abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:31:35 #276
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58300002
Mamietje, sterkte, herken het gevoel!
gelukkig komt mijn schoonmoeder, moeder , schoonzus en vriendin helpen met poetsen en mijn man doet uiteraard ook wat hulp genoeg dus van alle kanten en daar ben ik ook enor dankbaar voor!
Jose, gefeliciteerd!!

llewella, mooie echo en goed nieuws!!

Ik heb gisteren ook weer een check up gehad, baby is nu waarschijnlijk al groter dan Demi bij haar geboorte was ( Demi woog 2830 gram), we zullen zien hoe het gaat.
pi_58300366
Llewella -> goed nieuws!! en mooie echofoto hoor!
KD -> Ook goed nieuws! Nog last gehad van slijmverlies?
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:24:16 #278
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58301271
nog wel een beetje maar niet meer zo veel, voel me vreemd genoeg de laatste dag ook veel beter, geruster zeg maar.
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:26:54 #279
81237 releaze
best of both worlds
pi_58301346
Nou, releaze mag van moeder natuur nog even wachten met mama worden.
Vanacht een miskraam gehad Was er zelf al een beetje bang voor dat dit zou gebeuren, had niet zo'n goed gevoel over de aanhoudende pijn in mn buik. Werd gisteren steeds erger en erger, 'geinig' ook, want het kwam met vlagen en het liep steeds sneller op, zoals weeen. De vlos zei ook dat dat niet zo vreemd was omdat het idd weeen waren.

En als dit het begin van weeen is, dan mag ik m'n borst natmaken voor later

En toen ik er vanmorgen over nadacht realiseerde ik me dat ik ook al een aantal dagen/nachten van de zeer gespannen borsten en levendige dromen af was.

dit klinkt allemaal een beetje mat, maar ik ben er niet echt mat onder. ik voel me behoorlijk klote en heb ook aardig gehuild (en dat zal vast wel meer gebeuren) maar ik probeer de positieve dingen van deze gebeurtenis te zien. Het zwanger zijn, hoe kort dan ook, was een enorm mooie gebeurtenis en heeft echt mijn blik op kinderen krijgen verandert. Eerst was ik er niet over uit, toen gebeurde het plots en nu weet ik het zeker dat ik in de toekomst het verder wil proberen. Niet meteen nu, maar wel proberen.

En ik heb de ervaring mogen op doen, hoe kort dan ook, over de zorgen, over het zwanger zijn, over de weeen, over het verlies .. Ik had op een bepaalde manier ook niet anders verwacht. Ik ben iemand die veel wil ervaren, zowel de highs als de lows, en m'n leven is daar ook een beetje op ingericht.. Dus dat dit zo gebeurde... Het is okee. It's meant to be. Het hoort zo, en niets anders. Ik vind het echt kut, maar ik zou de tijd nooit willen terugdraaien. Het is een extreem mooie, machtige ervaring geweest..
pi_58301437
Llewella, wat een goed nieuws!

Releaze, wat ontzettend verdrietig, maar wat omschrijf je het pakkend. Sterkte meid
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:46:25 #281
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58301917
releaze sterkte..
  vrijdag 25 april 2008 @ 13:55:31 #282
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58302180
Releaze, heel veel sterkte
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_58302410
Sterkte releaze
En hoe je het omschreef

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2008 14:09:54 ]
pi_58302466
Leave releaze, wat vreselijk! Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!!!

Ik heb weer een (waarschijnlijk) stom vraagje: hoe vervoer je je pasgeboren baby? (in België moet je na een week in het ziekenhuis naar huis ). Mag die direct in de maxi cosi (als het niet te lang duurt)?
pi_58302573
Tuurlijk mag die in de maxi cosi! Daar issie toch voor bedoeld? Je hebt ook van die zitverkleiners voor in de maxi cosi. Als jij je kind niet langer dan een uur er in laat kan het volgens mij niet veel kwaad.
Soms twijfel ik wel eens want de buren die vervoeren hun pasgeborene in de reiswieg op de achterbank, volgens mij kan dat niet goed zijn.

Ohja let wel even op dat als je je pasgeboren kindje in de maxi cosi doet en evt op de bijrijdersstoel neerzet dat daar geen airbag aanwezig is (of airbag uitzetten)
Als je niet weet hoe dat met die airbags werkt kan je je kindje gewoon zoals het hoort in de maxi op de achterbank zetten.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2008 14:16:28 ]
pi_58302709
Realize, heel veel sterkte
pi_58302809
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 14:11 schreef LovelyLady het volgende:

Soms twijfel ik wel eens want de buren die vervoeren hun pasgeborene in de reiswieg op de achterbank, volgens mij kan dat niet goed zijn.
Ja mijn moeder zij net dat dat 'the way to do it' was, in de reiswieg, plat, maar dat lijkt me levensgevaarlijk bij een ongeval!
pi_58303214
Volgens mij mag het niet hoor, kind zit veiliger in een maxi cosi dan in een reiswieg op de achterbank!
  vrijdag 25 april 2008 @ 14:46:47 #289
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58303429
Llewella, gelukkig zeg. Is fast een hele opluchting!

Releaze, wat ontzettend naar voor je zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je daar flink om hebt moeten huilen. Heel erg veel sterkte toegewenst!

Liza, een maxi-cosi inderdaad en een baby mag er niet langer dan twee uur onafgebroken on liggen. Een reisweig lijkt me dood eng! Wat nou als je moet remmen of een ongeluk krijgt, die wieg kun je toch niet vastzetten ofzo? *rilt al bij de gedachte*

Ik moet zo weer naar de verloskundige, Leeloo ligt nog steeds verkeerd, ik kan de vormen nu duidelijk uitelkaar halen en het hoofdje zat gisteravond nog zeker weten boven in. Heel gek gevoel, ik kan dan echt over het bolletje aaien. Dus, nog ruim 3 weken en dan moet hij/zij toch echt wel gedraaid zijn. *buik weer streng toespreekt*
pi_58304261
Sterkte Releaze!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_58304303
Sterkte, Releaze
pi_58304543
Releaze, wat ontzettend naar voor je!
Veel sterkte toegewenst de komende tijd.

Llewella, wat een mooie echofoto.

Wij moeten hier ook nog steeds uitvogelen hoe je nu eigenlijk zo'n maxi-cosi vastzet in de auto. Stond nl. in het boekje van het ziekenhuis dat het verstandig is om te doen van tevoren zodat je niet staat te klungelen als de baby er is.
Maar frummel wordt sowieso in een maxi-cosi vervoerd en niet in de reiswieg. Lijkt me niet echt veilig inderdaad.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_58304887
ik snap niet dat mensen dat durven. Ik zie heel vaak de dochter van mn buurvrouw met haar kindje voorin in de auto zitten. Zij dus met het kindje op schoot, op de bijrijdersstoel. Ondanks dat ze hier een paar minuten vanaf woont, dan nog zou ik dat niet durven.

Vroeger had je volgens mij nog niet eens maxi-cosi's. Ik lag ook in een reiswieg, en nu schrikt mijn moeder daar soms nog van. Dat ze dat heeft gedaan vind ze vreselijk maar ja.. dat was vroeger zo!

blugh... wanneer houd die misselijkheid eens op! bah, wordt gek van het kokhalzen de hele tijd.. gelukkig komt het nog niet zover dat ik moet overgeven maar dit is echt niet leuk.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_58304971
Was net (weer) in de Hema. Komt een van die verkoopsters naar me toe: 'Ben je nu nog niet bevallen?'
Ik zo van: nee ben dit weekend uitgerekend. Oeh, dat je nog naar de winkel durft dan! zei ze.
Alsof ik thuis ga zitten wachten tot HET zou kunnen gebeuren.

Dus nu durf ik niet meer naar de plaatselijke Hema.....
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_58305413
Releaze, wat ontzettend verdrietig!!! Heel veel sterkte gewenst!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 25 april 2008 @ 16:32:07 #296
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58305603
Releaze, jeetje! Heel veel sterkte!

En Flowerbox, succes met de laatste loodjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58306651
Releaze wat een verdrietig nieuws. Veel sterkte voor de komende tijd!

Echt erg dat er mensen zijn die kinderen zonder autostoeltje in de auto plaatsen. Tegenwoordig is dat toch gewoon verplicht?
Ik ken dus iemand die zijn kind van 9 maanden tussen de benen had staan terwijl hij zelf aan het rijden was, op de snelweg. Diezelfde mensen laten het kind ook in het autostoeltje zittten zonder de gordel vast te doen.
pi_58306677
Wat?!?! Serieus?

Ik krijg er kippevel van...
  vrijdag 25 april 2008 @ 19:28:06 #299
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58308623
Releaze, wat verdrietig, veel sterkte

En van die verhalen over mensen die hun babies los in de auto zetten of in een losse reiswieg laten liggen, krijg ik ook de kriebels. Dat ze nog zo dom zijn, zelfs nu het verplicht is om ze in een goed zitje te zetten.
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:24:51 #300
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58309322
Wij zagen eens een auto rijden met 2 grotere kinderen los op de achterbank een baby!!! los!!! op de hoedenplank!!! Echt, hoe kom je erop.... Dan zou ik die baby nog liever op schoot nemen. Waarschijnlijk net zo onveilig, maar dan vóelt het tenminste alsof je nog iets van invloed zou hebben mocht er een ongeluk gebeuren...
Dat was trouwens in Spanje op de snwelweg, geen idee of het daar verplicht is. Maar dan nog...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')