Truequote:Op woensdag 16 april 2008 13:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook degradaties in nerd
quote:Geek is een vriendelijke, Engelse benaming voor iemand die gek is op technologie en/of computers. Een geek is vergelijkbaar met een nerd, maar is niet zo wereldvreemd en beschikt (doorgaans) over betere sociale vaardigheden. Geeks gaan bijvoorbeeld vaker uit met vrienden en trekken zich minder erg terug. Een geek verdiept zich niet alleen bovenmatig in allerlei technologische nieuwigheden, maar kan ook goed met (computer)apparatuur omgaan.
Een geek let ook vaak op vormgeving, en heeft bijvoorbeeld bijzondere verlichting bij en in de computer, of draagt een T-shirt met teksten als "Onderwerp u aan de zwaartekracht, het is de wet!","geeKISSexy", "Nee, ik ga je computer niet repareren." of "WYSIWYG" (What You See Is What You Get).
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:26 schreef plukkert het volgende:
[..]
Hey wie weetWaar was het singleslijstje
Ik ben ook meer een geek, dan een nerd.quote:
Ik ben geen nerdquote:Op woensdag 16 april 2008 13:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft niet zoveel met Nerds. Vier jaar lang ben ik omgeven geweest met Nerds en dat hoeft van mij niet meer. Ik spreek liever ook een beetje over sociale zaken!
Ja dat is wel tof ja, heb dat ook een tijdje gehadquote:Op woensdag 16 april 2008 13:24 schreef plukkert het volgende:
Mag ik trouwens iedereen effe aan iedereen een last.fm subscription aanraden? Heb 't vanochtend aangeschaft (7.60 euro voor 4 maanden als je in dollars betaalt) en stream nu gewoon m'n halve muziekcollectie via die radio
Ideaal!
Jij draagt een WYSIWYG shirtquote:Op woensdag 16 april 2008 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook meer een geek, dan een nerd.
Dit zal als commentaar opleveren dat ik er 1 ben misschien. Maar het is gradaties en niet degradaties als ik me dat goed herinner van vroegâhquote:Op woensdag 16 april 2008 13:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook degradaties in nerd
Ik kom alleen mits tijdquote:Op woensdag 16 april 2008 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou jongens ik begin aan het lijstje. Wie gaat er meeten:(dikgedrukt betekend, bij genoeg animo zeker aanwezig)
G.Fawkes
Ik zet je erbij bartjequote:
Ah. Ben benieuwd waarom nietquote:Op woensdag 16 april 2008 13:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee.. je valt niet in het standaard plaatje van nerd
generalisering -1![]()
ik ben een ovb-tjequote:Op woensdag 16 april 2008 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou jongens ik begin aan het lijstje. Wie gaat er meeten:(dikgedrukt betekend, bij genoeg animo zeker aanwezig)
G.Fawkes
Bravebart
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
G.Fawkes
Bravebart
Dean
welk ovbtje dan?quote:
Fuck je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 april 2008 13:31 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dit zal als commentaar opleveren dat ik er 1 ben misschien. Maar het is gradaties en niet degradaties als ik me dat goed herinner van vroegâh
Klopt Sok!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:31 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dit zal als commentaar opleveren dat ik er 1 ben misschien. Maar het is gradaties en niet degradaties als ik me dat goed herinner van vroegâh
leg nou uitquote:Op woensdag 16 april 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
tijd en andere belangrijke afspraken
Ik zet je er gewoon bijquote:Op woensdag 16 april 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
tijd en andere belangrijke afspraken
boeiend. We zijn allemaal contactgestoord, we zitten op fokquote:Op woensdag 16 april 2008 13:40 schreef nicomart het volgende:
oh ja.. en ik ben over het algemeen veel te verlegen voor dat soort dingen
Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 16 april 2008 13:40 schreef nicomart het volgende:
Ja ik ook. Maar als 't effe kan kom ik, dus schrijf me er maar bijquote:Op woensdag 16 april 2008 13:40 schreef nicomart het volgende:
Dan moet jij zeker komen, anders wordt het een stille meetquote:Op woensdag 16 april 2008 13:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Te verlegen? Daar heb ik weinig last van, ik ben juist een met alles en iedereen prater!
oh zeg dat dan.. Nou ja.. Dat is puur uiterlijk gezien dan. Persoonlijk ken ik je verder niet goed genoeg voor, maar als ik je foto's zie, zou ik jouw niet in de categorie geeks scharenquote:
bedanktquote:
Ik ookquote:Op woensdag 16 april 2008 13:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Te verlegen? Daar heb ik weinig last van, ik ben juist een met alles en iedereen prater!
heel goedquote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je weet niets van computers, of je ziet er te leuk uit
Gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |