Maar het blijft vreemd natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij weet precies wat er allemaal fout zit. Nu krijg hij de kans om het te verbeteren. Als dat niet gebeurt gaat hij net zo hard op zijn murf als Jaakke.
Ik snap jullie punt volkomen hoor. Maar als hij er ook niets van bakt komt er net zo hard weer een nieuwe.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar het blijft vreemd natuurlijk.
Al lijkt Coronel me wel een geschikte vent voor de functie.
Juist!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een boottocht? Flikker toch op!
Mochten we het worden, gewoon naar het Leidseplein!
Succes met de intertoto!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat vinden de Ajacieden er eigenlijk van dat iemand die zogenaamd een onafhankelijk rapport schrijft nu voorzitter wordt bij de club?
Lijkt me toch geen zuivere koffie...
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:32 schreef DJWeisz het volgende:
Als we kampioen worden en die boottocht hebben met de spelers dan herrinerd het me weer naar de tijden uit 95 met de CL overwinning waar de supporters in de grachten sprongen :p
De herinneringen komen weer allemaal terugquote:
Het wordt tijd dat we nieuwe herinneringen krijgen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De herinneringen komen weer allemaal terug
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we nieuwe herinneringen krijgen.
We hebben wel herinneringen, maar alleen maar slechte. En we hebben een cultheld vereeuwigd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we nieuwe herinneringen krijgen.
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:46 schreef Breach het volgende:
@ RayMania: ik heb rot zitten klikken om die klote Azrael te zien, maak ik een screenshot en heb ik hem ook nog naar je gePMd, sta ik na 4 dagen nog niet in je naam
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:27 schreef Breach het volgende:
We gaan zondag dus ongeacht het resultaat de boot in
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Sjonge, ik ben nú al zenuwachtig voor zondag. En ik weet dat het niet gaat lukken, maar toch die valse hoop hè. Liever was PSV al weken kampioen geweest met 10 punten verschil, want op deze manier trek ik het niet.
quote:Beste Highlow,
Ik vroeg me af over poster exemplaren zijn van de welbekende Heitinga foto (waar ie voor de fanatieke supporters zijn armen uitsteekt in de kuip). Zou echt heel tof zijn.
Met vriendelijke groet,
Nashje
quote:Goedemorgen Nashje,
Je kunt voor die foto het beste contact opnemen met Tamara Baart, de fotografe van die fantastische plaat.
Zeg haar dan ook gelijk dat we haar missen, want het zijn dit soort beelden, waar highlow.nl bekend om stond.
Groet en veel spanning en succes zondagmiddag!
Jacques
Team Highlow
quote:Hallo,
Bedankt voor je reactie, die foto kan ik je wel leveren
30 x 45 cm (305 mm x 457 mm) ?22,-
40 x 60 cm (406 mm x 609 mm) 1790 x 2685 pixels
?32,-
50 x 75 cm (508 mm x 762 mm) 2240 x 3360 pixels
?36,-
en dan nog 3,95 verzendkosten,
ik hoor graag van je!
groet Tamara