quote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Sterke persoonlijkheid, daadkrachtig, etc.
Die snor!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Die was toch meer het type dat de vrouw slaat waar ie tegenover staat?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef Scaurus het volgende:
[ afbeelding ]
Dion Graus, die zegt waarop het staat!
Deze foto zou je eens stoned moeten bekijken.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef Scaurus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:54 schreef Scaurus het volgende:
Echt? Stopt ze zeker denkbeeldige kankerverwekkende middelen in de shoarmabroodjes
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:52 schreef Visitor1982 het volgende:
Tara Singh Varma! Die staat tegenwoordig in een shoarmatent in Amsterdam, echt waar!
Stond bekend als achterbaks en "rupsje nooitgenoeg". Dan sprak je iets met hem af, kwam je tot een compromis en de volgende dag ging hij opnieuw onderhandelen waarbij hij zijn originele wens nam en jij het compromis als uiterste mocht hebben...quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef desaparacido het volgende:
Melkert, ik ben vast de enige in Nederland die er zo over denkt, maar ik heb altijd het idee gehad dat hij een goedbedoelende kneus met een chronisch foot-in-mouth syndroom is.
Ze doet me altijd denken aan een chihuahua, maar ergens heeft ze ook wel weer wat jaquote:Op donderdag 17 april 2008 10:23 schreef kriele het volgende:
[ afbeelding ]
Fleur Agema, omdat ze me een zeer stout en ondeugend meisje lijkt!
Volgens mij is die kerel harstikke OK.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:04 schreef Floripas het volgende:
Hans van Baalen is in het echt heel lief en geen bal en tracteert wel eens op biertjes.
Ja dat kan ik me goed vorstellen . Een beterwetende snob.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb die kerel een keer meegemaakt en ik vind het een lul.
Wilders is zijn charme-offensief begonnen, en dat maakt hem alleen maar enger imo.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:27 schreef sneakypete het volgende:
Geert Wilders natuurlijk. Walgelijk veel slechte opvattingen, maar volgens mij een super aardige man buiten werktijd.
Alleen hij brengt het op zo'n verongelijkte toon, en met de toenemende vergeenstijling van het maatschappelijke debat wordt hij juist daar steeds op afrekend.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:44 schreef Toeps het volgende:
Voor Balkenende omdat ik vind dat ie gelijk heeft. Normen en waarden moeten terug,
Henk Westbroekquote:
Een bezoekje aan hem scheelt weer een diagnose door de huisarts, betreffende wel of geen Alzheimer.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef Scaurus het volgende:
[ afbeelding ]
dat en Pechthold en Donner. Die laatste omdat hij altijd zo superdroog is.quote:
donner moet naar de melkpoederfabriek hij is superdroog en langzaaaaaaaaaaaaaaaaamquote:Op donderdag 24 april 2008 20:04 schreef Knevelt het volgende:
[..]
dat en Pechthold en Donner. Die laatste omdat hij altijd zo superdroog is.
Prachtig. De man is een traditioneel politicus, een heer in driedelig pak die onberispelijk Nederlands spreekt en zich laat leiden door volk noch partijgenoten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:12 schreef henkway het volgende:
[..]
donner moet naar de melkpoederfabriek hij is superdroog en langzaaaaaaaaaaaaaaaaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |