Woensdag 1e keer gedaan. Beginnen met 30 km/u (zoals vereist), en op het 50 km/u op de teller hebbenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Snelle slalom is leuk vind ik, ga hem met regelmaat met 40 door om lekker te gooien met de fiets
Niet alleen per rijschool kan het erg verschillen maar ook de instructeur en dat kam nog verschillen natuurlijk per persoon want je moet elkaar ook een beetje liggen.quote:Op maandag 12 mei 2008 08:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Verhaal
Heb ik gelezen ja... Zat ook te denken om bij Paul Lam te gaan, maar daarvan hoorde ik van een vriend van me die er gelest heeft dat er niet zo'n super persoonlijk contact is. En dat administratieve... Ook zelf goed opletten, vindt het erger dat ze zo makkelijk deden over een veel te slappe ketting.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:40 schreef sander89 het volgende:
[..]
Niet alleen per rijschool kan het erg verschillen maar ook de instructeur en dat kam nog verschillen natuurlijk per persoon want je moet elkaar ook een beetje liggen.
Maar natuurlijk slimste is overstappen als je echt geen plezier meer heb in lessen etc.
Trouwens Cocktailprikker doet die vriend van jou ook 25KW afrijden? Want dan zal je altijd gezeur houden om die enige 25kw motor![]()
Op MF over die rijschool waren de meest ook niet positief zover er reacties over waren, ook dat vooral met administratie grote puinhoop was las ik maar dat misschien nu al verandert.
Ja, door die ov-staking-onzin wilde ik eigenlijk ook de afspraak verzetten (nogal gedoe om thuis te komen), maar dat kon pas weer over 3 weken dan.. mja ze belden net, ik kan 'm weer ophalen.. maar vrijdag heb ik pas tijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:22 schreef Lennox het volgende:
Ging gisteren even langs om afspraak te maken. 5 Juni kon ik hem pas brengen
24k beurt + wat dingen nalopen.
Zoals je het zo in eerst instantiie bekijkt: Rechts gaat voor. Dus de motor moet de auto voor laten, en de auto de fietser. De fietser moet echter wachten op de motor, welke afbuigt met de kortste bocht. Dan zou naar mijn idee de auto tegelijkertijd van voorrang gebruik mogen maken. Dus, Motor > Auto > Fiets.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Succes Vince_22
Ja ik zag inderdaad daarna welk antwoord correct was. Op verzoek dan nog maar eens de foto:quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey hallo, je edit de post ineens?
Dat verwacht die fietser niet, dus lijkt me niet zo verstandig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Als je puur in praktijk kijkt zou C ook een goede oplossing zijn. Motor en Auto kunnen gelijktijdig doorrijden en hinderen elkaar niet.
Gefeli, wat voor motor heb je in gedachten of weet je het nog niet echt?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:45 schreef Vince22 het volgende:
HolladijeeeeeeVandaag AVD gehaald! Nu sparen voor een mooie brommert!
Thanks! Ik ga op zoek naar een Honda VFR 750F van 94-97.. Maar eerst maar even orienteren qua prijs en sparen. Ik denk in het naseizoen dat ik er eentje aan ga/kan schaffen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:16 schreef sander89 het volgende:
[..]
Gefeli, wat voor motor heb je in gedachten of weet je het nog niet echt?
Vandaag tijdens motorrijles heeft half uurtje geregend, was aan de ene kant wel fijn dat toch al beetje regen ervaring heb op de motor.
Maar hopelijk is volgende week donderdag met AVB examen droog
Ik heb het ook gedaan met 50.. maar kwam met de valbeugels op de grondquote:Op maandag 12 mei 2008 00:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Woensdag 1e keer gedaan. Beginnen met 30 km/u (zoals vereist), en op het 50 km/u op de teller hebben![]()
Kun je niet op je opgevoerde scooter blijven knorren ? Je bent duidelijk nog niet volwassen genoeg om op een motor te gaan zitten. Dat bleek ook al uit de rest van je posts hier trouwens.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:14 schreef Cocktailprikker het volgende:Hier komt de moraalridder, duurde niet lang zeg
Als je de Pieckenlaan kent tussen Beuningen en Nijmegen.... Dat is 1 km recht stuk zo'n beetje.
"Maar je reed veul te hard" Ja, dus?
Je bent aan het lessen domme idioot. Vorige week zat je nog te huilen dat je je motor niet eens onder controle kon houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh noes, jij gaat je dalijk echt overal aan de maximum snelheid houdenZo'n echte goldwingrijder
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bent aan het lessen domme idioot. Vorige week zat je nog te huilen dat je je motor niet eens onder controle kon houden.
Maar hij is dan wel een heule stoere tupperware-liefhebberquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:22 schreef arnold-d het volgende:
140 op de binnenwegen, en nog niet genoeg ervaring, zonder instructeur?
das stoer
Niet stoer, wel leukquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:22 schreef arnold-d het volgende:
140 op de binnenwegen, en nog niet genoeg ervaring, zonder instructeur?
das stoer
Waar komt het idee vandaan eigenlijk dat ik een tupperware liefhebber ben? Als ik ergens niet dood op gevonden wil worden is het wel een scooter, sterker nog ik heb er ook nooit 1 gehad. Dus die lulkoekverhalen mogen ook achterwege blijvenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar hij is dan wel een heule stoere tupperware-liefhebber
Waar heb ik het over een scooterquote:Op zondag 18 mei 2008 16:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En nee hard rijden is niet stoer, doe ik het ook niet voor, maar wel leuk. Mja, dat zul je zelf ook wel ervaren als je je gas eens verder open draait dan de helft en verder dan de 3 opschakelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |