Oh, daar zit eigenlijk best wel wat logica in ja. Daar had ik niet over nagedachtquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Prinsen e.d. krijgen heel vaak een goede doelenfonds als trouwcadeau, was dus niet zo vergezocht.
Kan je me vergeven?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjonge jonge buddys, deze moet je toch wel weten.
Erg slimquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Weer escape voor een vraag die ik wist, mwehehhe
We doen gewoon 10-12 mensen yesquote:Op dinsdag 15 april 200823:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wacht nog wel ff maar niet megalang strx gooit hij alles er weer uit wedden [afbeelding]
Wacht nog evenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wacht nog wel ff maar niet megalang strx gooit hij alles er weer uit wedden
Typ in: STOPquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Het lukt me niet om het activity venster op tijd te openen. Dit kan zijn omdat je een Mac hebt, of het nu te druk is, of er even geen verbinding gemaakt kan worden. Niet getreurd, je kunt gewoon het spel spelen in dit venster.
- Caroline Tensen says (23:34):
Om het spel te kunnen beginnen, moeten er 101 deelnemers zijn. Ik geef je een seintje wanneer we starten.
- Caroline Tensen says (23:35):
Daniel komt het spel binnen en maakt zich gereed.
Even geduld zwart schermquote:Op dinsdag 15 april 200823:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Typ in: STOP
En probeer even opnieuw met die code invoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |