Kan je je naam nog veranderen? < Jan in het spelquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan iedereen niet zn fok naam gebruiken ofzo?
Helaas, dat is niet goed geantwoordquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef apensnot het volgende:
succes jan
Ik meen dat iemand dat wel gedaan had, ik weet alleen niet hoequote:Op dinsdag 15 april 200822:54 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Kan je je naam nog veranderen? < Jan in het spel
Aww, sundquote:Op dinsdag 15 april 200822:55 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Helaas, dat is niet goed geantwoord [afbeelding]
Doe ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Net zoals jijzelf bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik, maar ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik meen dat iemand dat wel gedaan had, ik weet alleen niet hoe
Ok, dan zal ik deze reeks ff volgen. Als je hem niet invoeert gaat het wel heel erg snel met de tegenstanders.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het adres uit de openingspost toevoegen als MSN-contact en dan de speelcode zeggen, dan kom je bij ons in het spel.
Qube staat anders voor QUeenBEequote:Op dinsdag 15 april 200822:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net zoals jijzelf bedoel je? [afbeelding]
Ik drukte op Sleutelbeen terwijl ik wist dat die niet in de nek was omdat ik die een keer gebroken hadquote:
Dat zal wel lukken hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:03 schreef geppie het volgende:
Veel plezier nog jongens, ik ben er ff klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |