Oh dat is balen! Voordat ik een hernia kreeg, was het ichsias. (No worries, wordt zelden tot nooit een hernia, en al helemaal geen zwangerschapsichias) En dat doet echt goed zeer.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:21 schreef freecell het volgende:
Lovely wat lief!
Dat voetje doet het hem helemaal!
Vanmorgen naar de vlos geweest.
- Bloeddruk wat laag (110/50) (maar dat was me al opgevallen)
- Gewicht perfect(4 tot 4,5 KG aangekomen in week 20)
- Baarmoeder zit net bij mijn navel, ook goed dus.
- Hartje was meteen héél goed te horen
Minder nieuws: De rug en heupklachten die ik heb zijn zwangerschaps-ischias. (Ik ben trouwens wel blij dat het mijn bekken niet is) en ik durf nu ook een keer hardop "auw" te roepen, want ik vond mezelf al een beetje zeurenMaar ischias hoort dus gewoon aardig pijn te doen
Ja, en ik dacht dus dat iedereen die pijn in zijn rug en heupen had en dat ik er maar niet over moest zeuren, want dat deden de anderen ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oh dat is balen! Voordat ik een hernia kreeg, was het ichsias. (No worries, wordt zelden tot nooit een hernia, en al helemaal geen zwangerschapsichias) En dat doet echt goed zeer.![]()
Hoe kan het dat je bloeddruk zo laag is en gaan ze daar nog wat aan doen?
Hmm en anders gewoon lekker laten masseren door vriend/manlief? Genoeg excuus dacht ik zo om lekker verwend te worden en heerlijk te relaxenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:51 schreef freecell het volgende:
Ik ben doorverwezen naar een chiropractor. Die schijnt wel iets aan pijnverlichting te kunnen doen. Verder blijft het waarschijnlijk wel de rest van de zwangerschap, maar het is nog wel uit te houden zo hoorIk kan redelijk veel pijn hebben gelukkig.
Ik lees mee hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm en anders gewoon lekker laten masseren door vriend/manlief? Genoeg excuus dacht ik zo om lekker verwend te worden en heerlijk te relaxenBaat het niet dan schaadt het niet (maar je zegt dat het zo goed helpt dan doet ie het wel hahaha)
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:12 schreef freecell het volgende:
Nog even en de eerste 2009 baby's komen zich melden!
Whaaaaa!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:50 schreef Jose81 het volgende:
Hoi allemaal... na 2 jaar en 4 maanden wachten, proberen en ziekenhuisbehandelingen ziet het er naar uit dat ik me hier ook mag komen melden...![]()
Dusse... mag ik ook in het lijstje?![]()
26 december: Jose81
Ik was 8 weken+6 dagen bij de eerste controle en toen was het hartje al te horen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:42 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje. Ik moet aanstaande maandag voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben dan 8 weken en 3 dagen zwanger. De echo heb ik pas een week later. Ik neem aan dat we nog geen hartje zullen horen dan he? Ik ben echt zo benieuwd! En stiekem ook een beetje eng of alles wel goed is enzo.
Bij mij controleerde de verloskundige het nog niet om teleurstelling te voorkomen. Bij de echo (8+3) was het via het echoapparaat wel even te horen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:42 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje. Ik moet aanstaande maandag voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben dan 8 weken en 3 dagen zwanger. De echo heb ik pas een week later. Ik neem aan dat we nog geen hartje zullen horen dan he? Ik ben echt zo benieuwd! En stiekem ook een beetje eng of alles wel goed is enzo.
Bij mij was het bij 12 weken nog net niet te horen, dus niet altijd inderdaad. Het zou eventueel al wel kunnen volgens mij.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:42 schreef Fuente het volgende:
Ja, ik geniet er ook nog steeds van; de zwangerschap is verder zonder al te veel problemen verlopen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:18 schreef lunastar het volgende:
Nu wordt het wel spannend hé flowerbox.. de laatste loodjes...
probeer er nog van te genieten en die hormonen... och moeten ze maar erbij nemen wij moeten dat ook hé
ja.. een kerstkindje inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
Gefeliciteerd JoseEn releaze ook nog gefeliciteerd
Mooie uitgerekende datum trouwens Jose. Kerstkindje![]()
Ja mijn moeder zij net dat dat 'the way to do it' was, in de reiswieg, plat, maar dat lijkt me levensgevaarlijk bij een ongeval!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
Soms twijfel ik wel eens want de buren die vervoeren hun pasgeborene in de reiswieg op de achterbank, volgens mij kan dat niet goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |