Wijn en piemels zijn speciaal voor jou in de aanbieding.quote:
Ja ja, ik weet dat je graag wilquote:Op donderdag 17 april 2008 09:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wijn en piemels zijn speciaal voor jou in de aanbieding.
Ik bedoelde van die Duitse bij de Aldiquote:
Leg je piemel nou maar even op de barquote:Op donderdag 17 april 2008 09:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik bedoelde van die Duitse bij de Aldi
Past niet.quote:
Juist geen kut TT, maar een tieten TT!quote:
Ouderdom....quote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Juist geen kut TT, maar een tieten TT!
En het duurde zo lang, je bent wel trager geworden volgens mij!
Ja klopt, ik heb artrose in mijn vingersquote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Juist geen kut TT, maar een tieten TT!
En het duurde zo lang, je bent wel trager geworden volgens mij!
Die breekt doormidden als ik 'm erop leg.quote:
Ah, uit je privé-collectie!quote:
Werkt dat hallucinerend? Dan laat ik voortaan ook wat staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef pfaf het volgende:
Ik heb zojuist bijna yoghurt houdbaar tot 7 april gegeten. Was ik er toch bijna niet meer geweest. M'n leven flitste aan me voorbij, kan ik jullie zeggen.
Dat zou tof zijn.quote:
Daar kan het op uitdraaien ja.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:16 schreef SCH het volgende:
Een paddodag? Ga je dan in kabouterpak?
Let maar wel op je PM.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:23 schreef RayMania het volgende:
Ook goedemorgen. Effe wakker worden hoor, let niet op mij.
Koffie.
Eerst koffie, dan mail, dan gemiste dag forum teruglezen, dan linkjestopic, dan PMquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst koffie, dan mail, dan gemiste dag forum teruglezen, dan linkjestopic, dan PM.
Of ik ben gewoon heel fout.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:32 schreef SCH het volgende:
Heb je niet gewoon foute vrienden pfaf?
Zul je net zien dat het niet meer past.quote:
Drink je deze koffie ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerst koffie, dan mail, dan gemiste dag forum teruglezen, dan linkjestopic, dan PM.
Nu hebben we allebei een mislukt kapsel.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:12 schreef SCH het volgende:
Shit, was het wel zo'n goed plan om net met de tondeuze de achterkant korter te doen dan de voorkant terwijl ik het niet helemaal goed kon zien in de spiegel
Chemojapie
Nee joh! De overheid is bang dat we door paddo's tot nieuwe, heldere inzichten komen, zodat we erachter komen dat ze eigenlijk Reptilians zijn met connecties met de NWO. Ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef VoreG het volgende:
Door paddo's spring je van bruggen af en ga je je eigen hond levend villen! Althans dat zegt het kabinet en die hebben het beste met ons voor!
Ik ben vanavond aan de beurt, ik hou me hart vast.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu hebben we allebei een mislukt kapsel.
Dus ik moet m'n alumininimumhoedje wel opzetten?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee joh! De overheid is bang dat we door paddo's tot nieuwe, heldere inzichten komen, zodat we erachter komen dat ze eigenlijk Reptilians zijn met connecties met de NWO. Ofzo.
En tegenwoordig ook een mondkapje tegen de chemtrails!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus ik moet m'n alumininimumhoedje wel opzetten?
Reptilians...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee joh! De overheid is bang dat we door paddo's tot nieuwe, heldere inzichten komen, zodat we erachter komen dat ze eigenlijk Reptilians zijn met connecties met de NWO. Ofzo.
Moet dat met mooi bloemetje? Ik heb er namelijk een met het VVD logo!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
En tegenwoordig ook een mondkapje tegen de chemtrails!![]()
![]()
Of zo'n ding in de tuin zetten:
[ afbeelding ]
Een Chembuster
Over mensen als Wilhelm Reich en orgone energie zult u niet snel informatie tegenkomen en binnen de reguliere wetenschap wordt er niet over gesproken. Orgone energie wordt ook wel de Kosmische levensenergie genoemd. Deze energie wordt door mensen gebruikt om chemtrails te bestrijden met een apparaat dat een chembuster heet. Deze constructie bestaat uit een zestal koperen pijpen die in een basis van kunsthars, koper en aluminium worden geplaatst. Onderin deze pijpen bevinden zich bergkristallen die in combinatie met de hars en metalen orgone energie genereren. De gedachte is dat deze positieve energie de negatieve energie van chemtrails teniet doet.
Een VVD Logo is toch niet goed voor positieve energie?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet dat met mooi bloemetje? Ik heb er namelijk een met het VVD logo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |