Ik zou nog niet over Brian kunnen (kw)ijlen als ik 42 graden koorts hadquote:Op donderdag 17 april 2008 01:18 schreef Desii het volgende:
Leandra... .nu krijgen we toch geen kwijl-Brian OP![]()
Kijk die Joris-OP.. was top......... maar herhaling van zetten is zooooo not done
![]()
Kwestie van teruglezen hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Vandaag... het volgende:
huh.?
*komt uit lurkstand
Wie is die vreemde vent in het bed van dennix
ik heb zelfs live meegelezen maar Ben ging blijkbaar nogal ten onder in de finaleperikelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:23 schreef Kevv het volgende:
[..]
Kwestie van teruglezen hoorMaar dat is Ben, een vriend van Huub.
Mooie samenvatting van de romantische relatie tussen Brian en Amanda.......quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
amanda de wilde sexbom? Volgens mij ligt ze iedere keer als een dode pier op haar buik en brian is aan het strontstampen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Vandaag... het volgende:
huh.?
*komt uit lurkstand
Wie is die vreemde vent in het bed van dennix
ik ga niet eens zo tekeer als ik stamppot wil maken...quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
amanda de wilde sexbom? Volgens mij ligt ze iedere keer als een dode pier op haar buik en brian is aan het strontstampen.
eh hoe crea kan je zijn onder de dekens dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
nou euhhh,,,,,,quote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
eh hoe crea kan je zijn onder de dekens dan?
Ik ga het iig ff uitproberen... Truste allquote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Ik had een ander bed in gedachten voor Jorisquote:Op donderdag 17 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
het bed van joris!![]()
da's ben, ben vriend van huub
Vraag nadia maar.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Wel ja joh, change er lekker op losquote:Op donderdag 17 april 2008 01:51 schreef remlof het volgende:
TT change.
Goede morgen!quote:Op donderdag 17 april 2008 07:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
En nu snap ik waarom voor brian en amanda ineens de sms naar boven zijn gegaan .
Brian heeft altijd gezegd als ik zie dat ik niet meer kan winnen sla ik alles kort en klein en stap ik op , amanda heeft altijd gezegd als brian eruit gaat/moet ze gelijk mee gaat omdat ze niet zonder hem kan.
Als huub boven aan had blijven staan en brian maar op 11% was er geen finale gekomen en het hele dure concept naar de kloten. dus brian en amanda zullen nu echt een hele harde dobber gaan krijgen en na meer als een jaar nu echt goed gaan nadenken.wat uiteraard erg moeilijk is als je geen realiteit meer kent.
FEBO,ik moet er van kotsen,quote:Op donderdag 17 april 2008 07:35 schreef trettie het volgende:
[..]
Goede morgen!
Nadenken dat proberen ze wel maar het lukt ze maar steeds niet !
Nadenken probeert trouwens alleen Brian, Amanda zit ernaast of zij ook gewonnen heeft en denkt laat hem maar gek doen en zichzelf voorbij lopen.
Maar toch wil ik de FEBO nog even bedanken voor dit fijne staaltje van partijdigheid!!!
Dat hadden we nog niet genoeg gezien, maar één ding is zeker er is veel vastgelegd op band en niet van de t.v. maar van de streams dus dit alles gaan de mensen ook zien als ze er uit komen en ik ben benieuwd hoe dan de reacties zullen zijn!
Dus FEBO hoe je het ook wend of keert, het is allemaal na te kijken!!!!!!!!!!
Het staat bij velen prachtig op beeld!!!!!!
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:19 schreef trettie het volgende:
We kunnen er niet voor zorgen dat je wint maar we kunnen er wel voor zorgen dat je niet wint!
Dat was de uitspraak die de Febo heeft gedaan naar Huub!
Ze zijn dan ook al die tijd bezig geweest Amanda en Brian te steunen omdat ze anders allebei para werden.
Er is maar één terechte winnaar van dit spel aan te wijzen!
Die heeft zoveel shit over zicvh heen moeten verdragen waar anderen uit de wind werden gehouden!
HUUB HUUB EN NOG EENS HUUB!!!!!!
Dat is de echte winnaar van dit spelletje!
Brian zegt veel, of praat Jaap na, maar doet zelf helemaal niets.....quote:Op donderdag 17 april 2008 08:56 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht trouwens dat Brian Huub rond een uur of 4,5 wakker zou maken??
Dus dat!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:41 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook nog niet zeker op ik 22 mei wel ga kijken. Ik denk dat het de moeite niet waard is om te zien hoe brian toevallig wint.
Zoals verwacht natuurlijk. Hij doet niks omdat hij ook helemaal niks kan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Brian zegt veel, of praat Jaap na, maar doet zelf helemaal niets.....
Hij zal straks wel weer zichzelf prijzen omdat hij in al zijn goedheid had besloten om Huub met rust te laten omdat hij natuurlijk Huub zijn rijbewijs gunt, omdat Huub anders helemaal niets bereikt zou hebben.......(want rat gaat natuurlijk winnen)quote:Op donderdag 17 april 2008 09:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoals verwacht natuurlijk. Hij doet niks omdat hij ook helemaal niks kan.
Het is zijn uitslaapdag, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef blomst het volgende:
Ik dacht dat brian Huub kwaad wilde maken voordat hij de deur uit gaat.
Is brian al op?
Of hij herrinnert zich dat zijn lieve Amannie ook nog examen moet doen, en die kan niet zo goed buiten haar slaapje!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal straks wel weer zichzelf prijzen omdat hij in al zijn goedheid had besloten om Huub met rust te laten omdat hij natuurlijk Huub zijn rijbewijs gunt, omdat Huub anders helemaal niets bereikt zou hebben.......(want rat gaat natuurlijk winnen)
Goedenmoggels! Denk het wel, rijexamen voor Huub vermoed ik maar die was nog even de paarden verzorgen.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
Ja dus! Huilend van ellende verlaat Huub de villa.
Ik heb ook voor het eerst eens gesmst, best veel nog, voor Huub. Maar wat hier boven ook al gezegd is, het moet gewoon nep zijn, want nu denken er 4 dat ze kunnen winnen.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik heb afgelopen week een boel ge-sms-ed, voor Huub
quote:Na de spetterende ouverture van Jaap vanochtend vroeg lijkt de rust volledig teruggekeerd. Huub wacht op zijn rijles en Jaap leest in alle stilte de krant. Herma en Thijs maken driftig schoon en beneden in de slaapkamer ligt bijna iedereen nog te slapen. Claire en Amanda zijn wakker en voor de rest is het stil. Hoe zal het Ben vandaag vergaan? De vriend van Huub heeft gisterJoris afgelost en zal vandaag zijn eerste dag in de Villa beleven. Hij zal het grotendeels zonder Huub moeten doen, want de kleine Miljonair heeft eerst motorrijles en daarna zal hij zijn examen in bijzondere verrichtingen afleggen. Hopelijk weet Ben zich te vermaken!
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef fredfik het volgende:
is het weer uitslaapdag voor de fam kubatz????
Ken je die grap van Brian die Huub wakker zou houden?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:07 schreef petraa het volgende:
Ik lees voor zover ik iets kan lezen op NL dat er terror is geweest op Huub vannacht! Wie heeft daar meer info over, want hier lees ik er niets over terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Op VV staat dit:quote:Op donderdag 17 april 2008 10:07 schreef petraa het volgende:
Ik lees voor zover ik iets kan lezen op NL dat er terror is geweest op Huub vannacht! Wie heeft daar meer info over, want hier lees ik er niets over terug.
quote:07:03 - Oerend hard!
Jaap heeft gisteren beloofd Huub te zullen wakker houden, omdat de Oldenzaler vandaag zijn motorrijexamen heeft. Het is gelukt, en hoe! Het nummer ‘Oerend hard’ van Normaal knalt uit de speakers wanneer Jaap luid zingend de slaapkamer binnenkomt. Huub kan er gelukkig om lachen en Jaap voert met overgave zijn act op. Nadat Jaap nog een paar keer op een denkbeeldige motor door de slaapkamer heeft gescheurd, is de show voorbij. Jaap gaat weer slapen en de rust keert weer terug… Nu maar hopen dat Huub zijn examen gaat halen!
Wie weet is die sms finale ook in de vorm van een popipoll. Dus dat ze een percentage van de stemmen van het publiek krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:01 schreef Verida het volgende:
Er staat volgens mij ook : de meeste punten en de meeste sms-jes.
Dus een van de twee zou dan niet voldoende zijn?
wat nou als Jaap de meeste punten krijgt en Huub de meeste sms-jes?
Krijgt dan niemand iets?
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ken je die grap van Brian die Huub wakker zou houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En wat schetst mijn verbazing. Om kwart over zeven treffen we Jaap aangekleed en wel aan in de slaapkamer, hij loopt een keer rond. Motorhelm op het hoofd, CD speller in de hand en hij zet “Oerend hard” op. Er wordt niet gereageerd en hij gaat erbij zitten. Na 10 tellen zegt Huub:”Over 5 weken is het voorbij Japie, dan kunnen we deze ongein niet meer uithalen.”Jaap zet de muziek uit en zegt:”Ja’” Dan blijft hij in gedachten verzonken zitten en heeft Huub zijn ogen alweer gesloten. Jaap is dan die echte verdrietige clown. Dat was de terror. Goedemorgen.
bron NL
De terroractie van Brian en Jaap waarbij Jaap wat treurig afdroop en Brian zich nog eens omdraaide in bed heeft ervoor gezorgd dat iedereen nog anderhalf uur op zijn andere zij is blijven slapen. Nu, negen uur is Huub uit bed, aangekleed en wel. Hij heeft zijn motorkleding aan, loopt naar boven en vraagt aan Jaap die aan tafel zit of Jaap Brian nog begrijpt. Dat hij een actie als een kadootje aangeboden krijgt en nul komma nul doet. Jaap antwoordt met “vraag het hem” en zucht en Huub heeft slecht geslapen en de hele nacht liggen denken aan de finale. Huub weet het zeker, dit is niet de gedroomde finale van Brian, intellectueel en SMSsen. Beiden weten ook zeker dat al hadden ze van tevoren geweten niets te winnen, ze hadden beiden meegedaan. Huub weet Jaap op te fleuren met de wetenschap dat er al een paar boekingen zijn voor hun optreden. Even vliegt Amanda haar bed uit en lijkt het erop dat ze inderdaad nog even Huub over de rooie wil krijgen voor hij vertrekt maar net zo snel ligt ze weer in bed. Maar eerst is het wachten op de rijles die een half uur te laat is.
bron NL
Soms helpt het om je w8woord opnieuw op te vragen
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Maar dat was vanochtend. De tijd dat iedere arme ziel zijn nest uit moet. Waar was Brian?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op VV staat dit:
[..]
en op VOL wat caps:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3127922#3127922
Het ziet er allemaal een beetje armoedig en net niet uit.
Waar hij nu nog steeds is, in zijn nest, dat is de terror van Brian!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat was vanochtend. De tijd dat iedere arme ziel zijn nest uit moet. Waar was Brian?
Voor zover de streams voor mij! Ik haak nu maar weer af! De kindjes van God zouden eens behandeld moeten worden zoals Jaap, Huub en Claire! Dan rennen ze binnen 2 dagen de villa uit.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens Cementa heeft Amanda hoofdpijn, daarom mag ze blijven liggen.
In dromenland zijn overwinning vieren, denk ik. Die lutser kan niets, doet niets, durft niets. Blijkbaar heeft hij zich ook volledig afzijdig gehouden bij de TT-Terror van Jaap.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
Maar dat was vanochtend. De tijd dat iedere arme ziel zijn nest uit moet. Waar was Brian?
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ken je die grap van Brian die Huub wakker zou houden?
Hoe werkt dat ook alweer, zo'n spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buenos dias
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wat schetst mijn verbazing. Om kwart over zeven treffen we Jaap aangekleed en wel aan in de slaapkamer, hij loopt een keer rond. Motorhelm op het hoofd, CD speller in de hand en hij zet “Oerend hard” op. Er wordt niet gereageerd en hij gaat erbij zitten. Na 10 tellen zegt Huub:”Over 5 weken is het voorbij Japie, dan kunnen we deze ongein niet meer uithalen.”Jaap zet de muziek uit en zegt:”Ja’” Dan blijft hij in gedachten verzonken zitten en heeft Huub zijn ogen alweer gesloten. Jaap is dan die echte verdrietige clown. Dat was de terror. Goedemorgen.
zo:quote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hoe werkt dat ook alweer, zo'n spoiler?![]()
Buenos dias
Dank je Prosac, maar ik wilde eigenlijk weten hoe je ze kan lezen.......quote:
Of bedoel je hoe je hem moet lezen? Gewoon de tekst selecteren in het witte gedeelte.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hoe werkt dat ook alweer, zo'n spoiler?![]()
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dank je Prosac, maar ik wilde eigenlijk weten hoe je ze kan lezen.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar klik je op, et voila. Ligt aan de layout die je hebt.
Samantha gaat ook graag naar Taailand. Zal ze ook wat kookworkshops hebben gedaan?Go hard or go home
Dit is toch gewoon onzin. Dan hadden ze meteen kunnen stoppen met het programma toen er van de starters nog maar eentje over was.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:35 schreef PumaStreamer het volgende:
brian heeft er simpelweg meer recht op dan huub. gezien de tijd die Brian in de kooi zit.
Vul Brian in voor Huub in deze zin en het past dan ook precies hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:35 schreef PumaStreamer het volgende:
tis saai in de kooi. trouwens ik zie nog een hoop mensen pro huub zijn...hoe kan dat toch. Het jong heeft zich schandalig gedragen, huub is een veel grotere loser da ik had gedacht!!
quote:Tevens wint huub de kooi nooit. A omdat hij nog steeds denkt dat het miljoenen zijn die hij zou kunnen winnen, en het is nog niet eens 1 miljoen door al die boetes, B brian heeft er simpelweg meer recht op dan huub. gezien de tijd die Brian in de kooi zit.
quote:Tevens vind ik wel dat Brian moet stoppen met rappen, want voor een halve neger kan die er geen moer van. Amanda lijkt ook dikker geworden..misschien de toekomstige vrouw van Japio.
Da's snel!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:43 schreef Kaat38 het volgende:
Yeeeeeeeeeees! Huubs komt binnen op motor!
Hij had weinig concentratie, moest een aantal dingen overnieuw doen maar nu hebben ze even koffiepauze, zoderekt gaan ze naar Utrecht en dan is het erop of eronder.quote:
Ja vast!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef T-lex het volgende:
Zijn ze het bed van H&C aan het ontsmetten?
Zag ze het beddengoed er af halen en met een soort van plantenspuit in de weer....quote:Op donderdag 17 april 2008 10:51 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja vast!
Het bed van Amanda en Brian was niet meer te redden!
Jammer he!
Dat doen ze bij alle bedden eens in de zoveel tijd, die dingen worden nooit gelucht ofzo, alleen maar met die spuitbus behandeld.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zag ze het beddengoed er af halen en met een soort van plantenspuit in de weer....
Febreeze.. wat een miljonairs.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat doen ze bij alle bedden eens in de zoveel tijd, die dingen worden nooit gelucht ofzo, alleen maar met die spuitbus behandeld.
vanwege de niet ter zake doende, uberonbelangrijke popo-poll he.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
Zozo...... Amanda zegt zomaar goeiemorgen tegen Claire, uit zichzelf. Hoe komt ze zo übervrolijk?
de strips.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:02 schreef T-lex het volgende:
Zie Sem met een de krant, had ik niet achter d'r gezocht, als ik heel eerlijk ben.
Nope, ze las haar horoscoop.quote:
nee, dan doen ze regelmatig bij alle bedden.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef T-lex het volgende:
Zijn ze het bed van H&C aan het ontsmetten?
dat is natuurlijk ook gewoon normaal een inkoppertje als iemand zegt "de krant te lezen"quote:Op donderdag 17 april 2008 11:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah, dat grapje wilde ik echt nét maken!
Moet nu wel he, ze moet aardig zijn voor de punten die Claire kan verdelen 15 mei.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
Zozo...... Amanda zegt zomaar goeiemorgen tegen Claire, uit zichzelf. Hoe komt ze zo übervrolijk?
Als ze binnenkort Claire wil gaan restylen, ben ik er bang voor.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:09 schreef blomst het volgende:
Het kan zo maar zijn dat Amanda Claire voor 15 mei haar beste vriendin noemt.
Bijzonder dat ze zich dan ook meteen minder a-sociaal gaat gedragen. Misschien leuk voor onderzoekers in de psychiatrie, wat hebben positieve (nep) berichten voor invloed op je sociale vaardigheden. Soort van placebo zeg maar.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
vanwege de niet ter zake doende, uberonbelangrijke popo-poll he.
Valt wel mee hoor, Brian en Huub (en ook Dennis) zijn gewoon onder het landelijk gemiddeldequote:
Nu heb ik zelf ook geen piggelmee in huis maar hij leek net helemaal niet zoveel te schelen met Jaap.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, Brian en Huub (en ook Dennis) zijn gewoon onder het landelijk gemiddelde
Brian lijkt heel wat naast Huub, maar naast andere mannen (beveiliging bijv.) zie je dat Brian ook eigenlijk een kaboutertje is.
Maar Jaap is ook niet zo ontzettend lang hoor, hij is alleen zwaar, maar hij komt volgens mij niet boven de 2 meter uit.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf ook geen piggelmee in huis maar hij leek net helemaal niet zoveel te schelen met Jaap.
Ow God, gaat ze dat nu elke dag aantrekken net zoals die rode bh toentertijd?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Brian een pak aan doet...is daar een reden voor? Amanda loopt namelijk gewoon in d'r roze Juicy pak.Hoorde gisteren wel Sandy over een intervieuw door Veronica ofzo....is dat vandaag zeker.
Hij is nu publiekslieveling no 1 alleen moest hij zich beter kleden en iets aan zijn kapsel laten doenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Brian een pak aan doet...is daar een reden voor? Amanda loopt namelijk gewoon in d'r roze Juicy pak.
Hoorde gisteren wel Sandy over een intervieuw door Veronica ofzo....is dat vandaag zeker.
De gesprekken over Huub zullen alleen maar nog meer toenemen.Zo denken ze de streamers in te pakkenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef petraa het volgende:
B: Jaap was jaap de clown, ik ben rechtop in bed gaan zitten en ben gaan meelachen. Huub kan niets anders dan meelachen. Hij kan alleen maar meelachen, maar niets terug doen.
A: ja hmhm
A: Wij hebben een hele grote fanbase van ons samen! Dus wordt eens van ons eruit gegooid dan krijgen we de stemmenv an een ander
B: Huub kan niet relativeren.
Tijn en Rick hebben zich alletwee van hun slechte kant laten zien.Tijn had alles in zich om te winnen,maar hij ging zielig zitten doen .quote:Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef T-lex het volgende:
Als je kijkt naar de finale van de laatste BB....
Denk nog steeds dat die Jeroen daar gewonnen heeft omdat de broertjes Tijn en Rick samen in de finale zaten.
Als 1 van de 2 er uit was geweest, had de andere met die stemmen veel meer kans gemaakt.
Denk dat het voor B&A het zelfde kan uitpakken.
Ja, en als ie niet meelacht maar uit zijn naad gaat, kan ie weer niet relativeren en alleen maar zijn toevlucht tot agressie nemen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
Brian legt de beperkingen van Huub op een knappe psycho-analytische manier bloot.
Huub kan, als hij een hak gezet wordt, niet anders dan meelachen (= zwaktebod).
Amanda geeft op een goede manier een zwakte in Huubs persoonlijkheid weer dmv een veelzeggend voorbeeld: Huub heeft Amanda een ongeluk toegewenst.
Dit dus in tegenstelling tot het sportieve duo Brian - Amanda: die gaan eerder voor relativerende olijkheid.
Net als zijn broertje...liever lui dan moe.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Borga het volgende:
Omdat het in je bloed zit om ergens weinig energie in te steken, Bwian.
was ook het idee van Jaapquote:Op donderdag 17 april 2008 12:10 schreef akveor het volgende:
Brian: Het motortje was vet wat IK wou doen. Ik dacht dat dat Jaap's idee was.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef Margo37 het volgende:
Filmpje van de 'terror'Jaap van vanmorgen.
Tijdens de terror van Jaap deed Brian niet mee, maar hij lachte er wel olijk bij.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef Copycat het volgende:
En geef me svp eens voorbeelden van die relativerende vrolijkheid van Amanda en Brian, want zo 1, 2, 3 (en ook 4, 5, 6) heb ik die zelf helaas niet paraat.
LOL. Je weet me wel aan het lachen te makenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
Tijdens de terror van Jaap deed Brian niet mee, maar hij lachte er wel olijk bij.
Huub heeft zich nog nooit druk gemaakt over contactpunten. Daarbij heeft ie gisteren al uitgesproken dat de PP gemanipuleerd werd en een 'vaag' vermoeden had dat het niet kon kloppen. Alles voor de show toch? De febo nam niet eens de moeite om dit weg te draaien. Dus de waarheid mocht gehoord worden.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft nog 760 punten.Vind dat echt ongelooflijk veel.Huub is door het geintje van de febo om Brian en amanda te paaien voor een sms finale alweer 150 punten kwijt.
Dat motortje was een idee van Brianquote:
Ik zit nu dat filmpje van mijn held Jaap te bekijken.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Je weet me wel aan het lachen te maken.
hahaha, Brian wou maar wat graag dat Jaap het voor hem opknapte.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef riri het volgende:
Mooi...je niet verlagen tot hetzelfde spel van je tegenpartij....de ander is bang dat je hetzelfde doet en het gebeurt dan niet...dat is een goede speltechnische zet van Brian en Amanda.
Ik had gisteren ook niks anders verwacht.Had die middag ook al geschreven dat Jaap ook zeer hoog zou staan.Maar echt eerlijk om te sjoemelen met die stemming is het niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft zich nog nooit druk gemaakt over contactpunten. Daarbij heeft ie gisteren al uitgesproken dat de PP gemanipuleerd werd en een 'vaag' vermoeden had dat het niet kon kloppen. Alles voor de show toch? De febo nam niet eens de moeite om dit weg te draaien. Dus de waarheid mocht gehoord worden.
Een van de weinige spontane akties van Brian.quote:
Als ze daar zo van overtuigd zijn, dan moeten ze elkaar maar eens los laten. Echt die twee zeggen van alles, maar handelen ernaar ho maar ...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:10 schreef akveor het volgende:
Brian: Het motortje was vet wat IK wou doen. Ik dacht dat dat Jaap's idee was.
Anyways Brian is helemaal in z'n overwinnningsroes. Het het is weer Huub voor en Huub na.
Amanda vind het dom dat Huub A of B weg wil hebben. Want zij hebben immers een enorme fanbase. Ze vergeten daarbij dat wanneer ze elkaar niet wegstemmen dat de fanbase wel de stemmen over hun twee blijft verdelen.
De meest users hadden dit al zien aankomen. Er was ook weinig ophef over. Al was het natuurlijk wel slim van de febo om meteen die brief er achteraan te gooien. Vreemde vind ik dat Brian en Amanda geen enkele achterdocht hebben. Maar dat klopt dan ook wel weer met hoe ze zichzelf zien. Niemand geloofd toch dat mensen zo fanatiek op hem ge-smst hebben. Hij heeft Amanda behandeld als een stuk stront en de febo heeft hem in de TV uitzendingen daarin niet ontzien. Dus de Brian SMS-ers zijn trots op Brian's gedrag? Totale bullshit deze PP dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook niks anders verwacht.Had die middag ook al geschreven dat Jaap ook zeer hoog zou staan.Maar echt eerlijk om te sjoemelen met die stemming is het niet.
Het geestelijk achtergestelde fruitvliegje.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
De bijna altijd vrolijke Claire.
[ afbeelding ]
Ben echt benieuwd hoe het nu gaat lopen.Ik denk dat Claire die avond moet vertrekken.Zou wel het eerlijkst zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
De meest users hadden dit al zien aankomen. Er was ook weinig ophef over. Al was het natuurlijk wel slim van de febo om meteen die brief er achteraan te gooien. Vreemde vind ik dat Brian en Amanda geen enkele achterdocht hebben. Maar dat klopt dan ook wel weer met hoe ze zichzelf zien. Niemand geloofd toch dat mensen zo fanatiek op hem ge-smst hebben. Hij heeft Amanda behandeld als een stuk stront en de febo heeft hem in de TV uitzendingen daarin niet ontzien. Dus de Brian SMS-ers zijn trots op Brian's gedrag? Totale bullshit deze PP dus.
Wauw, Amanda heeft dus wel door dat het een goed idee is om Brian te lozenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef petraa het volgende:
A: Wij hebben een hele grote fanbase van ons samen! Dus wordt eens van ons eruit gegooid dan krijgen we de stemmenv an een ander
Ben benieuwd hoe laat NL Huub's nieuwe motor afleverd....quote:
Tuurlijk is hij geslaagd, zakken is voor sukkels.quote:
Top.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef akveor het volgende:
Ook komt weer voorbij dat Huub die vuile stinkhoer vuile stinkhoer heeft genoemd. Wel erg opvallend dat B en A zo openlijk on stream zoveel domheid mogen tentoonstellen.
Kijk, da's mooiquote:
Ja, met aanhanger enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Heeft ie nu zijn volledige motorrijbewijs?
Nee dat maatje moet het overdoen,is iemand van achter die gleed onderuit.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is op één onderdeel gezakt: dat onderdeel moet hij maandag overdoen.
Nope, alleen het onderdeel "bijzondere verrichtingen".quote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
Heeft ie nu zijn volledige motorrijbewijs?
Dat begreep ik er ook uit ?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef rooie3 het volgende:
Nee dat maatje moet het overdoen,is iemand van achter die gleed onderuit.
Werkt dat altijd zo bij motorexamens? Best wel raar.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:47 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is op één onderdeel gezakt: dat onderdeel moet hij maandag overdoen.
edit: hij kreeg meteen een herkansing, en in tweede instantie lukte het wel.
Ja hoor, hij is nu al bezig.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:48 schreef elcastel het volgende:
Ik neem aan dat Huub zijn examen heeft gehaald omdat Brian hem met rust heeft gelaten ? Wel tof van hem, dat hij niet zo is enzo ... Ik voel hem al aankomen..
Klopt, die lest samen met Huub.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:50 schreef akveor het volgende:
Huub: Niet iedereen was geslaag. Waarschijnlijk iemand van de productie die ook moest afrijden.
Denk omdat hij schrok dat zijn motormaatje onderuit ging.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Werkt dat altijd zo bij motorexamens? Best wel raar.
Dit is een cap van een uurtje geleden. Stoned of pammetjes?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:50 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek, of kijkt Brian echt heel vreemd uit zijn ogen. Net alsof hij zweeft.
Ok, er waren dus verzachtende omstandigheden. Heb zelf ok zoiets gehad bij mijn autorij-examen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk omdat hij schrok dat zijn motormaatje onderuit ging.
Nettie vertelde aan Brian zich helemaal suf te sms-en, tot blaren aan toe op haar vingers,quote:
Ja, had ik gezien. Zijn ogen staan echt heel raar.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een cap van een uurtje geleden. Stoned of pammetjes?
[ afbeelding ]
* Echoooooooooooooooooooooo*quote:
Wanneer weet ik niet, het is wel het laatste onderdeel.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:52 schreef Copycat het volgende:
Wanneer volgt deel twee van het examen? En is dat dan ook meteen het laatste onderdeel?
ik denk nog steeds dat Jeroen een call centre of zoiets heeft geregeld om veel sms-jes te sturen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef T-lex het volgende:
Als je kijkt naar de finale van de laatste BB....
Denk nog steeds dat die Jeroen daar gewonnen heeft omdat de broertjes Tijn en Rick samen in de finale zaten.
Als 1 van de 2 er uit was geweest, had de andere met die stemmen veel meer kans gemaakt.
Denk dat het voor B&A het zelfde kan uitpakken.
quote:Hallo Amanda, ken je me nog, ik ben je moeder
Bedoelt Brian dat ze alleen voor hem bellen of ook voor de andere? Ik heb hem wel horen zeggen dat het bellen belangrijk voor hem is, hij heeft n.l. veel fans in gevangenissen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook heeft hij al meer dan 1 keer gezegd, dat er bedrijven zijn die voor een paar
duizend euro vanaf een grote centrale voor je kunnen belllen.......
brrrrquote:
Ik gok op beide.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Dit is een cap van een uurtje geleden. Stoned of pammetjes?
[ afbeelding ]
Wat een onsympathieke rattenkopquote:
Als hij denkt dat hij grappig is, trekt hij juist de vreselijkste koppen. Ik zal het missen hem juist op die momenten vast te leggenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een onsympathieke rattenkop![]()
Klopt, heb ook wat vreemde en enge caps gezien van hem...word je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij denkt dat hij grappig is, trekt hij juist de vreselijkste koppen. Ik zal het missen hem juist op die momenten vast te leggen
Dat hij zo'n belbedrijf sms-jes laat versturen voor zichzelf of Manniequote:Op donderdag 17 april 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
Bedoelt Brian dat ze alleen voor hem bellen of ook voor de andere? Ik heb hem wel horen zeggen dat het bellen belangrijk voor hem is, hij heeft n.l. veel fans in gevangenissen.
Om deze reden dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef DaniqueV het volgende:
Vreemd trouwens dat een motorrijbewijs uit meerdere onderdelen schijnbaar bestaat, wist ik ook niet
Bron: CBR.quote:Om het aantal motorongelukken te verminderen, zijn in heel Europa de motorpraktijkexamens veranderd.
Sinds 1 april 2004 word je tijdens het examen in meer bijzondere verrichtingen getoetst dan voorheen. Zo moeten de kandidaten nu niet vier, maar zeven bijzondere verrichtingen uitvoeren.
Door die uitbreiding is het motorexamen gesplitst in tweeën, het examen:
voertuigbeheersing en
verkeersdeelneming.
aha vandaar!quote:
Maar soms.....................quote:Op donderdag 17 april 2008 13:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, heb ook wat vreemde en enge caps gezien van hem...word je niet vrolijk van
Yep, de tokkelleraar had het over het boek van Sylvia, had zij van Gaby toen gehad en is echt een supermooi boek.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef DaniqueV het volgende:
Wel leuk om te horen die uitleg erover, hebben het ook over dat boek?
Net pas de streams aangezet, vergeet ze steeds aan te zetten, heb sinds een paar maanden weer streams genomen afgelopen zondag toen Joris binnen kwam
En maar zeggen dat de pp hem niets doetquote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar soms.....................![]()
Hier is die helemaal euforisch omdat die de popoll heeft gewonnen![]()
Hoe dom kun je zijn?
[ afbeelding ]
En wat zou het dan zuur zijn als blijkt dat brian al in de halve finale de minste punten krijgt en kan wieberenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat hij zo'n belbedrijf sms-jes laat versturen voor zichzelf of Mannie
en hij dat bedrijf voor hun dienstverlening betaald.
Sms-jes kan niet vanuit de gevangenis, Brian wil voorstellen dat er rond de finale
ook gebeld kan worden naar 09........
Aha, en Coño Bo Mama betaalt die bedrijven van het gewonnen geld, begrijp ik het nu goed?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Sms-jes kan niet vanuit de gevangenis, Brian wil voorstellen dat er rond de finale
Weet dat ik toen ook al zei.wil dat boek een keer hebben, wat ik er van hoorde en las trok het ook mijn belangstellingquote:Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, de tokkelleraar had het over het boek van Sylvia, had zij van Gaby toen gehad en is echt een supermooi boek.
Het mysterie van je geboortedag.
Elders heb ik voor heel veel mensen de betekenis uitgezocht.
Als ik het globaal inschat een stuk of 60 mensen, eentje klopte niet naar mijn gevoel.
Dat geldt alleen als Huub wint.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef Ning het volgende:
[..]
En maar zeggen dat de pp hem niets doet
Erg hè, die medelijstemmen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef mazaru het volgende:
Hoe dom kun je zijn?
[ afbeelding ]
haha, klopt! Heb je hem gekocht nu?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Weet dat ik toen ook al zei.wil dat boek een keer hebben, wat ik er van hoorde en las trok het ook mijn belangstelling
Weet ook dat veel mensen na aanleiding van Syl dat boek hebben gekocht.....goede omzet ervoor geweest
Daar ben ik wel voor.... ik heb geen SMS dus heb nooit een stem kunnen uitbrengen. Maar ik begreep al uit de brief dat er gebeld en ge-smst kon worden. Denk fat ik er ook maar eens een 50 euro tegenaan gooi. Nu met zo'n notaris enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, en Coño Bo Mama betaalt die bedrijven van het gewonnen geld, begrijp ik het nu goed?
nopequote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
haha, klopt! Heb je hem gekocht nu?
Ps: ik wil Huub en Ben in beeld![]()
Grappig dat er weinig mensen onder de indruk waren van de uitslag. Na de weddenschap van Huub vorige maand kon je dat al zien aankomen. Ik denk gewoon dat Brian toen al heeft gehapt.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè, die medelijstemmen.![]()
![]()
![]()
Geweldig gifje weer @Mazaru.
Staat dat online dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, de tokkelleraar had het over het boek van Sylvia, had zij van Gaby toen gehad en is echt een supermooi boek.
Het mysterie van je geboortedag.
Elders heb ik voor heel veel mensen de betekenis uitgezocht.
Als ik het globaal inschat een stuk of 60 mensen, eentje klopte niet naar mijn gevoel.
dat gifjequote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijn?
[ afbeelding ]
Ik vind het prachtig om te zien hoe vreselijk dom die jongen is.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè, die medelijstemmen.![]()
![]()
![]()
Geweldig gifje weer @Mazaru.
Klopt dat denk ik dus ook, kan mij echt niet voorstellen dat er zoveel "fans" zijn van ze.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajennnnnnnnnn dat je nu 1 staat is door de febo niet door de mensen thuis en door de fans dit is omdat je anders weg was gelopen omdat je zou zien dat je nooit kon winnen.Dit is voor alle 4 gewoon een lokkertje
Gisteren kwamen we uit op 9 Brian fans.....quote:Op donderdag 17 april 2008 13:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt dat denk ik dus ook, kan mij echt niet voorstellen dat er zoveel "fans" zijn van ze.
Bij de buurtjes zitten ook niet echt Brianfans.... ken er 1 die ook uitspreekt buiten de kooi een vriend van hem te zijn en voor de rest kan ik er zo niet 1 duidelijk opnoemen...dan zitten er nog meer Amanda fans dan brian volgens mijquote:Op donderdag 17 april 2008 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren kwamen we uit op 9 Brian fans.....
top top top van jequote:Op donderdag 17 april 2008 13:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor.... ik heb geen SMS dus heb nooit een stem kunnen uitbrengen. Maar ik begreep al uit de brief dat er gebeld en ge-smst kon worden. Denk fat ik er ook maar eens een 50 euro tegenaan gooi. Nu met zo'n notaris enzo.
Yep......van normaalquote:Op donderdag 17 april 2008 13:20 schreef avonne het volgende:
Dat filmpje "oerend hard" is gewoon leuk voor Huub
Het lied is ongetwijfeld nog steeds erg populair bij een oldenzaler
Huub ligt in een deuk, komt uit bed en neemt Jaap een examen af
zielige scofieldm zeker die droomt een vriend te zijn van brian , die jongen leeft in een fantasie wereldquote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bij de buurtjes zitten ook niet echt Brianfans.... ken er 1 die ook uitspreekt buiten de kooi een vriend van hem te zijn en voor de rest kan ik er zo niet 1 duidelijk opnoemen...dan zitten er nog meer Amanda fans dan brian volgens mij
Leuk dat ik jou ook weer voorbij zie komen!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:47 schreef riri het volgende:
Op zich is het al heel mooi dat veel omhoog gevallen geblaat bij het eindspel stil zal vallen vanwege de spanning
Van mij mogen twee personen niet winnen (Huub en Claire)ze verdienen het niet.
En wat Huub ook zei....hedda doet ook nog normaal naar jullie ondanks het uitschelden voor hoer waar ze voor is uitgemaaktquote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef akveor het volgende:
Grappig dat het Brian zo hoog zit. Natuurlijk is het niet netjes dat Netty door Huub is uitgescholden. Maar grappig is natuurlijk dat Netty zich wel laat raken. En daarop geen hand gaf. En nog grappiger is dat Kenneth het klusje wel even meende te kunnen klaren. Wat een sukkels.
Gitarist......maar nu zonder mutsje (ik moest eerst ook ff goed kijken hoor )quote:Op donderdag 17 april 2008 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Leuk dat ik jou ook weer voorbij zie komen!
Ik schakel net in, ff bijlezen wie die man is die Brian naar zn mond praat.
Dat kost centjesquote:Op donderdag 17 april 2008 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
FF googlen en tadaaaaa.
http://www.hetmysterievanjegeboortedag.nl/
Hoger kom je ook niet als pantoffeldiertje.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:27 schreef gan-sim het volgende:
brian zit heel hoog in zijn leercurve zegt ie
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik kan nergens terug lezen dat Jaap zich heeft uitgesproken voor Huub en Claire als slim is doet hij het wel en krijgt ie meer punten als bij brian is er al een rekenvoorbeeld gemaakt? van beide kampen ?
Dat ze zich laten raken door Huub. Iemand die ze totaal niet mogen. Daar sta je toch gewoon boven? Ze had hem gewoon moeten vragen of ie wel een hand wilde van een vieze stinkhoer. Die Kubatzen zijn te makkelijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En wat Huub ook zei....hedda doet ook nog normaal naar jullie ondanks het uitschelden voor hoer waar ze voor is uitgemaakt
heb zelf al wel een berekening gemaakt......ik heb het idee dat Claire nog wel eens veel punten kan krijgen omdat brian en Amanda en ook Jaap in haar geen tegenstander zien ....en haar om die reden meer punten zullen gevenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik kan nergens terug lezen dat Jaap zich heeft uitgesproken voor Huub en Claire als slim is doet hij het wel en krijgt ie meer punten als bij brian is er al een rekenvoorbeeld gemaakt? van beide kampen ?
Het is vooral zielig dat Netty er mee begon, Huub wilde haar feliciteren met Brian en ze wijst hem meteen af. Dan kun je hem krijgen ookquote:Op donderdag 17 april 2008 13:25 schreef akveor het volgende:
Grappig dat het Brian zo hoog zit. Natuurlijk is het niet netjes dat Netty door Huub is uitgescholden. Maar grappig is natuurlijk dat Netty zich wel laat raken. En daarop geen hand gaf. En nog grappiger is dat Kenneth het klusje wel even meende te kunnen klaren. Wat een sukkels.
Aanschaffen, ga je veel plezier aan beleven!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nopewas mijn voornemen maar ben het later toch weer vergeten
heb nu ook weer de naam net opgeschreven![]()
Kan die brian niet meer horen
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:27 schreef gan-sim het volgende:
brian zit heel hoog in zijn leercurve zegt ie
quote:Op donderdag 17 april 2008 13:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
Jaap zit eigenlijk op rozen, want hij kan een kant kiezen
Jayms is nogal van de psychologiseer, zeg.
Ah, thanks! Nou, zonde van de tijd lijkt mij.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gitarist......maar nu zonder mutsje (ik moest eerst ook ff goed kijken hoor )
Juist!!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat ze zich laten raken door Huub. Iemand die ze totaal niet mogen. Daar sta je toch gewoon boven? Ze had hem gewoon moeten vragen of ie wel een hand wilde van een vieze stinkhoer. Die Kubatzen zijn te makkelijk.
He leuk! thanks heb hem opgeslagenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kost centjes
Ik was ook al aan het Googlen geweest.
Dit kost geen centjes![]()
http://forum.goedzo.com/c(...)/8/t/000202/p/1.html
Thanx, en direct de goede maand, augustus.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:29 schreef mazaru het volgende:
Dank je, ga ik zo ook ff kijkenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
Jaap zit eigenlijk op rozen, want hij kan een kant kiezen
Jayms is nogal van de psychologiseer, zeg.
Lady!!!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef Lady-night het volgende:
Is er al een forum waarop je je berekeningen kan loslaten....o nee doe maar niet....Hou B&A maar een beetje dom over wat ze moeten doen anders wordt dat weer ingefluisterd.....of zou de Febo dat doen? Denk het wel he?
Ze maakt zichzelf weer onsterfelijk belachelijk.quote:
Ja echt belachelijk was dat....al was het wel meteen een hele goede weergave hoe die familie in elkaar zit.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze maakt zichzelf weer onsterfelijk belachelijk.
Net als bij die kersttoespraak;
TOESPRAAK NETTY.
Hoi Huub,
Dit is de moeder van Brian.
En uhhh bij deze heb ik een boodschap voor jou en uh wil dat even aan jou voorlezen.
Beste Huub,
Ik wens je een menselijk jaar in 2008.
Tot zover de kerstboodscahap van Netty aan Huub.
Voor mij ook. Ik moest oktober hebben.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, en direct de goede maand, augustus.
zat net ook snel te kijken, ik sta er net niet bij , ben van 17 novemberquote:Op donderdag 17 april 2008 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ik moest oktober hebben.
Maar waar de andere maanden staan weet ik niet
Natuurlijk, alleen komen ze er niet uit, dit is koren op de molen van Jaap en Huub, Brian en Amanda zijn niet zo slim, ik ben wel benieuwd wie Jaap de hoogste punten gaat geven, Jaap heeft nu best wel veel macht gekregen, wie van hem de meeste punten krijgt staat er goed voor, als Jaap bij gebrek aan beter van iedereen b.v 2 stemmen krijgt is hij ook best wel een kanshebber, dat de stelletjes elkaar 4 punten geven lijkt me duidelijk, maar dan, Brian zal Huub 1 punt geven en andersom, wat gebeurt er dan met de rest van de stemmen? Best wel een leuk idee trouwens.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Lady!!!
zou er niet van staan te kijken als ze hulp krijgen
Klopt ben ook nieuwsgierig......maar ben toch bang dat Jaap Huub een oor aan naait.....denk dat Jaap in Huub een grotere tegenstander zal zien dan in Brian en Amandaquote:Op donderdag 17 april 2008 13:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen komen ze er niet uit, dit is koren op de molen van Jaap en Huub, Brian en Amanda zijn niet zo slim, ik ben wel benieuwd wie Jaap de hoogste punten gaat geven, Jaap heeft nu best wel veel macht gekregen, wie van hem de meeste punten krijgt staat er goed voor, als Jaap bij gebrek aan beter van iedereen b.v 2 stemmen krijgt is hij ook best wel een kanshebber, dat de stelletjes elkaar 4 punten geven lijkt me duidelijk, maar dan, Brian zal Huub 1 punt geven en andersom, wat gebeurt er dan met de rest van de stemmen? Best wel een leuk idee trouwens.
Heeft Cementa nu gewoon lol met Brian's en Amanda's aartsvijand?quote:
Ja zitten te praten over het programma.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Cementa nu gewoon lol met Brian's en Amanda's aartsvijand?
Ik denk dat je gelijk hebt, hij is wel slim maar sociaal niet vaardig, Jaap heeft dan wel uitgesproken dat hij leiver van Huub verliest dan van Brian maar zijn kansen op de overwinning zijn niet zo groot, als hij Huub weet over te halen om hem 4 punten te gven dan kan hij nog wel eens een gok gaan nemen en Huub minder punten geven.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt ben ook nieuwsgierig......maar ben toch bang dat Jaap Huub een oor aan naait.....denk dat Jaap in Huub een grotere tegenstander zal zien dan in Brian en Amanda![]()
Sorry maar ik heb vanaf dag 2 al een naar voorgevoel bij jaap..vind het absoluut geen prettig mens...vind hem zelfs eng.. hoog iq en eq gaan duidelijk niet samen in het geval Jaap ...maar dat is mijn gevoel he
en de schare fans van Huub is veel en veel groter als die van Brian en als huub er nu al uit ligt is er in de finale niks meer te doen want de huubfans stoppen gelijk als Huub er uit is.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, hij is wel slim maar sociaal niet vaardig, Jaap heeft dan wel uitgesproken dat hij leiver van Huub verliest dan van Brian maar zijn kansen op de overwinning zijn niet zo groot, als hij Huub weet over te halen om hem 4 punten te gven dan kan hij nog wel eens een gok gaan nemen en Huub minder punten geven.
Als B&A&J Claire elk maar 1 punt geven dan moet zij er uit maar dat betekent wel dat ze Huub elk 2 punten moeten geven, met die 4 van Claire komt hij dan niet verkeerd te staan, het is maar net welke kant de FEBO B&A op stuurt, ik vermoed dat die Huub er in willen houden namelijk, een kijkcijfertrekker en de 2e in de popo willen ze niet weg hebben.
Er van uitgaande dat Huub en Claire Jaap niet wegstemmen. Jaap is een onzekere factor.... dus die zou ik lozen as ontslagronde... als dat mag natuurlijk van de febo. Daarna zouden H en C moeten overleggen hoe zij de punten gaan verdelen. Huub heeft Claire ook al duidelijkgemaakt dat zij weinig kans heeft in een SMS finale en dan beter voor d'r aanstaande kan gaan. Dan is het dus gelijke stand. Claire als eerste weg. Amanda en Brian zitten er alle twee nog in dus de fans kunnen niet gezamelijk op 1 van hen stemmen. Dat lijkt me het beste scenario voor Huub.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen komen ze er niet uit, dit is koren op de molen van Jaap en Huub, Brian en Amanda zijn niet zo slim, ik ben wel benieuwd wie Jaap de hoogste punten gaat geven, Jaap heeft nu best wel veel macht gekregen, wie van hem de meeste punten krijgt staat er goed voor, als Jaap bij gebrek aan beter van iedereen b.v 2 stemmen krijgt is hij ook best wel een kanshebber, dat de stelletjes elkaar 4 punten geven lijkt me duidelijk, maar dan, Brian zal Huub 1 punt geven en andersom, wat gebeurt er dan met de rest van de stemmen? Best wel een leuk idee trouwens.
Er kunnen heel veel senario's komenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, hij is wel slim maar sociaal niet vaardig, Jaap heeft dan wel uitgesproken dat hij leiver van Huub verliest dan van Brian maar zijn kansen op de overwinning zijn niet zo groot, als hij Huub weet over te halen om hem 4 punten te gven dan kan hij nog wel eens een gok gaan nemen en Huub minder punten geven.
Als B&A&J Claire elk maar 1 punt geven dan moet zij er uit maar dat betekent wel dat ze Huub elk 2 punten moeten geven, met die 4 van Claire komt hij dan niet verkeerd te staan, het is maar net welke kant de FEBO B&A op stuurt, ik vermoed dat die Huub er in willen houden namelijk, een kijkcijfertrekker en de 2e in de popo willen ze niet weg hebben.
Jaap moet gewoon weggestemt worden. Dat is het meest logische voor Huub. Maar die wil B of A wegkrijgen. Het domste wat ie kan doen. Soms denk ik wel eens dat Huub SMS bundels voor Brian heeft verkocht.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt ben ook nieuwsgierig......maar ben toch bang dat Jaap Huub een oor aan naait.....denk dat Jaap in Huub een grotere tegenstander zal zien dan in Brian en Amanda![]()
Sorry maar ik heb vanaf dag 2 al een naar voorgevoel bij jaap..vind het absoluut geen prettig mens...vind hem zelfs eng.. hoog iq en eq gaan duidelijk niet samen in het geval Jaap ...maar dat is mijn gevoel he
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat Huub en Claire Jaap niet wegstemmen. Jaap is een onzekere factor.... dus die zou ik lozen as ontslagronde... als dat mag natuurlijk van de febo. Daarna zouden H en C moeten overleggen hoe zij de punten gaan verdelen. Huub heeft Claire ook al duidelijkgemaakt dat zij weinig kans heeft in een SMS finale en dan beter voor d'r aanstaande kan gaan. Dan is het dus gelijke stand. Claire als eerste weg. Amanda en Brian zitten er alle twee nog in dus de fans kunnen niet gezamelijk op 1 van hen stemmen. Dat lijkt me het beste scenario voor Huub.
http://forum.fok.nl/topic/1146054
quote:
Misschien wel de beste investering tot nu toe. Plots vinden B en A de PP belangrijk en denken ze een enorme fanbase te hebben.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:08 schreef DaniqueV het volgende:
ja weet die 150 nu meteen aan brian....volgens mij heeft hij er nu nog maar 100? geloof niet dat hij heeft gebelt nu naar huis he?
[..]
Die zwarte CP'en witwassen is een vak apart.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:18 schreef DaniqueV het volgende:
Huub zijn punten zijn dus weer in de zak van zijn broek naar de stomerij gegaan, schijnbaar zijn het al 340 in totaal die nu gewassen worden van Huub
Kaat zit weer op belmodus, ken je het nog van mij?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:18 schreef DaniqueV het volgende:
Huub zijn punten zijn dus weer in de zak van zijn broek naar de stomerij gegaan, schijnbaar zijn het al 340 in totaal die nu gewassen worden van Huub
Bedankt!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kost centjes
Ik was ook al aan het Googlen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |