abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58109902

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 17-04-2008 13:04:14 (Niet grappig...) ]
wie zaait zal oogsten.....
pi_58109904
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef DonJames het volgende:
Waarom ga je überhaupt nog het rijexamen doen? Volgens jouw argumenten heb je dat papiertje helemaal niet nodig, dus dat rijexamen is gewoon weggegooid geld.
Na het halen van je rijexamen kun je echt niet opeens veel beter autorijden dan voor dat rijexamen

Punt is gewoon dat de wet je verplicht om dat papiertje te halen, zonder dat papiertje ben je niet verzekerd en als je een ongeluk veroorzaakt dan wordt het geld op jou persoonlijk verhaald. Dat valt nog wel mee bij wat lakschade (eurotje of 1000,-) maar het wordt pas echt vervelend als er ziekenhuizen aan te pas komen. Dan begint de lol pas op 10k. Maak je het echt vervelend dan rijd je jezelf, je vriendin en de bestuurder van de andere auto het ziekenhuis in en na een paar operaties heb je al snel een schuld van 50k
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 17 april 2008 @ 13:02:25 #103
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58109923
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:00 schreef Kimyy het volgende:

[..]

Uhuhm... Je moet ineens op 100 dingen tegelijk letten? Dat is nou precies wat je geleerd hebt in je rijlessen! Dus wat je zegt klopt niet. Je moet niet ineens op 100 dingen tegelijk letten, dat heb je al 'zo vaak' gedaan.

En dan nog kun je terugvallen op je instructeur.
  donderdag 17 april 2008 @ 13:02:47 #104
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58109932
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:58 schreef Kimyy het volgende:

[..]

Nee, dan heb je goed opgelet!
Ik heb met verbazing alles wat hier saat gelezen en uit alles wat jij geschreven hebt blijkt dat je van plan bent te gaan rijden, want je kan het, en het is zo ongemakkelijk in de trein.
Nou, ik vind het vrij arrogant om te denken dat je het allemaal beter weet dan mensen die hun rijbewijs WEL hebben, Ik vind het vrij dom om te denken dat er niets anders kan gebeuren dan een bekeuring krijgen, en ik vind het stronteigenwijs dat je gewoon niet luistert.

En ja, dat is mijn mening.
En ja, ik vind dat ik daar gelijk in heb.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_58109948
Ik ga zo hard lachen als TS voor haar rijexamen zakt
  donderdag 17 april 2008 @ 13:05:00 #106
13783 Anthraxx
pi_58109995
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo hard lachen als TS voor haar rijexamen zakt
Of een auto in puin rijdt ergens op de rondweg van Eindhoven.
pi_58110088
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jup, of dat ik haar tegenkom in Amsterdam!
pi_58110095
Zelfs als TS goed genoeg kan rijden is het nogsteeds debiel om te doen zonder een rijbewijs. Je bent zo ongelofelijk de lul als je in een ongeluk betrokken bent zonder verzekering. Ook als je niet zelf de oorzaak van dat ongeluk bent.

En waarom voel jij je zo enorm verplicht haar probleem op te lossen? Je hebt geen rijbewijs, dus kun je haar niet rijden. Helaas, maar zij zal een andere oplossing moeten vinden.
pi_58110108
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:01 schreef FJD het volgende:

[..]

Na het halen van je rijexamen kun je echt niet opeens veel beter autorijden dan voor dat rijexamen

...
ik heb het sarcasme in mijn post niet genoeg laten doorschemeren. Als jij het al niet begrijpt, denkt de overduidelijk laag-opgeleide platpratende TS al helemaal dat ze in mij een medestander heeft gevonden.
pi_58110140
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef DonJames het volgende:
Waarom ga je überhaupt nog het rijexamen doen? Volgens jouw argumenten heb je dat papiertje helemaal niet nodig, dus dat rijexamen is gewoon weggegooid geld.
Ze zitten bij het paket in.
pi_58110143
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En dan nu het fileoverzicht:

"Op de A58 vanuit Nijmegen staat 9 kilometer file wegens een aanrijding van een personenauto met een vrachtwagen. De 2 linkerrijstroken zijn hierbij afgesloten"

Owja, en een stukje Almelo-Hengelo vergelijken met het traject wat je straks moet afleggen getuigt wel van enorme naieviteit.
  donderdag 17 april 2008 @ 13:12:44 #112
185631 Guncta
En un momento dado
pi_58110208
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:08 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dus omdat je in het verleden 0 ongelukken hebt gemaakt heb je in de toekomst nooit meer kans op een ongeluk? Misschien kun je beter eerst leren beredeneren dan met dit aankomen .
O, nou, dan heeft TS nog meer kans op een ongeluk dan normaal, want ik heb tot nu toe in al die tijd nog geen ongeluk gemaakt.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_58110219
Heb je trouwens al nagedacht hoe je dara gaat komen? Heb je een TomTom of doe je het via kaarten? En wat nou als je een afslag mist, wat doe je dan? Of je moet keren in een drukke straat met veel auto`s om je heen? Ik zie je dan echt niet rustig reageren hoor

zeker niet als het 2 vrouwen in een auto zijn.....
pi_58110313
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Heb je trouwens al nagedacht hoe je dara gaat komen? Heb je een TomTom of doe je het via kaarten? En wat nou als je een afslag mist, wat doe je dan? Of je moet keren in een drukke straat met veel auto`s om je heen? Ik zie je dan echt niet rustig reageren hoor

zeker niet als het 2 vrouwen in een auto zijn.....
Mijn vriendin heeft dat stuk al wel 100 keer gereden, en ik heb vaak mee gereden. Kaarten hebben we niet nodig.

En dan nog, mis je een afslag. Ga je er de volgende af en ga je terug.
pi_58110328
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:09 schreef DonJames het volgende:

[..]

ik heb het sarcasme in mijn post niet genoeg laten doorschemeren. Als jij het al niet begrijpt, denkt de overduidelijk laag-opgeleide platpratende TS al helemaal dat ze in mij een medestander heeft gevonden.
Je denkt, dat is inderdaad het juiste antwoord.
pi_58110347
Hoe ga je evt. schade terugbetalen?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 17 april 2008 @ 13:18:27 #117
13783 Anthraxx
pi_58110354
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Kimyy het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft dat stuk al wel 100 keer gereden, en ik heb vaak mee gereden. Kaarten hebben we niet nodig.

En dan nog, mis je een afslag. Ga je er de volgende af en ga je terug.
100 keer naar Eindhoven gereden?
pi_58110483
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef Kimyy het volgende:

[..]

Ze zitten bij het paket pakket in.
Geef eens een fatsoenlijk antwoord op de vraag. Wat is de toegevoegde waarde van dat papiertje als jij volgens eigen zeggen tóch al zo goed kan rijden, de pakkans en de kans op ongelukken bijna nihil is?
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:17 schreef Kimyy het volgende:

[..]

Je denkt, dat is inderdaad het juiste antwoord.
Er staat niet dat ik denk en er staat geen vraag
pi_58110507
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

100 keer naar Eindhoven gereden?
Ik woon in Twente, zij in Brabant, dus dan rij je vaak op en neer naar elkaar. Lange afstands relatie. Nu wonen we gelukkig hier!
pi_58110537
wanneer is het? voor 100 euri rij ik je wel heen en weer! ben je gelijk van al het gezeur af. exl. benzine/diesel/gas
  donderdag 17 april 2008 @ 13:26:33 #121
185631 Guncta
En un momento dado
pi_58110558
Wat ik me afvraag:
Heeft die vriendin van jou gevraagd of je terug wilt rijden? En waarom kan ze zelf niet terug rijden?

Hier was een half jaar geleden echt een geweldige actie in het dorp.
2 vrienden had wat gedronken. De eigenaar van de auto had te veel gedronken om terug te rijden.
Die kameraad geeft aan dat hij nog wel terug kan rijden. Bij het eerste de beste bocht doet hij een rare actie, neemt de bocht 180 graden (ipv 90 graden en rijdt dus in dezelfde lijn van de bocht door) en rijdt zo de Blokker in.

Dan sta je mooi voor lul, allemaal cafégangers die staan te kijken. Politie en brandweer erbij en de hele ingang van de Blokker naar de kloten.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_58110619
Vrouwen die denken zonder rijbewijs te kunnen rijden, met rijbewijs is het al twijfelachtig ... maargoed

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als je ineens een parkeerplak op moet zoeken of ergens een wegsperring tegenkomt waardoor je moet keren. Komen we je vast tegen in het nieuws dat er weer een dom wijf een woning in is gereden.
pi_58110662
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef Stienn het volgende:
wanneer is het? voor 100 euri rij ik je wel heen en weer! ben je gelijk van al het gezeur af. exl. benzine/diesel/gas
Joh, ze wil zelf rijden, snap dat dan...
Stronteigenwijs ding...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 april 2008 @ 13:32:33 #124
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58110703
Geef even door wanneer je wilt gaan rijden, dan zorg ik ervoor dat ik dan in elk geval uit de buurt blijf. Ik heb geen zin om mijn leven en dat van mijn dochter aan jouw 'rijvaardigheid' over te laten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58110714
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:26 schreef Guncta het volgende:
Wat ik me afvraag:
Heeft die vriendin van jou gevraagd of je terug wilt rijden? En waarom kan ze zelf niet terug rijden?
Lees eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')