Ik denk dat de kans groter is dat Aad zijn afkoopsom veilig gaat stellen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:26 schreef sjimz het volgende:
Wel weer leuk dat alles op de laatste speeldag weer beslist gaat worden.
Eeeh, wat een onlogische reply op wat hij zegt.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat Aad zijn afkoopsom veilig gaat stellen.
eeeh?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die som kan hij ook van ons krijgen als Vitesse wintquote:Op donderdag 17 april 2008 00:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en stiekem gun ik het Ajax wel
Credits voor Toma en erm...Ruiseartquote:
nu ik het nalees inderdaad.. minder drinken.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eeeh, wat een onlogische reply op wat hij zegt..
0-5/0-6 zoiets. Walkover voor PSV. Kan Aad naar Hongarije met een flinke zak geld van Vitesse.quote:
Of meer drinkenquote:Op donderdag 17 april 2008 00:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
nu ik het nalees inderdaad.. minder drinken.
Aadje gaat sowieso wel weg ongeacht het resultaat.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
0-5/0-6 zoiets. Walkover voor PSV. Kan Aad naar Hongarije met een flinke zak geld van Vitesse.
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Tering wat gaan die topics snel zeg, die Sjimz heeft ook zoveel om over te ouwehoeren
[..]
Credits voor Toma en erm...
Sorryquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:24 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Pas jij maar op jongen!
[ afbeelding ]
Dat kan je inderdaad je rijbewijs kosten.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
niet verstandig, ik moest nog fietsen.
ik wil niet je zondag verpesten, maar wanneer is de laatste keer geweest dat PSV een kampioenschap weg gaf? volgens mij altijd met een mooie remise of gigantische onverwachte winst kampioen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aadje gaat sowieso wel weg ongeacht het resultaat.
Afscheidswedstrijd van FEBO, die krult er wel 2 in.
En Piet houdt zijn doel wel schoon!
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan je inderdaad je rijbewijs kosten.
dankuquote:Op donderdag 17 april 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Tering wat gaan die topics snel zeg, die Sjimz heeft ook zoveel om over te ouwehoeren
[..]
Credits voor Toma en erm...Ruiseart
Dude, scaryquote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef tha_dark het volgende:
Dat er hier uberhaupt nog mensen zijn die in het kampioenschap geloven
Hoop doet leven!quote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Effe alle gekheid op een stokkie. Zijn er echt Ajacieden die serieus denken dat psv het laat liggen tegen vitesse?
Morgen laat ik mijn tattoo zetten. Ajax Kampioen 2007/2008.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, scary.
Zelfde minuut ook echt. Ik vroeg mij ook al af wie er nou loopt te geinen en wie er echt zo naief is.
Ik laat een tattoo zetten van AZ linkerrijtje 2007/2008:')quote:Op donderdag 17 april 2008 00:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Morgen laat ik mijn tattoo zetten. Ajax Kampioen 2007/2008.
Idd, ik hoop ook maar dat ze lopen te geinen. Want ten eerste moet psv verliezen en ten tweede dat moeten ze doen tegen Vitessequote:Op donderdag 17 april 2008 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, scary.
Zelfde minuut ook echt. Ik vroeg mij ook al af wie er nou loopt te geinen en wie er echt zo naief is.
Is die van AZ van vorig jaar al verwijderd?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Morgen laat ik mijn tattoo zetten. Ajax Kampioen 2007/2008.
Nah joh, ik reken er echt niet meer op. Aan de andere kant zijn er in de voetballerij wel grotere wonders geschied.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Effe alle gekheid op een stokkie. Zijn er echt Ajacieden die serieus denken dat psv het laat liggen tegen vitesse?
Daar heb is PZV 2006/2007 van laten maken.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Is die van AZ van vorig jaar al verwijderd?
Die verkopen ze bij de Gomes fanshop ook.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb een kruis uit Brazilie meegenomen en die heeft geholpen vandaag hopelijk brengt die ons zondag ook geluk
ik hoop er op. voorpret en geloven in iets is een groot deel van de voetbalbeleving.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op donderdag 17 april 2008 00:45 schreef Messenga het volgende:
Kampioen worden we niet, worden we het wel, ga ik samen met MONTANA op zoek naar degene die FOK!Crew heeft geslagen zondag.
Als je hulp nodig hebtquote:Op donderdag 17 april 2008 00:45 schreef Messenga het volgende:
Kampioen worden we niet, worden we het wel, ga ik samen met MONTANA op zoek naar degene die FOK!Crew heeft geslagen zondag.
Zeer recent voorbeeld:quote:Op donderdag 17 april 2008 00:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
we hebben allemaal veel gekkere dingen meegemaakt..
quote:Getafe - Bayern Munchen 3-36. De la Red (Getafe)
44. Contra 1-0
89. Ribéry 1-1
91. Javi Casquero 2-1
93. Braulio 3-1
115. Toni 3-2
120. Toni 3-3
Of Vitesse vraagt aan Hongarije een leuk bedragjequote:Op donderdag 17 april 2008 00:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ajax wint wel, daar twijfel ik niet aan. Maar de rest....quote:Op donderdag 17 april 2008 00:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Idd, ik hoop ook maar dat ze lopen te geinen. Want ten eerste moet psv verliezen en ten tweede dat moeten ze doen tegen VitesseForget it..
Owja en Ajax moet ook nog winnen.
http://www.dailymotion.co(...)ningen-ajax-01_sportquote:Op donderdag 17 april 2008 00:49 schreef tha_dark het volgende:
Heeft iemand toevallig nog gifjes of een filmpje van de goals?
quote:
Nee niet echt eigenlijk. Gewoon omdat Vitesse waarschijnlijk geen zin heeft om daadwerkelijk iets te doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tututudu, Bruno Silvaquote:Op donderdag 17 april 2008 01:24 schreef Silenus het volgende:
Zo, ook weer terug.
Page pa, page papa, page pa page papaaa papapaaageeee
De nieuwe coach...wordt Ernie Brandts...de nieuwe coach wordt Ernie Braaandtss
Ze wilden vlammen tegen Ajax, vlammen tegen Aaaajax, ze wilden vlammen tegen Ajax, VLAMMEN TEGEN AJAX!
Allllle boeren die braannddeennn
Nijland..Nijland...je cluppie staat in brand, jajajlalala jalala nijland nijland (op de melodie van 'he ho, he ho, je krijgt ze niet cadeau)
We willen bloed, zweet, en vlammennn
Ze hebben nooit wat gewonnen, nooit wat gewonnennn, ze hebben twintig gewonndenn..TWINTIG GEWONDEN!
KOPEN!! KOPEN!! KOPENN!!! (Na elke niet al te dramatische pass van een Groningen speler)
En verder de meezinger 'steek je vak maar in de fik'...kortom, het was weer een gezellig avondje Grunn.
quote:Op donderdag 17 april 2008 01:24 schreef Silenus het volgende:
Page pa, page papa, page pa page papaaa papapaaageeee
Ieder geval iemand die tenminste een beetje positief probeert te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:55 schreef Nashje het volgende:
3 keer is scheepsrecht. Ajax wordt kampioen.
Dat lelijke logo zegt genoeg over het voetbal van PSV.quote:
Sterkte.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:45 schreef Messenga het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:20 schreef Wooldoor het volgende:
Wat speelde Sankoh gister trouwens goed, van Geel zou maar eens met Nijland moeten gaan bellen
Laten we hopen dat ie dat ook bevestigd zondag. Al zal het heel heel heel lastig worden, wanneer PSV moest winnen dan had ik er meer vertrouwen in. Maar nu moet het wel heel gek lopen, al was dat vorig jaar ook...quote:Op donderdag 17 april 2008 08:49 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
hij heeft wel iets weg van een messias.
Neh, als PSV verliest worden wij kampioen tegen Heracles.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:07 schreef Rejected het volgende:
ZUl je net zien dat psv verliest en ajax gelijk speelt
Van jou had ik ook niks positiefs verwachtquote:Op donderdag 17 april 2008 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het was ff leuk opzich, maar inmiddels heb ik ook echt weer zoiets van "gaat niet gebeuren"....
Je vergeet dat wij een geheim wapen hebben.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:07 schreef Rejected het volgende:
ZUl je net zien dat psv verliest en ajax gelijk speelt
k ook niet maar dat klein beetje hoop mogen we nog koesterenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het was ff leuk opzich, maar inmiddels heb ik ook echt weer zoiets van "gaat niet gebeuren"....
zo zag dat er uit beste Jazsa.quote:Op donderdag 17 april 2008 02:02 schreef Jasza het volgende:
Prosac wat lul je dat er mensen van Ajax zijn afgevoerd door dat rookbommetje
Dacht je nou serieus dat er iets in de hens stond
quote:Huntelaar: "Ik hoop dat Vitesse PSV afmaakt"
Tegen alle verwachtingen in heeft Ajax tot de laatste speelronde nog uitzicht op een mogelijke landstitel. PSV moet aanstaande zondag tegen Vitesse minimaal een punt pakken om kampioen te worden.
Ajax moet ondertussen wel in eigen huis Heracles Almelo verslaan, maar niemand gaat er in Amsterdam vanuit dat die wedstrijd een probleem gaat worden. De druk ligt dan ook bij PSV en in Arnhem.
"Aad de Mos vliegt erop", denkt Klaas-Jan Huntelaar. "Ik heb goeie hoop dat Vitesse tegen PSV wint. En ik hoop dat Aad de Mos als trainer van Vitesse iets extra’s laat zien. Ik hoop dat Vitesse PSV afmaakt."
De Eredivisie-topscorer had woensdagavond, na de 1-2 zege op FC Groningen, goede hoop op een onverwachte titel: "Ik denk dat PSV gaat verliezen."
"Bij ons is het geloof in de titel alleen maar toegenomen. En PSV heeft het moeilijk. Ik had al verwacht dat ze niet zouden winnen van FC Twente, afgelopen zondag. Dat is ook uitgekomen."
De druk ligt dan ook bij de club uit Eindhoven. "PSV is nog steeds in het voordeel. Ze moeten het alleen laten zien. Heracles is in principe voor ons geen probleem. Of wij onze winstpremie nu ter beschikking stellen aan Vitesse? We moeten eerst zelf maar eens winnen", aldus Huntelaar.
Huntelaarquote:
Kom op zeg.. De kans dat PSV verliest is al minder dan 10% volgens de statistieken en dat wij dan óók nog zouden verliezen van Heracles zou helemaal wel een minimale kans zijn. Kortom gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:01 schreef Wooldoor het volgende:
De wedstrijd tegen Heracles wordt als makkie gezien, je zal het weer zien dat Psv alsnog verliest en wij vervolgens ook.
Als het gebeurd zie ik veel mensen zondag nacht met die avatarquote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij staat alvast opgeslagen voor zondag
Ik ben het wel verplicht na mijn "schoen opeet uitspatting" in dit topic gisterenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als het gebeurd zie ik veel mensen zondag nacht met die avatar
Hij maakt ons kampioen. Ik voel het gewoon.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij een geheim wapen hebben.
[ afbeelding ]
Zondag nacht lig ik knock out op Leidse als het gebeurd.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hou maar op maandag ochtendquote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daar verliezen had de kampioensaspiraties ook de das om gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:44 schreef Robar het volgende:
Pfoei, slechts 2-1 voorstaan in de slotfase van een wedstrijd is niet goed voor je gezondheid . . . . . .
Maar ik verwacht zondag geen verrassingen.
Vitesse verliest zondag met 3-1 of 4-1, Ajax wint met 2-0.
En weer worden we op de laatste speeldag tweede!
Overigens moet Meneer Koster volgens mij dan ongelofelijk veel spijt hebben van de behouden tactiek tegen PSV een paar weken geleden.
Ach, zo kan je ieder puntverlies als cruciaal zien. En bij PSV is dat natuurlijk net zo.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef Jasza het volgende:
Hadden bij Twente moeten winnen, dan stond je nu 1e.
Dat je daar de 0-1 weggeeft met nog 20 minuten te spelen is gewoon dramatisch.
Makkelijk praten ouwe..quote:Op donderdag 17 april 2008 10:44 schreef Robar het volgende:
Pfoei, slechts 2-1 voorstaan in de slotfase van een wedstrijd is niet goed voor je gezondheid . . . . . .
Maar ik verwacht zondag geen verrassingen.
Vitesse verliest zondag met 3-1 of 4-1, Ajax wint met 2-0.
En weer worden we op de laatste speeldag tweede!
Overigens moet Meneer Koster volgens mij dan ongelofelijk veel spijt hebben van de behouden tactiek tegen PSV een paar weken geleden.
als als als alsquote:Op donderdag 17 april 2008 10:53 schreef Nashje het volgende:
Achteraf is alles makkelijk praten.
Omdat Van Basten dat wil.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
Jurgen Colin
waarom zitten we nou nog met hem opgescheept? hij heeft een groot gebrek aan zelfkennis en wil daarbij het liefst centraal in de verdediging.waarom is z'n contract verlengt martin?
Neuh.quote:
psv wordt kampioen. Ik geloof er echt niet meer in.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:23 schreef Breach het volgende:
Als Vitesse snel scoort of PSV rood zou pakken à la AZ vorig jaar dan wel, maar anders voorzie ik een saaie middag.
Ik ook bijna niet meer, maar ik klamp me vast aan het feit dat ik dat vorig jaar ook over AZ zei. Verschil was dat die toen wel moesten winnen dat PSV nu al vanaf het begin van de wedstrijd kampioen is gezien de gelijkstand. Maar goed alle hoop is gevestigd op Aad en Vites.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:25 schreef toma het volgende:
[..]
psv wordt kampioen. Ik geloof er echt niet meer in.
Held!quote:"De beleving in het veld sloeg zelfs over op de warm lopende spelers erbuiten. Ajax routinier Urzaiz coachte op een gegeven moment elke Ajacied in de buurt van de zijlijn aan. Een keer liep hij zelfs pontificaal terug naar de bank om assistent-trainer Groenendijk een aanwijzing mee te geven."
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
We worden echt geen kampioen hoor...
En stel dat we het worden dan zouden we de schaal in moeten leveren omdat je de schaal niet verdient als je van VVV, Excelsior etc. verliest/gelijkspeeld.
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
En stel dat we het worden dan zouden we de schaal in moeten leveren omdat je de schaal niet verdient als je van VVV, Excelsior etc. verliest/gelijkspeeld.
Zullen we de titel maar aan Volendam geven dan? Die hebben tegen geen enkele ploeg in de Eredivisie verloren of gelijkgespeeld.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef Sethje het volgende:
Ja wat nou op deze manier wil ik als Ajacied niet eens kampioen worden! We zijn gewoon schandalig slecht dit jaar en hebben de schaal gewoon niet verdiend klaar. Ik kan hier op geen enkele manier trots op zijn.
As ifquote:Op donderdag 17 april 2008 11:19 schreef PyTh het volgende:
Het wordt nog spannend Zondag.
Ergens heb je nog gelijk ook jaquote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef Sethje het volgende:
Dat krijgt Real Madrid zelfs niet voor elkaarquote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Ajax moet zich doodschamen als ze uiteindelijk nog de titel winnen...met de staart tussen de benen naar huis...niks geen huldiging...die verdien je pas als je werkelijk iets gepresteerd hebt!
Dat jullie blij zijn met een kat in de zak. Ik wil een kampioen zien met flair,bravoure en minstens 30 van de 34 wedstrijden goed,aanvallend en attractief voetbal!
Ik snap je wel. Al zal ik stiekem toch wel blij zijn als......quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Ajax moet zich doodschamen als ze uiteindelijk nog de titel winnen...met de staart tussen de benen naar huis...niks geen huldiging...die verdien je pas als je werkelijk iets gepresteerd hebt!
Dat jullie blij zijn met een kat in de zak. Ik wil een kampioen zien met flair,bravoure en minstens 30 van de 34 wedstrijden goed,aanvallend en attractief voetbal!
Dat is wel heel 1995...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Dat slaat toch nergens op, dat is juist het kenmerk van een competitie. Degene die na 34 wedstrijden tegen 17 andere clubs de meeste punten heeft is kampioen. Want ik durf te wedden dat al die figuren die dit roepen zondag net zo hard staan te juichen áls het zou gebeuren.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ergens heb je nog gelijk ook ja.
Hij bedoelt het ongetwijfeld wat minder extreem, maar het is toch van de gekke dat je keer op keer punten laat liggen tegen zulke tegenstanders? Is het inmiddels nog niet duidelijk dat je kampioen wordt tegen de kleintjes?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op, dat is juist het kenmerk van een competitie. Degene die na 34 wedstrijden tegen 17 andere clubs de meeste punten heeft is kampioen. Want ik durf te wedden dat al die figuren die dit roepen zondag net zo hard staan te juichen áls het zou gebeuren.
Tuurlijk, iedereen wil dat Ajax met aanvallend en attractief voetbal kampioen wordt. Maar dat zat er dit jaar dus niet in. Worden we het dan toch nog, zou het mij nu echt een rotzorg wezen hoor. Plus dat we dan zeker CL spelen, wat voor de nodige financiële zekerheid zorgt en Ajax wordt aantrekkelijker voor spelers om naar toe te gaan. Een Sulejmani zou dan eerder kiezen voor Ajax dan voor psv denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
Kampioen is kampioen ja, daar ben ik na alle kutjaren wel mee eens. Maar toch liever niet op de manier waarop psv het doet.
Die figuren met die brandweerhelm op dan die naar dat brandende stoeltje gingen lopen.quote:
Dream on, het is tegenwoordig gewoon pakken wat je pakken kan. Het moet altijd maar mooi bij Ajax, we mogen nu best eens voor het resultaat gaan. Ben het een beetje zat om elke keer door mooi voetbal met lege handen te staan en het zou de psv-mondjes natuurlijk voorlopig weer even doen zwijgen.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:51 schreef Sethje het volgende:
Dat is net gepostquote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef kevin6188 het volgende:
Dat niemand het hier over het optreden van Urzaiz gisteravond heeft...
Niet het warmlopen, hoor. Hij stond iedere speler die in de buurt van de zijlijn kwam te coachen en liep op een gegeven moment naar Groenendijk om te zeggen wat er moest gebeuren.
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Sethje het volgende:
een Huldiging...nou voor mij hoeft het niet...dat hebben ze dit jaar niet verdiend.
Precies. Ik wil ook mooi voetbal, maar op dit moment is het niet realistisch om die eisen te stellen. Of je moet een soort Arsenal willen: altijd mooi spelen en telkens met lege handen staan.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dream on, het is tegenwoordig gewoon pakken wat je pakken kan. Het moet altijd maar mooi bij Ajax, we mogen nu best eens voor het resultaat gaan. Ben het een beetje zat om elke keer door mooi voetbal met lege handen te staan en het zou de psv-mondjes natuurlijk voorlopig weer even doen zwijgen.
Zou echt wel groot feest zijn zondag, maar ja not gonna happen..
En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVENquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.
Ze? Wij zijn de beste!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker roepen dat ze beste zijn.
Was na de Wereldbeker winst.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef Breach het volgende:
[..]
En niet alleen van AMSTERDAM, maar ook van.... ROTTERDAM, en ook van... EINDHOVEN
Prachtig blijf ik dat fragment van de huldiging van CL 95 vinden. Van Gaal![]()
Al gaat dat dit jaar niet gebeuren
Kun je nagaan hoe lang dat alweer geleden isquote:
Liever onwaardig kampioen worden, dan de titel verdienen en mislopen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef PyTh het volgende:
Of ajax of PSV nou Zondag kampioen wordt.......
Beide elftallen zijn in mijn optiek kampioen onwaardig.
Het is pure middelmaat wat de boventoon voert, uitzonderingen daar gelaten.
Nee hoor daar heb ik me al bij neergelegd, maar wel op een manier dat Ajax eindelijk eens een team vormt dat constant kan presteren. Dat is nog net iets anders dan de manier van psv.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen wil dat Ajax met aanvallend en attractief voetbal kampioen wordt.
1 PSV 33 20 9 4 69 64 - 24quote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
Kampioen is kampioen ja, daar ben ik na alle kutjaren wel mee eens. Maar toch liever niet op de manier waarop psv het doet.
Hoezo makkelijk, alles wat hier gezegd wordt door iedereen is erg makkelijk te noemen.quote:
Ik droom echt nooit over zulke normale dingen.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef Nashje het volgende:
Wat hebben er al veel mensen gedroomd dat Vitesse in de 98e scoort door Janssen of weet ik wat.
De winnaar heeft altijd gelijk, als Ajax zondag kampioen zou worden dan kun je de actie van Koster weer in een ander perspectief zetten. Ik had het ook anders gedaan, maar zo ging het niet.quote:
Dat laatste stukje ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:02 schreef Breach het volgende:
[..]
De winnaar heeft altijd gelijk, als Ajax zondag kampioen zou worden dan kun je de actie van Koster weer in een ander perspectief zetten. Ik had het ook anders gedaan, maar zo ging het niet.
Iedereen moet eens stoppen met dat gezeur, als je bovenaan staat dan hoor je daar te staan en anders niet.
Ja en als Ajax dit jaar kampioen wordt dan worden ze dat ook op doelsaldo. Als je vooraf akkoord gaat met de regels moet je achteraf als club niet huilen. En wat hebben wij met andere competities te maken? Die zijn toch niet van invloed op onze competitie..quote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat laatste stukje ben ik niet helemaal met je eens.
De kampioen wordt hier in Nederland bepaald op doelsaldo. Ok prima, dat is een regel en die heb je maar te accepteren. Jammer dat Ajax de dupe werd vorig jaar, maar het zij zo. Maar in Spanje geldt het onderlinge resultaat: hierdoor werd Real Madrid kampioen i.p.v. Barcelona (die een beter doelsaldo hadden). Als dezelfde regels golden in Nederland, was Ajax kampioen (0-1 voor PSV in de Arena en 1-5 voor Ajax in het Philips stadion).
Ik vind dan dat er een algemene regel moet komen wie er kampioen is bij gelijke stand. Of dat nou doelsaldo of onderling resultaat is boeit me niet zo. Maar het moet wel overal internationaal gelijk zijn.
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en als Ajax dit jaar kampioen wordt dan worden ze dat ook op doelsaldo. Als je vooraf akkoord gaat met de regels moet je achteraf als club niet huilen. En wat hebben wij met andere competities te maken? Die zijn toch niet van invloed op onze competitie..
Maar ik zie niet in wat de toevoeging daarvan is..?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.
Jariquote:
Je hebt toch ook dezelfde regels in het veld?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ik zie niet in wat de toevoeging daarvan is..?
Zie het niet gebeuren aangezien de grote drie competities allemaal een andere regel hebben. Wat wel mooi zou zijn is dat als je dit goed regelt, de playoffs ook meteen verboden zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 13:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind dat er gewoon 1 internationale regel moet gelden, meer niet.
Die huldiging moet gewoon, alleen al om de reden dat dit Heitinga's laatste jaar is.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Sethje het volgende:
Tuurlijk zal ik blij zijn als Ajax uiteindelijk kampioen word, maar echt trots kan ik er niet op zijn. Ik schaam me oprecht voor het Ajax wat ik dit jaar heb gezien en vind het echt van de zotten dat we uberhaupt nog kans maken op het kampioenschap. Kampioen van de armoede....echt...te triest voor woorden...zoveel punten verloren.
Heel gauw in je handjes klappen dat we CL spelen en dat feit benutten op de transfermarkt. Maar bijvoorbeeld een Huldiging...nou voor mij hoeft het niet...dat hebben ze dit jaar niet verdiend.
Dat zou wat zijn.. Kampioen worden en dan geen huldiging houden omdat er wat supporters zijn die vinden dat je met te weinig punten en niet met mooi voetbal kampioen bent geworden.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die huldiging moet gewoon, alleen al om de reden dat dit Heitinga's laatste jaar is.
Preciesquote:Op donderdag 17 april 2008 14:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn.. Kampioen worden en dan geen huldiging houden omdat er wat supporters zijn die vinden dat je met te weinig punten en niet met mooi voetbal kampioen bent geworden.
PSV nog niet eens gemiddeld twee treffers per wedstrijd, kampioen-onwaardig eigenlijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:51 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
1 PSV 33 20 9 4 69 64 - 24
2 Ajax 33 19 9 5 66 89 - 44
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:24 schreef _Mike_ het volgende:
Het moet niet te snel 1-0 worden voor Vitesse dan pakt PSV het zo weer terug, liefst in de 42ste 92ste minuut ofzo
Maar nee het blijft hopen :<
Bron: Voetbalprimeur.nlquote:Seedorf overweegt vertrek bij Milan
Aan de Milanese periode van Clarence Seedorf zou deze zomer weleens een eind kunnen komen. De middenvelder overweegt een vertrek bij AC Milan vanwege de aanstaande komst van Ronaldinho.
De 32-jarige Nederlander denkt dat hij uit beeld zal belanden bij de komst van de Braziliaanse spelmaker. Carlo Ancelotti wil namelijk een aanval creëren waarin Ronaldinho en Kaká kort achter Alexandre Pato spelen. Momenteel vervult Seedorf de beoogde rol van Ronnie.
Seedorf ziet een rol op het tweede plan niet zitten, weet Controcampo. De aanvallende middenvelder wil in de laatste jaren van zijn actieve carrière wekelijks spelen.
Naar verluidt houdt Valencia de ontwikkelingen rond Seedorf nauwlettend in de gaten. De Spaanse ploeg zou een nieuw middenveld rond de spelmaker willen gaan bouwen.
Inderdaad, ik zie Clarence ook niet komen.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:45 schreef _Mike_ het volgende:
Komt toch niet, al zou het wel heel mooi zijn
Marco heeft nu niet echt een hele goede band met Seedorf.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Bron: Voetbalprimeur.nl
Van Basten werk aan de winkel!!
Ja maar toen wist hij niet dat AC uit de CL werd gegooid + dat er een vervanger voor hem komt.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:47 schreef Breach het volgende:
Ik dacht dat er in januari tijdens die Dubai Cup al een (informeel) gesprek tussen hem en John Jakkes had plaatsgevonden waarin ie aangaf een terugkeer op korte termijn uit te sluiten.
Mja dat is wel zo, maar Ajax is wel ze oude liefde en voor het geld hoeft ie het ook niet meer te doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Marco heeft nu niet echt een hele goede band met Seedorf.
Met nadruk op oude. Uitfluiten enzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo, maar Ajax is wel ze oude liefde en voor het geld hoeft ie het ook niet meer te doen.![]()
Ajax is zijn oude liefde jaquote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo, maar Ajax is wel ze oude liefde en voor het geld hoeft ie het ook niet meer te doen.![]()
Ach ja dromen kan altijd
quote:Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (foto, midden) mag nog altijd hopen op het landskampioenschap met Ajax. De topscorer van de Eredivisie miste woensdag tegen FC Groningen zelf een tweetal goede kansen, maar oud-Groningers Rasmus Lindgren en Luis Suárez lieten hun mogelijkheden om te scoren niet onbenut.
Indien koploper PSV zondag verliest van Vitesse in het Geldredome en Ajax thuis wint van Heracles Almelo, dan zal ditmaal de Amsterdamse club de titel behalen op doelsaldo. Momenteel staan de hoofdstedelingen vijf doelpunten voor op de Eindhovenaren. "En eigenlijk hadden dat er meer moeten zijn", aldus Huntelaar. "Ik heb de mogelijkheden wel gehad, maar het lukte gewoon niet. Gelukkig is Ajax niet volledig afhankelijk van mijn doelpunten."
Dat de druk bij PSV ligt weet de oud-spits van sc Heerenveen maar al te goed. "PSV moet het komende zondag laten zien. Ze beseffen dat we ze op de hielen zitten. Het programma is bovendien in ons voordeel. Wij spelen thuis tegen Heracles, terwijl PSV op bezoek moet bij Vitesse. Dat is een lastige wedstrijd", besluit de Dremptenaar.
quote:Koster: ‘Kesler zondag met schaal naar Amsterdam’
nieuws Door: Redactie op 17 apr 2008
Adrie Koster gelooft nog steeds in het landskampioenschap, zo liet hij de donderdag voor de laatste competitieronde weten. ‘Als ik Henk Kesler was, zou ik aanstaande zondag met de schaal naar Amsterdam komen. Hij is twee keer met de schaal naar Eindhoven gegaan en het zou leuk zijn als hij de derde keer hierheen komt.'
En dat kunnen we hem ook totaal niet kwalijk nemen. Maar het zou wel leuk zijn als hij ooit nog terug komt (nog fit en in vorm natuurlijk)quote:Op donderdag 17 april 2008 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Seedorf niet wil komen, kan ik hem dat echt niet kwalijk nemen.
Hij ging vrij stroef weg, werd uitgefloten in Amsterdam door een stel kankerdebielen en heeft een niet al te goeie band met Van Basten.
Waarom zou hij? Er zijn ongetwijfeld zat Europese topclubs die hem nog willen. Arsenal is op zoek naar routine, bijvoorbeeld.
Tering die Koster weet al snel wat Amsterdamse arrogantie isquote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ook weer lekker gedaan, dezelfde fout die ten Cate vorig seizoen maakte. Ik kan me alleen bijna niet voorstellen dat Koster dit heeft gezegd.
[..]
WillemII was dus totaal niet te vergelijken. Ook al winnen we met 100-0, we hebben het niet in eigen hand.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Tja, op die manier hebben we tegen WillemII ook het kampioenschap verspeeld. Beetje arrogant lopen doen in de rust waardoor ze besloten er toch maar WEL tegenaan te gaan.
Stom...
Dat vond ik toen écht schandalig ja. Ik was bij die wedstrijd toen en had echt zin om zn fluitende gast op zn bek te slaan. En de rest van je uitleg is eigenlijk ook best kloppendquote:Op donderdag 17 april 2008 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Seedorf niet wil komen, kan ik hem dat echt niet kwalijk nemen.
Hij ging vrij stroef weg, werd uitgefloten in Amsterdam door een stel kankerdebielen en heeft een niet al te goeie band met Van Basten.
Waarom zou hij? Er zijn ongetwijfeld zat Europese topclubs die hem nog willen. Arsenal is op zoek naar routine, bijvoorbeeld.
Is ook zo hoor, maar goed, dit soort opmerkingen vallen nooit goed bij andere clubs, ook niet bij Vitessequote:Op donderdag 17 april 2008 15:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
WillemII was dus totaal niet te vergelijken. Ook al winnen we met 100-0, we hebben het niet in eigen hand.
quote:Zondag kan Koster niet beschikken over Vurnon Anita, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge en Erik Heijblok. Zoals het zich nu laat aanzien, is ook Thomas Vermaelen niet van de partij en donderdag meldde Samuel Kuffour zich ziek. Dus of hij op tijd hersteld is, is ook nog niet bekend.
Het is dus wel te vergelijken, vorig jaar hadden we het ook niet in eigen hand. Een overwinning voor AZ tegen een degradatie-kandidaat betekende automatisch een kampioenschap, enig verschil met vorig jaar is dat er toen een derde hond met het been vandoor ging.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
WillemII was dus totaal niet te vergelijken. Ook al winnen we met 100-0, we hebben het niet in eigen hand.
Kan me haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ook weer lekker gedaan, dezelfde fout die ten Cate vorig seizoen maakte. Ik kan me alleen bijna niet voorstellen dat Koster dit heeft gezegd.
[..]
Naar verluid heeft ie last van plankenkoortsquote:
quote:Koster heeft goed voorgevoel
Amsterdam, 17 apr 2008
Nog een wedstrijd duurt de competitie en dankzij de winst van Ajax op Groningen, is ook dat laatste duel van groot belang. Als Ajax wint van Heracles, kan het vizier op Arnhem worden gericht waar PSV speelt tegen Vitesse. ,,Als ik Henk Kesler was, zou ik met de schaal naar Amsterdam komen”, liet Adrie Koster donderdag weten.
Het leverde de trainer van Ajax een lachsalvo van de toeluisterende journalisten op. ,,De wedstrijd tegen Groningen was de laatste strohalm. Die moesten we winnen als we nog een kans wilden houden. En ik geloof in de titel”, zei Koster. ,,Nu is het de vraag of dat goede gevoel ook uitkomt. We kunnen er wel allerlei speculaties op loslaten, het is moeilijk om in te schatten hoe het zondagmiddag loopt. De druk ligt bij PSV. Zij moeten een punt halen en op een punt spelen is al moeilijk genoeg. Vitesse speelt ook nog ergens voor en dat was vorig jaar niet zo (toen won PSV de titel door op de laatste speeldag met 5-1 te winnen van Vitesse, red.). Of dat een voordeel of een nadeel is, weet je pas achteraf. Maar het is jammer dat we het niet in eigen hand hebben. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. PSV zit in een moeilijkere fase. Zij hebben meer punten verspeeld dan wij.”
Mocht het inderdaad lukken en Ajax wordt kampioen, waaraan is de titel dan te danken?, wilde een journalist weten. ,,Dan ligt het aan de versterkingen die in de winterstop zijn gekomen”, stelde Koster. ,,Davids en Vermaelen keerden terug van blessures, Perez kwam terug van PSV, Lindgren en Silva kwamen van Groningen. We hebben de disbalans, die door het vertrek van Sneijder en Babel en het stoppen van Jaap Stam plotseling was ontstaan, pas toen kunnen repareren. Daar ligt de winst.”
Zondag kan Koster niet beschikken over Vurnon Anita, Gregory van der Wiel, Laurent Delorge en Erik Heijblok. Zoals het zich nu laat aanzien, is ook Thomas Vermaelen niet van de partij en donderdag meldde Samuel Kuffour zich ziek. Dus of hij op tijd hersteld is, is ook nog niet bekend.
Het staat op Ajax.nl, dus hij heeft het echt gezegd.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:23 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
quote:Kom zondag vroeg naar de Amsterdam ArenA!
Amsterdam, 17 apr 2008
Ajax verzoekt alle Ajacieden zondag vroeg naar het stadion te komen. De wedstrijd tegen Heracles Almelo begint om 14.30 uur. Voorafgaand, tijdens en na afloop van het duel vinden diverse activiteiten plaats.
Na afloop van Ajax - Heracles wordt op spectaculaire wijze afscheid genomen van de vertrekkende spelers en zal ook bekend worden gemaakt wie Wesley Sneijder en Ryan Babel opvolgen als Ajacied van het jaar en talent van het jaar. In de rust vindt een speciaal Dance4Life-evenement plaats en er zal ook een groots vuurwerk te zien zijn (let op: het zelf meenemen van fakkels/vuurwerk is absoluut verboden).
Ajax roept al zijn supporters op na afloop van de wedstrijd deze bijzondere gebeurtenissen bij te wonen.
Belangrijke kaartverkoopinformatie:
Vanwege vrijgevallen reserveringen zijn er nog kaarten voor de wedstrijd van zondag beschikbaar. Deze kaarten zijn alleen beschikbaar via de TicketBox-verkooppunten. Wees er snel bij want op is op!
Hij zei het ook met een glimlach, volgens het artikel.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:40 schreef Breach het volgende:
Gezien het lachsalvo (volgens dat artikel) zal ie dat wel met een bepaalde ondertoon gezegd hebben.
Edit: Dat kan ook niet anders, want er is sowieso een reserveschaal (die was er vorig jaar ook in Tilburg terwijl AZ er toen zoals bekend beter voorstond)
Eigenlijk een kutsituatie. Want eigenlijk moet je wel afscheid nemen van je spelers (en zeker iemand als Heitinga) als de SCC-houders er zijn. Maar moet je je eens indenken hoe de sfeer is als je zondag het kampioenschap misloopt (en die kans zit er toch ook in geloof ik). Niet ideaal lijkt mij.quote:
Mwah, dat valt toch wel mee? Het is niet zo dat je op zeker kampioen gaat worden ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Eigenlijk een kutsituatie. Want eigenlijk moet je wel afscheid nemen van je spelers (en zeker iemand als Heitinga) als de SCC-houders er zijn. Maar moet je je eens indenken hoe de sfeer is als je zondag het kampioenschap misloopt (en die kans zit er toch ook in geloof ik). Niet ideaal lijkt mij.
quote:'PSV-fans hebben angstzweet tussen de bilnaad'
Een vreemde gewaarwording vanmorgen in de Heuvelgalerij in Eindhoven. Ruim voor opening verzamelde zich een enorme mensenmassa voor de ingang van het winkelcentrum. Er is sinds gisteravond een enorme run op flessen en rollers deodorant. De avondwinkels waren gisteravond rond half elf al door hun hele voorraad heen. Blijkbaar vestigt de PSV fan nu dus de hoop op de drogisterijen in de wijde omgeving.
AXE heeft inmiddels in een officieel persbericht laten weten af te stevenen op een recordomzet op één dag. "Wij zijn ook heel blij verrast, normaal gesproken blijft de omzet van huidverzorgingsmiddelen altijd wat achter in Eindhoven, maar vandaag is het een compleet gekkenhuis", aldus een verbaasde woordvoerder.
UPDATE: Etos heeft de filialen in de omgeving Eindhoven inmiddels gesloten. Hiertoe is besloten na het uitbreken van meerdere vechtpartijen voor de schappen van Odorex en Rexona. Een angstige kassajuffrouw zei het volgende: "Het is niet meer verantwoord, wij kunnen de veiligheid van onze klanten niet meer garanderen. Als zelfs de vochtige babybillendoekjes uit de mandjes van nietsvermoedende vrouwen worden gestolen weet je dat het onverantwoord is om open te blijven."
Naar aanleiding van de gebeurtenissen in de drogisterijen heeft Perry Sport uit voorzorg besloten de zweetbandjes uit de schappen te halen.
Wordt nooit om gevraagd, zelfs op 410 niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:02 schreef pieterpost_afca het volgende:
Weet iemand of ze moeilijk doen als je geen legitimatie bij je hebt?Want ik ben m'n paspoort kwijt en ik krijg dinsdag pas m'n nieuwe
.
Ik heb het 1x meegemaakt, vroegen ze het bij iedereen. Maar dat is alweer een tijd geleden.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wordt nooit om gevraagd, zelfs op 410 niet.
Mja, zelf zijn we altijd redelijk angstig voor Vitesse uit.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:05 schreef HeatWave het volgende:.
was het maar zo, ze zullen er niet 100% gerust op zijn, maar ik zou er wel vertrouwen in hebben, 1 puntje tegen Vitesse...
Hulde.quote:
Bij mij hebben ze het dit seizoen al zeker 5 keer gevraagdquote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rij bewijs, OV kaart?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:37 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het dit seizoen al zeker 5 keer gevraagdMaar alle keren had ik m'n legitimatie gewoon bij me.
Voor de goede orderquote:Op donderdag 17 april 2008 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
PyTh en ik hebben een nieuwe weddenschap: Quitte of dubbel opnieuw!
Op dit moment heeft hij twee kratten bier van me tegoed, maar het kampioenschap bepaalt of dit quitte of dubbel wordt. Bij een kampioenschap van PSV staan we quitte, maar als Ajax kampioen wordt krijgt hij er vier!
quote:Op 17 april 2008 16:40 schreef PyTh het volgende aan M0NTANA:
Dacht eigenlijk dat je de weddenschap andersom wilde lol.
Maar goed ik ben de kwaaiste niet, als ajax kampioen wordt krijg ik er 4 en als PSV kampioen wordt staan we quite.
Toch denk ik dat we minimaal wel een puntje halen in Arnhem
SCHREEUWEN VOOR DE EER!!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:09 schreef Sethje het volgende:
waarom zou de sfeer in de arena minder zijn als we geen landskampioen worden? Ik heb op 30 januari al afscheid genomen van het landskampioenschap...
ligt denk aan het verloop,quote:Op donderdag 17 april 2008 17:09 schreef Sethje het volgende:
waarom zou de sfeer in de arena minder zijn als we geen landskampioen worden? Ik heb op 30 januari al afscheid genomen van het landskampioenschap...
Als ik vier kratten naar Eindhoven moet brengen, doe ik het met een grote glimlach.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe Montana, ik vrees dat je straks 4 kratjes naar Eindhoven kunt sturen.
Als dat zo is en Montana heeft echt 4 kratjes gebracht, doneer ik met alle liefde achteraf de kosten van een kratje.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
LOLquote:Op donderdag 17 april 2008 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat Suárez talent van het jaar wordt.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:13 schreef Wooldoor het volgende:
Ja inderdaad, tuurlijk zal ik balen maar ik heb de laatste weken/maanden al niet meer het idee dat we kampioen worden.
Trouwens Ajacied van het jaar Heitinga of Huntelaar, talent van het jaar: Jan Vertonghen
Iddquote:Op donderdag 17 april 2008 17:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die uploader is ook mijn held. Hopelijk komen er nog meer filmpjes van Harry online. Wat was dat toch altijd geweldig. Zou ook mooi zijn als er nog een DVD van de Regenjas komt.
Eigenlijk wel he?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:27 schreef Riro het volgende:
Jij geeft ook makkelijk je verdiende kratjes weg, PyTh
Cohenquote:Het is nog onduidelijk waar de eventuele huldiging van Ajax is, als de club zondag alsnog kampioen wordt.
De gemeente, de politie en Ajax overleggen momenteel over een geschikte locatie. Een aantal plekken valt al af. Vanwege de rellen na het bekersucces van vorig jaar is het Leidseplein voor burgemeester Cohen geen optie meer. Om die reden lijkt ook het Museumplein af te vallen.
Het parkeerterrein P2 bij de ArenA komt ook niet in aanmerking voor het feest, daar staat momenteel het Cirque du Soleil. De locatie wordt waarschijnlijk vrijdag bekend gemaakt.
Juischt.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend, gewoon met zijn allen naar het Leidse.
Mochten we kampioen worden.
Ronniequote:Op donderdag 17 april 2008 14:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Bron: Voetbalprimeur.nl
Van Basten werk aan de winkel!!
Dat zou wel vet zijn ja. Misschien als ik tijd over heb, en nog meer filmpjes tegenkom dat ik er 1 lang stuk van maak.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die uploader is ook mijn held. Hopelijk komen er nog meer filmpjes van Harry online. Wat was dat toch altijd geweldig. Zou ook mooi zijn als er nog een DVD van de Regenjas komt.
Pythquote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he?
Dat krijg je als je er zo lang op moet wachten.
Kippenvel filmpje, Litmanen is echt een held ik kan niet wachten tot hij op de toekomst staat te trainenquote:
Bij mij is het al 2x gebeurd, 2x toen ik een muts ophad.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
quote:Kom zondag vroeg naar de ArenA!
Amsterdam, 17 apr 2008
Ajax verzoekt alle Ajacieden zondag vroeg naar het stadion te komen. De wedstrijd tegen Heracles Almelo begint om 14.30 uur. Voorafgaand, tijdens en na afloop van het duel vinden diverse activiteiten plaats.
Na afloop van Ajax - Heracles wordt op spectaculaire wijze afscheid genomen van de vertrekkende spelers en zal ook bekend worden gemaakt wie Wesley Sneijder en Ryan Babel opvolgen als Ajacied van het jaar en talent van het jaar. In de rust vindt een speciaal Dance4Life-evenement plaats en er zal ook een groots vuurwerk te zien zijn (let op: het zelf meenemen van fakkels/vuurwerk is absoluut verboden).
Ajax roept al zijn supporters op na afloop van de wedstrijd deze bijzondere gebeurtenissen bij te wonen.
Van deze kwaliteit ken je toch geen DVD maken?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:19 schreef Nashje het volgende:
Dat zou wel vet zijn ja. Misschien als ik tijd over heb, en nog meer filmpjes tegenkom dat ik er 1 lang stuk van maak.
Ik heb een schijthekel aan Guus Meeuwis en zn muziek maar ik zing m persoonlijk in als we kampioen wordenquote:
en terechtquote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Chadi het volgende:
Als PSV dit weg geeft breekt daar de pleuris uit.
Tis voor Ajax te hopen dat hij zijn seizoenstotaal verdubbeld inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2008 18:29 schreef Pritt het volgende:
Oooooohooooohoo ooooooooohhhoooo Looooorrrcaaaaaa ohooohoooohooo ohhhohhooo Lorca!
My name is earlquote:Op donderdag 17 april 2008 18:52 schreef Ruiseart het volgende:
"Karma is finally going to catch up with psv"
[ afbeelding ]
Ze hebben hun uitvak zondag nog steeds niet uitverkocht, stelletje rukkers.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:22 schreef Chadi het volgende:
Als PSV dit weg geeft breekt daar de pleuris uit.
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze hebben hun uitvak zondag nog steeds niet uitverkocht, stelletje rukkers.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan Guus Meeuwis en zn muziek maar ik zing m persoonlijk in als we kampioen worden
quote:Op donderdag 17 april 2008 19:45 schreef denthemen het volgende:
Liever dat Santi Kolk zn seizoenstotaal verdubbeld. :pquote:Op donderdag 17 april 2008 19:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tis voor Ajax te hopen dat hij zijn seizoenstotaal verdubbeld inderdaad
Op 2:24 zegt hij ook iets van "Maarten krijgt ze er allemaal uit"quote:Op donderdag 17 april 2008 19:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Had van Gaal het nou over Maarten Stekelenburg?
"Je moet meespelen anders krijg je het veels te kouhoudd!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |