Hij had hem al klaar om te verzenden, maar toen kwam hij het idee tegen in dit topic.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:06 schreef kasper het volgende:
Metin, had nou dat idee van een beeldscherm met tepels gebruikt.
Deze is zo flauw, dat hij gewoon grappig isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
weer een betere vergelijk met de standaard...
Nu.nl kwam toch met een nieuwe cartoon ter vervanging? Dan kunnen we 4 dagen per week vol lof over de nieuwe cartoon praten en 1 dag Metin afkrakenquote:nog even en dan zal deze topicreeks ooke en zachte dood sterven denk? 1x per week is niet "rendabel"
Meen je dat nu? Dit is het PvdA-logo:quote:Op maandag 2 juni 2008 09:06 schreef Ravage het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap 'm nietik zie alleen een roos
De roos hangt er wat verlept bij, wat gebogen, bijna geknakt. Denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:15 schreef Ravage het volgende:
Eh ja ik weet dat het het PvdA logo is.. dus hij heeft het logo nagemaakt in 3D..
maar zit er verder nog iets achter?
Normaal staat een roos mooi fier rechtopquote:Op maandag 2 juni 2008 09:39 schreef Iblis het volgende:
[..]
De roos hangt er wat verlept bij, wat gebogen, bijna geknakt. Denk ik.
Deze grap klopt ook voor geen meter. Waarom zou je onder een stapel folders gaan liggenquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:21 schreef Sigmund666 het volgende:
WOW, wat een heerlijke inspiratieloze bagger. Metin, als je ff een denkdip hebt: Ga lekker een paar maanden op vakantie!
Misschien speelt hij zwerver in z'n eigen huis, één of ander pervers rollenspelletje met z'n vriendin ofzo..quote:Op maandag 2 juni 2008 15:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze grap klopt ook voor geen meter. Waarom zou je onder een stapel folders gaan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |