Huntelaarquote:
Kom op zeg.. De kans dat PSV verliest is al minder dan 10% volgens de statistieken en dat wij dan óók nog zouden verliezen van Heracles zou helemaal wel een minimale kans zijn. Kortom gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:01 schreef Wooldoor het volgende:
De wedstrijd tegen Heracles wordt als makkie gezien, je zal het weer zien dat Psv alsnog verliest en wij vervolgens ook.
Als het gebeurd zie ik veel mensen zondag nacht met die avatarquote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij staat alvast opgeslagen voor zondag
Ik ben het wel verplicht na mijn "schoen opeet uitspatting" in dit topic gisterenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als het gebeurd zie ik veel mensen zondag nacht met die avatar
Hij maakt ons kampioen. Ik voel het gewoon.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:33 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij een geheim wapen hebben.
[ afbeelding ]
Zondag nacht lig ik knock out op Leidse als het gebeurd.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hou maar op maandag ochtendquote:Op donderdag 17 april 2008 10:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Daar verliezen had de kampioensaspiraties ook de das om gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:44 schreef Robar het volgende:
Pfoei, slechts 2-1 voorstaan in de slotfase van een wedstrijd is niet goed voor je gezondheid . . . . . .
Maar ik verwacht zondag geen verrassingen.
Vitesse verliest zondag met 3-1 of 4-1, Ajax wint met 2-0.
En weer worden we op de laatste speeldag tweede!
Overigens moet Meneer Koster volgens mij dan ongelofelijk veel spijt hebben van de behouden tactiek tegen PSV een paar weken geleden.
Ach, zo kan je ieder puntverlies als cruciaal zien. En bij PSV is dat natuurlijk net zo.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef Jasza het volgende:
Hadden bij Twente moeten winnen, dan stond je nu 1e.
Dat je daar de 0-1 weggeeft met nog 20 minuten te spelen is gewoon dramatisch.
Makkelijk praten ouwe..quote:Op donderdag 17 april 2008 10:44 schreef Robar het volgende:
Pfoei, slechts 2-1 voorstaan in de slotfase van een wedstrijd is niet goed voor je gezondheid . . . . . .
Maar ik verwacht zondag geen verrassingen.
Vitesse verliest zondag met 3-1 of 4-1, Ajax wint met 2-0.
En weer worden we op de laatste speeldag tweede!
Overigens moet Meneer Koster volgens mij dan ongelofelijk veel spijt hebben van de behouden tactiek tegen PSV een paar weken geleden.
als als als alsquote:Op donderdag 17 april 2008 10:53 schreef Nashje het volgende:
Achteraf is alles makkelijk praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |