Waarom gebruik je de baggerlayout dan niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef Deansensitized het volgende:
Fok zuigt gewoon.
Danny met zijn anti-FQR fratsen
nou nou nou... he, dat kan ook wel wat liever hoor..!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:02 schreef Deansensitized het volgende:
Fok zuigt gewoon.
Danny met zijn anti-FQR fratsen
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebtquote:Op donderdag 17 april 2008 21:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nou nou... he, dat kan ook wel wat liever hoor..!
Doet FQR het daar wel??quote:Op donderdag 17 april 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de baggerlayout dan niet?
Ja inderdaad. Mag ook wel een week bij me op stage komen zittenquote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebt
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben weer weg, suc6 met de laatste werk/school/stage-dag mensen
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!quote:Op donderdag 17 april 2008 21:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mag ook wel een week bij me op stage komen zitten
Maar jij bent niet dat positiviteitskanonquote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!
Wat ben je toch ook een schatjequote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik je best een keer gezelschap houden op je stage hoor!
Kloptquote:Op donderdag 17 april 2008 18:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vast een mobiel met internet
Die is er over een half uurtje wel weerquote:Op donderdag 17 april 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is dat positiviteitskanon als je haar nodig hebt
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje
Wie gebruikt dat dan ookquote:Op donderdag 17 april 2008 22:29 schreef PieterBas het volgende:
Wat is iTunes (Windows) toch een ongelofelijk kut programma.. opeens werkt het niet meer.. en ben ik weer al mijn nummers kwijt...
Nu is het tenminste bij te houdenquote:
Coverflowquote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef PieterBas het volgende:
Morgenavond dus weer mijn lijst en coverflow weer eens gaan instellen. Daar ben ik weer een avondje mee zoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |