Nou, releaze mag van moeder natuur nog even wachten met mama worden.
Vanacht een miskraam gehad

Was er zelf al een beetje bang voor dat dit zou gebeuren, had niet zo'n goed gevoel over de aanhoudende pijn in mn buik. Werd gisteren steeds erger en erger, 'geinig' ook, want het kwam met vlagen en het liep steeds sneller op, zoals weeen. De vlos zei ook dat dat niet zo vreemd was omdat het idd weeen waren.
En als dit het begin van weeen is, dan mag ik m'n borst natmaken voor later

En toen ik er vanmorgen over nadacht realiseerde ik me dat ik ook al een aantal dagen/nachten van de zeer gespannen borsten en levendige dromen af was.
dit klinkt allemaal een beetje mat, maar ik ben er niet echt mat onder. ik voel me behoorlijk klote en heb ook aardig gehuild (en dat zal vast wel meer gebeuren) maar ik probeer de positieve dingen van deze gebeurtenis te zien. Het zwanger zijn, hoe kort dan ook, was een enorm mooie gebeurtenis en heeft echt mijn blik op kinderen krijgen verandert. Eerst was ik er niet over uit, toen gebeurde het plots en nu weet ik het zeker dat ik in de toekomst het verder wil proberen. Niet meteen nu, maar wel proberen.
En ik heb de ervaring mogen op doen, hoe kort dan ook, over de zorgen, over het zwanger zijn, over de weeen, over het verlies .. Ik had op een bepaalde manier ook niet anders verwacht. Ik ben iemand die veel wil ervaren, zowel de highs als de lows, en m'n leven is daar ook een beetje op ingericht.. Dus dat dit zo gebeurde... Het is okee. It's meant to be. Het hoort zo, en niets anders. Ik vind het echt kut, maar ik zou de tijd nooit willen terugdraaien. Het is een extreem mooie, machtige ervaring geweest..