quote:Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef Margo37 het volgende:
Filmpje van de 'terror'Jaap van vanmorgen.
Tijdens de terror van Jaap deed Brian niet mee, maar hij lachte er wel olijk bij.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef Copycat het volgende:
En geef me svp eens voorbeelden van die relativerende vrolijkheid van Amanda en Brian, want zo 1, 2, 3 (en ook 4, 5, 6) heb ik die zelf helaas niet paraat.
LOL. Je weet me wel aan het lachen te makenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
Tijdens de terror van Jaap deed Brian niet mee, maar hij lachte er wel olijk bij.
Huub heeft zich nog nooit druk gemaakt over contactpunten. Daarbij heeft ie gisteren al uitgesproken dat de PP gemanipuleerd werd en een 'vaag' vermoeden had dat het niet kon kloppen. Alles voor de show toch? De febo nam niet eens de moeite om dit weg te draaien. Dus de waarheid mocht gehoord worden.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft nog 760 punten.Vind dat echt ongelooflijk veel.Huub is door het geintje van de febo om Brian en amanda te paaien voor een sms finale alweer 150 punten kwijt.
Dat motortje was een idee van Brianquote:
Ik zit nu dat filmpje van mijn held Jaap te bekijken.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL. Je weet me wel aan het lachen te maken.
hahaha, Brian wou maar wat graag dat Jaap het voor hem opknapte.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef riri het volgende:
Mooi...je niet verlagen tot hetzelfde spel van je tegenpartij....de ander is bang dat je hetzelfde doet en het gebeurt dan niet...dat is een goede speltechnische zet van Brian en Amanda.
Ik had gisteren ook niks anders verwacht.Had die middag ook al geschreven dat Jaap ook zeer hoog zou staan.Maar echt eerlijk om te sjoemelen met die stemming is het niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub heeft zich nog nooit druk gemaakt over contactpunten. Daarbij heeft ie gisteren al uitgesproken dat de PP gemanipuleerd werd en een 'vaag' vermoeden had dat het niet kon kloppen. Alles voor de show toch? De febo nam niet eens de moeite om dit weg te draaien. Dus de waarheid mocht gehoord worden.
Een van de weinige spontane akties van Brian.quote:
Als ze daar zo van overtuigd zijn, dan moeten ze elkaar maar eens los laten. Echt die twee zeggen van alles, maar handelen ernaar ho maar ...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:10 schreef akveor het volgende:
Brian: Het motortje was vet wat IK wou doen. Ik dacht dat dat Jaap's idee was.
Anyways Brian is helemaal in z'n overwinnningsroes. Het het is weer Huub voor en Huub na.
Amanda vind het dom dat Huub A of B weg wil hebben. Want zij hebben immers een enorme fanbase. Ze vergeten daarbij dat wanneer ze elkaar niet wegstemmen dat de fanbase wel de stemmen over hun twee blijft verdelen.
De meest users hadden dit al zien aankomen. Er was ook weinig ophef over. Al was het natuurlijk wel slim van de febo om meteen die brief er achteraan te gooien. Vreemde vind ik dat Brian en Amanda geen enkele achterdocht hebben. Maar dat klopt dan ook wel weer met hoe ze zichzelf zien. Niemand geloofd toch dat mensen zo fanatiek op hem ge-smst hebben. Hij heeft Amanda behandeld als een stuk stront en de febo heeft hem in de TV uitzendingen daarin niet ontzien. Dus de Brian SMS-ers zijn trots op Brian's gedrag? Totale bullshit deze PP dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook niks anders verwacht.Had die middag ook al geschreven dat Jaap ook zeer hoog zou staan.Maar echt eerlijk om te sjoemelen met die stemming is het niet.
Het geestelijk achtergestelde fruitvliegje.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:31 schreef akveor het volgende:
De bijna altijd vrolijke Claire.
[ afbeelding ]
Ben echt benieuwd hoe het nu gaat lopen.Ik denk dat Claire die avond moet vertrekken.Zou wel het eerlijkst zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:29 schreef akveor het volgende:
[..]
De meest users hadden dit al zien aankomen. Er was ook weinig ophef over. Al was het natuurlijk wel slim van de febo om meteen die brief er achteraan te gooien. Vreemde vind ik dat Brian en Amanda geen enkele achterdocht hebben. Maar dat klopt dan ook wel weer met hoe ze zichzelf zien. Niemand geloofd toch dat mensen zo fanatiek op hem ge-smst hebben. Hij heeft Amanda behandeld als een stuk stront en de febo heeft hem in de TV uitzendingen daarin niet ontzien. Dus de Brian SMS-ers zijn trots op Brian's gedrag? Totale bullshit deze PP dus.
Wauw, Amanda heeft dus wel door dat het een goed idee is om Brian te lozenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef petraa het volgende:
A: Wij hebben een hele grote fanbase van ons samen! Dus wordt eens van ons eruit gegooid dan krijgen we de stemmenv an een ander
Ben benieuwd hoe laat NL Huub's nieuwe motor afleverd....quote:
Tuurlijk is hij geslaagd, zakken is voor sukkels.quote:
Top.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef akveor het volgende:
Ook komt weer voorbij dat Huub die vuile stinkhoer vuile stinkhoer heeft genoemd. Wel erg opvallend dat B en A zo openlijk on stream zoveel domheid mogen tentoonstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |