Wijn en piemels zijn speciaal voor jou in de aanbieding.quote:
Ja ja, ik weet dat je graag wilquote:Op donderdag 17 april 2008 09:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wijn en piemels zijn speciaal voor jou in de aanbieding.
Ik bedoelde van die Duitse bij de Aldiquote:
Leg je piemel nou maar even op de barquote:Op donderdag 17 april 2008 09:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde van die Duitse bij de Aldi
Past niet.quote:
Juist geen kut TT, maar een tieten TT!quote:
Ouderdom....quote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Juist geen kut TT, maar een tieten TT!
En het duurde zo lang, je bent wel trager geworden volgens mij!
Ja klopt, ik heb artrose in mijn vingersquote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Juist geen kut TT, maar een tieten TT!
En het duurde zo lang, je bent wel trager geworden volgens mij!
Die breekt doormidden als ik 'm erop leg.quote:
Ah, uit je privé-collectie!quote:
Werkt dat hallucinerend? Dan laat ik voortaan ook wat staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef pfaf het volgende:
Ik heb zojuist bijna yoghurt houdbaar tot 7 april gegeten. Was ik er toch bijna niet meer geweest. M'n leven flitste aan me voorbij, kan ik jullie zeggen.
Dat zou tof zijn.quote:
Daar kan het op uitdraaien ja.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef SCH het volgende:
Een paddodag? Ga je dan in kabouterpak?
Let maar wel op je PM.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:23 schreef RayMania het volgende:
Ook goedemorgen. Effe wakker worden hoor, let niet op mij.
Koffie.
Eerst koffie, dan mail, dan gemiste dag forum teruglezen, dan linkjestopic, dan PMquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst koffie, dan mail, dan gemiste dag forum teruglezen, dan linkjestopic, dan PM.
Of ik ben gewoon heel fout.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:32 schreef SCH het volgende:
Heb je niet gewoon foute vrienden pfaf?
Zul je net zien dat het niet meer past.quote:
Drink je deze koffie ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst koffie, dan mail, dan gemiste dag forum teruglezen, dan linkjestopic, dan PM.
Nu hebben we allebei een mislukt kapsel.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:12 schreef SCH het volgende:
Shit, was het wel zo'n goed plan om net met de tondeuze de achterkant korter te doen dan de voorkant terwijl ik het niet helemaal goed kon zien in de spiegel
Chemojapie
Nee joh! De overheid is bang dat we door paddo's tot nieuwe, heldere inzichten komen, zodat we erachter komen dat ze eigenlijk Reptilians zijn met connecties met de NWO. Ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef VoreG het volgende:
Door paddo's spring je van bruggen af en ga je je eigen hond levend villen! Althans dat zegt het kabinet en die hebben het beste met ons voor!
Ik ben vanavond aan de beurt, ik hou me hart vast.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu hebben we allebei een mislukt kapsel.
Dus ik moet m'n alumininimumhoedje wel opzetten?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee joh! De overheid is bang dat we door paddo's tot nieuwe, heldere inzichten komen, zodat we erachter komen dat ze eigenlijk Reptilians zijn met connecties met de NWO. Ofzo.
En tegenwoordig ook een mondkapje tegen de chemtrails!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus ik moet m'n alumininimumhoedje wel opzetten?
Reptilians...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee joh! De overheid is bang dat we door paddo's tot nieuwe, heldere inzichten komen, zodat we erachter komen dat ze eigenlijk Reptilians zijn met connecties met de NWO. Ofzo.
Moet dat met mooi bloemetje? Ik heb er namelijk een met het VVD logo!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
En tegenwoordig ook een mondkapje tegen de chemtrails!![]()
![]()
Of zo'n ding in de tuin zetten:
[ afbeelding ]
Een Chembuster
Over mensen als Wilhelm Reich en orgone energie zult u niet snel informatie tegenkomen en binnen de reguliere wetenschap wordt er niet over gesproken. Orgone energie wordt ook wel de Kosmische levensenergie genoemd. Deze energie wordt door mensen gebruikt om chemtrails te bestrijden met een apparaat dat een chembuster heet. Deze constructie bestaat uit een zestal koperen pijpen die in een basis van kunsthars, koper en aluminium worden geplaatst. Onderin deze pijpen bevinden zich bergkristallen die in combinatie met de hars en metalen orgone energie genereren. De gedachte is dat deze positieve energie de negatieve energie van chemtrails teniet doet.
Een VVD Logo is toch niet goed voor positieve energie?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet dat met mooi bloemetje? Ik heb er namelijk een met het VVD logo!
Als je ook nog eens geloofd dat de Aarde niet om de Zon draait heb je daar niet genoeg aan. Anders zou je het kunnen proberen...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet dat met mooi bloemetje? Ik heb er namelijk een met het VVD logo!
De zon draait om de aardequote:Op donderdag 17 april 2008 11:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je ook nog eens geloofd dat de Aarde niet om de Zon draait heb je daar niet genoeg aan. Anders zou je het kunnen proberen...
OE! Je bent een serieus geval hoor. Ik zou Lambiekje even vragen of hij tips heeft over de beveiliging van je vrijgevochten gedachten. Chemtrailsquote:Op donderdag 17 april 2008 11:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
De zon draait om de aarde. En hij is plat, net als een pannekoek!
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
OE! Je bent een serieus geval hoor. Ik zou Lambiekje even vragen of hij tips heeft over de beveiliging van je vrijgevochten gedachten. Chemtrails
Ik drink zo 2 liter cola per dag en dat het onderwijs ondermaats is ben ik het levende bewijs van.. Ga ik dood?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gezond verstand is er aardig afgestompt door ondermaats onderwijs en overmatig aspartaam inname.
Volkorenboterhammen met Nutella.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Honger.
Sorry.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:36 schreef RayMania het volgende:
Ik neem nog een bakkie koffie hoor pfaf, en daarna ga ik behangen.
Suijk, ik zwaaide nog naar je, gisteren. Maar je zwaaide niet terug! Ze zijn lekker aan het bouwen daar hè, bij WTC / Kamer van Koophandel. Zag er vroeger toch wel redelijk uit daar, nu weer allemaal hoogbouw.
Ik heb gisteren voor het eerst sinds jaren weer eens een broodje hagelslag gemaakt. Heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Honger.
Aspartaam zit in light producten hè. Van gewonen cola word je enkel dik en/of hyperactief.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik drink zo 2 liter cola per dag en dat het onderwijs ondermaats is ben ik het levende bewijs van.. Ga ik dood?
Giel Beelen op FOK!. Cola is heerlijk, vooral als het ijskoud is, maar Palm gaat voor hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik drink zo 2 liter cola per dag en dat het onderwijs ondermaats is ben ik het levende bewijs van.. Ga ik dood?
Hagelslagquote:Op donderdag 17 april 2008 11:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst sinds jaren weer eens een broodje hagelslag gemaakt. Heerlijk.
Ik ben verslaafd geraakt aan biologische pindakaas.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hagelslag.
Ik heb de afgelopen weken sinds jaren weer eens jam gegeten.
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd geraakt aan biologische pindakaas.![]()
![]()
Kind, wat een heerlijke anekdotequote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga het huis maar eens uit! Dan weet je hoe goed je het hebt in je leven.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef RayMania het volgende:
Hagelslag, jam, pindakaas. Stel kinderen hier ook, niet te geloven.
Ik ga even een boterham met boterhamworst (met zo'n gezichtje) eten!
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef RayMania het volgende:
Ja, ik hoop snel! Maar ik kan koken hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga het huis maar eens uit! Dan weet je hoe goed je het hebt in je leven.
Ik kan me de laatste keer pannenkoeken of poffertjes niet eens meer herinneren.
Dat wilde ik laatst ook proberen toen ik een pot jam in de kast zag staan! Houdbaar tot juni 2006quote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hagelslag.
Biologisch. Over aantasting van je zenuwstelsel gesproken!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd geraakt aan biologische pindakaas.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]. Zoveel mogelijk chemicaliën
.
Hagelslag met pindakaas is trouwens ook een godsgeschenk.
Echt duizendmaal lekkerder dan die besuikerde emulgatortroep van calvé en consorten.quote:ingrediënten: pinda's.
Normaal is het droog brood met een gllas bedorven melk! Dat jij het thuis nou zo goed hebt!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef RayMania het volgende:
Ja, dat wel. Maar ik zit op een technische universiteit. Gewoon 's donderdags ophouden met de pindakaas en 's avonds ruik ik weer naar viooltjes.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:03 schreef SCH het volgende:
Stink je dan niet enorm uit je bek pfap?
Ik zou er niet tegen kunnen om op een kamer elk dubbeltje te moeten omdraaien en weinig fatsoenlijk te kunnen eten. Dan reis ik liever een paar jaar en ga dan later op mezelf, met een vast salaris.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Normaal is het droog brood met een gllas bedorven melk! Dat jij het thuis nou zo goed hebt!
Moederskindjequote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zou er niet tegen kunnen om op een kamer elk dubbeltje te moeten omdraaien en weinig fatsoenlijk te kunnen eten. Dan reis ik liever een paar jaar en ga dan later op mezelf, met een vast salaris.
Maar is op je 17e uit huis gaan niet extreem vroeg?quote:
Het is mij goed bevallen!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar is op je 17e uit huis gaan niet extreem vroeg?
Ben je jarig?!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik ben 19 gewordenquote:
je hebt in de supermarkt kant-en-klare pannenkoeken die je 1 minuut in de magnetron moet doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga het huis maar eens uit! Dan weet je hoe goed je het hebt in je leven.
Ik kan me de laatste keer pannenkoeken of poffertjes niet eens meer herinneren.
Het is wel vroeg, maar ik vind dat dat makkelijk zou kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bekijk je PM nou eens dan, eikel.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik ben 19 geworden. En geen eens een verjaardagstopic!
Ik ga jullie verlaten, houd het lief hier.
En wat dan nog?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef borisz het volgende:
Ik ben niet de jongste hier dat scheelt
I know, maar die zijn niet te eten. En daar kan geen banaan bij in!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
je hebt in de supermarkt kant-en-klare pannenkoeken die je 1 minuut in de magnetron moet doen.
Hij is vandaag niet jarig en hij is echt al ouder dan 19quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef borisz het volgende:
[11 uur en een beetje topic] Grote Smurf Raymania is Jarig
whehehequote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef borisz het volgende:
Pas als zjroentje er ook aan begint..quote:Op donderdag 17 april 2008 12:31 schreef VoreG het volgende:
Ik mag volgende week aan m'n scriptie beginnen! Krijg ik ook een topic?
Maar natuurlijk: VoreG begint volgende week aan zijn scriptiequote:Op donderdag 17 april 2008 12:31 schreef VoreG het volgende:
Ik mag volgende week aan m'n scriptie beginnen! Krijg ik ook een topic?
Beviel mij ook wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef borisz het volgende:
TRU en BNW kan je dat eten ?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:42 schreef pfaf het volgende:
borisz!Je zou zo in TRU of BNW kunnen posten, zo naief!
Houdbaarheidsdatum April 2007.quote:
Wanneer vertrek je op huwelijksreis?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Middag![]()
Eten zit er ook weer in... nog 3 en halve dag werken en dan vakantie
26 Aprilquote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je op huwelijksreis?
Je hebt tenminste wel smaakquote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om ontopic te blijven!
Dat is ook de bedoeling van huwelijksreizen, niet?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
26 April
11:45 vertrek ons vliegtuig.... we moeten 3 uur van te voren aanwezig zijn... dus 8:45.. het is 1 uur rijden dus 7:45 weg......
Dus dat gaat een heeeeeel kort nachtje worden...
true...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van huwelijksreizen, niet?
Stel je niet aan, ik ben wel eens om 5:00 vertrokken om een vliegtuig te halenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
26 April
11:45 vertrek ons vliegtuig.... we moeten 3 uur van te voren aanwezig zijn... dus 8:45.. het is 1 uur rijden dus 7:45 weg......
De mijne staat er al lang hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 14:03 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 6
Jullie mogen weer
Ik zie het.quote:
Ja maar de avond daarvoor had je geen huwelijksfeestquote:Op donderdag 17 april 2008 13:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik ben wel eens om 5:00 vertrokken om een vliegtuig te halen
Das niet zo moeilijk hoor....quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mocht hij willen. Misschien dezelfde zonnebril, maar daar blijft het bij...
Ik heb eigelijk daar zomaar wat ingevuld zonder er naar te kijkenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het.
Je hebt ooit een orgasme gefaked
Alsof ik de Paus over anale sex hoor praten.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk hoor....
Vooral niet als je het met condoom doet...
Ga langs zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:48 schreef Ole het volgende:
Wordt tijd dat tong weer eens een keertje sex heeft
Heerlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef borisz het volgende:
Hij doet niet openquote:
Ik denk dat veel users hier soms nog 19 willen zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heerlijk, 19, ik zou het wel willen.
Hey jonge God. Kijk nu eens in je PM-box joh. De koffie is toch onderhand wel op.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heerlijk, 19, ik zou het wel willen.
Ik zit aan de halfvolle melkquote:Op donderdag 17 april 2008 14:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hey jonge God. Kijk nu eens in je PM-box joh. De koffie is toch onderhand wel op.
JAAA!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jammer, het past nog
Waarom komt er geen 4× achter mijn naam, Ray?
Geniaal hè, bijna tot janken aan toe. En het was gewoon een normale vraag over die spindoktorquote:Op donderdag 17 april 2008 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rutger van GS met minister Vogelaar. Tenenkrommend, en dat is dan minister
!!!
Die Rutger is dan wel een tokkie, maar dan moet je als Minister van Integratie enzo wel mee om moeten kunnen gaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geniaal hè, bijna tot janken aan toe. En het was gewoon een normale vraag over die spindoktor.
Het is in ieder geval beter dan die spin-off van ons door SunChaserquote:Op donderdag 17 april 2008 16:20 schreef RayMania het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om die GS-filmpjes, heerlijk zuiggedrag.
slapen is sowieso niet bedoeld voor je eerste huwelijksnacht!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
26 April
Die grap had ik al min of meer gemaakt.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slapen is sowieso niet bedoeld voor je eerste huwelijksnacht!
dat bijvoorbeeldquote:
Dat programma heb ik echt nooit gekeken.quote:
Mr. Potatoehead is zóo 2005quote:
Dat ook. Ik vraag me altijd af of hij er meer in heeft zitten dan twee bromvliegen.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:19 schreef rubbereend het volgende:
dr. Phildie man is niet goed bij zijn hoofd
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slapen is sowieso niet bedoeld voor je eerste huwelijksnacht!
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[VoreGreminder]
19.00 Baywatch
[/VoreGreminder]
Idem hier.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat programma heb ik echt nooit gekeken.
Dat Utrecht is behoorlijk bezig met Hoofdklassersquote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Jeroen Nagel
Nagel naar FC Utrecht
19quote:Op donderdag 17 april 2008 14:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel users hier soms nog 19 willen zijn.
Die 5 maanden zijn inderdaad zo voorbijquote:Op donderdag 17 april 2008 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben helemaal nog geen 19. Maar ik wacht wel gewoon.
zaterdag niet vergeten TV te kijk hè, Nederland 3 vanaf 0.15. Armin Only live vanuit de Jaarbeursquote:Op donderdag 17 april 2008 21:12 schreef borisz het volgende:
NIeuwe cd van Armin maar eens gedownload.
Ik al weer 12 jaarquote:
Dat zeggen ze ja.quote:
Dus ben je pas 11 jaar 18quote:Op donderdag 17 april 2008 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik al weer 12 jaar
Gaat toch hard de tijd
Nog net trouwen voordat ik 30 ben
Oke voor de 12x ben ik 18quote:Op donderdag 17 april 2008 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus ben je pas 11 jaar 18![]()
19 is 1, dus is 29 11
een halfverkapte Carnavalstt inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2008 22:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik werd getriggerd door de topictitel!
Je hebt een paar tieten gethuistapt?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik werd getriggerd door de topictitel!
Ik word gedemoniseerd als Limburger... niet alles is Carnaval hier...quote:
Dat weet ik, ik weet wel een beetje af van de Limburgse cultuur na 3.5 onderwijs in je woonplaats.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik word gedemoniseerd als Limburger... niet alles is Carnaval hier...
Het is nog even wachten op VoreGquote:Op donderdag 17 april 2008 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik weet wel een beetje af van de Limburgse cultuur na 3.5 onderwijs in je woonplaats.
Het was eigenlijk een reactieuitlokpost voor anderen
Nee, jij verspilt je zaad niet zinloosquote:Op donderdag 17 april 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
Mag ik even ontroerd zijn omdat een goede vriendin een dochtertje heeft gekregen zonet, wat een wonder is dat toch iedere keer. Ik denk, ik ga het toch even in Hools vertellen, aan die lompe apen die hun eerste natte droom nog moeten krijgen, misschien krijgen ze dan een beetje gevoel in hun bakkes en begrijpen ze dat je al dat zaad niet zomaar zinloos moet verspillen.
En zo!
Heb jij het nou over zaadverspilling?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
Mag ik even ontroerd zijn omdat een goede vriendin een dochtertje heeft gekregen zonet, wat een wonder is dat toch iedere keer. Ik denk, ik ga het toch even in Hools vertellen, aan die lompe apen die hun eerste natte droom nog moeten krijgen, misschien krijgen ze dan een beetje gevoel in hun bakkes en begrijpen ze dat je al dat zaad niet zomaar zinloos moet verspillen.
En zo!
quote:
Luchtkastelen?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:39 schreef SCH het volgende:
Ik laat mijn zaad drogen en knutsel er kastelen van
Ik en voor de klas staanquote:Op donderdag 17 april 2008 22:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Bos waar heb je ergens les gegeven in Weert?
Mag dat wel zo weinig tussen eind en begin tijdquote:Op donderdag 17 april 2008 23:05 schreef sjimz het volgende:
Weer thuis van werken!
En ik ga zo maar weer het bedje in!
Morgen om 7 uur weer beginnen met werken!
Ik mag niet klagen anders kom ik over als een verwend mannetjequote:Op donderdag 17 april 2008 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag dat wel zo weinig tussen eind en begin tijd
Mij hoor je er niet over.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen anders kom ik over als een verwend mannetje
Liefde voor het werk maakt veel goed!quote:Op donderdag 17 april 2008 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over.
Maar ik vind dat er wel erg weinig rust/ uren zit tussen de diensten.
Ik zou het niet kunnen in ieder geval
je wil gewoon graag naast dat lekkere wijf van je liggenquote:Op donderdag 17 april 2008 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liefde voor het werk maakt veel goed!
Nu ga ik echt mijn bedje in!
Truste hoolsers
Ik wilde net zeggen, zo ben je commadant der strijdkrachten en zo verlies je je zoon.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer twee dooien door een bermbom in Uruzgan, waaronder de zoon van de commandant der strijdkrachten.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weer twee dooien door een bermbom in Uruzgan, waaronder de zoon van de commandant der strijdkrachten.
Ik ga er vanuit dat juist hij weet dat het bij het vak hoort.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, zo ben je commadant der strijdkrachten en zo verlies je je zoon.
Dat wel....maar dat maakt het niet minder erg...quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat juist hij weet dat het bij het vak hoort.
Tuurlijk, maarja, dan nogquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk het ook, ik blijf het risico van het vak vinden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is het ook. Maar het blijft treurig en laf, zo'n bermbomquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk het ook, ik blijf het risico van het vak vinden.
kloptquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent een robot als je dat ook helemaal in je denkpatroon hebt zitten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar je houdt er rekening mee dat het kan gebeuren. Anders moet je een andere baan zoeken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent een robot als je dat ook helemaal in je denkpatroon hebt zitten.
Dag bloemetjequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:02 schreef Blumchen het volgende:Hey Hools
verschrikkelijk ja.. die bernbom
Is ook nog nooit eerder voorgekomen, met wisselend succes...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:04 schreef TheClown1 het volgende:
volendam in eredivisie. wat een grap zeg wordt dat
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:04 schreef TheClown1 het volgende:
[insert eerste divisieclub] in eredivisie. wat een grap zeg wordt dat
groningen had vele mooie jaren in de eredivisie.ging wat minder op gegeven moment maar terug waar het hoort. volendam heeft de economische mogelijkheden niet om te blijven.quote:
Net als Heracles en Heerenveen? Bovendien heeft Volendam als eens 10 jaar achtereen Eredivisie gespeeld, met zelfs meerdere zesde plaatsen. Waarom zou dat niet weer kunnen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
groningen had vele mooie jaren in de eredivisie.ging wat minder op gegeven moment maar terug waar het hoort. volendam heeft de economische mogelijkheden niet om te blijven.
Per juni een nieuwe, vaste baan. Voor in ieder geval vier jaar, als het goed is.quote:
Gefeliquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Per juni een nieuwe, vaste baan. Voor in ieder geval vier jaar, als het goed is.
Ben reuze blij, dus bier!
Bier het is!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Per juni een nieuwe, vaste baan. Voor in ieder geval vier jaar, als het goed is.
Hoeraquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt vanavond ook in de eerste divisie de beslissing? Wat moet er gebeuren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:39 schreef tong80 het volgende:
Trouwens wel toevallig dat zowel in de eerste als in de eredivisie de beslissing op de laatste dag valt.
Van mij mag Volendam promoveren.
ow ik nam aan dat het over volendam had, maar je probeert leuk te doen. De speelhoek is een subforum verderopquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:39 schreef TheClown1 het volgende:
dan ben je dus ook niet echt een rasgroninger of wel????
Bedankt allemaalquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoera
Wat voor een baan ? Op Fok werkt de helft van de users in de IT.
RKC thuis en Volendam uit. Als Volendam wint zijn ze kampioen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt vanavond ook in de eerste divisie de beslissing? Wat moet er gebeuren?
Bedank borisz, nee, geen topicquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:29 schreef borisz het volgende:
Ray gefeli, zal ik nog een topic openen?
Ja, die komt er snel aan. Eerst nog eventjes interview #2 afronden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:36 schreef borisz het volgende:
Ray doe eens ronde 2 loten van het ajax toernooi.
jammer tong.quote:
Logisch, dan kan je voor alle vrouwen, vriendinnen, vrienden en mannen van VBL-users wel een topic openen.quote:
Ik heb vrij weekend!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:41 schreef borisz het volgende:
Sjimmie
ligt het draaiboek voor zondag al klaar ?![]()
Feliquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:23 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van mijn vriendin, die is jarig.
Lekker omver gelopen worden!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb vrij weekend!
Dus ik sta lekker op het Leidse als Ajax kampioen wordt.
Dat is een optie, ik kan het eens voorstellen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Feli
En jullie gaan zeker sjoellen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |