quote:Op donderdag 17 april 2008 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Het heeft niks met bezwangeren te maken Houniet!
lekker ontbijtje?quote:
Kijk, jij begrijpt me. Pindakaas op geroosterd broodquote:
jammiequote:Op donderdag 17 april 2008 14:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt me. Pindakaas op geroosterd brood.
ik heb geen last van dat puberaal gedrag!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekkere comboquote:Op donderdag 17 april 2008 14:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Welk liedje, toch niet "als we gaan, dan gaan we met z'n alle" goeie carnavalshit was dat!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:04 schreef Yesse het volgende:
Vraag me niet wat voor TT het is want ik had geen inspiratie en ik heb dat nummer in mn hoofd
De pindakaas gaat dan smelten jeweetsquote:
Met z'n allen.. Met z'n allehen.. Met z'n allen zingen we van harte gefeliciteerd..quote:Op donderdag 17 april 2008 14:17 schreef Stienn het volgende:
[..]
Welk liedje, toch niet "als we gaan, dan gaan we met z'n alle" goeie carnavalshit was dat!
Das lekker man, slimmmm van jou cono!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
De pindakaas gaat dan smelten jeweets!
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Met z'n allen.. Met z'n allehen.. Met z'n allen zingen we van harte gefeliciteerd..
gok ik..
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef PoeK het volgende:
!nella n'z teM
In dit topic wel opeens jaquote:Op donderdag 17 april 2008 14:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat is het godsgruwelijk rustig deze middag?
klein beetje wolken maar wel lekker, zit nu met het raam open en gezicht in de zon emailtjes te sturen naar de HU om wat vakken te kunnen volgen als ik terug benquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klein beetje wolken maar wel lekker, zit nu met het raam open en gezicht in de zon emailtjes te sturen naar de HU om wat vakken te kunnen volgen als ik terug ben
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:04 schreef Stienn het volgende:
Wow, net op het nieuws! Ze willen de OVstudentenkaart gewoon de hele week geldig maken!
Niet met een sigaar, wel met een zonnebril op mn kopquote:
*zoemer* jammer joh.. zo'n 6 jaar te laat....quote:Op donderdag 17 april 2008 15:04 schreef Stienn het volgende:
Wow, net op het nieuws! Ze willen de OVstudentenkaart gewoon de hele week geldig maken!
OMGquote:Op donderdag 17 april 2008 15:04 schreef Stienn het volgende:
Ik ook (minimaal)quote:
En ze willen een afgestudeerdenkaart makenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:04 schreef Stienn het volgende:
Jaarabonnement noemen ze datquote:Op donderdag 17 april 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ze willen een afgestudeerdenkaart maken
Die zijn niet gratisquote:Op donderdag 17 april 2008 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jaarabonnement noemen ze dat
Ik ookquote:
(,:quote:Op donderdag 17 april 2008 15:17 schreef nicomart het volgende:
(: ɹooɥ ǝʞɾılǝʞʞɐɯ lǝǝɥ
ɹɐɐɯ ɹǝıɥ sǝǝl
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:17 schreef nicomart het volgende:
ɹɐɐɯ ɹǝıɥ sǝǝl
wtf, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:17 schreef nicomart het volgende:
ɹɐɐɯ ɹǝıɥ sǝǝl
Als jij het kan moet hij het toch ook kunnen?? Als je geen stageplek kan vinden ben je goed onnozel.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe die student van dat topic over stage zoeken komt van mijn opleiding... wat een wanker
Ja moet ik m'n beeldscherm op z'n kop zetten ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
˙puǝɟǝoǝƃ (ƃuıllǝʇsuı ɟo ɟɾıɹpǝq uǝǝ ɾıq) ʞɾıʇʞɐɹd ǝp uı suǝƃloʌɹǝʌ ʇpɹoʍ (looɥɔs ɐıʌ) ʇɥɔɐɹqǝƃ ʇpɹoʍ ǝıɹoǝɥʇ ǝp uı ɹǝ ʇɐʍ sǝllɐ :uǝpɹooʍ ǝɹǝpuɐ ʇǝɯ snp ؛ƃuılɹǝǝl ǝp uɐʌ ʞɾıʇʞɐɹd do ʇɟǝǝƃ ʇɥɔızuı ʇɐp looɥɔs ɐıʌ lǝppıɯ uǝǝ sı (ƃuıɯɹoʌʞɾıʇʞɐɹdsdǝoɹǝq ɟo) ǝƃɐʇs
uǝʞǝoz 'ǝıʇɐƃıʌɐu :ɹɐɐu ɐƃ
ǝıpǝdolɔʎɔuǝ ǝɾıɹʌ ǝp 'ɐıpǝdıʞıʍ ʇın
ǝƃɐʇs
best irritantquote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
˙puǝɟǝoǝƃ (ƃuıllǝʇsuı ɟo ɟɾıɹpǝq uǝǝ ɾıq) ʞɾıʇʞɐɹd ǝp uı suǝƃloʌɹǝʌ ʇpɹoʍ (looɥɔs ɐıʌ) ʇɥɔɐɹqǝƃ ʇpɹoʍ ǝıɹoǝɥʇ ǝp uı ɹǝ ʇɐʍ sǝllɐ :uǝpɹooʍ ǝɹǝpuɐ ʇǝɯ snp ؛ƃuılɹǝǝl ǝp uɐʌ ʞɾıʇʞɐɹd do ʇɟǝǝƃ ʇɥɔızuı ʇɐp looɥɔs ɐıʌ lǝppıɯ uǝǝ sı (ƃuıɯɹoʌʞɾıʇʞɐɹdsdǝoɹǝq ɟo) ǝƃɐʇs
uǝʞǝoz 'ǝıʇɐƃıʌɐu :ɹɐɐu ɐƃ
ǝıpǝdolɔʎɔuǝ ǝɾıɹʌ ǝp 'ɐıpǝdıʞıʍ ʇın
ǝƃɐʇs
Ja, echt super irritantquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, echt super irritantStraks ff een topic maken met de OP op zn kop
Of nietquote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
wat de fuck is dit nou weer Dean, zeg je nou dat ik zo goed als onnozel ben?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als jij het kan moet hij het toch ook kunnen?? Als je geen stageplek kan vinden ben je goed onnozel.
Zou het niet doen, kap eens met die onleesbare shit.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of niet inderdaadquote:
Wat is er zo erg aan?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou het niet doen, kap eens met die onleesbare shit.
wie vind dat precies erg dan en waarom?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Even moet kunnen lijkt mequote:Op donderdag 17 april 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon vervelend, dat is het!!
Een forum is om te discussieren niet om zinloze teksten zo onleesbaar mogelijk neer te zetten. Bovendien is dit al zooo oud, we kennen het onderhand welquote:
misschien hebben ze op-de-kop-lees trauma's? Kan me er wel iets bij voorstellen, dat je ooit een keihard op je kop bent gevallen en met een gespleten schedel zit, omdat je ooit eens iets op zijn kop probeerde te lezen...quote:Op donderdag 17 april 2008 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Even moet kunnen lijkt meAls je daar nou hele topic mee vult ok, maar zo erg is het nou ook weer niet
Wat hij zegt, ik vind het ook ruk.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon vervelend, dat is het!!
Nee, gelukkig gebeurt dat in INT ook totaal niet, met arabische tekens en weet ik allemaal wat. En wat maakt het uit dat we het al kennen, zelfde geldt toch voor alle pwnd lol wtf bbq plaatjesquote:Op donderdag 17 april 2008 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Een forum is om te discussieren niet om zinloze teksten zo onleesbaar mogelijk neer te zetten. Bovendien is dit al zooo oud, we kennen het onderhand wel
Sorry.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Een forum is om te discussieren niet om zinloze teksten zo onleesbaar mogelijk neer te zetten. Bovendien is dit al zooo oud, we kennen het onderhand wel
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien hebben ze op-de-kop-lees trauma's? Kan me er wel iets bij voorstellen, dat je ooit een keihard op je kop bent gevallen en met een gespleten schedel zit, omdat je ooit eens iets op zijn kop probeerde te lezen...
Ik heb het inderdaad stukken beter geregeld, maar goed, nou is de studie die ik doe ook een beetje globaal, misschien iets te globaal voor nederlandse bedrijven.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:31 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, zo bedoel ik het niet
Ik bedoel, jij gaat naar het buitenland en alles, en hij kan in Nederland niet eens wat vinden
Kan hij geen hulp van school krijgen ofzo?
Zit niet zo te miepen.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat hij zegt, ik vind het ook ruk.
Naja, naar aanleiding van dit wordt er tenminste gediscussieerdquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef PoeK het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wist niet dat je oude dingen niet mocht doen.
d'r wordt ook wel lekker veel gediscussieerd op fok he
90% is niet serieus.
Dat zeg ik toch niet PoeKieToekie.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:37 schreef PoeK het volgende:
[..]
Zit niet zo te miepen.
Ik was er ook wel klaar mee toen je het zei, maar om hier nou zo moeilijk over te gaan doen
er staan een páár posts op die manier, oh, wat erg...
Heel fok verneukt nu.
Akoetsiekoetsiequote:Op donderdag 17 april 2008 15:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet PoeKieToekie.
pwn!!!11quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Piles het volgende:
Ik zie toch alleen maar vierkantjes
Ouwe zooi hier
jooooquote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef Houniet het volgende:
Ag klaar nu!
Ik ga maar eens aankleden!
Nou, het was ook wel heel ergquote:Op donderdag 17 april 2008 15:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat alle modjes opeens langs kwamen om ons af te stoppen van ons radicale op z'n kop posten!!
Nee ok, maar dat is al snelquote:
Ik steun je dan ook in die stelling (denk ik)quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef Stienn het volgende:
Weet je wat het is, meer water dan vis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks persoonlijks hoor! :![]()
doe eens niet zo irritant man!! Wat vervelend. Dit forum is bedoeld voor discussies geen omgekeerde smiliesquote:
En hoe kom jij dan op fokquote:
* met hoofd op steen valtquote:
ging is verleden tijdquote:
Dat kan ikquote:Op donderdag 17 april 2008 15:25 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja moet ik m'n beeldscherm op z'n kop zetten ofzo
ik draai gewoon mn laptop omquote:
Je foto is scheef! Doe eens niet, dat is echt vervelendquote:Op donderdag 17 april 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die datum ook!
De goeie ouwe tijd.
Ik ga gewoon op mijn kop staanquote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik draai gewoon mn laptop om
Ik draai gewoon mn ogen omquote:
Jullie gingen pas hard daar..quote:Op donderdag 17 april 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die datum ook!
De goeie ouwe tijd.
Fuck! jij wintquote:
maar dat is wel de oude reeks...!quote:
Topic per uur ja. Was ook niet normaal meer man.quote:
Kwaliteit boven kwantiteitquote:
Ja hallo ik blijf de handstand niet doenquote:
Dat werd ook een beetje de ondergang van de oude reeks. en bijna deze reeks..quote:
in dat geval gaat alles hier fout!quote:
Picsquote:Op donderdag 17 april 2008 16:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja hallo ik blijf de handstand niet doen
Op dit moment? Want ik vind het wel gezellig en leuk nuquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat werd ook een beetje de ondergang van de oude reeks. en bijna deze reeks..
Is het zo erg, Kuno?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in dat geval gaat alles hier fout!
ik heb het op mn opleiding geleerd als Small and Medium enterprisesquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor 10 punten: Wat betekend MKB (midden- en kleinbedrijf) in het engels?
Dat zou je wel willen hequote:
helemaal nietquote:
Volgens mij betekent dat niet zo veel in het Engelsquote:Op donderdag 17 april 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Voor 10 punten: Wat betekend MKB (midden- en kleinbedrijf) in het engels?
SME ook wel afgekortquote:Op donderdag 17 april 2008 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb het op mn opleiding geleerd als Small and Medium enterprises
Nou graag!quote:
Hoezo wilde crossie het om zeep helpen dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
helemaal nietik vermaak me wel, volgens mij ben ik nog 1 van de schuldigen die er voor hadden gezorgd dat Crossie ons bijna om zeep hielp...!
Small and medium sized enterprises!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat niet zo veel in het Engels
Nee, tussen 200-250 ging het foutquote:Op donderdag 17 april 2008 16:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Op dit moment? Want ik vind het wel gezellig en leuk nu
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoezo wilde crossie het om zeep helpen dan?
En bedankt de engelse vertaling trouwens
Dat is er niet, bij officiële scripties heb je alleen soms een voorwoord en daarna een inleiding!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef PieterBas het volgende:
Even een kwaliteitspost er tussendoor..
Kan iemand mij het nut vertellen van het schrijven van een aanleiding, terwijl ik in de inleiding van mijn scriptie praktisch hetzelfde heb staan..
welke methodiek? prince?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef PieterBas het volgende:
Kan iemand mij het nut vertellen van het schrijven van een aanleiding, terwijl ik in de inleiding van mijn scriptie praktisch hetzelfde heb staan..
Dat is de vertaling, dat is wat anders dan betekenisquote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Small and medium sized enterprises!
We bepalen zelf toch wel hoe snel het gaat. Wat zijn dat nou weer voor Marijnissen praktijkenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we hadden 5-6 topics op een dag 40 minuten over een topic, ging iets te snel...
Geen probleem voor de vertaling
Volgens mij is het hetzelfde, maar in de Aanleiding moet je iets schrijven van waarom je het doet, en inleiding wat je doetquote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef PieterBas het volgende:
Sorry... ik dacht gewoon dat hij dit bedoelde...!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is de vertaling, dat is wat anders dan betekenis
Ja inderdaad grotendeels hetzelfde.. maar volgens is het inderdaad dat aanleiding de reden waarom en inleiding is gewoon een algemeen verhaaltje over je onderwerp.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Volgens mij is het hetzelfde, maar in de Aanleiding moet je iets schrijven van waarom je het doet, en inleiding wat je doet
Wikipedia zegt: (wilt niet zeggen dat het waar is)quote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Small and medium sized enterprises!
ik bedoelde het ook. Maar bart doet even bijdevoetquote:Op donderdag 17 april 2008 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry... ik dacht gewoon dat hij dit bedoelde...!
Bedoelde hij denk ik ookquote:Op donderdag 17 april 2008 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry... ik dacht gewoon dat hij dit bedoelde...!
als het goed is staat Small and medium sized enterprises er ook bij in dat stukjequote:Op donderdag 17 april 2008 16:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wikipedia zegt: (wilt niet zeggen dat het waar is)
http://en.wikipedia.org/wiki/Small_and_medium_enterprise
Al is Kuno's benoeming ook goed
Klinkt eigenlijk best logisch.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja inderdaad grotendeels hetzelfde.. maar volgens is het inderdaad dat aanleiding de reden waarom en inleiding is gewoon een algemeen verhaaltje over je onderwerp.
kloptquote:Op donderdag 17 april 2008 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als het goed is staat Small and medium sized enterprises er ook bij in dat stukje
Dan schrijf ik dus geen officiele scriptie, ik moet/mag er een aanleiding in stoppen.. maar ik vraag het nog wel even na..quote:Op donderdag 17 april 2008 16:21 schreef Stienn het volgende:
[..]
Dat is er niet, bij officiële scripties heb je alleen soms een voorwoord en daarna een inleiding!
Dan zal ik je niet verder afleidenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:33 schreef Yesse het volgende:
Leuk, ik dacht ik ga aan school werken is er opeens super veel werk voor stage...nog niet af.
Daar ben ik eind vorig jaar nog bij een concert van geweest! heerlijke muziek!quote:
Dat zijn bij mij allemaal aparte hoofdstukken/paragraven..quote:Op donderdag 17 april 2008 16:26 schreef Stienn het volgende:
inleiding bestaat meestal uit:
+ wat is de achtergrond van het beschreven onderzoek
+ Op welke vraag geeft het onderzoek antwoord (vraagstelling)
+ Wat wordt er met het antwoord op die vraag beoogd (doelstelling)
+ Wat is de reikwijdte van de vraag en dus ook van het antwoord (Grenzen/beperking)
+ Hoe is de route naar het antwoord op de vraag georganiseerd (Vooruitblik)
zo heb ik het opgebouwd:quote:Op donderdag 17 april 2008 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zijn bij mij allemaal aparte hoofdstukken/paragraven..
ik heb geleerd dat dit in de inleiding moet komen te staanquote:Op donderdag 17 april 2008 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zijn bij mij allemaal aparte hoofdstukken/paragraven..
Elke school hanteert zijn eigen regels, al zijn wij wel vrij om te kiezen hoe we het verslag in elkaar zetten. Maar ik vraag het volgende week donderdag nog wel even na en of ik op de juiste weg ben.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:45 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat dit in de inleiding moet komen te staan
Ik ook, heb een drukke avond..quote:Op donderdag 17 april 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
Ik zit hier af tellen, heb geen zin meer om nog aan een nieuwe stapel te beginnen
ik heb het uit een schoolboek "Helder rapporteren, een handleiding voor het opzetten en schrijven van rapporten, scripties, nota's en artikelen"quote:Op donderdag 17 april 2008 16:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Elke school hanteert zijn eigen regels, al zijn wij wel vrij om te kiezen hoe we het verslag in elkaar zetten. Maar ik vraag het volgende week donderdag nog wel even na en of ik op de juiste weg ben.
Zal eens in de schoolbieb gaan kijken.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:53 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik heb het uit een schoolboek "Helder rapporteren, een handleiding voor het opzetten en schrijven van rapporten, scripties, nota's en artikelen"
Ik heb ook zo'n boekje hier liggen, maar dan wel uit 1887 ofzoquote:Op donderdag 17 april 2008 16:53 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik heb het uit een schoolboek "Helder rapporteren, een handleiding voor het opzetten en schrijven van rapporten, scripties, nota's en artikelen"
Waarschijnlijk wel, mijne komt uit 2007quote:Op donderdag 17 april 2008 17:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n boekje hier liggen, maar dan wel uit 1887 ofzo
Volgens mij is er wel een nieuwere versie van inmiddels
ja in mijn boekje komt bijvoorbeeld het internet nog niet voorquote:Op donderdag 17 april 2008 17:02 schreef Stienn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, mijne komt uit 2007
quote:16:42 uur Rotterdam<->Den Haag Op last van de brandweer rijden er tussen Den Haag HS en Delft geen treinen. Vertraging: ongeveer 60 minuten. Reisadvies:
* Doorgaande reizigers tussen Den Haag Centraal en Eindhoven kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
* Doorgaande reizigers tussen Den Haag Centraal en Rotterdam Centraal kunnen omreizen via Gouda.
Op werk zit ik met text_only-layoutquote:Op donderdag 17 april 2008 17:46 schreef Deansensitized het volgende:
Wij weer met plaatjes?
Ah ja natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Op werk zit ik met text_only-layout
Anders valt het wel erg op
Goed bezigquote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het was weer goed te doen op het terras. Lekker weertje, zolang de zon schijnt.
Ja, alleen heb ik nu zin om vanavond ook iets te gaan doen, maar ik moet ook morgen op tijd weer naar school. Maar ja, nog maar zien of ik vanavond nog iets ga doen en zoja of ik morgen vroeg mijn bed uit kan komen.quote:
Vast een mobiel met internetquote:Op donderdag 17 april 2008 18:20 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe heb jij internet in de bus Brave?
Gewoon doen wat je wil man, je bent nu nog jongquote:Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik nu zin om vanavond ook iets te gaan doen, maar ik moet ook morgen op tijd weer naar school. Maar ja, nog maar zien of ik vanavond nog iets ga doen en zoja of ik morgen vroeg mijn bed uit kan komen.
Ik moet vanavond mijn werk nog afmaken, dan heb ik dit weekend vrij (staat wel helemaal vol gepland met activiteiten). Dus ik weet hoe het voelt om niet weg te kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik nu zin om vanavond ook iets te gaan doen, maar ik moet ook morgen op tijd weer naar school. Maar ja, nog maar zien of ik vanavond nog iets ga doen en zoja of ik morgen vroeg mijn bed uit kan komen.
Qua snelheid bedoel je?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Deansensitized het volgende:
Mensen, welke layout gebruiken jullie? Welke ik ook gebruik, er is altijd wel wat... ben het bijna zat.
Doe je goedquote:Op donderdag 17 april 2008 18:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben trouwens van 24 april tot 6 mei vrij
En ik hoef er maar 3 dagen voor in te leveren! Heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik neem maandag maar eens vrij, dagje Schiphol
Niet kunnen? Ik neem Deans advies maar over en ga wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik moet vanavond mijn werk nog afmaken, dan heb ik dit weekend vrij (staat wel helemaal vol gepland met activiteiten). Dus ik weet hoe het voelt om niet weg te kunnen.
Silver.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Deansensitized het volgende:
Het gaat weer eens over voetbal
Mensen, welke layout gebruiken jullie? Welke ik ook gebruik, er is altijd wel wat... ben het bijna zat.
ik gebruik de baggerlayoutquote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Deansensitized het volgende:
Het gaat weer eens over voetbal
Neuh, niet kwa snelheid, die is in allemaal even traag inderdaad. Gewoon in algemene baggerheidquote:Op donderdag 17 april 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Qua snelheid bedoel je?
Fok is gewoon traag, als schijnt de Foklight-layout sneller te zijn
Nope, ziet er allemaal goed uit hierquote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hou, ik doe ook met foksilver, heb jij dit ook?
[ afbeelding ]
Je moet die knoppen van FQR uitzettenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Hou, ik doe ook met foksilver, heb jij dit ook?
[ afbeelding ]
Adblocker aan?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ook dat ik het bovenin weer kan zien?
Uiteraard staat die aan!quote:
sssssssssst....!quote:
Huppa, dat is de houding, ik ga straks ook de kroeg in! Morgen toch feesten (en skutsjesilen) net als overmorgen (alleen feesten) en zondag.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet kunnen? Ik neem Deans advies maar over en ga wel.
Waarom gebruik je de baggerlayout dan niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef Deansensitized het volgende:
Fok zuigt gewoon.
Danny met zijn anti-FQR fratsen
nou nou nou... he, dat kan ook wel wat liever hoor..!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef Deansensitized het volgende:
Fok zuigt gewoon.
Danny met zijn anti-FQR fratsen
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 17 april 2008 21:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nou nou... he, dat kan ook wel wat liever hoor..!
Doet FQR het daar wel??quote:Op donderdag 17 april 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de baggerlayout dan niet?
Ja inderdaad. Mag ook wel een week bij me op stage komen zittenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebt
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weer weg, suc6 met de laatste werk/school/stage-dag mensen
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mag ook wel een week bij me op stage komen zitten
Maar jij bent niet dat positiviteitskanonquote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!
Kloptquote:Op donderdag 17 april 2008 18:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vast een mobiel met internet
Die is er over een half uurtje wel weerquote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebt
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje
Wie gebruikt dat dan ookquote:Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef PieterBas het volgende:
Wat is iTunes (Windows) toch een ongelofelijk kut programma.. opeens werkt het niet meer.. en ben ik weer al mijn nummers kwijt...
Nu is het tenminste bij te houdenquote:
Coverflowquote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef PieterBas het volgende:
Morgenavond dus weer mijn lijst en coverflow weer eens gaan instellen. Daar ben ik weer een avondje mee zoet
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:14 schreef Bravebart het volgende:
Die is er over een half uurtje wel weer
Ik had haar ff geleend![]()
![]()
Je was nog niet klaar?quote:
Ja sorry, mijn trein reed wel doorquote:
Het is kwart voor 11quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Wie nu nog wakker is wil ik morgen niet horen zeuren over slaperigheid!
Ik had een heel mooi flow, ook op mijn iPod, die is dus nu weg.. Het was trouwens niet iTunes wat het probleem was, maar het bleek dus Quicktime dat zorgt dat iTunes crashde..quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Zou ik daarna doenquote:
Mag later beginnenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn trein ging ook 11 minuten later wegquote:Op donderdag 17 april 2008 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn trein reed wel door![]()
Oja en mn moeder bellen want dat had ik nog niet gedaan vandaagquote:Op donderdag 17 april 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zou ik daarna doen
[/sickminded]
Stond een trein in de fik bij Rijswijk, wat sowieso een kutstad is..quote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn trein ging ook 11 minuten later weg![]()
Mja, naja ik gebruik het altijd op mn Mac, maar ik vind het wel chillquote:Op donderdag 17 april 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had een heel mooi flow, ook op mijn iPod, die is dus nu weg.. Het was trouwens niet iTunes wat het probleem was, maar het bleek dus Quicktime dat zorgt dat iTunes crashde..
Het enige nadeel van een iPod, blijft toch wel iTunes
Ben ik dat?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar jij bent niet dat positiviteitskanon
Er zijn betere alternatieven, maar ik heb de mijne ook gekocht omdat ik dan Nike+ kon activeren.. en ik hou nogal van hardlopenquote:
Aahw, koesiekoesiequote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn trein ging ook 11 minuten later weg![]()
In Windows vreet het geheugen, maar daar zal de mac wel minder problemen mee hebben. Morgenavond dus weer een leuk klusjequote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, naja ik gebruik het altijd op mn Mac, maar ik vind het wel chill
Ja, vandaar dat ik in een oven naar Rotterdam moestquote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stond een trein in de fik bij Rijswijk, wat sowieso een kutstad is..
Kloptquote:Op donderdag 17 april 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Windows vreet het geheugen, maar daar zal de mac wel minder problemen mee hebben. Morgenavond dus weer een leuk klusje
Maar natuurlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen allemaal![]()
Met slappe frietjes, hehequote:
Echt?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet het ook opeten! Niet jezelf ondersmeren!
Slaapsequote:Op donderdag 17 april 2008 22:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen allemaal![]()
Ik heb liever plaatjes met mooie damesquote:Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt?Ik dacht al, hoe komt dat toch...
Wel stoere Winx stickersAl had ik liever de voetbalplaatjes gehad maar dat had ik te laat door
Nog steedsquote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga zo ook maar eens, hele dag al hoofdpijn
Mja, gewoon beetje drinken tekort en benauwde ruimtequote:
Ja, ik van mooie mannen maar die mogen niet in een happy meal.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb liever plaatjes met mooie dames!
Ik ken hetquote:Op donderdag 17 april 2008 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, gewoon beetje drinken tekort en benauwde ruimte
Mijne wel, op 1 naquote:
Hehequote:
Moet jij een nieuwe openenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:03 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we dit topic niet nog even volmaken? Ik vind mijn TT nog steeds om voor te schamen
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:03 schreef Yesse het volgende:
Kunnen we dit topic niet nog even volmaken? Ik vind mijn TT nog steeds om voor te schamen
Is goedquote:Op donderdag 17 april 2008 23:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet jij een nieuwe openen
Ik weet weer ff niks.
Ja weet wel iets, maar dat kan beter niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |