Dat was de rede dat ze een fractie van een seconden niet op de weg lette..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:32 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom in hemelsnaam dat kleffe stukje ertussendoor
Voorderest zou ik het eerlijk gezegd niet zeker weten
Je zegt: "ik houd van je", en je auto is kapot... Karma is telling you something...quote:We moesten zo uitwijken voor die vrachtwagen dat we net een paar cm van die bulten af reden. Net toen die vrachtwagen weg was gebeurde er het volgende; Ik legde mijn hand op haar been, en zei 'ik hou van je', op dat moment draaide ze haar hoofd naar mijn kant. Precies op dat moment 'vlogen' we over die 'bulten' heen, we hebben 2 hele rijen over van die 'bulten' gereden, en we hoorde iets aan de auto, het waren de banden.
Goed plan, misschien krijg je daarna nog wel een rekening voor het beschadigen van die " bulten".quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef Doagere het volgende:
Oke, en de gemeente aansprakelijk stellen? Die achtelijke bulten liggen nergens, maar daar wel..
Kan je ze beter gelijk alle 4 laten vervangen.. hoe oud zijn je banden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef Doagere het volgende:
Oke, en de gemeente aansprakelijk stellen? Die achtelijke bulten liggen nergens, maar daar wel..
Dat ze het niet terug krijgt met een W.A. verzekering had ik al wel een beetje verwacht. Iemand enig idee wat het ongeveer kost? 2 banden laten vervangen door nieuwen?
En jij kunt gewoon niet lezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:47 schreef Bertjeee het volgende:
Je kan gewoon niet rijden. Zelf ophoesten. Niks aan te doen. Opzouten met je hang naar de amerkaanse aanklaag cultuur. Zelf betalen want je bent zelf een domme lul okay.
Met die bulten bedoel ik, die betonnen ronde dingen van 100cm bij 20cm, ongeveer. Die recht beginnen van onder en dan rond lopen. En ongeveer 20cm hoog zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Goed plan, misschien krijg je daarna nog wel een rekening voor het beschadigen van die " bulten".
Wat voor "bulten" bedoel je trouwens?
Schuld van de vrachtwagenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:41 schreef punksquad het volgende:
tenzei het de fout is van de vrachtwagen dan krijg je het vna zijn verzekering maarjah als jouw uitwijkactie fout gaat is het je eigen schult
Laat me raden? 30km zone? Die banden liggen er al en waarschijnlijk ook al jaren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef Doagere het volgende:
Dat ze het niet terug krijgt met een W.A. verzekering had ik al wel een beetje verwacht. Iemand enig idee wat het ongeveer kost? 2 banden laten vervangen door nieuwen?
En je zal moeten kijken of de velgen niet beschadigd zijn, want dan moeten die ook vervangen worden. En als dat zo is dan kan je ervan uitgaan dat je auto ook opnieuw uitgelijnd zal moeten worden. Dus kan al met al best wat geld gaan kosten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef Doagere het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |