ik ben een ovb-tjequote:Op woensdag 16 april 2008 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou jongens ik begin aan het lijstje. Wie gaat er meeten:(dikgedrukt betekend, bij genoeg animo zeker aanwezig)
G.Fawkes
Bravebart
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou jongens ik begin aan het lijstje. Wie gaat er meeten:(dikgedrukt betekend, bij genoeg animo zeker aanwezig)
G.Fawkes
Bravebart
Dean
welk ovbtje dan?quote:
Fuck je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 april 2008 13:31 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dit zal als commentaar opleveren dat ik er 1 ben misschien. Maar het is gradaties en niet degradaties als ik me dat goed herinner van vroegâh
Klopt Sok!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:31 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dit zal als commentaar opleveren dat ik er 1 ben misschien. Maar het is gradaties en niet degradaties als ik me dat goed herinner van vroegâh
leg nou uitquote:Op woensdag 16 april 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
tijd en andere belangrijke afspraken
Ik zet je er gewoon bijquote:Op woensdag 16 april 2008 13:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
tijd en andere belangrijke afspraken
boeiend. We zijn allemaal contactgestoord, we zitten op fokquote:Op woensdag 16 april 2008 13:40 schreef nicomart het volgende:
oh ja.. en ik ben over het algemeen veel te verlegen voor dat soort dingen
Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 16 april 2008 13:40 schreef nicomart het volgende:
Ja ik ook. Maar als 't effe kan kom ik, dus schrijf me er maar bijquote:Op woensdag 16 april 2008 13:40 schreef nicomart het volgende:
Dan moet jij zeker komen, anders wordt het een stille meetquote:Op woensdag 16 april 2008 13:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Te verlegen? Daar heb ik weinig last van, ik ben juist een met alles en iedereen prater!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |