quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:27 schreef rooie3 het volgende:
Joris zit aardig de boel in de gaten te houden.Hij geeft ook rake opmerkingen naar Brian.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Amanda barst bijna van ellende, Brian krijgt geen poot aan de grond bij de koks.
Er kwam ook nog een zanger die een paar hollandse liedjes zong:quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Joris zit Brian ook lekker te voeren, kleine plaagstootjes steeds .....
Zure Amanda kreeg op verzoek een zoet toetje:quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Die Claire, hoe simpel ook, die heeft daar de tijd van haar leven.
Anouk is ondertussen vertrokken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Vreemde gast... die vent voelt enorme pieken en enorme dalen.... en in feite was het gewoon gezellig en niets aan de hand. Ik stel voor dat we de medicatie gaan opvoeren.
en toen ging de poort alweer open en kwam eindelijk de aanleiding van deze TT binnenlopen:quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil Joris houden! Joris is cool, al is zijn nek echt huge.
Dit is de COS. Wees lief voor elkaar!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Cement voor Amanda
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:30 schreef petraa het volgende:
Wie is Cementa?
een verloren vriendin van amanda die de febo geld heeft gegeven om daar te komen .dus voor de liefhebbers wie wilt je krijgt 200 euro perdag om als vriendin van dellie te spelen.quote:
Wat een lieve blozende wangetjesquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is Cementa vriendin van Amanda
[ afbeelding ]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
een verloren vriendin van amanda die de febo geld heeft gegeven om daar te komen .dus voor de liefhebbers wie wilt je krijgt 200 euro perdag om als vriendin van dellie te spelen.
Adopteren?quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
Yoehoe oma Balk hier !!!!!!!!!!!quote:
Hè, hè, eindelijk duidelijkheid. Wat ben jij een kutmoeder zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
Echt? Hahahaquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:36 schreef avonne het volgende:
Amanda "wat vind je van mijn kapsel?"
Sem "het zelfde"
Amanda "ik heb er ook niks aan gedaan"![]()
[..]
Ja hoi DGK-Redactie!!!!
Ik ben Amanda's moeder
Hoe oud is dat kind??? 15?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is Cementa vriendin van Amanda
[ afbeelding ]
kijk en dan zeg ik meteen dr uit flikkeren die delquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
Amanda heeft op de trap iets gezegd met de zender uit.
A "snap je?'"
Sem "ja, natuurlijk"
Wordt het toch nog gezellig in de kooiquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Yoehoe oma Balk hier !!!!!!!!!!!ik heb mijn kleindochter al 24 jaar niet gezien maakt niks uit het lijkt alleen zo lang
![]()
Vind je het gek met zo'n rotjong?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hè, hè, eindelijk duidelijkheid. Wat ben jij een kutmoeder zeg.![]()
On Topic: De familie van die pisvlek vertrekt.......dat werd tijd.
De vorige keer zag ze er ouder uit met steil haar.quote:
Goh waarom zou het zo'n rotjong zijn?? Dankzij jou opvoeding!!!!quote:
quote:
Ik had het te drukquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh waarom zou het zo'n rotjong zijn?? Dankzij jou opvoeding!!!!![]()
Ohnee die heeft ze niet gehad van je!
Oh Desii, waarom doe je dat nouquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
zonder woorden... met een zucht![]()
[ afbeelding ]
ik mag SEMquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:51 schreef ericahysterica het volgende:
amanda ik heb met brian zijn verjaardag alles geregeld ook een Antilliaans ontbijt. Heb ik niet zelf gekookt hoor.
SEM: oh toe maar Antilliaans.....ja dat koken kon ik mij ook al niet voorstellen
Nu wil ik een cap van je kutschjmoel, ben zoooooo nieuwschierig.quote:
De streams zijn heerlijk als hij erop isquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
zonder woorden... met een zucht![]()
[ afbeelding ]
dat is lieke nuquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
vreemd dat ik amanda nooit meer over de beste vriendin nadia hoor.
Heet ze écht Cementa? Nee toch hè?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:51 schreef petraa het volgende:
Cementa verteld nu voor de 2e keer dat ze in December weer naar Thailand gaat. Amanda: Ohhhhhhh. Cementa: Dat zei ik net ook al, ga je mee!!!
Morgen weer weg? Waarom zeg je dat nouquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:54 schreef Desii het volgende:
[..]
morgen is tie weer weg.... en hij capt lekker weg
[ afbeelding ]
Wáár kan ze veel hebben...je bedoelt toch niet???quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:54 schreef ericahysterica het volgende:
cem heeft een piercing laten zetten............:" geloof me wij kunnen daar veel hebben"
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wáár kan ze veel hebben...je bedoelt toch niet???
My dear @Blurk , ze heet Samantha maar we gaan af op de uitspraak van Amanda. Net als haar hartsvriendin Solans( lees Solange).quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Morgen weer weg? Waarom zeg je dat nou
Laat ze vast nog wel en keer zienquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wáár kan ze veel hebben...je bedoelt toch niet???
mooi hé, ik zat al precies hetzelfde te denken.... dit beloofd troubles... en ikhouervanquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef trettie het volgende:
Dat gaat mooi worden met Amanda die griet zuipt ook als een ketter dus elke avond VOL VOL VOL , ook leuk voor Brian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik geniet nu al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je gelooft je oren toch niet he.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
Amanda "Het komt gewoon door mijn verleden dan schrik ik er nog wel van, hoewel ik weet dat Brian niks zal doen"
Misschien is ze wel zó gek, dat ze zich onbeschermd anaal laat penetreren door een of andere agressieve engnek. Of is dat te ver gezocht?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:59 schreef Deisyy het volgende:
volgens de verhalen is Cementa dus zo gek als een deur.
Dat belooft wat
Ze bestaan, niet te geloven hè?quote:
Eigenlijk is het gewoon zielig ook hè..quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef avonne het volgende:
Sem "die ruzies met Brian, man, begint een beetje te lijken op Danny. Vind je niet? Hoe hij zo kan veranderen..."
Amanda "Er is één verschil: Danny kon niet zijn handjes thuis houden en Brian wel"
ja tot vrijdagquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef Varen het volgende:
Blijft die cementa?
We staan toch nergens meer raar van te kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is ze wel zó gek, dat ze zich onbeschermd anaal laat penetreren door een of andere agressieve engnek. Of is dat te ver gezocht?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
Ik hoor Amanda nu zeggen dat ze theorie zelfs 5 keer heeft gedaan destijds? Jemig.
Dat denk ik ook, we worden in ieder geval heel wat wijzer nu!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze bestaan, niet te geloven hè?
Oeps, Cementa begint over het dominante gedrag van Brian. Volgens Amanda is het anders dan haar relaasie met Dusty.
Cementa gaat ons een hoop plezier bezorgen, ze is behoorlijk loslippig. (No pun intended)
bedoel je in zee dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon zielig ook hè..:{
Ze mag heel blij wezen als hij haar dumpt. En dan bedoel ik niet van de trap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |