Welkom Jose, super om je hier te zien!
Het bedje en commode die we een maand geleden hebben besteld bij Prenatal komt morgen of vrijdag binnen en dan profiteren gelijk van de 20% korting die er nu is! Scheelt toch weer 90 euro!

Schoonouders betalen het maar dan kunnen we voor dat geld toch mooi gelijk wat anders uitzoeken of niet

?
Ik ben inmiddels 25 weken (wat gaat dat snel) en het gaat op zich goed, slaap wel heel slecht en flinke last van mijn bekken. Dacht vorige week zelfs dat ik blaasontsteking had maar hoorde dus bij de bekkenpijn, dat het helemaal naar onder en naar binnen trekt. Wilde zondag het huis gaan schoonmaken maar dat lukte echt niet.... de hulptroepen dus maar ingeschakeld en mijn lieve ouders zijn hier gisteren terwijl ik gewoon aan het werk was als razende roelanden door het huis gegaan

, heerlijk!
Mijn lief kan helaas ook geen dingen overnemen, heeft door zijn nierziekte maar heel weinig energie en hij is vandaag aan zijn arm geopereerd en mag met die arm vanaf nu niks meer tillen of belasten.... De maatschappelijk werkster is bezig om hulp in de huishouding te regelen, als dat niet lukt ga ik maar een werkster inhuren denk ik.....
Fuente, spannend, je wilt zo graag die bevestiging dat alles goed zit.... volgens mij is het inderdaad wel snel om het hartje te horen maar wie weet heb je geluk!