En allemaal happen hè.quote:
Amen!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:18 schreef Thomass het volgende:
Je zou het niet eens moeten willen...
Ik zeg het niet vaak, maar in dit geval hoop ik van harte dat het een relkloon is...quote:Op donderdag 17 april 2008 14:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En allemaal happen hè.
Wedden dat TS gewoon voor een farmaceutisch bedrijf werkt dat meer bloeddrukverlagers wil verkopen?
Ik ookquote:Op donderdag 17 april 2008 14:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar in dit geval hoop ik van harte dat het een relkloon is...
Doe nou maar gewoon.... als ik het zo lees, zal het je toch een worst wezen wat er in dit topic gezegd word.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:35 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Met 1 tank bezine rijden we heen en terug (35 euro). Dus nee!
Vandaag geregistreerd en dan meteen zo'n 'verontwaardiging-gegarandeerd-topic'...lijkt me duidelijk een relkloon.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:04 schreef maok het volgende:
Wat een reltopic weerIk ga er maar even vanuit dat TS een kloon is van een of andere 'grappige' user die niets te doen had. Anders is TS wel een heel sneu persoon.
Oef. Ik had al even het idee dat ze totaal gefaald hebben in de opvoeding.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Ze moet ergens bij de privekliniek in de beurt slapen, mocht er iets mis gaan dan kan ze zo terug. Dus in totaal zijn we 2 dagen weg. Verder vinden mijn ouders het geen goed idee als ik zou gaan rijden.
Kutkloonquote:Op donderdag 17 april 2008 14:41 schreef Doagere het volgende:
Topic even doorgelezen, en ik zeg gewoon doen!
Wat moet er gebeuren? Als de rij instructeur zegt dat er niks meer te leren valt en dat je klaar bent voor het rijexamen.
Doen, en goed uitkijken!
En als ze in een ongeluk raakt, en iemand komt om, dan is het toch moord met voorbedachte rade? Fijn is dat, maar ach, het is Nederland, dus dat zal waarschijnlijk ook weinig doen qua straf.... dus laat die doos maar lekker rijden, en hopen dat ze eenzijdig verongelukt...quote:Op donderdag 17 april 2008 14:41 schreef Doagere het volgende:
Wat moet er gebeuren? Als de rij instructeur zegt dat er niks meer te leren valt en dat je klaar bent voor het rijexamen.
Doen, en goed uitkijken!
scherpquote:Op donderdag 17 april 2008 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kutkloon. Je MSN adres komt overeen met de usernaam van dit schaap. Puur toevallig zeker?
.
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kutkloon. Je MSN adres komt overeen met de usernaam van dit schaap. Puur toevallig zeker?
.
JIJ bent dus de relkloon. Muhahaha, ontmaskerd!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:41 schreef Doagere het volgende:
Doen, en goed uitkijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |