Toen ik dat las voelde ik mij wel beterquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat stomIk kom uit overijssel en ik woon in gronigen. Dit zou ik moeten weten.
En volgens mij kan je die escapes het best in het begin gewoon gebruiken, beter dan gokken zou ik zeggenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:10 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Toen ik dat las voelde ik mij wel beter
Harinho zit er nog inquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou nog één
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
lichtekooiDe zomer en de non nooit van gehoord
Dat zei ik!quote:Op dinsdag 15 april 200823:18 schreef TerroRobbie het volgende:
70e verjaardag.
Ik vraag mij af als iemand "De maand van de stropdas" had ingevuld als antwoordquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat was het CLaus antwoord?
Ja maar dat zei ik, hij werd wel geel maar toen zei ze dat ik af wasquote:Op dinsdag 15 april 200823:19 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Ik vraag mij af als iemand "De maand van de stropdas" had ingevuld als antwoord [afbeelding] En een fonds nodig om te trouwen? Lijkt mij niet echt geloofwaardig als je een prins bent. Het moest dus wel C zijn [afbeelding]
Het spel haat jequote:Op dinsdag 15 april 2008 23:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dat zei ik, hij werd wel geel maar toen zei ze dat ik af was
Ik denk dat iedereen erin zitquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:21 schreef Queen_Bee het volgende:
11 mensen hier al, zit er nog wel iemand in de vorige?
Prinsen e.d. krijgen heel vaak een goede doelenfonds als trouwcadeau, was dus niet zo vergezocht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:19 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Ik vraag mij af als iemand "De maand van de stropdas" had ingevuld als antwoordEn een fonds nodig om te trouwen? Lijkt mij niet echt geloofwaardig als je een prins bent. Het moest dus wel C zijn
Ja echt hèquote:Op dinsdag 15 april 200823:21 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Het spel haat je [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |