SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
UK wel, VS niet, en alles draait om GTA IV dus ook de topics t/m 30 april want dan is het tijd voor een volgende game hier uiteraard!quote:Op donderdag 17 april 2008 18:59 schreef RacerDKB het volgende:
GTA IV TT
GTA IV OP
Waar is het 360 gebleven?
Nog ff over die MS points, kan je ze nou wel of niet kopen uit de VS en UK enzo?
Brothers in Arms: Hell's Highway natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 19:09 schreef Wessiej het volgende:
alles draait om GTA IV dus ook de topics t/m 30 april want dan is het tijd voor een volgende game hier uiteraard!
Speelt zich toch in Nederland af?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Brothers in Arms: Hell's Highway natuurlijk![]()
of Far Cry 2
nou ja arnhemquote:Op donderdag 17 april 2008 19:16 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Speelt zich toch in Nederland af?
Klopt helemaal! In Eindhoven geloof ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:16 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Speelt zich toch in Nederland af?
tof ^^quote:Op donderdag 17 april 2008 19:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klopt helemaal! In Eindhoven geloof ik.
Edit: Eindhoven, Arnhem, Nijmegen en Son om precies te zijn.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
GTA IV![]()
![]()
Waarom als ik vragen mag? 360 is toch de betere versie eigenlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
In het begin dacht ik dat Prototype echt GOTY zou worden, maar aan alle gameplay video's te zien is het maar een kutgame. Soort Spiderman aftrekselquote:Op donderdag 17 april 2008 19:37 schreef Sala-adin het volgende:
Zullen we alvast prototype hypen?
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
GTA IV![]()
![]()
Waarom haal je hem voor de PS3 als je ook een 360 hebt? Die downloadable content lijkt me toch wel de moeite waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt hem vernederd!quote:Op donderdag 17 april 2008 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Leonos het was gezellig![]()
EA SPORTS™ - leonos nl 1 Mars NL 2
EA SPORTS™ - leonos nl 1 Mars NL 5
EA SPORTS™ - leonos nl 0 Mars NL 5
gewoon freerecordshop misschien, hebben ze bijna altijd pre-orderpacksquote:Op donderdag 17 april 2008 19:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb ook zin in GTA4, alleen geen zin om 80.000 winkels af te gaan om te vragen 'of ze hem al hebben'
Ik had nu al die radio onderdelen voor die Hobo gezocht en dan vliegt die weg ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 22:12 schreef Scarface2004 het volgende:
@ Aquila
http://candiedskull.com/bully/index.html
Handige site voor alles over bully.
Got it!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:23 schreef Gamedemon het volgende:
@Sackboy.
Zou je mij een plezier willen doen en niet willen luisteren als iemand je vraagt om screenshots weg te halen?
Post ze gewoon lekker en laat ze staan, als mensen alleen maar linkjes willen zien dan kunnen zie hier : [GAM SC #6] Nitsa salami :9 slowchatten.
Of hier... IRC Downloaden, lekker alles textbased dan.
Dit topic is niet van Edwinuss maar van mensen die wel leuk en ontopic willen posten.
Ik heb Bully sinds gisteren ook, echt heel tof spel! Ik zit nu alleen ff vast met die missie waarbij je alle potten en planten in de tuin van een leraar kapot moet maken, want dan zitter er meteen overal politieagenten achter je aan. Hoe heb jij die gedaan?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had nu al die radio onderdelen voor die Hobo gezocht en dan vliegt die weg ofzo![]()
Sommige dingen zijn echt geniaal! Alleen heb ik het zo langzamerhand wel weer gezienGa me nu iets meer op de missies richten
![]()
Scooter is tof trouwens als het glad is
Euro 2008 is verrassend leuk!quote:Op donderdag 17 april 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Man ik ben helemaal verliefd op de nieuwe beelden van Hell's Highway. Hot damn wat een sfeer, wat een prachtige kleurenpalet, wat een interactie met je teamsoldaten, pffffff..........................
Is het al augustus?
Die missie zegt me nix? Voor wie voer je die uit?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Got it!![]()
[..]
Ik heb Bully sinds gisteren ook, echt heel tof spel! Ik zit nu alleen ff vast met die missie waarbij je alle potten en planten in de tuin van een leraar kapot moet maken, want dan zitter er meteen overal politieagenten achter je aan. Hoe heb jij die gedaan?
En sommige van die classes zijn echt. Art is zeer irritant, Shop is vaag, reageert niet goed ofzo, Chemistry is wel oke maar bij class 4 wordt die wel moeilijk, English is ook niet te doen maar daar gebruik ik maar internet voor.
En wanneer mag je karten?
Voor die alcoholistische leraar, die wil een andere leraar terugpakken ofzo. Moet je eerst zo achter z'n auto gaan hangen terwijl hij naar huis rijdt, en dan daar alle potten en dingen in z'n tuin kapot maken.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Die missie zegt me nix? Voor wie voer je die uit?
Die heb ik niet gehad of gedaanquote:Op donderdag 17 april 2008 22:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Voor die alcoholistische leraar, die wil een andere leraar terugpakken ofzo. Moet je eerst zo achter z'n auto gaan hangen terwijl hij naar huis rijdt, en dan daar alle potten en dingen in z'n tuin kapot maken.
Ohw, vreemd.quote:
soda kopen voor een achievementquote:Op donderdag 17 april 2008 23:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ohw, vreemd.
Maar verder echt een topspel! Gewoon een soort GTA junior. Alleen de controls zijn soms een beetje verwarrend, maar dat leer je na verloop van tijd wel een beetje. Ik heb trouwens al superveel dollars verdiend maar je hoeft bijna nooit wat te kopen? Wat kan je verder met je geld doen?
Wat is veelquote:Op donderdag 17 april 2008 23:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ohw, vreemd.
Maar verder echt een topspel! Gewoon een soort GTA junior. Alleen de controls zijn soms een beetje verwarrend, maar dat leer je na verloop van tijd wel een beetje. Ik heb trouwens al superveel dollars verdiend maar je hoeft bijna nooit wat te kopen? Wat kan je verder met je geld doen?
ja please , en die ene game van EA met die cartoon look en free roaming world , mirrors edge !quote:
quote:
quote:Earlier today Namco Bandai announced a release date for SCIV, but as it turns out, that wasn't the only Soul Calibur news in store for the day. Namco has now revealed that the original Soul Calibur will appear as a downloadable title on Xbox Live Arcade later this year.
While we're currently light on exact details about this port, Namco has confirmed that every character and mode from the Dreamcast game will be made available, and leaderboards will be added. In light of Soul Calibur IV's release -- likely not long before or after Soul Calibur arrives on Live Arcade -- it's unclear if the original will be upgraded with online play, although not doing so would be out of line with most other XBLA releases.
Kijk! dit zijn toevoegingen aan XBLA waar ik geld voor over heb!quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mirror's Edge heeft niet echt een cartoon look toch? Wel heel kleurrijk maar niet cartoony imho.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja please , en die ene game van EA met die cartoon look en free roaming world , mirrors edge !
quote:Bethesda marketing head Peter Hines deed tijdens ene demonstratie van Fallout 3 wel een héél schokkende onthulling. Als je trouwe, viervoetige sidekick Dogmeat het loodje legt, blijft hij dood. Geef Dogmeat dus niet zomaar willekeurig orders, anders sta je er al gauw alleen voor.
quote:The first next-generation Mortal Kombat title, up until now called "Mortal Kombat 8" by the community, is officially titled Mortal Kombat vs. DC Universe. As the title suggests, it will be a crossover with the characters and setting of DC Comics. Further information about the game should be forthcoming.
ik heb het origineel hier nog liggen <3quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vond het wel wat cartoony's hebben , maar dat is zeker niet slecht ik vind de stijl nu al vetquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mirror's Edge heeft niet echt een cartoon look toch? Wel heel kleurrijk maar niet cartoony imho.
Absoluut! Mijn verwachtingen zijn hoog.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vond het wel wat cartoony's hebben , maar dat is zeker niet slecht ik vind de stijl nu al vet
Ik ben gek op het zombie-genre. Maar Left 4 Dead trekt me meer als deze.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:41 schreef AQuila360 het volgende:
Gister las ik een stuk over Dead Island!
Gaat echt tof worden zo'n free-roaming eiland die dan op de een of andere manier door zombie's wordt bevolkt en waar je dus ook met voertuigen enz je kunt verplaatsen. Ook zijn er verschillende groepen waar je dingen voor kunt doen of juist tegen kunt strijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt tof! Free-roaming vind ik altijd een pluspuntquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:41 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat echt tof worden zo'n free-roaming eiland die dan op de een of andere manier door zombie's wordt bevolkt en waar je dus ook met voertuigen enz je kunt verplaatsen. Ook zijn er verschillende groepen waar je dingen voor kunt doen of juist tegen kunt strijden.
you kiss your mother with that mouth young man ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:41 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Mij leek Left 4 Dead ook wel tof totdat ik zag dat het gewoon schieten als een malle was. En die zombie's zijn te snel! Ik vind het juist tof als zon hele massa langzaam op je afkomt en dat je dan met 4 man magazijn na magazijn leegschiet op die massie maar ze toch dichterbij komenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben gek op het zombie-genre. Maar Left 4 Dead trekt me meer als deze.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Klinkt tof! Free-roaming vind ik altijd een pluspunt
Verwondingen enz worden op een speciale manier in beeld gebracht geloof ik op zo'n trailer zag het er erg tof uit. dus dat je echt verschil ziet als je hem bijvoorbeeld met een mes of met een knuppel raakt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
you kiss your mother with that mouth young man ?
die kon ik ook niet vindenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
Edje
Bij Bully zoek ik nu dat ene kaartje dat tussen de gymzaal en het zwembad moet liggen weet jij waar die ligt?
En ik kan bij dat ene elastiekje niet pakken dat op het dak ligt van de bioschoop ofzo in dat stadje ten noorden van de school.
Weet jij er meer over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |