Klinkt bekend in de orenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
Neeeeeeeeeee
Yenice,
Ik heb jouw tentamen niet (zie vraag hieronder aan Veronica).
Veronica,
Heb jij dit tentamen?
Han
Hij doet zn best maarquote:Op woensdag 16 april 2008 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk dat Dean aardig wat ana kan richten om je sneller een nieuw onderdak te laten vinden
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft een huis waar iedereen ten alle tijde welkom is. Maarja dat is in het toffe Groningen. (Groningen is vanuit de randstad een stuk verder dan de randstad voor ons is op een of andere manier)!
Ben ik ook wel voor, lekker nachtnetquote:
quote:
Zeeland - Groningen is best verquote:Op woensdag 16 april 2008 12:30 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft een huis waar iedereen ten alle tijde welkom is. Maarja dat is in het toffe Groningen. (Groningen is vanuit de randstad een stuk verder dan de randstad voor ons is op een of andere manier)!
Wees blij dat de meet niet bij mij word gehouden!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland - Groningen is best ver
Maar ik kijk Loes vanavond gewoon ff lief aan
Nou een meet in de regio Göteborg zou niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wees blij dat de meet niet bij mij word gehouden!
Dat zou juist vet zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wees blij dat de meet niet bij mij word gehouden!
vind ik ook niet! kom maar langs met zn allen!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou een meet in de regio Göteborg zou niet verkeerd zijn
ik heb het al een keer voorgesteld maar dat word nu gewoon door iedereen niet meer aangehaald...quote:
Wij hadden daar nog wel kunnen meetenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb het al een keer voorgesteld maar dat word nu gewoon door iedereen niet meer aangehaald...
jep...quote:Op woensdag 16 april 2008 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wij hadden daar nog wel kunnen meeten
Sorry, heb m'n mond volquote:Op woensdag 16 april 2008 12:45 schreef jna het volgende:
Al 5 minuten geen post!
Er kan bij mij ook gewoon geslapen worden hoor. Woon met 2 vrienden en die zijn niet al te moeilijk. We hebben heel het weekend ook weer loge's!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland - Groningen is best ver
Maar ik kijk Loes vanavond gewoon ff lief aan
Stil nouquote:Op woensdag 16 april 2008 12:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er kan bij mij ook gewoon geslapen worden hoor. Woon met 2 vrienden en die zijn niet al te moeilijk. We hebben heel het weekend ook weer loge's!
Met de trein?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Stil nou![]()
Eerst maar eens zien hoe ik Groningen kom
We gaan toch niet opeens terugkrabbellen hèquote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef KaheemSaid het volgende:
Het word meteen wel heel erg serieus!
Nee hoor!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:57 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan toch niet opeens terugkrabbellen hè![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef KaheemSaid het volgende:
Het word meteen wel heel erg serieus!
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk dat Dean aardig wat ana kan richten om je sneller een nieuw onderdak te laten vinden
Als ik een stel nerds, die ik van internet ken, bij mij over de vloer krijg dan is en blijft dat een doofpot affaire.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]Gaan we dan ook met je vriendinnen knuffelen?
Hallo Sok!quote:
Ons nerds noemen is al doofpotwaardig jaquote:Op woensdag 16 april 2008 13:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ik een stel nerds, die ik van internet ken, bij mij over de vloer krijg dan is en blijft dat een doofpot affaire.
Nerds zijn leukquote:Op woensdag 16 april 2008 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ons nerds noemen is al doofpotwaardig ja
Sok!!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:07 schreef Sok41 het volgende:
Een meet... ;o
We gaan het lkkr in Utrecht doen. Centrale plekquote:
Maar niet teveel bij elkaarquote:
Dat klinkt foutquote:Op woensdag 16 april 2008 13:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We gaan het lkkr in Utrecht doen. Centrale plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |