Wat bedoel je? Een soort van plaatje met alle namen en usericons van de vaste posters ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:34 schreef GI het volgende:
Ik denk dat het wel eens tijd wordt om de OP aan te passen, we zijn met een klein groepje actieve spelers hier op FOK! volgens mij, tenminste. Die in de reeks posten. Kunnen we daar niet wat mee ?
Ik vind een nieuwe OP wel een leuk idee maar ik vind avatars in de OP altijd iets van andere mensen buitensluiten.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:34 schreef GI het volgende:
Ik denk dat het wel eens tijd wordt om de OP aan te passen, we zijn met een klein groepje actieve spelers hier op FOK! volgens mij, tenminste. Die in de reeks posten. Kunnen we daar niet wat mee ?
Hoewel het me wel opeens cool lijkt om ieder zijn char met WoW model viewer te laden en dan een groepfoto te makenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik vind een nieuwe OP wel een leuk idee maar ik vind avatars in de OP altijd iets van andere mensen buitensluiten.
Tsja, deze char was ooit een low-level BG char, en toen ik eenmaal besloot om ‘m naar 70 te levellen en mijn main te maken had ik geen zin meer om terug te gaan naar Ashenvale e.d. om LP te levellen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan ben jij geen rogue..Een rogue zonder Lockpicking is als een druid zonder zn shapeshifts
Nee? Je kan geen deuren openen? Geen lockboxes open sleutelen?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, deze char was ooit een low-level BG char, en toen ik eenmaal besloot om ‘m naar 70 te levellen en mijn main te maken had ik geen zin meer om terug te gaan naar Ashenvale e.d. om LP te levellen.
Heb er verder zelf toch niets aan.
Linkje?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoewel het me wel opeens cool lijkt om ieder zijn char met WoW model viewer te laden en dan een groepfoto te maken!
http://www.wowmodelviewer.org/quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee? Je kan geen deuren openen? Geen lockboxes open sleutelen?
Je hebt er degelijk wel veel aan
[..]
Linkje?![]()
Ik kom amper in instances, en lockboxes vind ik ook vrijwel nooit.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee? Je kan geen deuren openen? Geen lockboxes open sleutelen?
Je hebt er degelijk wel veel aan
Ik ben geen luie rogue. Ik heb lockpicking op max. Net zoals 390 engineering (wat een hell om dat te doen), en 375 mining, first aid, cooking en fishing.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je ziet er steeds meer zonder lockpicking -_-
Woah! Tof!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En ik heb sinds 2 dagen een http://www.wowhead.com/?item=33225 btw.
Tab is bij mij ice blockquote:Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef Metonae het volgende:
Hoeveel heb je daarvoor betaald?390 Engi he? Gnome Rogue.. die zijn zo godskolere irritant he
Klein, snel, kut te targetten
jaja, ik weet het. Long Live the Tab button.
Vandaar dat ik altijd Iron Grenades maakte, Iron was nooit zo duur.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:01 schreef tonks het volgende:
Maar aan het eind van de dag als je geen Mining hebt ben je gewoon geld naar horde/alliance aan het gooien
Ze verkochten op mijn realm wel die pattern voor de nieuwe goggles voor ele shamans (5000g)quote:Op woensdag 16 april 2008 10:16 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ach, engineering is wel tof eigenlijk. Voor het geld hoef ik het toch niet te doen, dan kan ik mijn alchemist of mooncloth tailor nog wel gebruiken. Ik hoop eigenlijk wel http://www.wowhead.com/?item=35197 te kunnen krijgen op een redelijke termijn.
Je houdt wel heel erg van Draenei hequote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef GI het volgende:
Ik zat nog geeneens aan de userIcons te denken eerlijk gezegd.
Meer een lijstje in de OP:
Knut ( GI ) : Steamwheedle cartel
Farlad, level 70 Draenei mage.
Yoshua level 42 Draenei Shaman.
Corsoil level 19 Draenei Paladin.
Smugso level 22 Dwarf Priest.
Eventueel met screenshots. De verschillende info dingen uit de OP leest toch geen hond.
Mwah, ik maak nu ~100g per dag winst met het maken van elemental seaforium chargesquote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb zelf ook eens engineering gehad op 375 maar je hebt er eigenlijk niet heel veel aan
Hmmm wil het wel maxed out hebben voor dat WOTLK uit komt eingelijkquote:
Uurtje in org op de bank gaan staan schreeuwen dat je alles wat je kan openen opent en je komt een heel eindquote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je ziet er steeds meer zonder lockpicking -_-
Nice, welke?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef tonks het volgende:
Nog 8 primal fires en een nether vortex en ik heb een nieuwe trinket
Even snel naar 40/0/21 speccen danquote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef Metonae het volgende:
Misschien moet ik op mijn Paladin ook eens die dailies gaan doen op dat eiland. Ik kan die healer versie ervan wel gebruiken. Maar tjeuzus.. Holy Paladins hebben de DPS van een natte krant
Doe mij maar gewoon Cheapshot > AP Trinket > Mutilate > Kidney Shot > Cold Blood > Mutilate.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:25 schreef Metonae het volgende:
Rogues zijn yummie <3 Ik hou van Ambush![]()
Een clothie in 2 Ambushes neerhalen is grappig
Och jochie tochquote:
Mutilate is 100 keer zo tof, en dat zeg ik als ex-Shadowstep verslaafde.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Metonae het volgende:
Subtlety Rogue > All.. We doen niet aan Mutliate.
Zielige quotequote:Op woensdag 16 april 2008 10:50 schreef Mauro het volgende:
btw langs de weg,
ik kan mijn account met mage ruilen als ik wil.
ik ruil dan een full epic met dito mounts gegearde grindmachine + een lowlevel priest (50+) in op een matig gegearde warlock (destro), een lvl 69 rogue en een lvl 63 enh. shaman....
Zal ik?
Wordt ik nog eens gedwongen om rogue te spelen
40/0/21 is shockadin!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef Metonae het volgende:
Hand over Retri Gear! En ik ben dus echt niet van plan om 2x per week te gaan respeccen (dailies voor Retri dan en Holy voor Arena)ik ben aan het sparen voor de Epic Flying Mount voor mn Rogue als hij eenmaal 70 is
Shock heeft een 15 sec CD.. Slope gaat wel heel erg lang duren dan hequote:
Zo beter?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:01 schreef Metonae het volgende:
Blijf nou eens met je poten van die TT af!
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:33 schreef tonks het volgende:
[..]! die wilde ik net posten
had hem al opgezocht en alles
Kate speelt Warcraft! OMG! Wat lekker boeiuhquote:
Rightquote:Op woensdag 16 april 2008 14:54 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kate speelt Warcraft! OMG! Wat lekker boeiuhMijn vriendin speelt ook Warcraft en dies is veule malen knapper dan Keet!
Dus wat een interessant nieuwtje
Wat nou Right?quote:
Hmm, niks veranderd aan de template, zo maar eens handmatig het cronnetje draaien ding hoort het gewoon te pakken. (Ja of fok is weer eens traagquote:Op woensdag 16 april 2008 14:23 schreef Metonae het volgende:
Joah! En nu moet jij! Wyri!! Nog ff je linkje in je signature veranderenIk kom nog steeds terecht op 151!
Gefixed iigquote:Op woensdag 16 april 2008 15:01 schreef Metonae het volgende:
Fok! heeft gewoon een nieuwe server nodig
Nou komop! vertel! vertel! niet te snel! we schrijven mee!!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gefixed iig. * WyriHaximus heeft leuke ideetjes om de OP op te frissen
.
Nolifer!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nou komop! vertel! vertel! niet te snel! we schrijven mee!!
Edit! OMFG!! Ik zit over de 100 posts!!
Dedicated Fok!erquote:
Zone links + kaarten,meer film info, WOTLK info updaten, links naar de verschillende sites updaten en meer komt er nu ff niet uit me hoofdquote:Op woensdag 16 april 2008 15:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nou komop! vertel! vertel! niet te snel! we schrijven mee!!
Edit! OMFG!! Ik zit over de 100 posts!!
OMGquote:Op woensdag 16 april 2008 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eindelijk http://wowhead.com/?item=32262 geloot heerlijk wapen!
Niet mijn schuld!quote:
Nog steeds.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Omen > KTM
Tenminste, dat was zo toen ik nog aan raiden deed.
Garotte van Moroes ga je niet dood aan. Of je moet kuthealers hebben.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef tonks het volgende:
Ja dat doet moroes altijd volgens mij en dan krijg je een garotte op je
Serieus? Want sinds 2.4 is het bij ons meer 'op gevoel' raiden, aangezien omen, ondanks zijn 200 updates per dag, nog steeds niet als gewenst werkt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
KTM is nu beter dan Omen in raids (door updates etc)
Wanneer wil je dat ie tank wordt? 2012?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu een Tauren Warrior aan het lvlen (12), hij wordt een tankBen dus al actief bezig met 1h + shield, en de survivability is meteen stukken beter
Liefst voor 2012, want dan vergaat de wereld enzoquote:Op donderdag 17 april 2008 13:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wanneer wil je dat ie tank wordt? 2012?
Ik snap dus nu uit de reactie's dat iedereen in de group/raid dat programa moet hebben draaien?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nog steeds.
KTM is loadheavy en Omen lekker licht.
Ook is omen beter in multitargetting, het is sneller etc.
Enig nadeel is wel dat het niet compatible is met KTM (of KLH ThreatMeter). Het kan wel de data van KTM ontvangen maar er niet naar zenden dus de rest van de raid ziet je niet.
Ook hiervoor is weer een kleine lichte addon nodig: ThreatToKTM oid.
Alle tanks + DPS hebben sowieso de addon nodig. Healers kunnen hem ook gebruiken (ik doe het zelf wel, maar niet per sé.)quote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik snap dus nu uit de reactie's dat iedereen in de group/raid dat programa moet hebben draaien?
Ik wil het gaan gebruiken om het losbreken van mobs te voorkomen en alvast wat te gaan sunder'en op juist die mob.
Welke is hiervoor dan geschikt?
Geen van beiden of een van de twee?
Vet filmpje!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:36 schreef tonks het volgende:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=70655 deze pvp video is echt een aanrader
Arme Athenalolquote:Op donderdag 17 april 2008 14:36 schreef tonks het volgende:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=70655 deze pvp video is echt een aanrader
hij ging op zijn account op een rp server mensen verkrachtenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
wtf
Hoe dat zo
Wel lekker verlost van die kneus.
lol wtf hoe zielig wow-sexquote:Op donderdag 17 april 2008 16:35 schreef tonks het volgende:
[..]
hij ging op zijn account op een rp server mensen verkrachten
Als ik jou was zou ik eerst fury speccen (dual wield) en dan naar 70 levelen en pas op 70 naar prot speccenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu een Tauren Warrior aan het lvlen (12), hij wordt een tankBen dus al actief bezig met 1h + shield, en de survivability is meteen stukken beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |