abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:19:32 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58126749
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dat weet je niet, misschien scoort 'ie minder tegen De Graafschap maar wel de beslissende tegen PSV.
In het 4-3-3-systeem moet ik het met iedere spits nog zien, zelfs het grootste talent ooit kan daarin mislukken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58126759
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

4-3-3 is nu eenmaal heilig
Helaas, want echt, ik zie daar geen toekomst in.
pi_58126771
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, als Ajax niet vastzat aan het 4-3-3-systeem, was Zlatan kampioen geworden samen met Mido voorin.

Maar goed, 4-3-3 is nu eenmaal heilig en ik kan me geen betere spits daarvoor bedenken dan Huntelaar.
Vergeet niet dat Suárez een andere aangever is dan Sikora of Soetaers . Ik ben de laatste die Huntelaar's kwaliteiten zal ontkennen, maar hij wordt enigszins overschat. Want juist in de lastiger wedstrijden heeft ie het moeilijk, omdat ie dan tegen betere verdedigers moet opboksen. De echte toppers onderscheiden zich juist in die wedstrijden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:20:58 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58126772
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ibrahimovic IS twee keer kampioen geworden heur maar ik begrijp je punt.
Lijkt een eeuwigheid geleden, maar je hebt gelijk.

Dat elftal van destijds zou historischer zijn geweest als het altijd 4-4-2 speelde.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58126790
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Suárez een andere aangever is dan Sikora of Soetaers . Ik ben de laatste die Huntelaar's kwaliteiten zal ontkennen, maar hij wordt enigszins overschat. Want juist in de lastiger wedstrijden heeft ie het moeilijk, omdat ie dan tegen betere verdedigers moet opboksen. De echte toppers onderscheiden zich juist in die wedstrijden.
Sikora *ril*
pi_58126816
Huntelaar is gewoon perfect voor ons, klaar.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:23:51 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58126830
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach, toen hij destijds kort na zijn transfer tegen Internazionale scoorde in de CL, bewees hij al dat hij de wereldtop aankan. Dat hij tegen PSV niet scoort komt door Adrie Koster, die gaat de spits met dertig treffers achter zijn naam ineens met de punt naar achteren spelen. Huntelaar is een pure spits, die overal zal scoren.
pi_58126864
Huntelaar heeft toch ook al beslissende goals tegen grotere ploegen gescoord. De KNVB-bekerfinale tegen PSV, vorig jaar uit tegen PSV en Feyenoord, thuis tegen Roda JC in de laatste minuut...
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:27:43 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58126899
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Huntelaar heeft toch ook al beslissende goals tegen grotere ploegen gescoord. De KNVB-bekerfinale tegen PSV, vorig jaar uit tegen PSV en Feyenoord, thuis tegen Roda JC in de laatste minuut...
Daarom, het is onzin om te beweren dat hij alleen scoort tegen de kleinere clubs.

Net als bijvoorbeeld Ruud van Nistelrooij zal hij bij iedere club het net weten te vinden, daarbij presteert hij ook nog eens in het 4-3-3-systeem van Ajax. KJH wordt eerder onderschat dan overschat.
pi_58126931
ik moet zeggen dat er aan de ene kant ook wel een kern van waarheid in het verhaal van cultheld zit. Huntelaar scoort veel tegen zwakkere ploegen. Ik denk alleen dat dat meer de makke van dit Ajax aantoont.

Normaliter speelt Ajax met drie spitsen. Suarez, Huntelaar en Rommedahl/Bakircioglu. Rommedahl en Bakircioglu hebben geen scorend vermogen en vanuit het middenveld komt dit seizoen ook niet veel. Dan hou je dus Suarez en Huntelaar over waar je als tegenstander rekening mee moet houden. Als je met vier verdedigers speelt kun je dus Huntelaar redelijk eenvoudig het leven zuur maken.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:31:35 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58126960
Maar het is onzin om te veronderstellen dat Marcelo Moreno (of wie dan ook) een vebetering zou betekenen ten opzichte van Klaas Jan Huntelaar.
pi_58126977
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, toen hij destijds kort na zijn transfer tegen Internazionale scoorde in de CL, bewees hij al dat hij de wereldtop aankan. Dat hij tegen PSV niet scoort komt door Adrie Koster, die gaat de spits met dertig treffers achter zijn naam ineens met de punt naar achteren spelen. Huntelaar is een pure spits, die overal zal scoren.
1 succes tegen Internazionale is geen garantie. Tegen Groningen scoorde hij weer niet, toen Ajax van NAC verloor was Huntelaar 'afwezig' en zo zijn er nog legio voorbeelden te vinden van een onzichtbare Huntelaar. Ik moet het nog maar zien tegen verdedigers als Terry en Alex .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58127004
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:31 schreef M0NTANA het volgende:
Maar het is onzin om te veronderstellen dat Marcelo Moreno (of wie dan ook) een vebetering zou betekenen ten opzichte van Klaas Jan Huntelaar.
Waarom? De verdedigers in Brazilië zijn over het algemeen beter dan die in de Eredivisie. Iemand met een timmermansoog voor talent kan prima zien of een speler wel of niet beter zal zijn dan een concurrent in een andere competitie. Je zou eens een torrent op moeten zoeken van een hele wedstrijd van Moreno, dan kun je zelf ook oordelen. Al vind ik z'n ploeggenoot Guilherme nog specialer; dat is net Kaká, maar dat is verder offtopic.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:35:10 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127015
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

1 succes tegen Internazionale is geen garantie. Tegen Groningen scoorde hij weer niet, toen Ajax van NAC verloor was Huntelaar 'afwezig' en zo zijn er nog legio voorbeelden te vinden van een onzichtbare Huntelaar. Ik moet het nog maar zien tegen verdedigers als Terry en Alex .
Voor zijn ontwikkeling zou het ook beter zijn als hij naar een sterkere competitie gaat, hij is al tweemaal topscorer van Nederland en scoorde al tegen iedere club, in Nederland is hij uitgeleerd.
pi_58127018
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:31 schreef M0NTANA het volgende:
Helemaal mee eens. Die makke zou namelijk voor welke spits dan ook gelden.
pi_58127025
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dan hou je dus Suarez en Huntelaar over waar je als tegenstander rekening mee moet houden.
Net of ze Rommedahl/Bakircioglu dan ongedekt laten omdat die 'toch niets kunnen' . En met Suarez om Huntelaar heen is het voor verdedigers echt niet eenvoudig hoor.
pi_58127036
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom? De verdedigers in Brazilië zijn over het algemeen beter dan die in de Eredivisie. Iemand met een timmermansoog voor talent kan prima zien of een speler wel of niet beter zal zijn dan een concurrent in een andere competitie. Je zou eens een torrent op moeten zoeken van een hele wedstrijd van Moreno, dan kun je zelf ook oordelen. Al vind ik z'n ploeggenoot Guilherme nog specialer; dat is net Kaká, maar dat is verder offtopic.
Guilherme werd toch ook al eens in één adem genoemd met Ajax?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:36:46 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127039
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is moeilijk om spelers te vergelijken, zelfs met jouw timmermansoog voor talent.

Ajax zal ook de komende jaren het 4-3-3-systeem blijven hanteren, dat is lastiger voor een spits dan je denkt.
pi_58127057
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:36 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Guilherme werd toch ook al eens in één adem genoemd met Ajax?
Volgens mij volgen Real Madrid en Juventus hem ook. Die schijnt ongeveer 15 miljoen euro te moeten kosten.
pi_58127093
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:35 schreef Nashje het volgende:

[..]

Net of ze Rommedahl/Bakircioglu dan ongedekt laten omdat die 'toch niets kunnen' . En met Suarez om Huntelaar heen is het voor verdedigers echt niet eenvoudig hoor.
Ok ok mijn redenering was wel heel erg simpel maar ik neem aan dat een trainer zijn verdedigers vooral op Suarez en Huntelaar attendeert. En inderdaad Suarez en Huntelaar doen het goed maar een Terry of een Ferdinand zijn ook van een aardig niveau
pi_58127112
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij volgen Real Madrid en Juventus hem ook. Die schijnt ongeveer 15 miljoen euro te moeten kosten.
Als die Guilherme echt zo goed is dan denk ik dat Ajax eerder behoefte heeft aan hem. Juist omdat het aan de aanvoer nogal eens ontbreekt.
pi_58127150
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het is moeilijk om spelers te vergelijken, zelfs met jouw timmermansoog voor talent.

Ajax zal ook de komende jaren het 4-3-3-systeem blijven hanteren, dat is lastiger voor een spits dan je denkt.
Ajax speelt een ander 4-3-3 dan de traditionele variant. Suárez is geen speler die aan de zijlijn plakt en dan een voorzet aflevert vanaf de cornervlag, maar trekt juist veel naar binnen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:46:00 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127188
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Als die Guilherme echt zo goed is dan denk ik dat Ajax eerder behoefte heeft aan hem. Juist omdat het aan de aanvoer nogal eens ontbreekt.
Ook dat is lastig, spelmakers uit bijvoorbeeld Brazilië of Argentinië zijn ook niet echt geschikt voor ons geweldige 4-3-3-systeem (als we überhaupt al met een tien spelen en niet met een defensieve middenvelder). In hun eigen land hebben ze totaal geen defensieve taak, aangezien ze vaak maar twee of zelfs maar één man voor zich hebben, bij Ajax zijn dat er drie. Jari Litmanen was zo geweldig, aangezien hij ook goed meeverdedigde, dat zie ik zo'n Braziliaan of Argentijn nog niet doen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:47:22 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127208
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ajax speelt een ander 4-3-3 dan de traditionele variant. Suárez is geen speler die aan de zijlijn plakt en dan een voorzet aflevert vanaf de cornervlag, maar trekt juist veel naar binnen.
Maar dan nog, als spits sta je nog steeds op een eiland. Hoeveel spitsen zijn er de afgelopen tien jaar niet mislukt?

Zelfs de door jou aangehaalde Zlatan Ibrahimovic was niet geweldig in zijn Ajax-periode, in elk geval minder dan Klaas Jan Huntelaar.
pi_58127245
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar dan nog, als spits sta je nog steeds op een eiland. Hoeveel spitsen zijn er de afgelopen tien jaar niet mislukt?

Zelfs de door jou aangehaalde Zlatan Ibrahimovic was niet geweldig in zijn Ajax-periode, in elk geval minder dan Klaas Jan Huntelaar.
Het leuke is dat Huntelaar ook regelmatig op een eiland stond/staat maar dat dat zijn scorend vermogen in ieder geval niet belemmert. In die zin heeft hij zich goed aangepast aan het Ajax-spel.
pi_58127278
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als Suárez om hem heen had gespeeld, dan had hij er veel meer ingeschoten. In die tijd had je allemaal mannetjes rondlopen (VDV, Mido etc.) die voor hun eigen succes gingen. Bij Ajax is Suárez af en toe nog wat egoďstisch, maar voor de rest krijgt Huntelaar alle ballen.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:53:14 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127289
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Het leuke is dat Huntelaar ook regelmatig op een eiland stond/staat maar dat dat zijn scorend vermogen in ieder geval niet belemmert. In die zin heeft hij zich goed aangepast aan het Ajax-spel.
De negen-positie in het Ajax-systeem is zonder twijfel de moeilijkste positie voor een spits, natuurlijk is het veel lekkerder voetballen in een 4-4-2-systeem. Klaas Jan Huntelaar slaagde met vlag en wimpel bij Ajax en is onvervangbaar, iedereen zal het slechter doen dan hij. Ondanks het waardeloze systeem scoort hij 32 keer, dat is een uitzonderlijke prestatie.
  vrijdag 18 april 2008 @ 00:54:37 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127314
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als Suárez om hem heen had gespeeld, dan had hij er veel meer ingeschoten. In die tijd had je allemaal mannetjes rondlopen (VDV, Mido etc.) die voor hun eigen succes gingen. Bij Ajax is Suárez af en toe nog wat egoďstisch, maar voor de rest krijgt Huntelaar alle ballen.
Als Ajax het hele seizoen met een 4-4-2-variant zou hebben gespeeld, met Luis Suarez en Klaas Jan Huntelaar voorin, zou Ajax nu kampioen zijn. Maar goed, ondanks het kutsysteem, presteert Huntelaar meer dan voortreffelijk.
pi_58127378
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als Ajax het hele seizoen met een 4-4-2-variant zou hebben gespeeld, met Luis Suarez en Klaas Jan Huntelaar voorin, zou Ajax nu kampioen zijn. Maar goed, ondanks het kutsysteem, presteert Huntelaar meer dan voortreffelijk.
En Emanuelson vooral NIET achterin
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:13:26 #131
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127523
Verontrustend gerucht van een Vitesse-forum:
quote:
Het besloten karakter is, naar ik hoor "in de wandelgangen", omdat Aad vrijwel het gehele basis elftal ( zo dat er al was de laatste tijd) niet op wil stellen, maar vooral de reservisten wil opstellen. Van doelman tot aanvallers.

Dit deels vanwege het verrasende aspect, deels omdat jonge jongens zich zo kunnen laten zien, deels om vertrekkende "vedetten" te dwarsbomen en deels omdat Aad gebelgd is over de manier waarop Vitesse zich van hem afkeert en hij zo een "%@!! you" gebaar wil maken en met de nodige media aandacht zn vertrek wil "opleuken".

Van veel mensen is de opstelling blijkbaar al min of meer zeker, slechts 1 positie is nog onbekend.
(Wellicht dat Aad Theo toch een waardig afscheid gunt ?)

--------------------veenboer--------------------
-------------------------------------------------
---kuiper---------van diermen-----megrelisvili---
----------buttner---------------yakubu----------
-----------------------?x?-----------------------
-------junker---------------------pryor---------
------------------gommans---------------------

--------------van wolfswinkel ------------------
pi_58127545
Tja, ik vond het vorig jaar al opmerkelijk zo makkelijk als Vitesse zich liet afslachten. Als dit waar is zou het wel erg dubieus worden allemaal. Dan maar hopen op het Tsjechie-Duitsland scenario uit 2004

Kleine edit: ik geloof het eerlijk gezegd niet.
pi_58127550
Tegen Buttner en Pryor is het niet lekker voetballen in ieder geval.
pi_58127569
Sowieso MONTANA, die Israelier staat linksback. Die is de laatste wedstrijden 2 keer na een paar minuten gewisseld. Dat is zeker geen vriend van de Mos. Ik geloof het niet zo.
pi_58127578
Wat een pauper verdediging zeg .

Van valse hoop is ook geen sprake meer: 0-2 voor PSV.
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:22:45 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127590
Don't shoot the messenger, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken.
pi_58127603
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:22 schreef M0NTANA het volgende:
Don't shoot the messenger, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken.
Geen zorgen Ik moest wel opeens denken aan 1994. Toen kwam de Mos ook opeens met een konijn uit de hoed vlak voor die 1-4 tegen Ajax. Als dat net zo'n konijn wordt zondag dan kunnen we het schudden
pi_58127611
Wat een onzin dat Vitesse gerucht.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58127628
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:13 schreef M0NTANA het volgende:

Verontrustend gerucht van een Vitesse-forum:

Het besloten karakter is, naar ik hoor "in de wandelgangen", omdat Aad vrijwel het gehele basis elftal ( zo dat er al was de laatste tijd) niet op wil stellen, maar vooral de reservisten wil opstellen. Van doelman tot aanvallers.

Dit deels vanwege het verrasende aspect, deels omdat jonge jongens zich zo kunnen laten zien, deels om vertrekkende "vedetten" te dwarsbomen en deels omdat Aad gebelgd is over de manier waarop Vitesse zich van hem afkeert en hij zo een "%@!! you" gebaar wil maken en met de nodige media aandacht zn vertrek wil "opleuken".

Van veel mensen is de opstelling blijkbaar al min of meer zeker, slechts 1 positie is nog onbekend.
(Wellicht dat Aad Theo toch een waardig afscheid gunt ?)

--------------------veenboer--------------------
---kuiper---------van diermen-----megrelisvili---
----------buttner---------------yakubu----------
-----------------------?x?-----------------------
-------junker---------------------pryor---------
------------------gommans---------------------

--------------van wolfswinkel ------------------
Zou toch prachtig zijn, die boertjes zien die opstelling en rekenen zich al helemaal rijk en worden dan uiteindelijk afgedroogd door de reserves van Vitesse!
pi_58127661
Och, moet niets uitmaken. Zijn allemaal gasten die zich willen gaan bewijzen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:36:04 #141
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58127671
Ga slapen man
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_58127675
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:36 schreef PyTh het volgende:
Ga slapen man
Teveel zenuwen
pi_58127684
Cultheld

Het is maar goed dat jij alle wedstrijden uit Brazilië ziet en met je timmermansoog allang hebt gezien dat ene Moreno zomaar in het systeem van Ajax zou passen en ook nog is Huntelaar doen vergeten. Was jij maar td van Ajax!
Koning.
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:40:39 #144
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58127694
heheh
Zal me weer een Zondagje worden....
pi_58127705
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:40 schreef PyTh het volgende:
heheh
Ik neem aan dat jij je geen zorgen maakt? PSV zal toch zeker wel een punt gaan halen?
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:46:54 #146
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58127731
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij je geen zorgen maakt? PSV zal toch zeker wel een punt gaan halen?
Ga ik wel vanuit maar om nou te zeggen dat ik er 100% gerust op ben, nee.
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:47:11 #147
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58127732
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:40 schreef PyTh het volgende:
heheh
Als het een beetje meezit, win je vier kratten bier.
pi_58127749
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die krijgt hij dan zeker als feyenoord weer eens kampioen wordt....?

2035 ofzo
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:52:31 #149
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58127764
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als het voor jou meezit verlies je er 4 heh.
Denk dat we gewoon weer quite staan na Zondag knaap....
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:55:00 #150
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58127779
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach ja, dat zal je altijd houden.
Hoeveel mensen gaven Sneijder geen kans bij een echte topclub? Te klein, te breekbaar, te whatever. En die snoerde ook iedereen de bek.
Je kan het niet weten tot ie elders speelt. Overigens hebben clubs als Real, Juve, Roma, Man U, Arsenal en Chelsea natuurlijk ook geen blinde scouts. Als het echt allemaal maar matig was hadden ze dat ongetwijfeld gezien.
Overigens mag Ajax, bij vetrek van Huntelaar, best US$20 miljoen uittrekken voor Moreno. Is 12.5 miljoen Euro. Valt best mee voor zo'n klasbak. Nee, het is geen garantie voor tig goals, maar wel de garantie dat je een wereldspits binnen haalt. Want hij is écht heel goed.
-
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:57:49 #151
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58127793
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als het voor jou meezit verlies je er 4 heh.
Denk dat we gewoon weer quite staan na Zondag knaap....
Veel plezier weer zondag, klootzak.
Ik mag lijen dat die Gomes wordt verkocht. .
-
  vrijdag 18 april 2008 @ 01:59:17 #152
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58127806
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:38 schreef tha_dark het volgende:
Cultheld

Het is maar goed dat jij alle wedstrijden uit Brazilië ziet en met je timmermansoog allang hebt gezien dat ene Moreno zomaar in het systeem van Ajax zou passen en ook nog is Huntelaar doen vergeten. Was jij maar td van Ajax!
Ik ben het vaak niet eens met Cultheld, maar ga voor de grap eens op zoek naar filmpjes. Dan kan je zelf zien dat de klasse er van af druipt.
-
pi_58127997
Als dat de opstelling van Vitesse word steek ik persoonlijk het Gelredome in de fik volgend jaar
  vrijdag 18 april 2008 @ 02:53:13 #154
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_58127998
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 02:52 schreef Jasza het volgende:
Als dat de opstelling van Vitesse word steek ik persoonlijk het Gelredome in de fik volgend jaar
Schoeneet-topic imo!
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_58128006
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Met een grote groep van A (in dit geval dus home) naar B (Noord C) lopen. Is wel eens vaker gebeurd. Bijvoorbeeld de tocht vanaf de Middenweg naar de Arena voor het ouwe logo en met 410 vanaf Monico (Rembrandtplein) naar Noord C. Even een fotootje van de Corteo tegen Twente:

[ afbeelding ]
Is altijd wel vet ja

Ben benieuwd zondag naar de sfeer op 410
pi_58128018
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vind je Huntelaar ook beter dan Ibrahimovic? En verder valt dat nog te bezien, omdat Cruzeiro heel anders speelt dan Ajax.
Gast jij hebt Cruzeiro nog nooit live gezien

Heb je hem sowieso ooit een wedstrijd zien spelen?
pi_58128220
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 01:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ben het vaak niet eens met Cultheld, maar ga voor de grap eens op zoek naar filmpjes. Dan kan je zelf zien dat de klasse er van af druipt.
Filmpjes, op youtube zeker? Daarmee kun je zelfs Sikora goed laten lijken
En nogmaals, het kan best een leuke speler zijn maar dat is nog altijd 0% garantie dat die in het systeem bij Ajax past. Er hebben wel meer spitsen bij Ajax rondgelopen die meer kwaliteit hadden dan Huntelaar maar bij de meesten kwamen die kwaliteiten er totaal niet uit.
Dan liever Huntelaar die volgens sommige kwalitatief een stuk minder is maar er wel 30+ per seizoen inknalt
Koning.
  vrijdag 18 april 2008 @ 04:32:10 #158
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_58128221
tvp
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  vrijdag 18 april 2008 @ 07:59:50 #159
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58128705
Gaat Ajax zo Guilherme halen en Gourcuff huren..

Zit die arme Gourcuff hier ook op de bank !
><(({°>
pi_58128764
Dat Vitesse-gerucht op de vorige pagina slaat nergens op, áls ie dat al zou doen dan zou ie dat zo geheim houden dat niemand er van tevoren van weet. En bovendien is dit zijn finale waar ie al weken over praat. Dus ik het niet gebeuren.

En damn wat gaan die Ajax-topics snel
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:18:01 #161
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58128845
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:08 schreef Breach het volgende:
Dat Vitesse-gerucht op de vorige pagina slaat nergens op, áls ie dat al zou doen dan zou ie dat zo geheim houden dat niemand er van tevoren van weet. En bovendien is dit zijn finale waar ie al weken over praat. Dus ik het niet gebeuren.

En damn wat gaan die Ajax-topics snel
De Telegraaf (Telesport) kopt vandaag met 'Aad de Mos: "Ajax wordt kampioen!"'.
><(({°>
pi_58128856
Aad
quote:
Aad de Mos: Ajax wordt kampioen
Aad de Mos weet al wie zich zondag tot kampioen van Nederland laat kronen: Ajax. "Dat is simpel: Ajax. Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV. Waarom ik daar zo zeker van ben? Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind. Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken."
Ook vorig seizoen speelden Vitesse en PSV tegen elkaar op de laatste speeldag. Destijds werd PSV in Eindhoven kampioen nadat het Vitesse met 5-1 had verslagen. "Het irriteert me dat de indruk wordt gewekt dat ik het kampioenschap toen cadeau heb gedaan. Zo steek ik niet in elkaar," aldus de trainer van Vitesse in De Telegraaf.

De Mos geeft aan dat er andere factoren een rol spelen in vergelijking met vorig seizoen. "De situatie is nu compleet anders. Voor ons stond er toen niks meer op het spel. Nu wel! We moeten winnen om een kans te houden op Europees voetbal. Cocu is weg. En Vitesse uit of thuis is me ook wel een verschilletje, dacht ik."

Ook clubtopscorer Santi Kolk kijkt uit naar de ontmoeting in het Gelredome. "Reken er maar op dat we heel graag van PSV willen winnen."

"Ik hoopte vurig dat Ajax FC Groningen zou verslaan, zodat alle aandacht op onze wedstrijd zou komen te liggen," vervolgt Kolk in het Algemeen Dagblad. "Dat geeft nog een extra stuk motivatie, los van het feit dat je als sportman altijd honderd procent hoort te geven. Ik vind het 'kicken' om onder druk te spelen, maar de échte druk ligt natuurlijk bij PSV. Zij hadden allang kampioen kunnen zijn en moeten nu een punt halen. Ik ben benieuwd hoe ze daarmee omgaan."
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58128882
Aad: "En Vitesse uit of thuis is me ook wel een verschilletje, dacht ik."

Nou ja, dit bericht vind ik al iets beter dan dat op de vorige pagina. Laten we het hopen dat ie gelijk heeft. En zoals ie zelf altijd zegt: Alles komt goed als iedereen naar Aad luistert
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58128888
Vitesse
pi_58128950
Dat zijn hoopgevende berichten
pi_58129177
quote:
vr 18 apr 2008, 05:30

Shirt Huntelaar bonus Vitesse

ARNHEM - "Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt", zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse-Ajax om het shirt van Klaas-Jan Huntelaar. "Voor een invalide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden", aldus de trainer. "Maar ondanks meerdere telefoontjes naar teammanager David Endt gebeurde er bijna vier maanden niets." Tot gisteren althans. "Vier dagen voor Vitesse-PSV, nu Ajax ons nodig heeft, hoorde ik dat het shirt alsnog naar het Gelredome wordt opgestuurd. Kennelijk is dat de bonus die in het vooruitzicht wordt gesteld."
Als dat nog niet genoeg is voor Vitesse weet ik het ook niet meer

Overigens wel schandalig dat Ajax zo moeilijk doet over een shirt voor een gehandicapte jongen
pi_58129224
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef Breach het volgende:

[..]

Als dat nog niet genoeg is voor Vitesse weet ik het ook niet meer

Overigens wel schandalig dat Ajax zo moeilijk doet over een shirt voor een gehandicapte jongen
Dat zal best wat genuanceerder liggen allemaal. Er glipt bij elk bedrijf wel eens wat tussen de mazen door.
Netjes is het niet maar Ajax komt op mij altijd over als een warme club wat dat aangaat.
pi_58129278
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 08:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat zal best wat genuanceerder liggen allemaal. Er glipt bij elk bedrijf wel eens wat tussen de mazen door.
Netjes is het niet maar Ajax komt op mij altijd over als een warme club wat dat aangaat.
Kan me nog herinneren dat in Voetbal Insite die kwestie uitgebreid behandeld is. En volgens mij zei Huntelaar zelf toen dat ie er persoonlijk voor zou zorgen dat die jongen dat shirtje kreeg.. Maar zowiezo vind ik het dom dat spelers van Ajax een boete krijgen als ze hun shirtje weggeven na een wedstrijd
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:54:34 #169
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58129288
Morgen weer in het land!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58129381
Wat een uitspraak van Aad!!
IK GELOOF ERIN!
pi_58129505
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef Rejected het volgende:
IK GELOOF ERIN!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:09:59 #172
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58129521
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:00 schreef Rejected het volgende:
IK GELOOF ERIN!
Ik eerlijk gezegd niet
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:10:15 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58129525
Ook de Spits neemt de grappig bedoelde schaal opmerking van Koster ff te serieus . "Ajax rekent zich rijk".

De druk opvoeren heet dat .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58129602
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ook de Spits neemt de grappig bedoelde schaal opmerking van Koster ff te serieus . "Ajax rekent zich rijk".

De druk opvoeren heet dat .
We zullen wel weer arrogant zijn
pi_58129644
Geweldig ook hoe Aad het in elk interview voor elkaar krijgt zich als een geweldenaar neer te zetten

Maar als die zondag wint is hij mijn held
pi_58129727
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:16 schreef Urquhart het volgende:
Geweldig ook hoe Aad het in elk interview voor elkaar krijgt zich als een geweldenaar neer te zetten

Maar als die zondag wint is hij mijn held
Dat sowieso

Alhoewel de grootste held Urzaiz is Lijkt me toch geweldig als ik Urzaiz zie staan met de schaal in zijn handen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58129736
Urzaiz scoort de 2-1, want Klaas raakt zeer licht geblesseerd in de 84ste minuut, anders wordt ie toch nooit gewisseld. KJ kan niet verder, Urzaiz moet erin, Urzaiz krijgt de bal op het midden van de Heracles helft en poeiert die bal in de kruising.

El Tanque
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:25:24 #178
51286 w00h00
Digital man!
pi_58129740
Als Aad zondag wint gaat hij op de schouders.
pi_58129977
Weet iemand al óf en zo ja, waar Ajax op een groot scherm te volgen is in Amsterdam?
pi_58129999
Je kan ook proberen nog een kaartje te kopen bij de ArenA.
pi_58130064
Aad zie je wel
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:45:21 #182
212529 ImmerGeradeAus
rechtdoor zeg ik toch
pi_58130065
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:40 schreef Breach het volgende:
Weet iemand al óf en zo ja, waar Ajax op een groot scherm te volgen is in Amsterdam?
Lijkt me dat er in elk café wel een beamertje staat...
laufen
pi_58130167
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
Aad zie je wel
K moet elke keer lachen om die ava
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58130259
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:51 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

K moet elke keer lachen om die ava
Speciaal voor jou nog een keertje in het groot:

OT: Ik betrap me erop dat ik steeds meer vertrouwen in een goede afloop krijg... Ook al kan ik niet direct thuisbrengen waar dat door veroorzaakt wordt. Ik denk alleen wel dat De Mos en co zich willen revancheren voor vorig seizoen. Verder eindigde de eerste confrontatie dit seizoen in 1-0 voor PSV na een heel vroege treffer en het spel van PSV is de afgelopen niet echt denderend te noemen. Bovendien hebben Roda en Utrecht al laten dien dat zulke teams kunnen winnen.
pi_58130422
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:40 schreef Breach het volgende:
Monico op Rembrandt en Cafe Kooper op Leidse zijn wel de belangrijkste.
pi_58130429
Ik word toch al een beetje zenuwachtig zo langzamerhand...
pi_58130464
Trouwens, leuke woorden hoor van Aad en Santi Kolk, maar ze kunnen natuurlijk moeilijk zeggen dat ze er geen vertrouwen in hebben en psv wel kampioen wordt .
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:09:42 #188
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58130505
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 04:31 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Filmpjes, op youtube zeker? Daarmee kun je zelfs Sikora goed laten lijken
En nogmaals, het kan best een leuke speler zijn maar dat is nog altijd 0% garantie dat die in het systeem bij Ajax past. Er hebben wel meer spitsen bij Ajax rondgelopen die meer kwaliteit hadden dan Huntelaar maar bij de meesten kwamen die kwaliteiten er totaal niet uit.
Dan liever Huntelaar die volgens sommige kwalitatief een stuk minder is maar er wel 30+ per seizoen inknalt
Niet alleen compilaties hoor. Met Torrents kan je veel vinden. .
-
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:10:45 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58130520
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Monico op Rembrandt en Cafe Kooper op Leidse zijn wel de belangrijkste.
Kooper, beetje uit het oog verloren eigenlijk. Kwam er voorheen vrij vaak. Vriendinnetje van me werkt er achter de bar en een ex-collega'tje komt er nog wel vaak. Mooie meid en fanatiek Ajacied .

Toch maar weer eens heen, misschien straks ff gedag zeggen na mijn werk .
Get woke, go broke!
pi_58130525
Die Aad heeft echt geweldige uitspraken de laatste weken/maanden, de arrogantie druipt eraf. Dat bovenstaande plaatje is ook echt droog. Als hij wint wordt het 2 maanden een Aad de Mos is held avatar.
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:11:48 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58130546
Het is een vreemde vogel die Aad, maar wel grappig .
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:16:50 #192
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58130674
Ik geloof er al heel lang niet meer in, maar het zou het alleen maar extra mooi maken, die 3 dagen dat ik in het land ben.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58130683
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:10 schreef Wooldoor het volgende:
Die Aad heeft echt geweldige uitspraken de laatste weken/maanden, de arrogantie druipt eraf. Dat bovenstaande plaatje is ook echt droog. Als hij wint wordt het 2 maanden een Aad de Mos is held avatar.
Ja, ik vond deze ook zo Aad:
Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken."
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:17:41 #194
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58130686
quote:
Van Nistelrooy pressing Real Madrid to sign Huntelaar

Ruud van Nistelrooy is urging Real Madrid to go for Ajax striker Klaas Jan
Click Here!
Italian agent Alberto Faccini, who is close to Huntelaar's representative Arnold Oosterveer, revealed: "There are teams in Spain and England that want to sign him. Among these is Real Madrid, which is following the lad very closely.

"There are also words of praise from Van Nistelrooy, who is pushing his name hard to Madrid."

Indeed, Van Nistelrooy said of Huntelaar this week: "Huntelaar is a great forward. He is a great finisher. I would sign him. Here, he would score plenty of goals. I'm sure he would succeed in Madrid."
-
pi_58130740
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Was er al niet eerder in het nieuws dat Huntelaar gek werd van een Italiaanse makelaar die hem bij allerlei clubs aanbood terwijl ie die man niet kende? Lijkt mij ook heel vreemd trouwens dat RvN zou pushen voor Huntelaar..
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:21:44 #196
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58130770
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:20 schreef Breach het volgende:

[..]

Was er al niet eerder in het nieuws dat Huntelaar gek werd van een Italiaanse makelaar die hem bij allerlei clubs aanbood terwijl ie die man niet kende? Lijkt mij ook heel vreemd trouwens dat RvN zou pushen voor Huntelaar..
Daarom ook de -PI.
Dat van Van Nistelrooy is wel normaal. Sneijder zei ook dat ze Heitinga moesten halen. .
-
pi_58130787
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Daarom ook de -PI.
Dat van Van Nistelrooy is wel normaal. Sneijder zei ook dat ze Heitinga moesten halen. .
Maar Heitinga is geen concurrent van Wes. Huntelaar wel van Ruud natuurlijk .
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:25:08 #198
52871 Blight
Supersized.
pi_58130837
Ik heb niet echt vertrouwen in Aad de Mos, maar wel in Santi Kolk. Die jongen gaat de pannen van het dak spelen!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58130850
Dan zal Kolk volgend seizoen wel bij ajax spelen
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:28:43 #200
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58130915
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Maar Heitinga is geen concurrent van Wes. Huntelaar wel van Ruud natuurlijk .
Goed punt.. Al waren er geruchten dat Real wil verjongen en dat RvN misschien naar Milan gaat.
We zullen het gauw genoeg merken. Aangezien Huntelaar niet weg wil om bankzitter te worden, hoop ik maar dat ie niet naar Real wil. Kutclub.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')