Joh, ze wil zelf rijden, snap dat dan...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef Stienn het volgende:
wanneer is het? voor 100 euri rij ik je wel heen en weer! ben je gelijk van al het gezeur af. exl. benzine/diesel/gas
Lees eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:26 schreef Guncta het volgende:
Wat ik me afvraag:
Heeft die vriendin van jou gevraagd of je terug wilt rijden? En waarom kan ze zelf niet terug rijden?
Beetje onderhandelen en klaar!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef Stienn het volgende:
wanneer is het? voor 100 euri rij ik je wel heen en weer! ben je gelijk van al het gezeur af. exl. benzine/diesel/gas
Neem de bus/trein?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:32 schreef Sjeen het volgende:
Geef even door wanneer je wilt gaan rijden, dan zorg ik ervoor dat ik dan in elk geval uit de buurt blijf. Ik heb geen zin om mijn leven en dat van mijn dochter aan jouw 'rijvaardigheid' over te laten...
ze is ook nog eens een vrouw...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:16 schreef fruityloop het volgende:
Opgesomd:Je zit niet lekker ontspannen achter het stuur Je bent onverzekerd Het is strafbaar Als er iets mis gaat achtervolgt het je jaren, zowel financieel als psychisch, wat als je zeg een moeder met kinderen de vangrail in rost bij een onoverzichtelijke invoeg actie van een vrachtwagen? Je hebt dan wel de feitelijke kennis om een voertuig te besturen, maar niet de rijervaring die je een autorijder maakt. Er zijn alternatieven
Ik vraag me af waarom je er in godsnaam überhaupt aan denkt, en wat vinden haar ouders hier wel niet van????
100 Euro?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef Stienn het volgende:
quote:
Ik op een toekomstige Darwin-award winnares.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zet in op het genadeloos zakken tijdens een rij-examen.
Een aanrijding met heel veel blikschade en voor de rest veel geluk voor alle betrokkenen...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:38 schreef FJD het volgende:
Die gaat gewoon zelf rijden, totaal nutteloos om er enige vorm van rede in te praten.
Ik weet niet waar ik meer op hoop; dat je het haalt omdat ik niemand zoiets gun, of dat je een ongeluk maakt zodat het misschien eens tot je doordringt waarom zoiets gevaarlijk is
Ik zie nergens staan dat ze gevraagd heeft of jij terug wil rijden..quote:
100 euri incl bezine!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:35 schreef Kimyy het volgende:
[..]
100 Euro?
Met 1 tank bezine rijden we heen en terug (35 euro). Dus nee!
Vroeg ik me ook al af. Waarom het vragen als je zelfs doorzet wanneer iedereen roept dat je het niet moet doen?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens TS, gaat er geen lampje branden als 40 man op een forum zegt dat je het niet moet doen?
Ja, is wel een foutje in de wet maar dat doet er niet toe. Verder ben je natuurlijk onverzekerd en als je dus iemand invalide rijdt heb je op zijn zachts gezegd een probleem.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:06 schreef Kimyy het volgende:
De andere optie is om met de trein en de bus te gaan, maar dat zien we alle 2 helemaal niet zitten. Ik weet dat ik een boete van ¤ 190,- kan riskeren, maar is dit het enige?
Op welke grond zou je geen examen mogen doen. Artikel 130 is het enige, maar die krijg je echt niet aan je broek voor enkel het rijden zonder rijbewijs.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:19 schreef sweboy het volgende:
[..]
Je mag toch echt 2 jaar niet meer examen doen.
Plus je bent onverzekerd, reken dat er ook nog maar bij.
Misschien een diesel? Dunno.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:54 schreef Stienn het volgende:
[..]
100 euri incl bezine!
Als jij voor 35 euri je tank nog vol krijgt en daarmee heen en weer naar Eindhoven kan tuffen. Wtf voor'n auto is het dan?
Inderdaad, en de laatste tijd zo veel van dit soort figuren die vragen stellen waar ze zelf al het antwoord denken te weten. Kan er niet een [retorische vraag]-tag in de titel ofzo? Dan hoef ik in het vervolg alleen maar op dequote:Op donderdag 17 april 2008 13:55 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Waarom het vragen als je zelfs doorzet wanneer iedereen roept dat je het niet moet doen?
En allemaal happen hè.quote:
Amen!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:18 schreef Thomass het volgende:
Je zou het niet eens moeten willen...
Ik zeg het niet vaak, maar in dit geval hoop ik van harte dat het een relkloon is...quote:Op donderdag 17 april 2008 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En allemaal happen hè.
Wedden dat TS gewoon voor een farmaceutisch bedrijf werkt dat meer bloeddrukverlagers wil verkopen?
Ik ookquote:Op donderdag 17 april 2008 14:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar in dit geval hoop ik van harte dat het een relkloon is...
Doe nou maar gewoon.... als ik het zo lees, zal het je toch een worst wezen wat er in dit topic gezegd word.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:35 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Met 1 tank bezine rijden we heen en terug (35 euro). Dus nee!
Vandaag geregistreerd en dan meteen zo'n 'verontwaardiging-gegarandeerd-topic'...lijkt me duidelijk een relkloon.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:04 schreef maok het volgende:
Wat een reltopic weerIk ga er maar even vanuit dat TS een kloon is van een of andere 'grappige' user die niets te doen had. Anders is TS wel een heel sneu persoon.
Oef. Ik had al even het idee dat ze totaal gefaald hebben in de opvoeding.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ze moet ergens bij de privekliniek in de beurt slapen, mocht er iets mis gaan dan kan ze zo terug. Dus in totaal zijn we 2 dagen weg. Verder vinden mijn ouders het geen goed idee als ik zou gaan rijden.
Kutkloonquote:Op donderdag 17 april 2008 14:41 schreef Doagere het volgende:
Topic even doorgelezen, en ik zeg gewoon doen!
Wat moet er gebeuren? Als de rij instructeur zegt dat er niks meer te leren valt en dat je klaar bent voor het rijexamen.
Doen, en goed uitkijken!
En als ze in een ongeluk raakt, en iemand komt om, dan is het toch moord met voorbedachte rade? Fijn is dat, maar ach, het is Nederland, dus dat zal waarschijnlijk ook weinig doen qua straf.... dus laat die doos maar lekker rijden, en hopen dat ze eenzijdig verongelukt...quote:Op donderdag 17 april 2008 14:41 schreef Doagere het volgende:
Wat moet er gebeuren? Als de rij instructeur zegt dat er niks meer te leren valt en dat je klaar bent voor het rijexamen.
Doen, en goed uitkijken!
scherpquote:Op donderdag 17 april 2008 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kutkloon. Je MSN adres komt overeen met de usernaam van dit schaap. Puur toevallig zeker?
.
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kutkloon. Je MSN adres komt overeen met de usernaam van dit schaap. Puur toevallig zeker?
.
JIJ bent dus de relkloon. Muhahaha, ontmaskerd!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:41 schreef Doagere het volgende:
Doen, en goed uitkijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |