Dat dusquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:32 schreef geppie het volgende:
Wat een verslavend takkespel.
Je kan gewoon mee doenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
Mag je gewoon mee doen, zodra je die code geeft? Of gelden er hier nog andere regels?
Hij doet het nu.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:37 schreef OldJeller het volgende:
Hebben jullie het onderhand al gespeeld, of proberen jullie sinds vanmorgen nog steeds tevergeefs?
PILES, THE BEAVERDOLL!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:38 schreef Piles het volgende:
Mag je gewoon mee doen, zodra je die code geeft? Of gelden er hier nog andere regels?
Volgens mij ben je de enige die het kentquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
PILES, THE BEAVERDOLL!!!
Sorry, I got carried away.
Idd, en de 2e vraag ging ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:42 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
Idols
Wat een kut vraag. Goed gegokt
Ja, beetje zuinig ermeequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij kunt ook een escape inzetten Piles.
Fresh meatquote:Op dinsdag 15 april 200822:44 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga ook maar es spelen.
Het adres uit de openingspost toevoegen als MSN-contact en dan de speelcode zeggen, dan kom je bij ons in het spel.quote:
Zodra de maker op begin klikt :pquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:48 schreef Rammstino het volgende:
wanneer begint ie dan?
Elke keer opnieuw (als er een spel klaar is). Iemand post hier dan wel een codequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:48 schreef Rammstino het volgende:
wanneer begint ie dan?
Dacht ik daarnet ook!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:49 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
Jammer dat er geen chat functie in het spel zit ofzo trouwens
Kan je je naam nog veranderen? < Jan in het spelquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan iedereen niet zn fok naam gebruiken ofzo?
Helaas, dat is niet goed geantwoordquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef apensnot het volgende:
succes jan
Ik meen dat iemand dat wel gedaan had, ik weet alleen niet hoequote:Op dinsdag 15 april 200822:54 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Kan je je naam nog veranderen? < Jan in het spel
Aww, sundquote:Op dinsdag 15 april 200822:55 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Helaas, dat is niet goed geantwoord [afbeelding]
Doe ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Net zoals jijzelf bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik, maar ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik meen dat iemand dat wel gedaan had, ik weet alleen niet hoe
Ok, dan zal ik deze reeks ff volgen. Als je hem niet invoeert gaat het wel heel erg snel met de tegenstanders.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het adres uit de openingspost toevoegen als MSN-contact en dan de speelcode zeggen, dan kom je bij ons in het spel.
Qube staat anders voor QUeenBEequote:Op dinsdag 15 april 200822:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net zoals jijzelf bedoel je? [afbeelding]
Ik drukte op Sleutelbeen terwijl ik wist dat die niet in de nek was omdat ik die een keer gebroken hadquote:
Dat zal wel lukken hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:03 schreef geppie het volgende:
Veel plezier nog jongens, ik ben er ff klaar mee.
Toen ik dat las voelde ik mij wel beterquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat stomIk kom uit overijssel en ik woon in gronigen. Dit zou ik moeten weten.
En volgens mij kan je die escapes het best in het begin gewoon gebruiken, beter dan gokken zou ik zeggenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:10 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Toen ik dat las voelde ik mij wel beter
Harinho zit er nog inquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou nog één
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
lichtekooiDe zomer en de non nooit van gehoord
Dat zei ik!quote:Op dinsdag 15 april 200823:18 schreef TerroRobbie het volgende:
70e verjaardag.
Ik vraag mij af als iemand "De maand van de stropdas" had ingevuld als antwoordquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat was het CLaus antwoord?
Ja maar dat zei ik, hij werd wel geel maar toen zei ze dat ik af wasquote:Op dinsdag 15 april 200823:19 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Ik vraag mij af als iemand "De maand van de stropdas" had ingevuld als antwoord [afbeelding] En een fonds nodig om te trouwen? Lijkt mij niet echt geloofwaardig als je een prins bent. Het moest dus wel C zijn [afbeelding]
Het spel haat jequote:Op dinsdag 15 april 2008 23:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ik, hij werd wel geel maar toen zei ze dat ik af was
Ik denk dat iedereen erin zitquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:21 schreef Queen_Bee het volgende:
11 mensen hier al, zit er nog wel iemand in de vorige?
Prinsen e.d. krijgen heel vaak een goede doelenfonds als trouwcadeau, was dus niet zo vergezocht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:19 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Ik vraag mij af als iemand "De maand van de stropdas" had ingevuld als antwoordEn een fonds nodig om te trouwen? Lijkt mij niet echt geloofwaardig als je een prins bent. Het moest dus wel C zijn
Ja echt hèquote:Op dinsdag 15 april 200823:21 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Het spel haat je [afbeelding]
Oh, daar zit eigenlijk best wel wat logica in ja. Daar had ik niet over nagedachtquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Prinsen e.d. krijgen heel vaak een goede doelenfonds als trouwcadeau, was dus niet zo vergezocht.
Kan je me vergeven?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjonge jonge buddys, deze moet je toch wel weten.
Erg slimquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Weer escape voor een vraag die ik wist, mwehehhe
We doen gewoon 10-12 mensen yesquote:Op dinsdag 15 april 200823:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wacht nog wel ff maar niet megalang strx gooit hij alles er weer uit wedden [afbeelding]
Wacht nog evenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wacht nog wel ff maar niet megalang strx gooit hij alles er weer uit wedden
Typ in: STOPquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Het lukt me niet om het activity venster op tijd te openen. Dit kan zijn omdat je een Mac hebt, of het nu te druk is, of er even geen verbinding gemaakt kan worden. Niet getreurd, je kunt gewoon het spel spelen in dit venster.
- Caroline Tensen says (23:34):
Om het spel te kunnen beginnen, moeten er 101 deelnemers zijn. Ik geef je een seintje wanneer we starten.
- Caroline Tensen says (23:35):
Daniel komt het spel binnen en maakt zich gereed.
Even geduld zwart schermquote:Op dinsdag 15 april 200823:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Typ in: STOP
En probeer even opnieuw met die code invoeren.
Als je rijk ben hoef je niet meer te studeren. Door spelen dusquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Gaan we nog spelen? Anders ga ik naar bed want ik heb morgen om half negen een tentamen.
JA JA DAT HAD IK OOKquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Omfg, hoeren.
Ik krijg de vraag, antwoord één seconde later het goede antwoord JE BENT TE LAAT
Sterf, hoerenspel
Ook bij Clapton?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:45 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
Helaas, dat is niet goed geantwoordSucces buddys
OK, nog eentje dan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:44 schreef Queen_Bee het volgende:
SDBBBK3T
Verslavend, hmmquote:Op dinsdag 15 april 200823:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OK, nog eentje dan. [afbeelding]
Flikker op !quote:- Caroline Tensen says:
Goed gedaan!
We hebben een aantal gegevens van je nodig, zodat we je eventueel gewonnen prijs op het juiste adres kunnen bezorgen.
Feli, wel done. Ik ging af bij die australian open vraag, wilde nog herstellen maar dat kon niet meer. Hoeveel nog daarna?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:49 schreef gelly het volgende:
jeej gewonnen !
Vul je postcode / adress dan niet inquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had trouwens gelijk, dit is het ultieme sogspelletjezelfs beter dan ram the hamster
![]()
Enig nadeel zijn de bergen spam en ongewenste post die je straks gaat krijgen.
nog 3 dacht ik..quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Feli, wel done. Ik ging af bij die australian open vraag, wilde nog herstellen maar dat kon niet meer. Hoeveel nog daarna?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 april 200823:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe [afbeelding] ik ben de enige nog [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:55 schreef MinderMutsig het volgende:
crap, door het posten hier klikte ik verkeerd en je kan niet corrigeren
Ik dacht, vindt ie vast leuk!quote:Op dinsdag 15 april 200823:58 schreef paultjuhhh het volgende:
OHNOES ZARGON
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Daar gaat haar tentamen
Hier ookquote:Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef Poepoog het volgende:
Ik heb voor je gekeken, maar ik kan deze code niet vinden. Kijk nog eens of je het wel goed hebt ingetypt?
Deze doet hetquote:
Dudequote:Op woensdag 16 april 2008 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wie de neuk is willem t schippers
Ik schaamde me dat ik die goed hadquote:Op woensdag 16 april 200800:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Abba [afbeelding] Ouwe lullen zooi [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |