Ik zou nog niet over Brian kunnen (kw)ijlen als ik 42 graden koorts hadquote:Op donderdag 17 april 2008 01:18 schreef Desii het volgende:
Leandra... .nu krijgen we toch geen kwijl-Brian OP![]()
Kijk die Joris-OP.. was top......... maar herhaling van zetten is zooooo not done
![]()
Kwestie van teruglezen hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Vandaag... het volgende:
huh.?
*komt uit lurkstand
Wie is die vreemde vent in het bed van dennix
ik heb zelfs live meegelezen maar Ben ging blijkbaar nogal ten onder in de finaleperikelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:23 schreef Kevv het volgende:
[..]
Kwestie van teruglezen hoorMaar dat is Ben, een vriend van Huub.
Mooie samenvatting van de romantische relatie tussen Brian en Amanda.......quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
amanda de wilde sexbom? Volgens mij ligt ze iedere keer als een dode pier op haar buik en brian is aan het strontstampen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Vandaag... het volgende:
huh.?
*komt uit lurkstand
Wie is die vreemde vent in het bed van dennix
ik ga niet eens zo tekeer als ik stamppot wil maken...quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
amanda de wilde sexbom? Volgens mij ligt ze iedere keer als een dode pier op haar buik en brian is aan het strontstampen.
eh hoe crea kan je zijn onder de dekens dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
nou euhhh,,,,,,quote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
eh hoe crea kan je zijn onder de dekens dan?
Ik ga het iig ff uitproberen... Truste allquote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Ik had een ander bed in gedachten voor Jorisquote:Op donderdag 17 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
het bed van joris!![]()
da's ben, ben vriend van huub
Vraag nadia maar.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Wel ja joh, change er lekker op losquote:Op donderdag 17 april 2008 01:51 schreef remlof het volgende:
TT change.
Goede morgen!quote:Op donderdag 17 april 2008 07:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
En nu snap ik waarom voor brian en amanda ineens de sms naar boven zijn gegaan .
Brian heeft altijd gezegd als ik zie dat ik niet meer kan winnen sla ik alles kort en klein en stap ik op , amanda heeft altijd gezegd als brian eruit gaat/moet ze gelijk mee gaat omdat ze niet zonder hem kan.
Als huub boven aan had blijven staan en brian maar op 11% was er geen finale gekomen en het hele dure concept naar de kloten. dus brian en amanda zullen nu echt een hele harde dobber gaan krijgen en na meer als een jaar nu echt goed gaan nadenken.wat uiteraard erg moeilijk is als je geen realiteit meer kent.
FEBO,ik moet er van kotsen,quote:Op donderdag 17 april 2008 07:35 schreef trettie het volgende:
[..]
Goede morgen!
Nadenken dat proberen ze wel maar het lukt ze maar steeds niet !
Nadenken probeert trouwens alleen Brian, Amanda zit ernaast of zij ook gewonnen heeft en denkt laat hem maar gek doen en zichzelf voorbij lopen.
Maar toch wil ik de FEBO nog even bedanken voor dit fijne staaltje van partijdigheid!!!
Dat hadden we nog niet genoeg gezien, maar één ding is zeker er is veel vastgelegd op band en niet van de t.v. maar van de streams dus dit alles gaan de mensen ook zien als ze er uit komen en ik ben benieuwd hoe dan de reacties zullen zijn!
Dus FEBO hoe je het ook wend of keert, het is allemaal na te kijken!!!!!!!!!!
Het staat bij velen prachtig op beeld!!!!!!
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:19 schreef trettie het volgende:
We kunnen er niet voor zorgen dat je wint maar we kunnen er wel voor zorgen dat je niet wint!
Dat was de uitspraak die de Febo heeft gedaan naar Huub!
Ze zijn dan ook al die tijd bezig geweest Amanda en Brian te steunen omdat ze anders allebei para werden.
Er is maar één terechte winnaar van dit spel aan te wijzen!
Die heeft zoveel shit over zicvh heen moeten verdragen waar anderen uit de wind werden gehouden!
HUUB HUUB EN NOG EENS HUUB!!!!!!
Dat is de echte winnaar van dit spelletje!
Brian zegt veel, of praat Jaap na, maar doet zelf helemaal niets.....quote:Op donderdag 17 april 2008 08:56 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht trouwens dat Brian Huub rond een uur of 4,5 wakker zou maken??
Dus dat!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:41 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook nog niet zeker op ik 22 mei wel ga kijken. Ik denk dat het de moeite niet waard is om te zien hoe brian toevallig wint.
Zoals verwacht natuurlijk. Hij doet niks omdat hij ook helemaal niks kan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Brian zegt veel, of praat Jaap na, maar doet zelf helemaal niets.....
Hij zal straks wel weer zichzelf prijzen omdat hij in al zijn goedheid had besloten om Huub met rust te laten omdat hij natuurlijk Huub zijn rijbewijs gunt, omdat Huub anders helemaal niets bereikt zou hebben.......(want rat gaat natuurlijk winnen)quote:Op donderdag 17 april 2008 09:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoals verwacht natuurlijk. Hij doet niks omdat hij ook helemaal niks kan.
Het is zijn uitslaapdag, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef blomst het volgende:
Ik dacht dat brian Huub kwaad wilde maken voordat hij de deur uit gaat.
Is brian al op?
Of hij herrinnert zich dat zijn lieve Amannie ook nog examen moet doen, en die kan niet zo goed buiten haar slaapje!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal straks wel weer zichzelf prijzen omdat hij in al zijn goedheid had besloten om Huub met rust te laten omdat hij natuurlijk Huub zijn rijbewijs gunt, omdat Huub anders helemaal niets bereikt zou hebben.......(want rat gaat natuurlijk winnen)
Goedenmoggels! Denk het wel, rijexamen voor Huub vermoed ik maar die was nog even de paarden verzorgen.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
Ja dus! Huilend van ellende verlaat Huub de villa.
Ik heb ook voor het eerst eens gesmst, best veel nog, voor Huub. Maar wat hier boven ook al gezegd is, het moet gewoon nep zijn, want nu denken er 4 dat ze kunnen winnen.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:44 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik heb afgelopen week een boel ge-sms-ed, voor Huub
quote:Na de spetterende ouverture van Jaap vanochtend vroeg lijkt de rust volledig teruggekeerd. Huub wacht op zijn rijles en Jaap leest in alle stilte de krant. Herma en Thijs maken driftig schoon en beneden in de slaapkamer ligt bijna iedereen nog te slapen. Claire en Amanda zijn wakker en voor de rest is het stil. Hoe zal het Ben vandaag vergaan? De vriend van Huub heeft gisterJoris afgelost en zal vandaag zijn eerste dag in de Villa beleven. Hij zal het grotendeels zonder Huub moeten doen, want de kleine Miljonair heeft eerst motorrijles en daarna zal hij zijn examen in bijzondere verrichtingen afleggen. Hopelijk weet Ben zich te vermaken!
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:49 schreef fredfik het volgende:
is het weer uitslaapdag voor de fam kubatz????
Ken je die grap van Brian die Huub wakker zou houden?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:07 schreef petraa het volgende:
Ik lees voor zover ik iets kan lezen op NL dat er terror is geweest op Huub vannacht! Wie heeft daar meer info over, want hier lees ik er niets over terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Op VV staat dit:quote:Op donderdag 17 april 2008 10:07 schreef petraa het volgende:
Ik lees voor zover ik iets kan lezen op NL dat er terror is geweest op Huub vannacht! Wie heeft daar meer info over, want hier lees ik er niets over terug.
quote:07:03 - Oerend hard!
Jaap heeft gisteren beloofd Huub te zullen wakker houden, omdat de Oldenzaler vandaag zijn motorrijexamen heeft. Het is gelukt, en hoe! Het nummer ‘Oerend hard’ van Normaal knalt uit de speakers wanneer Jaap luid zingend de slaapkamer binnenkomt. Huub kan er gelukkig om lachen en Jaap voert met overgave zijn act op. Nadat Jaap nog een paar keer op een denkbeeldige motor door de slaapkamer heeft gescheurd, is de show voorbij. Jaap gaat weer slapen en de rust keert weer terug… Nu maar hopen dat Huub zijn examen gaat halen!
Wie weet is die sms finale ook in de vorm van een popipoll. Dus dat ze een percentage van de stemmen van het publiek krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:01 schreef Verida het volgende:
Er staat volgens mij ook : de meeste punten en de meeste sms-jes.
Dus een van de twee zou dan niet voldoende zijn?
wat nou als Jaap de meeste punten krijgt en Huub de meeste sms-jes?
Krijgt dan niemand iets?
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ken je die grap van Brian die Huub wakker zou houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En wat schetst mijn verbazing. Om kwart over zeven treffen we Jaap aangekleed en wel aan in de slaapkamer, hij loopt een keer rond. Motorhelm op het hoofd, CD speller in de hand en hij zet “Oerend hard” op. Er wordt niet gereageerd en hij gaat erbij zitten. Na 10 tellen zegt Huub:”Over 5 weken is het voorbij Japie, dan kunnen we deze ongein niet meer uithalen.”Jaap zet de muziek uit en zegt:”Ja’” Dan blijft hij in gedachten verzonken zitten en heeft Huub zijn ogen alweer gesloten. Jaap is dan die echte verdrietige clown. Dat was de terror. Goedemorgen.
bron NL
De terroractie van Brian en Jaap waarbij Jaap wat treurig afdroop en Brian zich nog eens omdraaide in bed heeft ervoor gezorgd dat iedereen nog anderhalf uur op zijn andere zij is blijven slapen. Nu, negen uur is Huub uit bed, aangekleed en wel. Hij heeft zijn motorkleding aan, loopt naar boven en vraagt aan Jaap die aan tafel zit of Jaap Brian nog begrijpt. Dat hij een actie als een kadootje aangeboden krijgt en nul komma nul doet. Jaap antwoordt met “vraag het hem” en zucht en Huub heeft slecht geslapen en de hele nacht liggen denken aan de finale. Huub weet het zeker, dit is niet de gedroomde finale van Brian, intellectueel en SMSsen. Beiden weten ook zeker dat al hadden ze van tevoren geweten niets te winnen, ze hadden beiden meegedaan. Huub weet Jaap op te fleuren met de wetenschap dat er al een paar boekingen zijn voor hun optreden. Even vliegt Amanda haar bed uit en lijkt het erop dat ze inderdaad nog even Huub over de rooie wil krijgen voor hij vertrekt maar net zo snel ligt ze weer in bed. Maar eerst is het wachten op de rijles die een half uur te laat is.
bron NL
Soms helpt het om je w8woord opnieuw op te vragen
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Maar dat was vanochtend. De tijd dat iedere arme ziel zijn nest uit moet. Waar was Brian?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op VV staat dit:
[..]
en op VOL wat caps:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=3127922#3127922
Het ziet er allemaal een beetje armoedig en net niet uit.
Waar hij nu nog steeds is, in zijn nest, dat is de terror van Brian!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat was vanochtend. De tijd dat iedere arme ziel zijn nest uit moet. Waar was Brian?
Voor zover de streams voor mij! Ik haak nu maar weer af! De kindjes van God zouden eens behandeld moeten worden zoals Jaap, Huub en Claire! Dan rennen ze binnen 2 dagen de villa uit.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
Volgens Cementa heeft Amanda hoofdpijn, daarom mag ze blijven liggen.
In dromenland zijn overwinning vieren, denk ik. Die lutser kan niets, doet niets, durft niets. Blijkbaar heeft hij zich ook volledig afzijdig gehouden bij de TT-Terror van Jaap.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
Maar dat was vanochtend. De tijd dat iedere arme ziel zijn nest uit moet. Waar was Brian?
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ken je die grap van Brian die Huub wakker zou houden?
Hoe werkt dat ook alweer, zo'n spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buenos dias
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
En wat schetst mijn verbazing. Om kwart over zeven treffen we Jaap aangekleed en wel aan in de slaapkamer, hij loopt een keer rond. Motorhelm op het hoofd, CD speller in de hand en hij zet “Oerend hard” op. Er wordt niet gereageerd en hij gaat erbij zitten. Na 10 tellen zegt Huub:”Over 5 weken is het voorbij Japie, dan kunnen we deze ongein niet meer uithalen.”Jaap zet de muziek uit en zegt:”Ja’” Dan blijft hij in gedachten verzonken zitten en heeft Huub zijn ogen alweer gesloten. Jaap is dan die echte verdrietige clown. Dat was de terror. Goedemorgen.
zo:quote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hoe werkt dat ook alweer, zo'n spoiler?![]()
Buenos dias
Dank je Prosac, maar ik wilde eigenlijk weten hoe je ze kan lezen.......quote:
Of bedoel je hoe je hem moet lezen? Gewoon de tekst selecteren in het witte gedeelte.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hoe werkt dat ook alweer, zo'n spoiler?![]()
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dank je Prosac, maar ik wilde eigenlijk weten hoe je ze kan lezen.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar klik je op, et voila. Ligt aan de layout die je hebt.
Samantha gaat ook graag naar Taailand. Zal ze ook wat kookworkshops hebben gedaan?Go hard or go home
Dit is toch gewoon onzin. Dan hadden ze meteen kunnen stoppen met het programma toen er van de starters nog maar eentje over was.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:35 schreef PumaStreamer het volgende:
brian heeft er simpelweg meer recht op dan huub. gezien de tijd die Brian in de kooi zit.
Vul Brian in voor Huub in deze zin en het past dan ook precies hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:35 schreef PumaStreamer het volgende:
tis saai in de kooi. trouwens ik zie nog een hoop mensen pro huub zijn...hoe kan dat toch. Het jong heeft zich schandalig gedragen, huub is een veel grotere loser da ik had gedacht!!
quote:Tevens wint huub de kooi nooit. A omdat hij nog steeds denkt dat het miljoenen zijn die hij zou kunnen winnen, en het is nog niet eens 1 miljoen door al die boetes, B brian heeft er simpelweg meer recht op dan huub. gezien de tijd die Brian in de kooi zit.
quote:Tevens vind ik wel dat Brian moet stoppen met rappen, want voor een halve neger kan die er geen moer van. Amanda lijkt ook dikker geworden..misschien de toekomstige vrouw van Japio.
Da's snel!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:43 schreef Kaat38 het volgende:
Yeeeeeeeeeees! Huubs komt binnen op motor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |