quote:
Doelstellingen bestuur Coronel: Rust en resultaten
De belangrijkste doelstellingen van het nieuwbakken bestuur-Coronel zijn duidelijk. "De rust moet terug komen binnen de club", vertelt Coronel. De voorzitter pleit daarom voor een duidelijk bestuursmodel, waarbij de directie de baas is en de Raad van Commissarissen (waar de drie nieuwe bestuursleden waarschijnlijk op korte termijn deel van uit gaan maken) op afstand controleert. Ook moet er duidelijkheid komen over het trainersmodel: slechts één iemand mag verantwoordelijk zijn voor het technische beleid.

"We willen geen situatie meer waarin de technisch directeur en de hoofdtrainer over elkaar heen buitelen. Als de structuur duidelijk is, worden de resultaten op het veld ook snel beter", verwacht Coronel. "Ajax is in potentie de grootste club van Nederland. We hebben een prachtig stadion, en de meeste seizoenkaarthouders. Ik zeg niet dat we meteen de Champions League gaan winnen, maar we moeten wel de beste club van Nederland willen zijn."
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58131861
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef pieterpost_afca het volgende:
uh, nee ik weet niet eens wie siemen is
De postbode .
pi_58131874
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:05 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat is dus Van Geel
pi_58131999
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

De postbode .
Was dat niet de kloon van BrauN? En Kindervriend?
pi_58132010
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:46 schreef Ordinair het volgende:
Aadje!
Geniaal inderdaad

Nouja in hoeverre die opstelling die hier eerder is gepost klopt weet ik niet, maar ik kan me niet voorstellen dat Kolk niet in de basis start. Dat is toch wel de smaakmaker van Aadje
pi_58132036
quote:
Zo een ban erop zitten
Boefje
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:29:43 #229
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58132418
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Als dat nog niet genoeg is voor Vitesse weet ik het ook niet meer

Overigens wel schandalig dat Ajax zo moeilijk doet over een shirt voor een gehandicapte jongen
Dat is dan weer jammer inderdaad.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:37:15 #230
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58132591
quote:
Donderdagavond is Uri Coronel door de ledenraad benoemd tot nieuwe voorzitter van Ajax. Het nieuws was al een tijdje bekend maar is bij deze dus officieel gemaakt.

Naast Coronel zullen ook Joop Krant (financiële zaken) en Cor van Eijden (verenigingszaken) deel gaan uitmaken van het nieuwe bestuur van Ajax.
John Jaakke (foto, voorzitter), Joop Saan (bestuurslid financiële zaken) en Hennie Henrichs (bestuurslid technische zaken) leggen per direct hun functies bij de club neer. Voorlopig zullen ze echter nog wel lid blijven van de Raad van Commissarissen van de NV AFC Ajax.
quote:
Aad de Mos: "Het gaat spoken in Arnhem"

Aad de Mos weet het zeker; Ajax wordt de nieuwe kampioen van Nederland. De oefenmeester speelt zondag met zijn equipe tegen de andere kanshebber voor het kampioenschap, namelijk PSV, en denkt dat zijn Vitesse gaat winnen van de regerend landskampioen. "Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV", aldus De Mos.

De coach legde uit waarom hij dit zo zeker weet: "Waarom ik daar zo zeker van ben? Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind. Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken."

Ook werd er teruggekeken naar de wedstrijd van vorig seizoen op de laatste speeldag. Toen troffen PSV en Vitesse elkaar ook en toen ging het landskampioenschap, doordat PSV met 5-1 te winnen, naar Eindhoven. "Het irriteert me dat de indruk wordt gewekt dat ik het kampioenschap toen cadeau heb gedaan. Zo steek ik niet in elkaar."

De Mos denkt niet dat er een Déjà vu gaat plaatsvinden: "De situatie is nu compleet anders. Voor ons stond er toen niks meer op het spel. Nu wel! We moeten winnen om een kans te houden op Europees voetbal. Cocu is weg. En Vitesse uit of thuis is me ook wel een verschilletje, dacht ik."
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_58132605
quote:
Van der Vaart terug bij Ajax

AMSTERDAM – De supporters van Ajax kunnen zich zondag tijdens de wedstrijd van hun club tegen Heracles Almelo opmaken voor een rentree van Rafael van der Vaart in de Arena. De spelverdeler van HSV heeft een vrij weekeinde door de Duitse bekerfinale tussen Bayern München en Borussia Dortmund.

“Dit is een mooie gelegenheid om mijn oud-ploeggenoten weer aan het werk zien,” bekent de international tegen Sportweek.

“Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax landskampioen wordt. Ik heb thuis in Hamburg de wedstrijd tegen FC Groningen gezien en op basis daarvan geef ik Ajax een goede kans. Bij PSV zijn ze de laatste weken toch een beetje nerveus geworden denk ik, gezien de resultaten.”

Overwinning

Toch lijkt een overwinning voor de Eindhovenaren meer voor de hand liggend. De landskampioen speelde in de historie 23 keer een uitwedstrijd tegen Vitesse en verloor hierin maar twee keer. De laatste nederlaag dateert alweer van twaalf jaar geleden.

Bovendien scoorde Vitesse de laatste zeven wedstrijden in het Gelredome tegen PSV welgeteld één keer: twee jaar geleden maakte oud-Ajacied Youssouf Hersi het enige doelpunt in de met 1-3 verloren wedstrijd.

Ajax

Ajax lijkt thuis weinig te duchten te hebben van Heracles Almelo. De Amsterdammers wonnen de laatste vijf van de zeven ontmoetingen van de Heraclieden. De enige thuisnederlaag voor de hoofdstedelingen dateert van 11 oktober 1964. Destijds stapten de bezoekers met een 1-4 overwinning van het Amsterdamse veld.
Raffie
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:39:17 #232
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58132655
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:52 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Heb je gedaan dan?
Een moderator gewezen op haar stomzinnigheid, dat konden ze blijkbaar niet waarderen.

vrijdag 18 april 2008 @ 11:39:45 #233
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58132667
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Dat was ik niet
pi_58132697
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Een moderator gewezen op haar stomzinnigheid, dat konden ze blijkbaar niet waarderen.

In LIF zeker?
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:41:05 #235
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_58132699
Hadden jullie niet beter een op papier sterkere tegenstander kunnen treffen in de laatste wedstrijd? Zo lijkt het risico erin te sluipen dat Ajax woensdag als de laatste horde zag en er nu een soort berusting is ingetreden waardoor het lastig wordt om zondag alles te geven.

Woensdag viel me op dat Groningen na de rust veel feller was dan Ajax terwijl voor ons de 7e plek al lang vast stond en Ajax voor de laatste kans op het kampioenschap ging. Het is dat Ajax uiteindelijk meer kwaliteit voorin heeft rondlopen, maar aan karakter leek het te ontbreken.
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:43:23 #236
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_58132756
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:40 schreef pieterpost_afca het volgende:

[..]

In LIF zeker?
Uhu
pi_58132790
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:41 schreef Cruoninga het volgende:
Hadden jullie niet beter een op papier sterkere tegenstander kunnen treffen in de laatste wedstrijd? Zo lijkt het risico erin te sluipen dat Ajax woensdag als de laatste horde zag en er nu een soort berusting is ingetreden waardoor het lastig wordt om zondag alles te geven.

Woensdag viel me op dat Groningen na de rust veel feller was dan Ajax terwijl voor ons de 7e plek al lang vast stond en Ajax voor de laatste kans op het kampioenschap ging. Het is dat Ajax uiteindelijk meer kwaliteit voorin heeft rondlopen, maar aan karakter leek het te ontbreken.
Ik denk niet dat Heracles het tot een walk-over laat komen. Ze zijn zelf nog niet zeker dat ze niet nacompetitie moeten spelen, dus die zullen echt wel vol erin gaan.
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:48:41 #238
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_58132898
Ben benieuwd wat De mos voor strijdplan heeft bedacht..hopelijk heeft ie nu wel een keer gelijk met zn praatjes
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:50:52 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58132954
Ja, we hebben het de hele tijd over Vitesse, maar tegen welke ploegen heeft Ajax het dit jaar wederom laten liggen? Juist, de kleintjes.

Laten we niet dezelfde fout maken als AZ, wij hebben ook nog niet gewonnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 april 2008 @ 11:52:05 #240
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58132988
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:48 schreef Sethje het volgende:
Ben benieuwd wat De mos voor strijdplan heeft bedacht..hopelijk heeft ie nu wel een keer gelijk met zn praatjes
Zal je zien dat hij met 3-1 wint. Maargoed, ik zie hem wel weer op zijn bek gaan met z'n grote murf.
pi_58133033
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:52 schreef Houniet het volgende:

[..]

Zal je zien dat hij met 3-1 wint. Maargoed, ik zie hem wel weer op zijn bek gaan met z'n grote murf.
Waar mag ik tekenen Ik gun die man alle credits als het ze zondag lukt.
pi_58133160
ben toch wel benieuwd wanneer ze die aflevering van valerio duikt onder op hebben genomen bij de fc groningen 'hooligans'
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_58133244
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:58 schreef Noshiba het volgende:
ben toch wel benieuwd wanneer ze die aflevering van valerio duikt onder op hebben genomen bij de fc groningen 'hooligans'
Wanneer wordt die uitgezonden?
pi_58133669
Vitesse come on!! Als Vitesse wint en wij worden kampioen dan neem ik een Aad de Mos avatar

[ Bericht 34% gewijzigd door devv05 op 18-04-2008 12:28:21 ]
pi_58133742
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef devv05 het volgende:
Vitesse come on!! Als Vitesse wint en wij worden kampioen dan neem ik een Aad de Mos avatar 8)
Dat kan beter! Tattoo van de mos op je been ofzo?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58133758
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:23 schreef Ordinair het volgende:

[..]

A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58133806
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:23 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Hehe, dat gaat wel weer wat ver
pi_58133819
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij komt terug naar Den Bosch, jong.
pi_58133915
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Vooral het gebrek aan is een beetje verontrustend.
pi_58134012
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hehe, dat gaat wel weer wat ver
Oké, als De Mos het flikt en Ajax wordt kampioen dan koop ik een Vitesse shirt
pi_58134062
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat gun ik jullie wel hoor.
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:40:27 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58134108
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:35 schreef devv05 het volgende:

[..]

Oké, als De Mos het flikt en Ajax wordt kampioen dan koop ik een Vitesse shirt
Met dikke theo op de rug?
pi_58134163
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:40 schreef Houniet het volgende:

[..]

Met dikke theo op de rug?
Alleen als ie in de 89e minuut de winnende maakt.
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:44:04 #254
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58134184
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:43 schreef devv05 het volgende:

[..]

Alleen als ie in de 89e minuut de winnende maakt.

Ga maar vast pinnen ik zie het zo gebeuren .
pi_58134251
Let's hope so
pi_58134381
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:20 schreef devv05 het volgende:
Vitesse come on!! Als Vitesse wint en wij worden kampioen dan neem ik een Aad de Mos avatar
Die van Aadje die rondrent na de 4-2 overwinning op jullie , of neem je een andere ?
pi_58134517
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:53 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Die van Aadje die rondrent na de 4-2 overwinning op jullie , of neem je een andere ?
Dat was me ook een actie van Koning Aad. De eerste keer kon het nog, maar bij de 4-2 deed ie het gewoon nog een keer
pi_58134756
quote:
Ajax viert titel op boot

vrijdag 18 april, door RGC, Lelystad, 13:04u, Telegraaf.nl

Ajax krijgt een boottocht van de gemeente Amsterdam aangeboden als ze zondag de landstitel binnenhalen. Op plekken waar grote supportersgroepen langs de kade staan, zal de boot stilgelegd worden en zullen spelers de kampioensschaal tonen en de fans toespreken. Het is alleen niet bekend 'waar de supporters langs de kade staan'.

Met deze verrassende oplossing tackelt de gemeente een groot probleem, omdat er geen locaties beschikbaar bleken in de hoofdstad om Ajax te huldigen.

Alle plaatsen waar in het verleden huldigingen plaatsvonden werden afgekeurd, omdat de festiviteiten op die locaties vaak ontaardden in grote rellen en vernielingen.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:12:06 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58134774
quote:
Ajax viert titel op boot

AMSTERDAM - UPDATE 12:45 Ajax krijgt een boottocht van de gemeente Amsterdam aangeboden als ze zondag de landstitel binnenhalen. Op plekken waar grote supportersgroepen langs de kade staan, zal de boot stilgelegd worden en zullen spelers de kampioensschaal tonen en de fans toespreken.

Met deze verrassende oplossing tackelt de gemeente een groot probleem, omdat er geen locaties beschikbaar bleken in de hoofdstad om Ajax te huldigen.

Alle plaatsen waar in het verleden huldigingen plaatsvonden werden afgekeurd, omdat de festiviteiten op die locaties vaak ontaardden in grote rellen en vernielingen.

Om die reden vielen plaatsen als het Museumplein en Leidseplein af. Ook het grote parkeerterrein P2 naast de Amsterdam ArenA, waar het laatste landskampioenschap werd gevierd, is niet beschikbaar omdat Cirque du Soleil daar op dit moment zijn tenten heeft opgeslagen en voorstellingen geeft.

De enige reële opties die overbleven waren een huldiging in de Amsterdam ArenA zelf of het Olympisch Stadion of een boottocht zoals eerder gebeurde met Oranje toen in 1988 de Europese titel werd binnengehaald. Destijds kwamen vele honderdduizenden mensen naar de hoofdstad, wat vooral voor enkele woonbootbezitters desastreuze gevolgen had omdat die zonken omdat de fans op de daken klommen. Om dit te voorkomen zal de vaarroute zoveel mogelijk buiten de grachten gehouden worden.

De Amsterdammers kunnen zondagmiddag kampioen worden als PSV in Arnhem tegen Vitesse tegen een nederlaag aanloopt en ze zelf in de ArenA tegen Heracles winnen. Dan eindigen beide clubs op 69 punten, maar pakt Ajax de dertigste landstitel omdat het een veel beter doelsaldo heeft dan de Eindhovenaren.

Mocht de huldiging plaatsvinden in de hoofdstad, dan moeten de spelers het doen met een replica van de kampioensschaal omdat de KNVB de echte naar Arnhem stuurt.
Jammer dat we geen kampioen worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:18:09 #260
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58134906
Volgend jaar beter.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:22:04 #262
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58135013
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:11 schreef Noshiba het volgende:

[..]

En Urzaiz had nog wel zo gehoopt op een fietstocht
Jawel, je keek.
pi_58135042
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:11 schreef Noshiba het volgende:

Boot

Echt slim, normaal konden ze de boel nog in de hand houden nu zwerft iedereen dus gewoon door de stad. Wat een tyfuszooi zou dat worden
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:25:46 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58135106
Ze moeten er uiteraard rekening mee houden, maar ik denk dat de boot lekker binnen kan blijven .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:27:01 #265
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58135136
De statistieken spreken ook allesbehalve in het voordeel van Vitesse. Ok, ik hang de vlag maar weer halfstok alvast.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58135157
We gaan zondag dus ongeacht het resultaat de boot in
pi_58135169
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:27 schreef Breach het volgende:
Whehehehe
pi_58135248
Een boottocht? Flikker toch op!

Mochten we het worden, gewoon naar het Leidseplein!
pi_58135256
Ondanks dat ik nergens meer van uit ga heerst er toch wel al spanning.
Mooi dat Vitesse er in ieder geval vol voor schijnt te gaan.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:33:26 #270
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58135294
Wat vinden de Ajacieden er eigenlijk van dat iemand die zogenaamd een onafhankelijk rapport schrijft nu voorzitter wordt bij de club?

Lijkt me toch geen zuivere koffie...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58135340
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat vinden de Ajacieden er eigenlijk van dat iemand die zogenaamd een onafhankelijk rapport schrijft nu voorzitter wordt bij de club?

1. De beste man krijgt steun vanuit alle gelederen
2. Hij heeft het advies gegeven dus kan als geen ander laten zien hoe het moet
3. Slechter dan nu kan het niet
pi_58135365
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Ah, hoor net dat we dan zelf ook op een boot gaan staan. Dat is dan wel weer vet natuurlijk .
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:38:03 #273
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58135420
quote:

Hij weet precies wat er allemaal fout zit. Nu krijg hij de kans om het te verbeteren. Als dat niet gebeurt gaat hij net zo hard op zijn murf als Jaakke.
pi_58135432
Snel mn woonboot weghalen
pi_58135443
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:35 schreef Breach het volgende:

[..]

1. De beste man krijgt steun vanuit alle gelederen
2. Hij heeft het advies gegeven dus kan als geen ander laten zien hoe het moet
3. Slechter dan nu kan het niet
Plus dat ik het met zijn adviezen wel eens was, dus hij gaat zijn gang maar.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:39:15 #276
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58135460
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hij weet precies wat er allemaal fout zit. Nu krijg hij de kans om het te verbeteren. Als dat niet gebeurt gaat hij net zo hard op zijn murf als Jaakke.
Maar het blijft vreemd natuurlijk.
Al lijkt Coronel me wel een geschikte vent voor de functie.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:41:48 #277
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58135536
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maar het blijft vreemd natuurlijk.
Al lijkt Coronel me wel een geschikte vent voor de functie.
Ik snap jullie punt volkomen hoor. Maar als hij er ook niets van bakt komt er net zo hard weer een nieuwe.
pi_58135569
Precies, het is op zijn minst dubieus te noemen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:01:44 #279
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58135939
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Juist!
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58137253
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:01 schreef ericajax het volgende:

[..]

Juist!
Toch niet .
pi_58137258
En het is vrijdag middag
pi_58137506
Bier hoeren kermis etc...
Koning.
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:14:05 #283
57586 Bananenman
-----------
pi_58137529
Zondag toch maar even afscheid nemen van 410...
pi_58137881
quote:

Succes met de intertoto!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58137985
Als we kampioen worden en die boottocht hebben met de spelers dan herrinerd het me weer naar de tijden uit 95 met de CL overwinning waar de supporters in de grachten sprongen :p
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_58138013
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:32 schreef DJWeisz het volgende:
Als we kampioen worden en die boottocht hebben met de spelers dan herrinerd het me weer naar de tijden uit 95 met de CL overwinning waar de supporters in de grachten sprongen :p
pi_58138138
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:33 schreef Tim21 het volgende:

[..]

De herinneringen komen weer allemaal terug
pi_58138229
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:38 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

De herinneringen komen weer allemaal terug
Het wordt tijd dat we nieuwe herinneringen krijgen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58138294
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
pi_58138343
quote:

[..]

Wilfried Bouma op 0.36s
pi_58138371
Laten we daar zondag eens mee beginnen

@ RayMania: ik heb me rot zitten klikken om die klote Azrael te zien, maak ik een screenshot en heb ik hem ook nog naar je gePMd, sta ik na 4 dagen nog niet in je naam

[ Bericht 5% gewijzigd door Breach op 18-04-2008 15:52:44 ]
pi_58138421
quote:
Ik heb de dvd, kopen?
pi_58138423
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

We hebben wel herinneringen, maar alleen maar slechte. En we hebben een cultheld vereeuwigd.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_58138444
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:46 schreef Breach het volgende:
@ RayMania: ik heb rot zitten klikken om die klote Azrael te zien, maak ik een screenshot en heb ik hem ook nog naar je gePMd, sta ik na 4 dagen nog niet in je naam
Kijk eens aan .

Sjonge, ik ben nú al zenuwachtig voor zondag. En ik weet dat het niet gaat lukken, maar toch die valse hoop hè. Liever was PSV al weken kampioen geweest met 10 punten verschil, want op deze manier trek ik het niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:50:45 #295
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58138474
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:27 schreef Breach het volgende:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:59:52 #296
212529 ImmerGeradeAus
rechtdoor zeg ik toch
pi_58138690
quote:

[..]

Die kick van van gaal op 2.25 doet et em
laufen
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:08:50 #297
57586 Bananenman
-----------
pi_58138846
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik heb de dvd, kopen?
pi_58138871
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Kijk eens aan .

Sjonge, ik ben nú al zenuwachtig voor zondag. En ik weet dat het niet gaat lukken, maar toch die valse hoop hè. Liever was PSV al weken kampioen geweest met 10 punten verschil, want op deze manier trek ik het niet.
Inderdaad . Ik trek het niet meer zondag.
pi_58138919
Goed nieuws, voor de mensen die geinteresseerd zijn in een Heitinga poster.
quote:
Beste Highlow,

Ik vroeg me af over poster exemplaren zijn van de welbekende Heitinga foto (waar ie voor de fanatieke supporters zijn armen uitsteekt in de kuip). Zou echt heel tof zijn.

Met vriendelijke groet,
Nashje
quote:
Goedemorgen Nashje,

Je kunt voor die foto het beste contact opnemen met Tamara Baart, de fotografe van die fantastische plaat.
Zeg haar dan ook gelijk dat we haar missen, want het zijn dit soort beelden, waar highlow.nl bekend om stond.
Groet en veel spanning en succes zondagmiddag!

Jacques
Team Highlow
quote:
Hallo,

Bedankt voor je reactie, die foto kan ik je wel leveren

30 x 45 cm (305 mm x 457 mm) ?22,-
40 x 60 cm (406 mm x 609 mm) 1790 x 2685 pixels
?32,-
50 x 75 cm (508 mm x 762 mm) 2240 x 3360 pixels
?36,-

en dan nog 3,95 verzendkosten,
ik hoor graag van je!

groet Tamara
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:17:27 #300
57586 Bananenman
-----------
pi_58139038
Kan ie niet wat groter? Dan heb ik m'n eigen fraaie verschijning ook wat groter op de muur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')