abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58107320
Wat een grote gast is die Ben, zeg.
Go hard or go home
pi_58107371
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:12 schreef noekje het volgende:
Wat een grote gast is die Ben, zeg.
Valt wel mee hoor, Brian en Huub (en ook Dennis) zijn gewoon onder het landelijk gemiddelde
Brian lijkt heel wat naast Huub, maar naast andere mannen (beveiliging bijv.) zie je dat Brian ook eigenlijk een kaboutertje is.
pi_58107522
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:14 schreef Verida het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, Brian en Huub (en ook Dennis) zijn gewoon onder het landelijk gemiddelde
Brian lijkt heel wat naast Huub, maar naast andere mannen (beveiliging bijv.) zie je dat Brian ook eigenlijk een kaboutertje is.
Nu heb ik zelf ook geen piggelmee in huis maar hij leek net helemaal niet zoveel te schelen met Jaap.
Go hard or go home
pi_58107673
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Nu heb ik zelf ook geen piggelmee in huis maar hij leek net helemaal niet zoveel te schelen met Jaap.
Maar Jaap is ook niet zo ontzettend lang hoor, hij is alleen zwaar, maar hij komt volgens mij niet boven de 2 meter uit.
Zelfs Palma lijkt lang in vergelijking met Brian...
  donderdag 17 april 2008 @ 11:34:26 #130
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58107825
Kijk maar eens goed, zelfs Ellen moet door de benen buigen om in beeld te komen, die camera's kunnen gewoon ook niet veel hoger, dus allemaal Frodootjes daar.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_58108036
Zie dat Brian een pak aan doet...is daar een reden voor? Amanda loopt namelijk gewoon in d'r roze Juicy pak.
Hoorde gisteren wel Sandy over een intervieuw door Veronica ofzo....is dat vandaag zeker.
  donderdag 17 april 2008 @ 11:50:47 #132
111260 Charmian
a little joy
pi_58108235
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Brian een pak aan doet...is daar een reden voor? Amanda loopt namelijk gewoon in d'r roze Juicy pak.Hoorde gisteren wel Sandy over een intervieuw door Veronica ofzo....is dat vandaag zeker.
Ow God, gaat ze dat nu elke dag aantrekken net zoals die rode bh toentertijd?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_58108242
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:42 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Brian een pak aan doet...is daar een reden voor? Amanda loopt namelijk gewoon in d'r roze Juicy pak.
Hoorde gisteren wel Sandy over een intervieuw door Veronica ofzo....is dat vandaag zeker.
Hij is nu publiekslieveling no 1 alleen moest hij zich beter kleden en iets aan zijn kapsel laten doen

goeie mogguh
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2008 @ 12:05:38 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_58108625
Brian en Amanda zijn er van overtuigd dat 1 van de 2 gaat winnen op basis van hun fanbase.
Zo te zien heeft Brian weer flink wat snoepjes gegeten.

Ze beginnen weer over zich niet verlagen tot het nivo van Huub.....MUTE.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58108643
B: Jaap was jaap de clown, ik ben rechtop in bed gaan zitten en ben gaan meelachen. Huub kan niets anders dan meelachen. Hij kan alleen maar meelachen, maar niets terug doen.
A: ja hmhm

A: Wij hebben een hele grote fanbase van ons samen! Dus wordt eens van ons eruit gegooid dan krijgen we de stemmenv an een ander

B: Huub kan niet relativeren.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_58108668
Omdat het in je bloed zit om ergens weinig energie in te steken, Bwian.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2008 @ 12:07:39 #137
128220 Peter6000
pi_58108676
Brian legt de beperkingen van Huub op een knappe psycho-analytische manier bloot.
Huub kan, als hij een hak gezet wordt, niet anders dan meelachen (= zwaktebod).
Amanda geeft op een goede manier een zwakte in Huubs persoonlijkheid weer dmv een veelzeggend voorbeeld: Huub heeft Amanda een ongeluk toegewenst.
Dit dus in tegenstelling tot het sportieve duo Brian - Amanda: die gaan eerder voor relativerende olijkheid.
pi_58108687
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:06 schreef petraa het volgende:
B: Jaap was jaap de clown, ik ben rechtop in bed gaan zitten en ben gaan meelachen. Huub kan niets anders dan meelachen. Hij kan alleen maar meelachen, maar niets terug doen.
A: ja hmhm

A: Wij hebben een hele grote fanbase van ons samen! Dus wordt eens van ons eruit gegooid dan krijgen we de stemmenv an een ander

B: Huub kan niet relativeren.
De gesprekken over Huub zullen alleen maar nog meer toenemen.Zo denken ze de streamers in te pakken
pi_58108696
IK Mute die 2 weer, ze zitten zichzelf weer flink wat veren in de reet te steken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_58108710
Filmpje van de 'terror'Jaap van vanmorgen.

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_58108713
Als je kijkt naar de finale van de laatste BB....
Denk nog steeds dat die Jeroen daar gewonnen heeft omdat de broertjes Tijn en Rick samen in de finale zaten.
Als 1 van de 2 er uit was geweest, had de andere met die stemmen veel meer kans gemaakt.

Denk dat het voor B&A het zelfde kan uitpakken.
  donderdag 17 april 2008 @ 12:10:07 #142
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58108728
Brian: Het motortje was vet wat IK wou doen. Ik dacht dat dat Jaap's idee was.
Anyways Brian is helemaal in z'n overwinnningsroes. Het het is weer Huub voor en Huub na.
Amanda vind het dom dat Huub A of B weg wil hebben. Want zij hebben immers een enorme fanbase. Ze vergeten daarbij dat wanneer ze elkaar niet wegstemmen dat de fanbase wel de stemmen over hun twee blijft verdelen.

Goedemorgen.
Op donderdag 17 april 2008 12:09 schreef T-lex het volgende:
Als je kijkt naar de finale van de laatste BB....
Denk nog steeds dat die Jeroen daar gewonnen heeft omdat de broertjes Tijn en Rick samen in de finale zaten.
Als 1 van de 2 er uit was geweest, had de andere met die stemmen veel meer kans gemaakt.

Denk dat het voor B&A het zelfde kan uitpakken.
Tijn en Rick hebben zich alletwee van hun slechte kant laten zien.Tijn had alles in zich om te winnen,maar hij ging zielig zitten doen .
  donderdag 17 april 2008 @ 12:12:21 #144
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_58108781
amanda: hmmmm oke mmmmmmm jaaaa mmmmmmmmmmmm
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
  donderdag 17 april 2008 @ 12:13:30 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58108807
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
Brian legt de beperkingen van Huub op een knappe psycho-analytische manier bloot.
Huub kan, als hij een hak gezet wordt, niet anders dan meelachen (= zwaktebod).
Amanda geeft op een goede manier een zwakte in Huubs persoonlijkheid weer dmv een veelzeggend voorbeeld: Huub heeft Amanda een ongeluk toegewenst.
Dit dus in tegenstelling tot het sportieve duo Brian - Amanda: die gaan eerder voor relativerende olijkheid.
Ja, en als ie niet meelacht maar uit zijn naad gaat, kan ie weer niet relativeren en alleen maar zijn toevlucht tot agressie nemen.
En geef me svp eens voorbeelden van die relativerende vrolijkheid van Amanda en Brian, want zo 1, 2, 3 (en ook 4, 5, 6) heb ik die zelf helaas niet paraat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58108812
Amanda heeft nog 760 punten.Vind dat echt ongelooflijk veel.Huub is door het geintje van de febo om Brian en amanda te paaien voor een sms finale alweer 150 punten kwijt.
  donderdag 17 april 2008 @ 12:13:42 #147
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58108815
Ook komt weer voorbij dat Huub die vuile stinkhoer vuile stinkhoer heeft genoemd. Wel erg opvallend dat B en A zo openlijk on stream zoveel domheid mogen tentoonstellen.
Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Borga het volgende:
Omdat het in je bloed zit om ergens weinig energie in te steken, Bwian.
Net als zijn broertje...liever lui dan moe.
Make my day!
  donderdag 17 april 2008 @ 12:15:14 #149
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58108846
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:10 schreef akveor het volgende:
Brian: Het motortje was vet wat IK wou doen. Ik dacht dat dat Jaap's idee was.
was ook het idee van Jaap
pi_58108848
Mooi...je niet verlagen tot hetzelfde spel van je tegenpartij....de ander is bang dat je hetzelfde doet en het gebeurt dan niet...dat is een goede speltechnische zet van Brian en Amanda.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')