Yup, de meet!quote:
Nee bart. Ook jij komt gewoon!quote:
ja zo komt er nooit een meetquote:
Gezellig, bierje, praatje....quote:
Alleen als die ouwe gek ook komtquote:
Welke ouwe gek?quote:
Hehequote:Op woensdag 16 april 2008 12:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
ja zo komt er nooit een meet
Stomme school... sturen ze de tentamenuitslagen, sta ik er niet tussen![]()
nou ben ik nerveus
Robert aka Jacksonquote:
Ik ookquote:
Ik heb een docent die helemaal zijn mail niet meer checktquote:Op woensdag 16 april 2008 12:18 schreef jna het volgende:
Leuk zo'n stagedocent die niet terug mailt om een afspraak te maken.
Volgens mij checkt hij 1 keer in de 3 weken z'n mailbox
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik moet maar niet meeten, dan val ik weer zo door de mand!
het is een vloek, zodra je hier post raken er dingen van je kwijt. Eerst nico met z'n iphone en nu ditquote:Op woensdag 16 april 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
Neeeeeeeeeee
Yenice,
Ik heb jouw tentamen niet (zie vraag hieronder aan Veronica).
Veronica,
Heb jij dit tentamen?
Han
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Als ik terug ben van de lunch ga ik een lijstje maken met wie zeker komt en wie misschien. De mensen die niet komen, ga ik persoon een bezoekje brengen
Bij ons ook niet hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet toch hopelijk wel tekenen voor aanwezigheid bij een tentamen?
Alles om een goede meet op te zetten. En daar hoor jij bij!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Rotterdam Groningen is een hele reis hoor!
Bij ons gaat er altijd een lijstje rond tijdens het tentamenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bij ons ook niet hoorNaja in Leiden niet iig, Delft wel
Gezellig, we zijn er op 8 uurquote:Op woensdag 16 april 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
En als iemand een goede locatie heeft:
Ik zou jullie graag hier uitnodigen, maar denk niet dat m'n ouders daar blij mee zijn
Hier controleren ze altijd de collegekaarten, maar ook niet altijdquote:Op woensdag 16 april 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij ons gaat er altijd een lijstje rond tijdens het tentamen
Ja dat jaquote:Op woensdag 16 april 2008 12:25 schreef jna het volgende:
Bij ons strompelt er ook altijd een bejaarde langs de tafel om je collegekaart te checken en je dan meteen aan te vinken
Lowlands in je achtertuimquote:Op woensdag 16 april 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Tentje mee, kunnen jullie blijven slapen
Wat eerlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan zien mensen hoe ik werkelijk ben en word ik compleet ongeloofwaardig in topics als deze !
Groningen is anders ook heel tof!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Rotterdam Groningen is een hele reis hoor!
Normaal wel maar dit was een onofficieel tentamenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet toch hopelijk wel tekenen voor aanwezigheid bij een tentamen?
heb je geen logeerkamer?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Tentje mee, kunnen jullie blijven slapen
Een terras in Utrechtquote:Op woensdag 16 april 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
En als iemand een goede locatie heeft:
Ik zou jullie graag hier uitnodigen, maar denk niet dat m'n ouders daar blij mee zijn
Ik denk dat Dean aardig wat ana kan richten om je sneller een nieuw onderdak te laten vindenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:27 schreef Bravebart het volgende:
Jullie kunnen wel in mijn kot, dat gaat toch tegen de vlakte over een jaar, dus boeit niet als het uit de hand loopt
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
maar denk niet dat m'n ouders daar blij mee zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |