abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58255960
Dankje !
pi_58256466
Zo ben ik weer! Ik ben de afgelopen week zo vreselijk moe geweest, nog steeds, het lijkt elke dag erger te worden.. Gister lag ik om 20:00 uur al vreselijk te gapen. Nou heb ik de afgelopen weken ook wel heel veel gewerkt, en dat trek ik (nu al ) niet meer, maar vanaf volgende week ga ik het (niet vrijwillig helaas) rustiger aandoen: van 36u pw naar 12,5u pw. Maar goed, nog maar 2 weekjes tot de eerste echo, hoop zo dat alles goed is (en dat het er niet stiekem 2 zijn!!)
  woensdag 23 april 2008 @ 16:50:07 #228
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58257348
Hoi allemaal... na 2 jaar en 4 maanden wachten, proberen en ziekenhuisbehandelingen ziet het er naar uit dat ik me hier ook mag komen melden...

Dusse... mag ik ook in het lijstje?

26 december: Jose81
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_58257468
Jose, gefeliciteerd!
pi_58257953
José gefeliciteerd en welkom!

26 December alweer Nog even en de eerste 2009 baby's komen zich melden! (en misschien krijg je wel een kerstkindje! )
pi_58258073
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:12 schreef freecell het volgende:
Nog even en de eerste 2009 baby's komen zich melden!
Ja inderdaad!

En ik vind mijn 26 november nog zo ontzettend niet voor te stellen ver weg.
pi_58258291
Gefeliciteerd José!

Geweldig nieuws!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_58258562
Welkom José!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58258843
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:50 schreef Jose81 het volgende:
Hoi allemaal... na 2 jaar en 4 maanden wachten, proberen en ziekenhuisbehandelingen ziet het er naar uit dat ik me hier ook mag komen melden...

Dusse... mag ik ook in het lijstje?

26 december: Jose81
Whaaaaa!
Hardloper.
IG @webkim
pi_58259144
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:24 schreef Vlindur het volgende:
Gefeliciteerd José!

Geweldig nieuws!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_58260108
Even een vraagje. Ik moet aanstaande maandag voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben dan 8 weken en 3 dagen zwanger. De echo heb ik pas een week later. Ik neem aan dat we nog geen hartje zullen horen dan he? Ik ben echt zo benieuwd! En stiekem ook een beetje eng of alles wel goed is enzo.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58260737
José!!!!!

Wat vind ik dat geweldig voor jullie!! Word er helemaal emo van...
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_58261481
Jose! Super!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_58261518
Gefeliciteerd José
Welkom in het topic der zwangeren, daar waarin wordt gepiept, en allerlei kwaaltjes aanbod komen de 9 maanden. Maar ook een topic der vreugde uiteraard want uiteindelijk gaat het om dat kleine hummeltje in je buik. En iedereen leeft mee. (En dat vind ik juist zo lief en tof, niemand kent me maar een hoop mensen denken en leven toch met je mee)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2008 19:26:13 ]
pi_58261739
quote:
Op woensdag 23 april 2008 18:42 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje. Ik moet aanstaande maandag voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben dan 8 weken en 3 dagen zwanger. De echo heb ik pas een week later. Ik neem aan dat we nog geen hartje zullen horen dan he? Ik ben echt zo benieuwd! En stiekem ook een beetje eng of alles wel goed is enzo.
Ik was 8 weken+6 dagen bij de eerste controle en toen was het hartje al te horen.
Maar de vk zei dat dat niet altijd zo is.
pi_58264159
quote:
Bij mij controleerde de verloskundige het nog niet om teleurstelling te voorkomen. Bij de echo (8+3) was het via het echoapparaat wel even te horen.

Spannend joh, het zit vast goed!
pi_58264276
Welkom Jose, super om je hier te zien!

Het bedje en commode die we een maand geleden hebben besteld bij Prenatal komt morgen of vrijdag binnen en dan profiteren gelijk van de 20% korting die er nu is! Scheelt toch weer 90 euro! Schoonouders betalen het maar dan kunnen we voor dat geld toch mooi gelijk wat anders uitzoeken of niet ?

Ik ben inmiddels 25 weken (wat gaat dat snel) en het gaat op zich goed, slaap wel heel slecht en flinke last van mijn bekken. Dacht vorige week zelfs dat ik blaasontsteking had maar hoorde dus bij de bekkenpijn, dat het helemaal naar onder en naar binnen trekt. Wilde zondag het huis gaan schoonmaken maar dat lukte echt niet.... de hulptroepen dus maar ingeschakeld en mijn lieve ouders zijn hier gisteren terwijl ik gewoon aan het werk was als razende roelanden door het huis gegaan , heerlijk!

Mijn lief kan helaas ook geen dingen overnemen, heeft door zijn nierziekte maar heel weinig energie en hij is vandaag aan zijn arm geopereerd en mag met die arm vanaf nu niks meer tillen of belasten.... De maatschappelijk werkster is bezig om hulp in de huishouding te regelen, als dat niet lukt ga ik maar een werkster inhuren denk ik.....

Fuente, spannend, je wilt zo graag die bevestiging dat alles goed zit.... volgens mij is het inderdaad wel snel om het hartje te horen maar wie weet heb je geluk!
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2008 @ 21:03:22 #243
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_58264395
Lieve jose! Ook hier nog even feliciteren met jullie geweldige nieuws. Wat zal dat een heerlijke kerst worden dit jaar
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_58270487
quote:
Bij mij was het bij 12 weken nog net niet te horen, dus niet altijd inderdaad. Het zou eventueel al wel kunnen volgens mij.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:43:32 #245
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58272315
José meid proficiat

Madelieve hier slaap ik laatste dagen ook haast niks meer.... kruip rond 23u bed in en om 3u lig ik al terug wakker.... en dan lukt het slapen niet...

Hier sinds gisteren poetsmicrobe (en ik heb normaal hekel aan poetsen )
pi_58272490
Hartje horen kan wel maar omdat zo kleintje nog zo klein is is het niet altijd te vinden met de doptone. Wel spannend. Ik heb het toen ook met 10 weken al gehoor bij Merlijn.

José gefeliciteerd! en 26 december daar was ik ook op uitgerekend 3 jaar geleden.
pi_58272556
Iemand die nog meer last heeft van zijn hormonen? Heb het idee alsof ik ongesteld moet worden, dat gevoel dat je soms zo ontzettend onredelijk kan zijn
Ben zo ontzettend opgefokt (nou gaat er natuurlijk ook van alles mis en niets gaat zoals ik dat wil) Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt, maar het voelt alsof de bom elk moment kan exploderen.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:12:30 #248
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58272936
lovelylady.. de katten hier in huis hebben het de laatste dagen te verduren gehad....
ze moeten maar uit dat bedje van beebje blijven...
ik had gelezen van balonnen er in leggen... maar het helpt niet en dus maak ik me ontzettend kwaad daarover

oh en die ongi krampen.. 's avonds heb ik dat regelmatig... zal wel van beebje of baarmoeder zijn want trekt altijd toch weg
pi_58273014
Goedemorgen allemaal!

Ik kom me ook even melden. Nog totaal geen gerommel in mijn buik.
Maar word een beetje gek van de 'omgeving': En voel je al wat? Is de baby er al? (nee anders had je wel een kaartje gekregen, muts)
Zullen de hormonen wel zijn en wel lief dat iedereen zo meeleeft, maar soms niet altijd zin in!
Strax moet ik dit nog 2 weken aanhoren, dat trek ik niet haha

Maar een pluspuntje; het is hier steeds schitterend weer!

Groetjes
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 24 april 2008 @ 10:18:44 #250
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58273040
Nu wordt het wel spannend hé flowerbox.. de laatste loodjes...

probeer er nog van te genieten en die hormonen... och moeten ze maar erbij nemen wij moeten dat ook hé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')