Na het halen van je rijexamen kun je echt niet opeens veel beter autorijden dan voor dat rijexamenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef DonJames het volgende:
Waarom ga je überhaupt nog het rijexamen doen? Volgens jouw argumenten heb je dat papiertje helemaal niet nodig, dus dat rijexamen is gewoon weggegooid geld.
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:00 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Uhuhm... Je moet ineens op 100 dingen tegelijk letten? Dat is nou precies wat je geleerd hebt in je rijlessen! Dus wat je zegt klopt niet.Je moet niet ineens op 100 dingen tegelijk letten, dat heb je al 'zo vaak' gedaan.
Ik heb met verbazing alles wat hier saat gelezen en uit alles wat jij geschreven hebt blijkt dat je van plan bent te gaan rijden, want je kan het, en het is zo ongemakkelijk in de trein.quote:
Of een auto in puin rijdt ergens op de rondweg van Eindhoven.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo hard lachen als TS voor haar rijexamen zakt
Jup, of dat ik haar tegenkom in Amsterdam!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of een auto in puin rijdt ergens op de rondweg van Eindhoven.
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Na het halen van je rijexamen kun je echt niet opeens veel beter autorijden dan voor dat rijexamen
...
Ze zitten bij het paket in.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef DonJames het volgende:
Waarom ga je überhaupt nog het rijexamen doen? Volgens jouw argumenten heb je dat papiertje helemaal niet nodig, dus dat rijexamen is gewoon weggegooid geld.
En dan nu het fileoverzicht:quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of een auto in puin rijdt ergens op de rondweg van Eindhoven.
O, nou, dan heeft TS nog meer kans op een ongeluk dan normaal, want ik heb tot nu toe in al die tijd nog geen ongeluk gemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus omdat je in het verleden 0 ongelukken hebt gemaakt heb je in de toekomst nooit meer kans op een ongeluk?Misschien kun je beter eerst leren beredeneren dan met dit aankomen
.
Mijn vriendin heeft dat stuk al wel 100 keer gereden, en ik heb vaak mee gereden. Kaarten hebben we niet nodig.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Heb je trouwens al nagedacht hoe je dara gaat komen? Heb je een TomTom of doe je het via kaarten? En wat nou als je een afslag mist, wat doe je dan? Of je moet keren in een drukke straat met veel auto`s om je heen? Ik zie je dan echt niet rustig reageren hoor![]()
zeker niet als het 2 vrouwen in een auto zijn.....
Je denkt, dat is inderdaad het juiste antwoord.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
ik heb het sarcasme in mijn post niet genoeg laten doorschemeren. Als jij het al niet begrijpt, denkt de overduidelijk laag-opgeleide platpratende TS al helemaal dat ze in mij een medestander heeft gevonden.
100 keer naar Eindhoven gereden?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dat stuk al wel 100 keer gereden, en ik heb vaak mee gereden. Kaarten hebben we niet nodig.
En dan nog, mis je een afslag. Ga je er de volgende af en ga je terug.
Geef eens een fatsoenlijk antwoord op de vraag. Wat is de toegevoegde waarde van dat papiertje als jij volgens eigen zeggen tóch al zo goed kan rijden, de pakkans en de kans op ongelukken bijna nihil is?quote:
Er staat niet dat ik denk en er staat geen vraagquote:Op donderdag 17 april 2008 13:17 schreef Kimyy het volgende:
[..]
Je denkt, dat is inderdaad het juiste antwoord.
Ik woon in Twente, zij in Brabant, dus dan rij je vaak op en neer naar elkaar. Lange afstands relatie.quote:
Joh, ze wil zelf rijden, snap dat dan...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef Stienn het volgende:
wanneer is het? voor 100 euri rij ik je wel heen en weer! ben je gelijk van al het gezeur af. exl. benzine/diesel/gas
Lees eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:26 schreef Guncta het volgende:
Wat ik me afvraag:
Heeft die vriendin van jou gevraagd of je terug wilt rijden? En waarom kan ze zelf niet terug rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |